FL vriend pijn is zwakte die het lichaam verlaat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Emotionele pijn van verlies en meer dingen.
Ja, echt te debiel voor woorden dit.quote:
Doet fucking pijn manquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik mijn teen stoot wil ik al in mijn polsen snijden.
#confessiontweets
Dit maakt een hoop goed jaquote:
Het hielp mij wel toen ik er niet zo best voor stond.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]!!!
Ja, dat is precies wat zo'n instabiel persoon nodig heeft.
Ik kreeg van de week een vol bierflesje bijna op mijn voet (ik had slippers aan) tijdens het stofzuigenquote:
Dat is ook kut maar dat is niet echt te vergelijken met fysieke pijn. Mijn moeder heeft last gehad van aangezichtspijn en in die momenten dat je aan niks anders kan denken dan pijn wil je liever dood dan nog 1 seconden die pijn voelen. Als ik zo iets 24/7 zou hebben mogen ze mij een spuitje geven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Emotionele pijn van verlies en meer dingen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb laatst een poot van een bed op mijn teen gezet.Blauwe teen.
![]()
Cambuur en Utrecht zijn mogelijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit maakt een hoop goed ja
Volgend weekend Cambuur thuis en daarna Utrecht thuis. Daarna de joden, dus in ieder geval nog 6 punten pakken voor we naar Amsterdam moeten (hopelijk)
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]. Heb m'n vinger zo vaak tussen de deur gehad, zelfs wel eens mn hele hand of arm
!
Whehehequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week een vol bierflesje bijna op mijn voet (ik had slippers aan) tijdens het stofzuigenAls die erop was gevallen had ik waarschijnlijk het huis ook wel bij elkaar gegild
Pff ja ik moet dat echt fiksen want ik krijg hem anders alsnog wel op mijn voetenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Whehehe. Damn die dingen op je voet krijgen..
Ah kijk we hadden het over verschillende soorten pijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat is ook kut maar dat is niet echt te vergelijken met fysieke pijn. Mijn moeder heeft last gehad van aangezichtspijn en in die momenten dat je aan niks anders kan denken dan pijn wil je liever dood dan nog 1 seconden die pijn voelen. Als ik zo iets 24/7 zou hebben mogen ze mij een spuitje geven.
Dat is ook zwaar kut. Ik kreeg begin havo 3 een fucking honkbalknuppel tegen m'n kop aan, ook tand door m'n lipquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb als klein kind al mijn boventanden door mijn onderlip gehad. Kreeg een zweefmolenstoeltje in volle vaart tegen mijn bek aan
True. Al speelde Cambuur ook erg sterkquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Cambuur en Utrecht zijn mogelijk.
En als je kijkt hoe Ajax tegen Feijenoord speelde..
Wie weet..
Ik had al mijn tanden zo'n beetje door mijn lip hequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is ook zwaar kut. Ik kreeg begin havo 3 een fucking honkbalknuppel tegen m'n kop aan, ook tand door m'n lip!
Niets is zo kut als van ~ 2,5 meter hoogte een skateboard rechtop vol in je zak vangen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb als klein kind al mijn boventanden door mijn onderlip gehad. Kreeg een zweefmolenstoeltje in volle vaart tegen mijn bek aan
Ja dat wel maar liever dan helse pijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ah kijk we hadden het over verschillende soorten pijnmaar voor mij ia dood geen bewustzijn meer en dan voel je niks meer, ofja je gewoon helemaal niet meer bewust
Beangstigend gevoel dit dat.
Cambuur - Zwolle lijkt me sowieso een leuke wedstrijd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True. Al speelde Cambuur ook erg sterk![]()
Dus gaat wel spannend worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |