quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
Collega heeft afgelopen weekend ontslag gekregen en dreigt nu met geweld/zelfmoord bij de plek waar ik werk. Gelukkig werk ik daar maar 2 dagen per week en hoop ik dat ie dan niet langs komt.![]()
Misschien een jointje met hem roken en hem een wat rustigere kijk op het leven te geven.
Psycholoog op afsturen lijkt me beter...quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
Collega heeft afgelopen weekend ontslag gekregen en dreigt nu met geweld/zelfmoord bij de plek waar ik werk. Gelukkig werk ik daar maar 2 dagen per week en hoop ik dat ie dan niet langs komt.![]()
Misschien een jointje met hem roken en hem een wat rustigere kijk op het leven te geven.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Indd, als ik me kut voel vind ik het ook niet chill om space te zijn. Ga je steeds zitten piekeren en word je ook niet blijer van...quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]!!!
Ja, dat is precies wat zo'n instabiel persoon nodig heeft.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:57 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het. Probleem met de beste man is dat ie al jaren in hetzelfde patroon leeft. 3 dagen per week werken en nooit afwijken van zijn wekelijkse planning. Nu willen ze het bedrijfje verjongen en met meer flexibele mensen werken waardoor er geen plaats meer is voor hem.quote:
Dan heb je nog nooit vreselijke pijn gehadquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zou nooit een einde aan mijn leven kunnen maken. Liever leven met pijn dan dood
Helpt bij mij wel. Als ik me niet chill voel dan smoke ik een joint en dan ben ik op een gegeven moment mijn problemen even vergeten (onbewust) en vooral de woede/verdriet zakt bij mij aardig weg na een goeie jointquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Indd, als ik me kut voel vind ik het ook niet chill om space te zijn. Ga je steeds zitten piekeren en word je ook niet blijer van...
Dat heb ik wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit vreselijke pijn gehad
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:57 schreef Amarantha het volgende:
Die zwart/gele sticker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatst nog een wijk mee volgeplakt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Haha heel Emmen zit er ook vol mee. Elke lantaarnpaal met die sticker vormt een route richting mijn huisquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die zwart/gele sticker.![]()
Laatst nog een wijk mee volgeplakt.
PECquote:
Als ik mijn teen stoot wil ik al in mijn polsen snijden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zou nooit een einde aan mijn leven kunnen maken. Liever leven met pijn dan dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |