Foto van die machine en van je vans?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef Snowbells het volgende:
Stud machine gekochtvans gepimpt met studs
Vansquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef Snowbells het volgende:
Stud machine gekochtvans gepimpt met studs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Zit nu buiten, heb alleen foto van m'n hond zijn gepimpte halsbandquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Foto van die machine en van je vans?
En dan kan je gewoon een thuisstudie volgen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik de middelbare zat was
Mocht niet van m'n moederquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:31 schreef Beach het volgende:
Kan je ook studs aan de binnenkant van zijn oren doen Snowie?
Ah tof. Ben alsnog wel nieuwsgierig naar een foto van dat apparaatjequote:Op maandag 19 augustus 2013 16:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zit nu buiten, heb alleen foto van m'n hond zijn gepimpte halsband. Maar dat apparaat is van de action, paars en 8 euro. En vans zijn grijs met zilveren vierkante studs bij de randen.
[ afbeelding ]
Daar dacht Robert M hetzelfde over.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:32 schreef krullenbolletje het volgende:
Schandalig eigenlijk dat ik geld krijg om met kinderen te spelen
Naar binnen voor je gelopenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah tof. Ben alsnog wel nieuwsgierig naar een foto van dat apparaatje
Oh geniaalquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Naar binnen voor je gelopen![]()
[ afbeelding ]
Nu begrijp ik ook waarom je moeite had met mijn verhaal dat nieuwe vrienden maken op een andere school niet zo moeilijk was als je een thuisstudie volgt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik de middelbare zat was
Vrijstelling van leerplichtquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan kan je gewoon een thuisstudie volgen?
Dat had ik eerder moeten weten
Dom.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vrijstelling van leerplichtstudie kost wel 2000 euro
Ik heb op 3 basisscholen gezeten en 2 middelbare scholenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nu begrijp ik ook waarom je moeite had met mijn verhaal dat nieuwe vrienden maken op een andere school niet zo moeilijk was als je een thuisstudie volgt.
Wantquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dom.
Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Ik ben geen pedoquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar dacht Robert M hetzelfde over.
Oh en thuis studie wat.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik snap het niet maar ben het ermee eens.
Opzich ben ik het wel met je eens. Vroeger was het ook mijn droom om lekker thuis te studeren maar ben wel van mening dat je dan heel veel mist qua sociale interactie en andere dingen die je er op school bij krijgt maar thuis niet echt hebt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dom.
Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |