Ligt eraan wat je onder schoolplein verstaat. De basisschool staat vol met speeltoestellen inderdaad maar die zooi stoeptegels, prullebakken, bankjes en rookkuil op de middelbare vallen bij mij ook onder plein.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wij hadden geen schoolplein op de middelbare hoor
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:33 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom lijken alle kinderen op elkaar
We hadden een soort klein tuintje aan de voorkantquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh, wat had je dan? Je moet toch ergens buiten kunnen chillen?
Ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ze zijn allemaal klein en hebben een gezicht
broodje worstquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Oh en de kantine verkoopt echt weinigTe dure bolletje kaas, bolletje ham(?), bolletje met een te dikke knakworst of een broodje bal (volgens mij of het was een kommetje soep). Ik koop altijd maar een broodje worst haha
The opppsites nog nooit live gezien. Sowieso in alle edities bevrijdingsfestival (zwolle) maar 4 acts gezien. Ik kom daar echt voor joints in het gras en mensen kijken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had dat met The Opposites
Was op bervrijdingsfestival 2007 in Utrecht.
Joints in het gras op bevrijdingsdagquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
The opppsites nog nooit live gezien. Sowieso in alle edities bevrijdingsfestival (zwolle) maar 4 acts gezien. Ik kom daar echt voor joints in het gras en mensen kijken.
Beef want beef
Within temptation omdat een meisje dat wou zien en ik haar weleens beter wou bekijken. (Liep uiteindelijk nergens op uit omdat zweefteef)
Miss montreal omdat ik haar al ken toen ze nog met een gitaartje langs een kampvuurtje zat en het wel tof vond dat ze daar mocht staan.
En een band van een maat die ergens achteraf mocht spelen.
Persoonlijk vind ik de meeste hiphop van nederlandse bodem echt verschrikkelijk.Osdorp posse, mach en jesse en de voorste linie uitgezonderd.
heb je die direct link van mij gebruikt dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Kan niet eens een kaolo topic openen in BUG.
Wow 50 cent is wel cheap. Op een andere MBO school hier in Emmen is de kantine ook een stuk goedkoper (toen die tijd in ieder geval). Op de school waar ik heen ga is het duur maar gelukkig hebben ze er ook een frisdrank en snoepautomaat hihi maar dat is er op elke school wel denk ik. Oh en ik woon maar *checkt* 1,5 kilometer van school. Is lopend gewoon goed te doen en doe ik met mooi weer vaak ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
broodje worst
bij ons waren de broodjes kipburger het lekkerst
Vroeger hadden we ook allemaal snoep en vette hap en alles, en toen ineens moest er ook melk verkocht worden en mochten al die ongezonde dingen niet meer
Gingen ze broodjes gezond verkopen voor 50 ct (zo goedkoop omdat het dan beter loopt).
Maar die broodjes waren ook echt fucking lekkerMoest zo'n leerling van z'n ouders 50 broodjes gezond kopen voor het avondeten
Terwijl die kantinemensen ze zelf moesten maken
Nja werden ze uiteindelijk 1 euro, 1,50, volgens mij aan het eind van mijn schoolcarrière 2,00
Bongraquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
Pauwen of kippengeluiden in een nummer zijn altijd goed
DrugsmuziekDat zijn mensen die het snappen
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Kan niet eens een kaolo topic openen in BUG.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Topic maken in BUG:
FOK!features, Bugs & Development
Of als je daar ook niet op kunt klikken hier de direct link:
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/88
Hoef je geen mod voor geweest te zijn, is gewoon een subforum net als ONZ
De kantine op de HAN Campus is me echt heiligquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow 50 cent is wel cheap. Op een andere MBO school hier in Emmen is de kantine ook een stuk goedkoper (toen die tijd in ieder geval). Op de school waar ik heen ga is het duur maar gelukkig hebben ze er ook een frisdrank en snoepautomaat hihi maar dat is er op elke school wel denk ik. Oh en ik woon maar *checkt* 1,5 kilometer van school. Is lopend gewoon goed te doen en doe ik met mooi weer vaak ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |