de moeite om eens te proberen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drambuie
Dat is echt mijn pa's drankjequote:Op maandag 19 augustus 2013 12:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drambuie
maar een keer scoren dan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ohw fuck yeah ! On the rocks of gewoon bij de koffie
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:34 schreef Amarantha het volgende:
Als er mensen Snow of Krul lastig vallen krijgen ze ruzie met mij
Heeft diegene hulp voor die psychische problemen? Als hij geen hulp accepteert (en er dus ook geen verbetering plaats vindt) zou ik afstand nemen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat moet je doen als je je zorgen maakt om iemands welzijn, welke ten koste gaat van diegene zelf en de omgeving. De persoon in kwestie lijdt aan diverse psychische problemen, en leeft in een onrealistische wereld, en de weergave hiervan komt duidelijk naar voren in het hele doen en laten van deze persoon. Gaat het niet zoals deze persoon wil vergaat de wereld, Om vervolgens te doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is, en dit patroon blijft zich stelselmatig herhalen. Ik weet even niet meer zo goed wat ik hiermee moet.
Nee, dat is er nog niet. Maar is hard nodig. Ik pas de benadering toe welke mij is aangeleerd: Optimale benadering met een armlengte afstand. Hoewel ik betwijfel of dat afdoende zou zijn in dit geval.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heeft diegene hulp voor die psychische problemen? Als hij geen hulp accepteert (en er dus ook geen verbetering plaats vindt) zou ik afstand nemen.
Ga je wss morgen nog voelen. Spierpijn is kutquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:11 schreef Snowbells het volgende:
Heb de hele nacht met m'n hoofd naar links gelegen, pijn als ik naar rechts kijk
Het zit nu helemaal vastquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga je wss morgen nog voelen. Spierpijn is kut
NIET NIEUWSWAARDIG!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hihih die Samson bezuinigd niet alleen het land stuk, maar ook zijn relatie heeft ie naar de kanariebrie bezuinigd![]()
Ik heb een beetje een hekel aan mensen die dit roepen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hihih die Samson bezuinigd niet alleen het land stuk, maar ook zijn relatie heeft ie naar de kanariebrie bezuinigd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |