Hoi.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ben toch een irritante kutuser?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ben toch een irritante kutuser?
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:34 schreef Amarantha het volgende:
Als er mensen Snow of Krul lastig vallen krijgen ze ruzie met mij
welterusten.quote:
Ik heb het al bijgelegd ja.quote:
quote:
Bakkertquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Even vergeten dat jij nu een mod bent.
Alles goed?quote:
Ja prima en met jou?quote:
Mooi om te horen(eigenlijk zien hihhi) en natuurlijk gaat het goed.quote:
Mooi om te lezen (hihihiquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mooi om te horen(eigenlijk zien hihhi) en natuurlijk gaat het goed.
echt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mooi om te lezen (hihihi)
Je tweet veel trouwens laatste tijd
viel me op jaquote:
Wat tweette ik dan zoal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What the fuck did you just fucking say about me, you little Vorcha? I'll have you know I graduated top of my class in the Systems Alliance, and I've been involved in numerous secret raids on Batarian Pirates, Collectors, and Cults, and I have over 3000 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I'm the top sniper in the entire Systems Alliance. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before in this Galaxy, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting The Shadow Broker and your IP is being traced right now through the Extranet, so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You're fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that's just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the Systems Alliance and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little "clever" comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn't, you didn't, and now you're paying the price, you goddamn Vorcha. I will shit fury all over you and you will drown in it. You're fucking dead, kiddo.quote:
chill drinken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Joint en chill drinkenFijn leventje
I'm an Aplha malequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:54 schreef Beach het volgende:
[..]
What the fuck did you just fucking say about me, you little Vorcha? I'll have you know I graduated top of my class in the Systems Alliance, and I've been involved in numerous secret raids on Batarian Pirates, Collectors, and Cults, and I have over 3000 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I'm the top sniper in the entire Systems Alliance. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before in this Galaxy, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting The Shadow Broker and your IP is being traced right now through the Extranet, so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You're fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that's just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the Systems Alliance and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little "clever" comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn't, you didn't, and now you're paying the price, you goddamn Vorcha. I will shit fury all over you and you will drown in it. You're fucking dead, kiddo.
maar wat is het nou?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hmm dat moest nog weg van de zin
ik dacht aan vodka ofzoquote:
Ik drink de eerste tijd niet meer ^^quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht aan vodka ofzo
Ik had trouwens vanille vodka gevondenbest chill, maar net een tikje TE zoet zegmaar.
Ik doe vaak als een sir. Grand Marnier of Drambuie bij de koffie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht aan vodka ofzo
Ik had trouwens vanille vodka gevondenbest chill, maar net een tikje TE zoet zegmaar.
Ah okee een reactie op /b/, maar wie is /b/ dan? Dat begrijp ik nog steeds niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lees de zin eens goed. Het is een reactie op /b/ als het ware. Dus ik ben een alpha male, /b/
de 2e ken ik niet, wat is dat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik doe vaak als een sir. Grand Marnier of Drambuie bij de koffie.
fattyquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ik heb de TT even waar gemaakt(zijn nog allemaal vol hoor hihi)
de moeite om eens te proberen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drambuie
Dat is echt mijn pa's drankjequote:Op maandag 19 augustus 2013 12:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drambuie
maar een keer scoren dan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ohw fuck yeah ! On the rocks of gewoon bij de koffie
Heeft diegene hulp voor die psychische problemen? Als hij geen hulp accepteert (en er dus ook geen verbetering plaats vindt) zou ik afstand nemen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat moet je doen als je je zorgen maakt om iemands welzijn, welke ten koste gaat van diegene zelf en de omgeving. De persoon in kwestie lijdt aan diverse psychische problemen, en leeft in een onrealistische wereld, en de weergave hiervan komt duidelijk naar voren in het hele doen en laten van deze persoon. Gaat het niet zoals deze persoon wil vergaat de wereld, Om vervolgens te doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is, en dit patroon blijft zich stelselmatig herhalen. Ik weet even niet meer zo goed wat ik hiermee moet.
Nee, dat is er nog niet. Maar is hard nodig. Ik pas de benadering toe welke mij is aangeleerd: Optimale benadering met een armlengte afstand. Hoewel ik betwijfel of dat afdoende zou zijn in dit geval.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heeft diegene hulp voor die psychische problemen? Als hij geen hulp accepteert (en er dus ook geen verbetering plaats vindt) zou ik afstand nemen.
Ga je wss morgen nog voelen. Spierpijn is kutquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:11 schreef Snowbells het volgende:
Heb de hele nacht met m'n hoofd naar links gelegen, pijn als ik naar rechts kijk
Het zit nu helemaal vastquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga je wss morgen nog voelen. Spierpijn is kut
NIET NIEUWSWAARDIG!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hihih die Samson bezuinigd niet alleen het land stuk, maar ook zijn relatie heeft ie naar de kanariebrie bezuinigd![]()
Ik heb een beetje een hekel aan mensen die dit roepen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hihih die Samson bezuinigd niet alleen het land stuk, maar ook zijn relatie heeft ie naar de kanariebrie bezuinigd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |