Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Your beauty never ever scared me.
Dus brokkelen en erin gooien?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]Klopt uit Bassie & Adriaan in AmerikaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]YosemiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij weetquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:35 schreef Woods het volgende:
[..]
Klopt uit Bassie & Adriaan in Amerika
Ja dat zeg ik netquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij weet
Fokking eindbaas
Maar is dit echt yosemite park?
ganjaquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oh ja en assie dat schraap ik van een blokje met een scherp mes.
Fuck die brokkels en sliertjesHoe fucked wil je je J roken.
Omfg ik ken dat park alleen van Bassie en Adriaan en ik herkende jouw UI. Ik kijk duidelijk te vaak naar die tweequote:Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net![]()
Aflevering 2 of 3?
oh no love your not allooooooonequote:Op zondag 18 augustus 2013 23:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb nu alweer te veel gerookt en gezopen en moet morgen weer werken
quote:
Tv kijken in bedquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga zo The Kings of Queens streamen. Lekker kopje thee ( Like a sir ) in mijn biggy bed,
televisie aan. Maar eerst Reportage afkEIkun ( HihhHii LekKaH BreEZaaH )
Wat is met jouquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:49 schreef Murdera het volgende:
Hihi godver ik heb zo jard gelachen vaorgrn
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:49 schreef Murdera het volgende:
Hihi godver ik heb zo jard gelachen vaorgrn
quote:
zit gbvd ook mobiel lulquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hihi je pursjenol kapperuhtsjeeJei moed heul vak lagguh om mei
[..], zo chill. Heb 4 kussens, echt heel fucking chill. Allemaal in mijn nek en rug
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
s razende liefde in mijn lichaam voor jou
Elektrische dekenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hihi je pursjenol kapperuhtsjeeJei moed heul vak lagguh om mei
[..], zo chill. Heb 4 kussens, echt heel fucking chill. Allemaal in mijn nek en rug
ah wholla Di. Sat zus zoquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het is gbvd ook altijd hetzelfde gezeik
Goed ideequote:Op maandag 19 augustus 2013 00:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Deal
En dan kunnen we voor/na nog vapen
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omfg ik ken dat park alleen van Bassie en Adriaan en ik herkende jouw UI. Ik kijk duidelijk te vaak naar die twee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groningenquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb geen skype
Maar waar woon je ongeveer (just asking)?
Billen en borsten?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ooohw klein stukjeNee maar reserveer gerust een dag of 2.
Ik zal goed voor je zorgenB&B
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Jonge! Moet ik wel geld hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomaar ben ik tweede keus![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ken Ama al jaren lieve schattoen ik 14 was, kende ik haar al
10 a 11 jaar ofzoquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik ken je gewoon alweer 10 jaar zo'n beetje
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ken Ama al jaren lieve schattoen ik 14 was, kende ik haar al
Ben je weleens in de buurt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
M'n aanbod blijft nog wel effe staan.
Doorgaans niet, maar die kant op gaan is geen probleem.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ben je weleens in de buurt?
-en hoe oud ben je ook alweer? Nog steeds 'just asking'-
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Doorgaans niet, maar die kant op gaan is geen probleem.
Bouwjaar '88, als ik me niet vergis ben ik dan 6 jaar ouder dan jij
Dat vind ik een prima onderneming. Ik wil jouw vulcano ervaren hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso moeten wij samen een keer vapen. Sowieso
Ik heb geen vulcano maar een arizer v-towerquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat vind ik een prima onderneming. Ik wil jouw vulcano ervaren hebben![]()
Koop ik ook wel wat rookwaren of flesje wijn. ( Bier mag ook) Effe boom biggy
chillen
Oh dan kan ik ook heel gezellig zijn, maar zonder ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb geen vulcano maar een arizer v-tower
Zolang er wiet is en drank ben ik best gezellig
Vet.
Tot Donderdagquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:02 schreef Ceviche het volgende:
Maar ik ga slapen,
Zie jullie donderdag ofzo weer
![]()
![]()
![]()
Dank u , denk ikquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je lijkt op die knakker die ciske de rat speelde
knakkerquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je lijkt op die knakker die ciske de rat speelde
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo juist effe jouw fobo gelurkt
Geluid aan staan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:42 schreef Typisch het volgende:
ik had mijn mobiel 2 minuten geleden nog en nu kan ik hem nergens meer vinden
wat een kut leven
Kneusjequote:Op maandag 19 augustus 2013 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope.En ik heb geen huistelefoon dus ben nu onbereikbaar.
rip
Heb ik ook wel eens, en ik heb de mijne altijd op stil staan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:42 schreef Typisch het volgende:
ik had mijn mobiel 2 minuten geleden nog en nu kan ik hem nergens meer vinden
wat een kut leven
Valt mee.quote:
WE HEBBEN ZOVEEL GEMEENquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, en ik heb de mijne altijd op stil staan.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Valt mee.
[..]
WE HEBBEN ZOVEEL GEMEENDaarom verkleinwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Valt mee.
[..]
WE HEBBEN ZOVEEL GEMEENEn de haarkleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De uitstraling, ik volwassen natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je komt er weer makkelijk vanaf flipje.
[..]
En nog wel een aantal dingen hoop ik toch.
Moest ik ook als eerste aandenkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De uitstraling, ik volwassen natuurlijk.
Jij babyface.
Wij aaien hem over z'n bolletjequote:Op maandag 19 augustus 2013 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moest ik ook als eerste aandenken
Het bolletje in zijn hol?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij aaien hem over z'n bolletje
En in z'n wang knijpenquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
is goed, knijp ik in jullie tetenquote:
dat hoor ik wel vakerquote:
Waarom moet er altijd gegroet worden en is iemand offended als er niet terug gegroet wordt. Ik kom dit topic toch ook niet van HEY HALLO IK BEN HIER GEEF MIJ NU AANDACHT WANT HEY HALLO. (niet persoonlijk bedoelt, maar het valt mij af en toe op bij users)quote:
Even voorbeeld post er bijquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
is goed, knijp ik in jullie teten
voor wat hoort wat
[..]
dat hoor ik wel vaker
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd gegroet worden en is iemand offended als er niet terug gegroet wordt. Ik kom dit topic toch ook niet van HEY HALLO IK BEN HIER GEEF MIJ NU AANDACHT WANT HEY HALLO. (niet persoonlijk bedoelt, maar het valt mij af en toe op bij users)
[..]
Even voorbeeld post er bij
En dat de tijd zo snel gaat, en we hem nog herinneren toen ie kleiner was.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
is goed, knijp ik in jullie teten
voor wat hoort wat
[..]
dat hoor ik wel vaker
Eens met deze frau.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd gegroet worden en is iemand offended als er niet terug gegroet wordt. Ik kom dit topic toch ook niet van HEY HALLO IK BEN HIER GEEF MIJ NU AANDACHT WANT HEY HALLO. (niet persoonlijk bedoelt, maar het valt mij af en toe op bij users)
[..]
Even voorbeeld post er bij
quote:
je bent gewaarschuwdquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat de tijd zo snel gaat, en we hem nog herinneren toen ie kleiner was.
[..]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:56 schreef Typisch het volgende:
tijd om te slapen denk ik
DOAGWelterusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
DOAGPervSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo van ze vinden mij nu in eens niet meer aardigquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eens met deze frau.
Er wordt toch nooit wat terug gezegdhuilie huilie boehoe
DOAGLoop maar weg ja. Heb je je telefoon al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
actie reactie, waarschuwing enzoquote:
Challenge accept.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:59 schreef Flippiee het volgende:
Ben blij dat jij mijn irl naam niet weet
Floepselquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:59 schreef Flippiee het volgende:
Ben blij dat jij mijn irl naam niet weet
Ik weet het.quote:
Welke tuin?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:03 schreef TBakkert het volgende:
Ik weet heel goed dat dit is om mij om de tuin te leiden.
Oh, dus ik moet achterlangs?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet achterlangs?Daar houdt Hennie wel vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Ik vind dit nu niet leuk meer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht al, welke hennie zou het anders moeten zijn![]()
Dat weet ik niet.quote:
Ga maar weer naar onz grquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Lang niet gezien.
blow jij ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Lang niet gezien.
Dit is onz.quote:
niet vaak, maar wel gedaan.quote:
quote:
gast rot gewoon opquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ga jij maar weer lekker prosecco drinken.
Nog een reden om lekker hier te blijven posten.quote:
Omdat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:17 schreef Snowbells het volgende:
Waarom kan ik niet reporten op mobiel
Er is niks reportbaars te melden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:17 schreef Snowbells het volgende:
Waarom kan ik niet reporten op mobiel
jawel toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
iemand blocken op dm kan ook al niet
Gelukkig slaat deze post niet op mij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
iemand blocken op dm kan ook al niet
Heb je daar geen abo voor nodig?quote:
Zo ver ik weet niet. DM mij eens kan ik even checkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb je daar geen abo voor nodig?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo ver ik weet niet. DM mij eens kan ik even checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Wat lach je nou. Ben fucking serieus. Je hebt toch onderaan de DM knopjes ofzo. Maar dat weet ik toch niet uit mijn hoofdquote:
Ik dacht dat je bedoelde dat je mij bij voorbaat geblokkeerd had en dat je wilde wachten tot ik een DM zou hebben gestuurd om dan te kijken of je hem niet kunt zien.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat lach je nou. Ben fucking serieus. Je hebt toch onderaan de DM knopjes ofzo. Maar dat weet ik toch niet uit mijn hoofd
Die doet bij mij ook raar. En dan zie ik dat ding een paar minuten/uren later terwijl ik het bericht al lang bekeken heb.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:26 schreef Flippiee het volgende:
Volgens mij doet mijn dm pop up ding het sowieso niet, want ik krijg ook niet meer te zien of ik gequote ben
Er staat atm niemand in mijn blokkeerlijst geloof ikquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je mij bij voorbaat geblokkeerd had en dat je wilde wachten tot ik een DM zou hebben gestuurd om dan te kijken of je hem niet kunt zien.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We laten dit forum weer opbloeien.
feministen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We laten dit forum weer opbloeien.
lievvquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er staat atm niemand in mijn blokkeerlijst geloof ik
mazzelaarquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon weinig last van irritante kutusers geloof ik
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon weinig last van irritante kutusers
Maar jij dmt nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ben toch een irritante kutuser?
Hoi.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
kortom:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:34 schreef Amarantha het volgende:
Als er mensen Snow of Krul lastig vallen krijgen ze ruzie met mij
welterusten.quote:
Ik heb het al bijgelegd ja.quote:
quote:
Bakkertquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Even vergeten dat jij nu een mod bent.
Alles goed?quote:
Ja prima en met jou?quote:
Mooi om te horen(eigenlijk zien hihhi) en natuurlijk gaat het goed.quote:
Mooi om te lezen (hihihiquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mooi om te horen(eigenlijk zien hihhi) en natuurlijk gaat het goed.
echt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mooi om te lezen (hihihi)
Je tweet veel trouwens laatste tijd
viel me op jaquote:
Wat tweette ik dan zoal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What the fuck did you just fucking say about me, you little Vorcha? I'll have you know I graduated top of my class in the Systems Alliance, and I've been involved in numerous secret raids on Batarian Pirates, Collectors, and Cults, and I have over 3000 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I'm the top sniper in the entire Systems Alliance. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before in this Galaxy, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting The Shadow Broker and your IP is being traced right now through the Extranet, so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You're fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that's just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the Systems Alliance and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little "clever" comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn't, you didn't, and now you're paying the price, you goddamn Vorcha. I will shit fury all over you and you will drown in it. You're fucking dead, kiddo.quote:
chill drinken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Joint en chill drinkenFijn leventje
I'm an Aplha malequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:54 schreef Beach het volgende:
[..]
What the fuck did you just fucking say about me, you little Vorcha? I'll have you know I graduated top of my class in the Systems Alliance, and I've been involved in numerous secret raids on Batarian Pirates, Collectors, and Cults, and I have over 3000 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I'm the top sniper in the entire Systems Alliance. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before in this Galaxy, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting The Shadow Broker and your IP is being traced right now through the Extranet, so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You're fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that's just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the Systems Alliance and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little "clever" comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn't, you didn't, and now you're paying the price, you goddamn Vorcha. I will shit fury all over you and you will drown in it. You're fucking dead, kiddo.
maar wat is het nou?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hmm dat moest nog weg van de zin
ik dacht aan vodka ofzoquote:
Ik drink de eerste tijd niet meer ^^quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht aan vodka ofzo
Ik had trouwens vanille vodka gevondenbest chill, maar net een tikje TE zoet zegmaar.
Ik doe vaak als een sir. Grand Marnier of Drambuie bij de koffie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht aan vodka ofzo
Ik had trouwens vanille vodka gevondenbest chill, maar net een tikje TE zoet zegmaar.
Ah okee een reactie op /b/, maar wie is /b/ dan? Dat begrijp ik nog steeds niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lees de zin eens goed. Het is een reactie op /b/ als het ware. Dus ik ben een alpha male, /b/
de 2e ken ik niet, wat is dat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik doe vaak als een sir. Grand Marnier of Drambuie bij de koffie.
fattyquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ik heb de TT even waar gemaakt(zijn nog allemaal vol hoor hihi)
de moeite om eens te proberen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drambuie
Dat is echt mijn pa's drankjequote:Op maandag 19 augustus 2013 12:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drambuie
maar een keer scoren dan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ohw fuck yeah ! On the rocks of gewoon bij de koffie
Heeft diegene hulp voor die psychische problemen? Als hij geen hulp accepteert (en er dus ook geen verbetering plaats vindt) zou ik afstand nemen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat moet je doen als je je zorgen maakt om iemands welzijn, welke ten koste gaat van diegene zelf en de omgeving. De persoon in kwestie lijdt aan diverse psychische problemen, en leeft in een onrealistische wereld, en de weergave hiervan komt duidelijk naar voren in het hele doen en laten van deze persoon. Gaat het niet zoals deze persoon wil vergaat de wereld, Om vervolgens te doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is, en dit patroon blijft zich stelselmatig herhalen. Ik weet even niet meer zo goed wat ik hiermee moet.
Nee, dat is er nog niet. Maar is hard nodig. Ik pas de benadering toe welke mij is aangeleerd: Optimale benadering met een armlengte afstand. Hoewel ik betwijfel of dat afdoende zou zijn in dit geval.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heeft diegene hulp voor die psychische problemen? Als hij geen hulp accepteert (en er dus ook geen verbetering plaats vindt) zou ik afstand nemen.
Ga je wss morgen nog voelen. Spierpijn is kutquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:11 schreef Snowbells het volgende:
Heb de hele nacht met m'n hoofd naar links gelegen, pijn als ik naar rechts kijk
Het zit nu helemaal vastquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga je wss morgen nog voelen. Spierpijn is kut
NIET NIEUWSWAARDIG!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hihih die Samson bezuinigd niet alleen het land stuk, maar ook zijn relatie heeft ie naar de kanariebrie bezuinigd![]()
Ik heb een beetje een hekel aan mensen die dit roepen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hihih die Samson bezuinigd niet alleen het land stuk, maar ook zijn relatie heeft ie naar de kanariebrie bezuinigd![]()
jelly.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:43 schreef OllieWilliams het volgende:
tijd om een spliff te lighten_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |