quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij aaien hem over z'n bolletje
is goed, knijp ik in jullie tetenquote:
dat hoor ik wel vakerquote:
Waarom moet er altijd gegroet worden en is iemand offended als er niet terug gegroet wordt. Ik kom dit topic toch ook niet van HEY HALLO IK BEN HIER GEEF MIJ NU AANDACHT WANT HEY HALLO. (niet persoonlijk bedoelt, maar het valt mij af en toe op bij users)quote:
Even voorbeeld post er bijquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
is goed, knijp ik in jullie teten
voor wat hoort wat
[..]
dat hoor ik wel vaker
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd gegroet worden en is iemand offended als er niet terug gegroet wordt. Ik kom dit topic toch ook niet van HEY HALLO IK BEN HIER GEEF MIJ NU AANDACHT WANT HEY HALLO. (niet persoonlijk bedoelt, maar het valt mij af en toe op bij users)
[..]
Even voorbeeld post er bij
En dat de tijd zo snel gaat, en we hem nog herinneren toen ie kleiner was.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
is goed, knijp ik in jullie teten
voor wat hoort wat
[..]
dat hoor ik wel vaker
Eens met deze frau.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd gegroet worden en is iemand offended als er niet terug gegroet wordt. Ik kom dit topic toch ook niet van HEY HALLO IK BEN HIER GEEF MIJ NU AANDACHT WANT HEY HALLO. (niet persoonlijk bedoelt, maar het valt mij af en toe op bij users)
[..]
Even voorbeeld post er bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
je bent gewaarschuwdquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat de tijd zo snel gaat, en we hem nog herinneren toen ie kleiner was.
[..]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:56 schreef Typisch het volgende:
tijd om te slapen denk ik
DOAGWelterusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
DOAGPervSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo van ze vinden mij nu in eens niet meer aardigquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eens met deze frau.
Er wordt toch nooit wat terug gezegdhuilie huilie boehoe
DOAGLoop maar weg ja. Heb je je telefoon al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
actie reactie, waarschuwing enzoquote:
Challenge accept.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:59 schreef Flippiee het volgende:
Ben blij dat jij mijn irl naam niet weet
Floepselquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:59 schreef Flippiee het volgende:
Ben blij dat jij mijn irl naam niet weet
Ik weet het.quote:
Welke tuin?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:03 schreef TBakkert het volgende:
Ik weet heel goed dat dit is om mij om de tuin te leiden.
Oh, dus ik moet achterlangs?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |