quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet achterlangs?Daar houdt Hennie wel vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Ik vind dit nu niet leuk meer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht al, welke hennie zou het anders moeten zijn![]()
Dat weet ik niet.quote:
Ga maar weer naar onz grquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Lang niet gezien.
blow jij ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Lang niet gezien.
Dit is onz.quote:
niet vaak, maar wel gedaan.quote:
quote:
gast rot gewoon opquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ga jij maar weer lekker prosecco drinken.
Nog een reden om lekker hier te blijven posten.quote:
Omdat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:17 schreef Snowbells het volgende:
Waarom kan ik niet reporten op mobiel
Er is niks reportbaars te melden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:17 schreef Snowbells het volgende:
Waarom kan ik niet reporten op mobiel
jawel toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
iemand blocken op dm kan ook al niet
Gelukkig slaat deze post niet op mij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
iemand blocken op dm kan ook al niet
Heb je daar geen abo voor nodig?quote:
Zo ver ik weet niet. DM mij eens kan ik even checkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb je daar geen abo voor nodig?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo ver ik weet niet. DM mij eens kan ik even checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Wat lach je nou. Ben fucking serieus. Je hebt toch onderaan de DM knopjes ofzo. Maar dat weet ik toch niet uit mijn hoofdquote:
Ik dacht dat je bedoelde dat je mij bij voorbaat geblokkeerd had en dat je wilde wachten tot ik een DM zou hebben gestuurd om dan te kijken of je hem niet kunt zien.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat lach je nou. Ben fucking serieus. Je hebt toch onderaan de DM knopjes ofzo. Maar dat weet ik toch niet uit mijn hoofd
Die doet bij mij ook raar. En dan zie ik dat ding een paar minuten/uren later terwijl ik het bericht al lang bekeken heb.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:26 schreef Flippiee het volgende:
Volgens mij doet mijn dm pop up ding het sowieso niet, want ik krijg ook niet meer te zien of ik gequote ben
Er staat atm niemand in mijn blokkeerlijst geloof ikquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je mij bij voorbaat geblokkeerd had en dat je wilde wachten tot ik een DM zou hebben gestuurd om dan te kijken of je hem niet kunt zien.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We laten dit forum weer opbloeien.
feministen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We laten dit forum weer opbloeien.
lievvquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er staat atm niemand in mijn blokkeerlijst geloof ik
mazzelaarquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon weinig last van irritante kutusers geloof ik
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon weinig last van irritante kutusers
Maar jij dmt nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ben toch een irritante kutuser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |