De jeugd op lowlands gezien in 2005 en die zijn zeker de moeite waard. Bevrijdingsdag is altijd wel een mooi feestje. 'S ochtends met de trein naar zwolle alles en iedereen aanspreken onder het genot van een lauwe halve liter, in zwolle lekker in de zon liggen blowen en iedereen uit de trein weer tegenkomen, bier halen en een groot feest met veel onbekenden maken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Joints in het gras op bevrijdingsdag
Nja ik woon vlakbij Wageningen en heb bijna 4 jaar met iemand gehad uit Wageningen, en daar hebben ze ieder jaar toch wel één toffe goede act die je gezien moet hebben.
Maar daar sta je dan ff 10 minuten en dan heb je 't ook wel weer gezien
DJVT in 2008/2009 en The Asteroid Galaxy Tour in 2012 vond ik wel de moeite waardEn nog wel andere noemenswaardige mensen enzo, maar daar heb ik dan niet zo veel mee dus onthoud ik niet
Ik lul veel
#stoned
En dan in de grond stoppen en een potentieel ongeboren kinderboom laten groeienquote:
My thoughts exactly.quote:
Heerlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
De jeugd op lowlands gezien in 2005 en die zijn zeker de moeite waard. Bevrijdingsdag is altijd wel een mooi feestje. 'S ochtends met de trein naar zwolle alles en iedereen aanspreken onder het genot van een lauwe halve liter, in zwolle lekker in de zon liggen blowen en iedereen uit de trein weer tegenkomen, bier halen en een groot feest met veel onbekenden maken.
BEST. IDEA. EVER.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En dan in de grond stoppen en een potentieel ongeboren kinderboom laten groeien
Neequote:Op maandag 19 augustus 2013 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
WhutTopic aangemaakt en dan komt ie weer op het invoerscherm
Staat ie in BUG of niet Moir?
Hoezo niet kan quoten?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou verdorie wat moet ik dan als ik niet kan DM'en, quoten en geen topics kan aanmaken.
Hier posten wat je in de OP van dat topic wilde zetten en hoe je de TT wil hebben en dan maak ik 'm voor jequote:Op maandag 19 augustus 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou verdorie wat moet ik dan als ik niet kan DM'en, quoten en geen topics kan aanmaken.
Oh dat is aidsquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij doen 3/4e van haar knopjes het niet
Ik heb een vrij grote vriendengroep waar ik elk jaar mee reis en die zorgen ook voor de nodige gezelligheid/mensen. Ooit een jaar op een woonboot wezen zuipen in zwolle.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heerlijk
Dit jaar trouwens bevrijdingsfestival met mono gevierdMaar toen kenden we elkaar nog niet echt dus volgende keer wordt vetter wss
De afgelopen jaren vooral met ex gevierd dus, en die wist niet zo goed hoe je die toffe gezelligheid moest waarderen, dus dat had altijd wel beter gekund
quote:aantal posts: 10.092
Nieuwe telefoon kopen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn plan is toch om naar Zwolle te gaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb een vrij grote vriendengroep waar ik elk jaar mee reis en die zorgen ook voor de nodige gezelligheid/mensen. Ooit een jaar op een woonboot wezen zuipen in zwolle.![]()
Aankomend jaar jou en mono maar eens opzoeken.
Mijn ex is achteraf ook niet zo gezellig ben ik achter gekomen, die trok zich meer op aan mij en mijn vrienden. Ze was er ook nooit in zwolle omdat 5 mei altijd wel ergens een vage modeshow was.
DAT KRIJG JE HE ALS JE ZO VEEL POEP PRAAT!quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:58 schreef Amarantha het volgende:
OH NO! Ik heb mijn 10,000ste post gemist
[..]
Geleerd van jouwquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
DAT KRIJG JE HE ALS JE ZO VEEL POEP PRAAT!
Zwolle is altijd wel heel druk. Ben nog nooit ergens anders geweest op 5 mei. Op tv zag het er daar altijd een stuk minder gezellig uit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn plan is toch om naar Zwolle te gaanHeb Wageningen wel gezien inmiddels, Zwolle schijnt ook tof te zijn (zou ik eerder al heen gaan maar nog nooit gedaan) en Mono heeft daar ook vrienden zitten dus die vindt dat vast ook tof
Exen
Jup.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet jij alles van toch schatje?
En eigenlijk ook plus ditquote:geregistreerd op: woensdag 20 januari 2010 @ 03:33
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 26.456 (gemiddeld 21 per dag)
31.943 postsquote:geregistreerd op: vrijdag 3 april 2009 @ 10:17
laatste bezoek: 96 dagen, 12 uur geleden.
aantal posts: 5.487 (gemiddeld 4 per dag)
Godverquote:
Dat is een beste kont.quote:
mijn topic, ik mag eerst.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Godver![]()
Naam adres en broekmaat graag. Hier klopt alles wel aan zover ik kan zien.
Muah 't is zeker wel tof als je de juiste plekjes weet te vindenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zwolle is altijd wel heel druk. Ben nog nooit ergens anders geweest op 5 mei. Op tv zag het er daar altijd een stuk minder gezellig uit.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef Sardu het volgende:
Ama blijf eens met je poten van die editknop af... Als je niet kan kiezen dan wacht je maar even met posten.
Die andere was beter.
Die had ik ook al een keer gepost volgens mij.. Daarom deed ik datquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef Sardu het volgende:
Ama blijf eens met je poten van die editknop af... Als je niet kan kiezen dan wacht je maar even met posten.
Die andere was beter.
Als je op die bovenste quote van mij klikt was die ook al geëditquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef Sardu het volgende:
Die andere was beter.
wat wil je als TT dan schatjuhhquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Oke moir:'
FOK! doet raar vandaag, paarse achtergrond, posts zijn niet van elkaar afgescheiden, knoppen zijn niet klikbaar, kan geen topics aanmaken of plakken in het invoerveld en alles staat gewoon schots en scheef door elkaar.
Halp
Oke xx thanks for the support moir.
En het is FOK!mobiel toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Oke moir:'
FOK! doet raar vandaag, paarse achtergrond, posts zijn niet van elkaar afgescheiden, knoppen zijn niet klikbaar, kan geen topics aanmaken of plakken in het invoerveld en alles staat gewoon schots en scheef door elkaar.
Halp
Oke xx thanks for the support moir.
whehequote:Op maandag 19 augustus 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Weet ik niet, verzin eens wat leuks. Mijn hersens zijn leeggetrokken door 3 dagen Lowlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |