Eeuwig leven spreekt jou aan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie wel wat er gebeurt als ik dood ga.
Het idee van een hemel spreekt me wel aan, dus ik hoop maar op zoiets.
Zo te zien is dat heel wat anders, aangezien er wapens bij zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken.![]()
[ afbeelding ]
Je laten opeten door insecten is inderdaad beter.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef krullenbolletje het volgende:
Begraven en donorIk vind verbranden echt een naar idee
Vind ik welquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je laten opeten door insecten is inderdaad beter.
Dit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik hoop heel erg dat er iets is na de dood. Maar mijn gezonde verstand zegt nee
Ik vind het misselijk makend viesquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij komt Cola Vanille terug in de supermarktenStandaard.. Dus dan zijn ze net zo duur als de andere blikjes als het goed is. Woop Woop!
En dat je dan vastzit tussen de hemel en de aarde omdat er iets fout is gegaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef FL_Freak het volgende:
Het idee dat je na je dood rond zou zwerven als geest lijkt me trouwens ook iets aparts.
inb4 hahahaha geesten bestaan toch neit!!@!!
Lekkerquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind het misselijk makend vies
Oh dat klinkt wel heel awesomequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo te zien is dat heel wat anders, aangezien er wapens bij zijn.
Dat plaatje van mij komt uit Journey, een spel of ervaring waarbij je reist door een prachtig landschap en soms gekoppeld wordt aan andere spelers die met je meereizen, maar die je niet kent en waarmee je niet kan communiceren. Dus je deelt die ervaring met een persoon waar je helemaal niks over weet en toch bouw je een band op gedurende die 2 á 3 uur.
quote:Drop out of life with bong in hand
Follow the Smoke toward the Riff filled Land
wat moet je doen in dat spel? want daar heb ik nooit wat van meegekregen, gewoon een kant op bewegen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo te zien is dat heel wat anders, aangezien er wapens bij zijn.
Dat plaatje van mij komt uit Journey, een spel of ervaring waarbij je reist door een prachtig landschap en soms gekoppeld wordt aan andere spelers die met je meereizen, maar die je niet kent en waarmee je niet kan communiceren. Dus je deelt die ervaring met een persoon waar je helemaal niks over weet en toch bouw je een band op gedurende die 2 á 3 uur.
Ik zat ook nog eens aan de MDMA op dat moment, zeker een mooie combinatie als je voor die drug openstaat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel heel awesome![]()
Heb het spel wel eens zien langskomen maar nog nooit de moeite genomen het aan te schaffen. Misschien toch maar eens doen.
Die dopesmoker plaat is voor mij heel lang een muziekstuk geweest waar ik heerlijk op kon wegstonen. (Duurt een uur en 15 minuten aan 1 stuk)
[..]
Haha goeie combo lijkt me. Hoewel ik drugs en gamen nooit echt kan combineren. Wel ooit het idee gehad om een gram coke te halen en UT te spelen op 150% gamespeed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zat ook nog eens aan de MDMA op dat moment, zeker een mooie combinatie als je voor die drug openstaat.![]()
Ik ben er nog steeds een beetje emotioneel van.
Met vertraging. Ik liet de laptop vallen toen ik de sigaret pakte. Gelijk de accu er uit uiteraard. Toen nog windows updates (altijd op het verkeerde moment, hoe ze het doen weet ik nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zit er weer één kakkend te FOK!ken
werkte altijd perfect met CSSquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha goeie combo lijkt me. Hoewel ik drugs en gamen nooit echt kan combineren. Wel ooit het idee gehad om een gram coke te halen en UT te spelen op 150% gamespeed.
Mdma is sinds begin deze maand in bestelling en kan niet wachten op een mooie dag in september.![]()
Same here altijdquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb altijd begraven willen worden, maar die kosten voor graven zijn echt verschrikkelijk duur. Dan is verbranden wel een betere optie.
Echter hebben de nabestaanden dan geen fysieke plek om te rouwen enzo.
Twijfel nog
Cherry vind ik de enige lekkerequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
LekkerHoewel ik Cherry nog steeds het beste vind
Jij laat ook echt alles uit je fikken vallen, hè?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met vertraging. Ik liet de laptop vallen toen ik de sigaret pakte. Gelijk de accu er uit uiteraard. Toen nog windows updates (altijd op het verkeerde moment, hoe ze het doen weet ik niet) dus alsnog vol voldoening mijn bruine uitwerpselen doneren aan het riool.
Voor jou en je lange lichaam misschien een optie, ik ben overal al rot en gereviseerd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan mijn lichaam ook doneren aan de wetenschap
Lijkt me wel tof als ze me in een pot met sterk water zetten in een klaslokaal van de uni ofzoiets
Tijdens worms en burnout 3 was het geen succes.quote:
Ja, opgefokte agressie denk ikquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij laat ook echt alles uit je fikken vallen, hè?
Ja of eerstejaars geneeskunde studenten snijden je aan stukken en dan mag je bij het afvalquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:40 schreef Monopoly het volgende:
Lijkt me wel tof als ze me in een pot met sterk water zetten in een klaslokaal van de uni ofzoiets
Moeten ze eerst een pot van 2 meter vindenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voor jou en je lange lichaam misschien een optie, ik ben overal al rot en gereviseerd.zelfs donor worden zit er niet in.
[..]
Tijdens worms en burnout 3 was het geen succes.
Ik heb daar ook over na zitten denken ja, om gewoon organen ofzo aan de wetenschap te laten doneren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:40 schreef Monopoly het volgende:
Ook echt homo dat je nou ineens voor het eten weggaat ipv morgenochtend samen vroeg op staat met mijquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, opgefokte agressie denk ik
Het is dat ik nog voor het eten weg moet anders wou ik nog wel een stuk het bos in met de hond om het van me af te rennen
Naar de top van de berg toe, en je kan een beetje rondlopen en mooie plekjes vinden. Soms vind je een soort symbooltje waardoor je sjaal langer wordt en verder kunt zweven. Maar dat hoeft niet per se. Het is alleen wel fijn en je kan elkaar ook helpen door elkaar naar die plekjes te leiden. En de muziek en de graphics gaan gewoon heel erg goed samen waardoor het spel je echt een gevoel geeft.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat moet je doen in dat spel? want daar heb ik nooit wat van meegekregen, gewoon een kant op bewegen?
Bij mij ook waarschijnlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moeten ze eerst een pot van 2 meter vinden
Ben zelf ook donor maar verwacht dat als ze me open snijden, ze teleurstellend nee schudden en de boel weer dichtnaaien
Volgens mij ben ik destijds automatisch donor geworden omdat ik te lui was om dat formulier in te vullen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moeten ze eerst een pot van 2 meter vinden
Ben zelf ook donor maar verwacht dat als ze me open snijden, ze teleurstellend nee schudden en de boel weer dichtnaaien
Ik vind het ook moeilijk om Journey een game te noemen, ik vond het in ieder geval prima te combineren met MDMA. We hebben ook, toen we ook wat geblowd hadden, Trine geprobeerd te spelen. Dat was echt een ramp, dat lukte voor geen meter.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha goeie combo lijkt me. Hoewel ik drugs en gamen nooit echt kan combineren. Wel ooit het idee gehad om een gram coke te halen en UT te spelen op 150% gamespeed.
Mdma is sinds begin deze maand in bestelling en kan niet wachten op een mooie dag in september.![]()
Topic maken in BUG:quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef Vaseline_ het volgende:
He Mono, weet jij als ex mod waar ik eventuele bugs kan melden? Kan zelf namelijk niet in de index oid door dat schijtdesign en knoppen die niet werken, kan zelfs niet eens in dit tekstvak plakken of PI aanvinken
BUG is een apart subforum.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef Vaseline_ het volgende:
He Mono, weet jij als ex mod waar ik eventuele bugs kan melden? Kan zelf namelijk niet in de index oid door dat schijtdesign en knoppen die niet werken, kan zelfs niet eens in dit tekstvak plakken of PI aanvinken
Stoned gamen is geen probleem. Shooters/strategy lukt prima met stonede bek en doe dat al jaren. Littlebigplanet is wel awesome om met 2 man en een dikke joint te doen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk om Journey een game te noemen, ik vond het in ieder geval prima te combineren met MDMA. We hebben ook, toen we ook wat geblowd hadden, Trine geprobeerd te spelen. Dat was echt een ramp, dat lukte voor geen meter.Moet je samenwerken om puzzels op te lossen.
Eeh, het ligt voor mij heel erg aan de mate van stonedheid.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stoned gamen is geen probleem. Shooters/strategy lukt prima met stonede bek en doe dat al jaren. Littlebigplanet is wel awesome om met 2 man en een dikke joint te doen.
Haha, tijd terug nog een lan gehad waar er heel weinig normale tabak werd gerookt. Elk potje cs afsluiten met het aansteken van een joint en wachten op de volgende.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Eeh, het ligt voor mij heel erg aan de mate van stonedheid.
Ja stoned jeweettoggquote:
Wat een leven weerquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja stoned jeweettogg
Veeeeeeeeel te veel gezopen vrijdagavond, rond 6 uur gaan slapen ofzo. Zaterdagmiddag wakker geworden, McDonalds gegeten, vervolgens weer geslapen tot 23:00, om 1 uur nog shoarma besteld (en ik een pistoletje gezond omdat brak), vervolgens weer om 6 uur vanochtend in slaap gevallen, en rond half 1 wakker gemaakt met een heerlijk ontbijtje van meneer Mono (die helemaal níét geslapen heeft btw)
![]()
![]()
Nu lekker jointje aan en genieten van de rest van mijn vrije dagjeMorgen helaas wel weer werken dus hoop dat ik vanavond gewoon op tijd slaap
Ff geëdit, moet de spelletjesmeet uiteraard niet vergetenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een leven weerZag het van die ontbijt ja! Vet lief van hem
Pff, eindelijk een tempo wat ik nog iets kan volgen. En users die ik herken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
dames, heren, niet zo snel posten aub.
Sowieso is Bong-Ra een eindbaas.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
Pauwen of kippengeluiden in een nummer zijn altijd goed
DrugsmuziekDat zijn mensen die het snappen
meh, die hond was gewoon bij een optreden niet op komen dagenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sowieso is Bong-Ra een eindbaas.
Oh, bij ons wel. In mijn geval dus immer positieve ervaringen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
meh, die hond was gewoon bij een optreden niet op komen dagen
Ja je was al eerder niet echt positief over bong-ra, ik heb me prima vermaakt tijdens zijn set op lowlands.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
meh, die hond was gewoon bij een optreden niet op komen dagen
was hetzelfde verhaalquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja je was al eerder niet echt positief over bong-ra, ik heb me prima vermaakt tijdens zijn set op lowlands.
Gelijk heb je wel, als iemand niet komt opdagen tijdens een optreden (waar je als artiest imo voor leeft) dan heb ik er ook geen goed woord voor over.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelijk heb je wel, als iemand niet komt opdagen tijdens een optreden (waar je als artiest imo voor leeft) dan heb ik er ook geen goed woord voor over.
Ik had dat met The Oppositesquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelijk heb je wel, als iemand niet komt opdagen tijdens een optreden (waar je als artiest imo voor leeft) dan heb ik er ook geen goed woord voor over.
Was je eerste schooldag weer?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Wow wat ben ik lang niet meer op een schoolplein geweestdeja vu alles
2 maand geleden is heel lang?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Wow wat ben ik lang niet meer op een schoolplein geweestdeja vu alles
achsojaquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ik zit niet meer op school, oppaskinderen ophalen
Huh, wat had je dan? Je moet toch ergens buiten kunnen chillen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wij hadden geen schoolplein op de middelbare hoor
Ligt eraan wat je onder schoolplein verstaat. De basisschool staat vol met speeltoestellen inderdaad maar die zooi stoeptegels, prullebakken, bankjes en rookkuil op de middelbare vallen bij mij ook onder plein.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wij hadden geen schoolplein op de middelbare hoor
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:33 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom lijken alle kinderen op elkaar
We hadden een soort klein tuintje aan de voorkantquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh, wat had je dan? Je moet toch ergens buiten kunnen chillen?
Ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ze zijn allemaal klein en hebben een gezicht
broodje worstquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Oh en de kantine verkoopt echt weinigTe dure bolletje kaas, bolletje ham(?), bolletje met een te dikke knakworst of een broodje bal (volgens mij of het was een kommetje soep). Ik koop altijd maar een broodje worst haha
The opppsites nog nooit live gezien. Sowieso in alle edities bevrijdingsfestival (zwolle) maar 4 acts gezien. Ik kom daar echt voor joints in het gras en mensen kijken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had dat met The Opposites
Was op bervrijdingsfestival 2007 in Utrecht.
Joints in het gras op bevrijdingsdagquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
The opppsites nog nooit live gezien. Sowieso in alle edities bevrijdingsfestival (zwolle) maar 4 acts gezien. Ik kom daar echt voor joints in het gras en mensen kijken.
Beef want beef
Within temptation omdat een meisje dat wou zien en ik haar weleens beter wou bekijken. (Liep uiteindelijk nergens op uit omdat zweefteef)
Miss montreal omdat ik haar al ken toen ze nog met een gitaartje langs een kampvuurtje zat en het wel tof vond dat ze daar mocht staan.
En een band van een maat die ergens achteraf mocht spelen.
Persoonlijk vind ik de meeste hiphop van nederlandse bodem echt verschrikkelijk.Osdorp posse, mach en jesse en de voorste linie uitgezonderd.
heb je die direct link van mij gebruikt dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Kan niet eens een kaolo topic openen in BUG.
Wow 50 cent is wel cheap. Op een andere MBO school hier in Emmen is de kantine ook een stuk goedkoper (toen die tijd in ieder geval). Op de school waar ik heen ga is het duur maar gelukkig hebben ze er ook een frisdrank en snoepautomaat hihi maar dat is er op elke school wel denk ik. Oh en ik woon maar *checkt* 1,5 kilometer van school. Is lopend gewoon goed te doen en doe ik met mooi weer vaak ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
broodje worst
bij ons waren de broodjes kipburger het lekkerst
Vroeger hadden we ook allemaal snoep en vette hap en alles, en toen ineens moest er ook melk verkocht worden en mochten al die ongezonde dingen niet meer
Gingen ze broodjes gezond verkopen voor 50 ct (zo goedkoop omdat het dan beter loopt).
Maar die broodjes waren ook echt fucking lekkerMoest zo'n leerling van z'n ouders 50 broodjes gezond kopen voor het avondeten
Terwijl die kantinemensen ze zelf moesten maken
Nja werden ze uiteindelijk 1 euro, 1,50, volgens mij aan het eind van mijn schoolcarrière 2,00
Bongraquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
Pauwen of kippengeluiden in een nummer zijn altijd goed
DrugsmuziekDat zijn mensen die het snappen
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Kan niet eens een kaolo topic openen in BUG.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Topic maken in BUG:
FOK!features, Bugs & Development
Of als je daar ook niet op kunt klikken hier de direct link:
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/88
Hoef je geen mod voor geweest te zijn, is gewoon een subforum net als ONZ
De kantine op de HAN Campus is me echt heiligquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow 50 cent is wel cheap. Op een andere MBO school hier in Emmen is de kantine ook een stuk goedkoper (toen die tijd in ieder geval). Op de school waar ik heen ga is het duur maar gelukkig hebben ze er ook een frisdrank en snoepautomaat hihi maar dat is er op elke school wel denk ik. Oh en ik woon maar *checkt* 1,5 kilometer van school. Is lopend gewoon goed te doen en doe ik met mooi weer vaak ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |