Ja, opgefokte agressie denk ikquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij laat ook echt alles uit je fikken vallen, hè?
Ja of eerstejaars geneeskunde studenten snijden je aan stukken en dan mag je bij het afvalquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan mijn lichaam ook doneren aan de wetenschap
Lijkt me wel tof als ze me in een pot met sterk water zetten in een klaslokaal van de uni ofzoiets
Moeten ze eerst een pot van 2 meter vindenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voor jou en je lange lichaam misschien een optie, ik ben overal al rot en gereviseerd.zelfs donor worden zit er niet in.
[..]
Tijdens worms en burnout 3 was het geen succes.
Ik heb daar ook over na zitten denken ja, om gewoon organen ofzo aan de wetenschap te laten doneren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan mijn lichaam ook doneren aan de wetenschap
Lijkt me wel tof als ze me in een pot met sterk water zetten in een klaslokaal van de uni ofzoiets
Ook echt homo dat je nou ineens voor het eten weggaat ipv morgenochtend samen vroeg op staat met mijquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, opgefokte agressie denk ik
Het is dat ik nog voor het eten weg moet anders wou ik nog wel een stuk het bos in met de hond om het van me af te rennen
Naar de top van de berg toe, en je kan een beetje rondlopen en mooie plekjes vinden. Soms vind je een soort symbooltje waardoor je sjaal langer wordt en verder kunt zweven. Maar dat hoeft niet per se. Het is alleen wel fijn en je kan elkaar ook helpen door elkaar naar die plekjes te leiden. En de muziek en de graphics gaan gewoon heel erg goed samen waardoor het spel je echt een gevoel geeft.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat moet je doen in dat spel? want daar heb ik nooit wat van meegekregen, gewoon een kant op bewegen?
Bij mij ook waarschijnlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moeten ze eerst een pot van 2 meter vinden
Ben zelf ook donor maar verwacht dat als ze me open snijden, ze teleurstellend nee schudden en de boel weer dichtnaaien
Volgens mij ben ik destijds automatisch donor geworden omdat ik te lui was om dat formulier in te vullen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moeten ze eerst een pot van 2 meter vinden
Ben zelf ook donor maar verwacht dat als ze me open snijden, ze teleurstellend nee schudden en de boel weer dichtnaaien
Ik vind het ook moeilijk om Journey een game te noemen, ik vond het in ieder geval prima te combineren met MDMA. We hebben ook, toen we ook wat geblowd hadden, Trine geprobeerd te spelen. Dat was echt een ramp, dat lukte voor geen meter.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha goeie combo lijkt me. Hoewel ik drugs en gamen nooit echt kan combineren. Wel ooit het idee gehad om een gram coke te halen en UT te spelen op 150% gamespeed.
Mdma is sinds begin deze maand in bestelling en kan niet wachten op een mooie dag in september.![]()
Topic maken in BUG:quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef Vaseline_ het volgende:
He Mono, weet jij als ex mod waar ik eventuele bugs kan melden? Kan zelf namelijk niet in de index oid door dat schijtdesign en knoppen die niet werken, kan zelfs niet eens in dit tekstvak plakken of PI aanvinken
BUG is een apart subforum.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef Vaseline_ het volgende:
He Mono, weet jij als ex mod waar ik eventuele bugs kan melden? Kan zelf namelijk niet in de index oid door dat schijtdesign en knoppen die niet werken, kan zelfs niet eens in dit tekstvak plakken of PI aanvinken
Stoned gamen is geen probleem. Shooters/strategy lukt prima met stonede bek en doe dat al jaren. Littlebigplanet is wel awesome om met 2 man en een dikke joint te doen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk om Journey een game te noemen, ik vond het in ieder geval prima te combineren met MDMA. We hebben ook, toen we ook wat geblowd hadden, Trine geprobeerd te spelen. Dat was echt een ramp, dat lukte voor geen meter.Moet je samenwerken om puzzels op te lossen.
Eeh, het ligt voor mij heel erg aan de mate van stonedheid.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stoned gamen is geen probleem. Shooters/strategy lukt prima met stonede bek en doe dat al jaren. Littlebigplanet is wel awesome om met 2 man en een dikke joint te doen.
Haha, tijd terug nog een lan gehad waar er heel weinig normale tabak werd gerookt. Elk potje cs afsluiten met het aansteken van een joint en wachten op de volgende.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Eeh, het ligt voor mij heel erg aan de mate van stonedheid.
Ja stoned jeweettoggquote:
Wat een leven weerquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja stoned jeweettogg
Veeeeeeeeel te veel gezopen vrijdagavond, rond 6 uur gaan slapen ofzo. Zaterdagmiddag wakker geworden, McDonalds gegeten, vervolgens weer geslapen tot 23:00, om 1 uur nog shoarma besteld (en ik een pistoletje gezond omdat brak), vervolgens weer om 6 uur vanochtend in slaap gevallen, en rond half 1 wakker gemaakt met een heerlijk ontbijtje van meneer Mono (die helemaal níét geslapen heeft btw)
![]()
![]()
Nu lekker jointje aan en genieten van de rest van mijn vrije dagjeMorgen helaas wel weer werken dus hoop dat ik vanavond gewoon op tijd slaap
Ff geëdit, moet de spelletjesmeet uiteraard niet vergetenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een leven weerZag het van die ontbijt ja! Vet lief van hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |