A7 niet gevolgd?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Mijn linkje kan aangepast, die in de OP is nog van mijn oude DZP project. De nieuwe link staat in mijn sig.
Heb overigens er weer twee nieuwe blogjes geplaatst: een weekendje in Groningen geweest en de volgende 25 boeken van mijn Reading Challenge 2013.
Dat is zeker een leuk doel, die ga ik ook toevoegenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je doel met die 50 vragen om te beantwoorden, mooie vragen staan daar
Alleen deze:
Gefeliciteerdquote:
en het was wel grappig ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik heb de afgelopen 5 dagen 2 doelen behaald, en er zijn nu 3 in progress, in plaats van 1
Na hoeveel dagen wil jij dan klaar zijn? :pquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
best goed idee eigenlijk, maar ik wil helemaal niet na 1001 dagen al klaar zijn. en ik vind het leven naar een doel vaak juist leuker dan het doen ervan
eigenlijk nooit, maar sommige dingen blijf je anders uitstellen dus daar is dit wel goed voor. zoals skydiven, dat wil ik altijd nog een keer doen maar laatst op een hoge toren bedacht ik me weer dat ik dat écht niet zou durven. dus gedwongen worden door een lijstje en een countdown voelt eng, want dan moet jequote:Op maandag 19 augustus 2013 18:59 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Na hoeveel dagen wil jij dan klaar zijn? :p
Ja, en een blog bijhouden/op fok posten helpt ook (:quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
eigenlijk nooit, maar sommige dingen blijf je anders uitstellen dus daar is dit wel goed voor. zoals skydiven, dat wil ik altijd nog een keer doen maar laatst op een hoge toren bedacht ik me weer dat ik dat écht niet zou durven. dus gedwongen worden door een lijstje en een countdown voelt eng, want dan moet je
Haha nee het kwam doordat we in Bourtange zaten en dat is nog maar 1 km van de Duitse grens - blijkbaar was toen eerst naar het zuiden rijden en daarna NL weer in sneller.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:54 schreef kvd het volgende:
[..]
A7 niet gevolgd?
Je gaat ook wel van het ene uiterste naar het andere he
Ik bedoelde van Pieterburen naar Bourtangequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha nee het kwam doordat we in Bourtange zaten en dat is nog maar 1 km van de Duitse grens - blijkbaar was toen eerst naar het zuiden rijden en daarna NL weer in sneller.
Doel 41 was eendjes vissen op de kermis en een foto maken.quote:
Gewoon doen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
eigenlijk nooit, maar sommige dingen blijf je anders uitstellen dus daar is dit wel goed voor. zoals skydiven, dat wil ik altijd nog een keer doen maar laatst op een hoge toren bedacht ik me weer dat ik dat écht niet zou durven. dus gedwongen worden door een lijstje en een countdown voelt eng, want dan moet je
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
is dat van jou? vet hoor.
Ziet er goed uit Fera!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef Fera het volgende:
http://www.lichtontvlambaar.blogspot.nl/
Klaar.
Thanks!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Fera!
Ik ben rustig aan het nadenken over mijn doelen, heb intussen een opzetje gemaakt voor een blog maar weet nog niet zeker of ik het ga doen. Ik heb vandaag eens even rondgesnuffeld en vind toch een hoop blogs die na een doel of tien niet meer zijn bijgewerkt. Dat wil ik zelf voorkomen, hoewel ik ook weet dat bij mij de interesse opeens keihard over kan zijn. Dus ik denk er nog even goed over na.
Ja, zijn wel mooie vragen inderdaad. Denk graag over dat soort dingen na.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je doel met die 50 vragen om te beantwoorden, mooie vragen staan daar
Alleen deze:
[..]
moest ik om lachen, want dan was ik al dood
Oh ok! Sorry ik ben niet goed in waar A-wegen liggenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik bedoelde van Pieterburen naar Bourtange
het is ook een leuke provinciequote:Op maandag 19 augustus 2013 22:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh ok! Sorry ik ben niet goed in waar A-wegen liggen. Maar inderdaad, die hadden we beter kunnen nemen volgens mij :p. Hoewel het ook wel weer leuk is om binnendoor te rijden, hoor.
Haha volgende keerquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:10 schreef kvd het volgende:
[..]
het is ook een leuke provincie.
Je had wel op de koffie kunnen komen,denk dat je vlakbij bent geweest haha
De lepel-theorie komt hier even binnen...quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb mijn blog ook maar weer eens een beetje bijgewerktDe hele lijst even apart aan de zijkant gezet, nu nog even kijken of ik linkjes makkelijk een andere kleur kan geven om ze wat meer op te laten vallen
ondanks dat ik dit meerdere keren gelezen heb, snap ik nog steeds niet wat je bedoelt. Wat heeft de lepeltheorie met deze post te maken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:34 schreef kvd het volgende:
[..]
De lepel-theorie komt hier even binnen...
(gevalletje CVS/ME, HMS, PDS en migraine)
Jazeker heb ik de juiste persoon gequote, de lepeltheorie staat in haar blog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ondanks dat ik dit meerdere keren gelezen heb, snap ik nog steeds niet wat je bedoelt. Wat heeft de lepeltheorie met deze post te maken?
Heb je wel de juiste persoon gequote?
ah, op die manier! Dan moet ik daar even overheen gelezen hebben op de blogquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:22 schreef kvd het volgende:
[..]
Jazeker heb ik de juiste persoon gequote, de lepeltheorie staat in haar blog.
Wat een heftig en mooi verhaal. Ik heb ook een tijd zo geleefd vanwege een whiplash. Inmiddels is die ingeruild voor een autoimmuunziekte maar ik ben ontzettend blij dat ik geen rekening hoef te houden met lepels... Gezond zijn en je gezond voelen zijn ontzettend bijzonder.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:22 schreef kvd het volgende:
[..]
Jazeker heb ik de juiste persoon gequote, de lepeltheorie staat in haar blog.
Hij is echt spot-on he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:34 schreef kvd het volgende:
[..]
De lepel-theorie komt hier even binnen...
(gevalletje CVS/ME, HMS, PDS en migraine)
Hij is geweldig, heb hem voor prive-gebruik ook even in een wordbestandje gezet! Dit kunnen veel mensen begrijpen (alhoewel ze het wel moeten blijven onthouden).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij is echt spot-on he?
Ik ben niet zo van het klagen om maar te laten merken hoe zwaar je het hebt, maar dit is gewoon een heel duidelijk verhaalsta er ook vierkant achter
Ik moet zelfs twee straten doen! Mijn straat bestaat toch wel uit minstens 100 huisnummer, maar volgens mij staan er geen 100 huizen; ik denk de helft ongeveer (of misschien iets meer; rond de 60-70)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:41 schreef Greys het volgende:
Leuk leukHoeveel huizen ongeveer, grote straat?
Ik zie dat je al over de helft van het bellenblazen zitquote:
Veel plezier, ik ben nooit verder dan een training gekomen...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie dat je al over de helft van het bellenblazen zit. Gaat vlot, of niet?
* Anne gaat aankomend weekend het volgende doel voltooien;
053. Woon een F1 wedstrijd bij!
SPOILER: mijn lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog wel wat andere dingen, maar die zijn meer voor de lange termijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door Deeltjesversneller op 24-08-2013 10:16:46 ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik ben ook maar met een lijstje begonnen, best lastig nog om 101 dingen te verzinnen. ben een beetje de blogs uit de OP door aan het lezen voor inspiratie (veel blogs zijn verwijderd trouwens), vraag me wel af wat sommigen van jullie hiermee bedoelen:
Verras je vriend tien keer (0/10)
(zeg maar niks)
SPOILER: mijn lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog wel wat andere dingen, maar die zijn meer voor de lange termijn.!
Ik heb hem al 1x 'verrast', maar niet op zo'n manier:
http://anne101doelen.blogspot.com/search/label/Doel%20035.
Je hebt veel 'grote' doelen zeg.
Als je begrijpt wat ik bedoel. Haal je dat allemaal wel in 1001 dagen denk je?
ik durf niet te klikkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:56 schreef Anne het volgende:
http://anne101doelen.blogspot.com/search/label/Doel%20035
als ik echt wil wel, maar sommige dingen blijf je uitstellen. en als je het niet probeert lukt het zeker niet. maar het zijn er ook pas 22 ipv 101.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:56 schreef Anne het volgende:
Je hebt veel 'grote' doelen zeg .
Als je begrijpt wat ik bedoel. Haal je dat allemaal wel in 1001 dagen denk je?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik ben ook maar met een lijstje begonnen, best lastig nog om 101 dingen te verzinnen. ben een beetje de blogs uit de OP door aan het lezen voor inspiratie (veel blogs zijn verwijderd trouwens), vraag me wel af wat sommigen van jullie hiermee bedoelen:
(zeg maar niks)
Leuk!SPOILER: mijn lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog wel wat andere dingen, maar die zijn meer voor de lange termijn.
In 2012 hebben mijn vriend en ik samen een rondreis van drie maanden door de VS gemaakt (westkust-zuiden-oostkust). Als je het leuk vindt, kun je onze bijgehouden blog daarvan lezen. Er staan ook (veeeeel) foto's op. Ter inspiratie.
joukeenlauraindeusa.waarbenjij.nu
Ik ben zelf nu een blogje aan het schrijven over een voltooid doel - die komt later vandaag online, dan post ik het ook weer even hier.
ga ik doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Als je het leuk vindt, kun je onze bijgehouden blog daarvan lezen. Er staan ook (veeeeel) foto's op. Ter inspiratie .
Haha ja en aangezien de camper maar 1 op 4 reed, was het een duur grapjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ga ik doen
shit dat is wel veel benzine.
Ik dacht hierbij meer aan: een keer extraspeciaal voor hem koken met kaarsjes en drie gangen enzo, hem een goede massage geven, dat soort dingen. Zou ik het mijn lief vragen dan zou hij waarschijnlijk een antwoord geven waarin de woorden 'lingerie' of 'Christine le Duc' voorkomen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
vraag me wel af wat sommigen van jullie hiermee bedoelen:
(zeg maar niks)![]()
Wat is Paleo? Zag het voorbij komen op FB maar krijg er niet helemaal de vinger achter wat het is. Een specifiek dieet?quote:• Een week lang Paleo eten
beetje teveelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een week geen frieten etenhoeveel eet je er normaal van dan?
Was je naar SoaD?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gisteren een doel voor een deel behaald. Een concert bezocht
Nu nog ff een blogpost schrijven haha
Yes ma'am! Was jij er ook?quote:
beetje voor m'n gezondheid ook want ik zit bijna tegen de 60kg en ben 1m52 langquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Haha een week maar?! Ik eet echt misschien twee keer per jaar patat.
Nouja, als je het zo lekker vindt, is het wel een goede uitdaging om het vol te houden denk ik.
Ik vond dit net:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:08 schreef RunForrestRun het volgende:
Wat is Paleo? Zag het voorbij komen op FB maar krijg er niet helemaal de vinger achter wat het is. Een specifiek dieet?
Ja gewoon doen, gaandeweg bedenk je er echt nog wel wat bijquote:Ik zit inmiddels op 40 doelen, denk dat ik het blog binnenkort een slinger geef en maar gewoon begin.
Leuke blogpost (en toffe nagels daaronder!)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Yes ma'am! Was jij er ook?
Gelijk de blogpost er maar uit geknald nu het nog vers nieuws is
Neee sommige nrs best oké maar niet leuk genoeg voor mij om er heen te gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Yes ma'am! Was jij er ook?
Gelijk de blogpost er maar uit geknald nu het nog vers nieuws is
komt neer op onbewerkt eten: groenten, noten, fruit, enz. officieel vallen dingen als brood er dus ook niet onder. ben geen gezondheidshippie maar lijkt me wel apart omdat het stiekem best moeilijk is. je moet best veel eten om aan je calorieën te komen, terwijl de mensheid honderdduizenden jaren niet anders heeft gekund. lijkt me wel leuk een keer te proberen, kijken of je je zoveel beter voelt omdat je veel meer vitaminen en mineralen binnenkrijgt dan normaal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:08 schreef RunForrestRun het volgende:
Wat is Paleo? Zag het voorbij komen op FB maar krijg er niet helemaal de vinger achter wat het is. Een specifiek dieet?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:30 schreef Anne het volgende:
't Is gelukt Greys.
http://anne101doelen.blog(...)chicken-tonight.html
Ah ok. Succes dan, misschien kun je het dan zelfs langer volhouden als je het voor je gezondheid doet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
beetje voor m'n gezondheid ook want ik zit bijna tegen de 60kg en ben 1m52 lang
ach dat lukt welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:16 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ah ok. Succes dan, misschien kun je het dan zelfs langer volhouden als je het voor je gezondheid doet.
Ik ga dit weekend proberen mijn vriend te overtuigen van de noodzaak om die cola kip te eten!quote:
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:20 schreef sararaats het volgende:
hoe moet ik nadien het geld tellen? de dagen of de doelen zelf?
ah ok dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Je moet de euro's tellen, niet de dagen of doelen.
Je kunt hem er makkelijker mee overtuigen denk ik als je zegt dat je de cola niet meer terug proeft maar dat het een goddelijk smaakje wordt. En misschien helpt het als je zegt dat Henkie zei dat ie al regelmatig de spareribs zo gemaakt hadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend proberen mijn vriend te overtuigen van de noodzaak om die cola kip te eten!
Vooralsnog reageerde hij niet bepaald enthousiast, maar dat kan aan de vergaande staat van vermoeidheid liggen.
Je kijkt in je lijstje welke doelen je gehaald hebt, bij jou zijn die roze, toch?quote:
Gewoon zo op tafel zetten en niks zeggen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend proberen mijn vriend te overtuigen van de noodzaak om die cola kip te eten!
Vooralsnog reageerde hij niet bepaald enthousiast, maar dat kan aan de vergaande staat van vermoeidheid liggen.
Inclusief bijbehorend geweld?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:38 schreef sararaats het volgende:
doel 45: mezelf laten opsluiten voor 6 uur. ik heb altijd al willen weten hoe een arrestatie verloopt
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Inclusief bijbehorend geweld?
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:04 schreef sararaats het volgende:
[..]maar ikzelf ga niet schoppen hoor
het zal nog niet voor nu zijnquote:
Wat een leuk doel. Als je toevallig een keer in New York bent... daar kun je jezelf tegen betaling laten kidnappen. Ook een vrij aparte ervaring lijkt mequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:38 schreef sararaats het volgende:
doel 45: mezelf laten opsluiten voor 6 uur. ik heb altijd al willen weten hoe een arrestatie verloopt en nee, ik kijk niet teveel naar politieseries
dit zal nog niet voor dit jaar zijn aangezien ik andere doelen eerst wil beëindigen
Het schijnt dat ze je behoorlijk gaan intimideren en bedreigen en daar zo ver in gaan dat je vergeet dat het nep is of er aan gaat twijfelenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
Vrijwillig laten kidnappen
Je weet dat het nep is en dat je binnen de kortste keren weer vrij bent, je weet dat je niks gebeurt etc. Wat is dan het spannende er aan?
Nee, maar wel over het 'simuleren van dingen uit politieseries', dus dit was een suggestie voor een nog wat extremere variantquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:59 schreef sararaats het volgende:
ik had het niet over kidnappen hoor
maar ik ben met een belangrijk doel bezig: doel 52.
dan gaat het dorp komen kijken, dat zweer ik. als de gazet van het dorp iets weet, is het koekenbak hihi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:30 schreef Bubbles90. het volgende:
Een achtervolging op de snelweg lijkt me ook wel wat! Of iets opblazen
Dat moet ik echt een keer doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:40 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Wat een leuk doel. Als je toevallig een keer in New York bent... daar kun je jezelf tegen betaling laten kidnappen. Ook een vrij aparte ervaring lijkt me
Eet je normaal wekelijks friet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:48 schreef sararaats het volgende:
de week zonder friet zit er bijna op. maandag trakteer ik mezelf op een goeie vettige kermisfriet (Kruisweg Kermis)
daarna weer zonder friet verder
was toch regelmatig en niet alleen van de frituurquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eet je normaal wekelijks friet?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eet je normaal wekelijks friet?
Ehm nee, waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent zeker 'lekker gek, lekker gezellig'
Ik ook! Alleen ontdekte ik dat het dus 500 dollar kost voor vier uur. Dat laat mijn magere studentenbudget voorlopig nog niet toe helaas. Maar ontopic.... kan het doel 'stage-goedkeuring aanvragen' groen maken. Heel simpel doel, maar hij stond op het lijstje omdat ik met dat soort dingen vaak wacht tot het net (niet) te laat is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat moet ik echt een keer doen![]()
Ik heb het gemaakt, maar ik moet volgens mij nog een beetje fine tunen. Volgende keer iets minder mosterd erin en drumsticks gebruiken ipv kippedijefilet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt hem er makkelijker mee overtuigen denk ik als je zegt dat je de cola niet meer terug proeft maar dat het een goddelijk smaakje wordt. En misschien helpt het als je zegt dat Henkie zei dat ie al regelmatig de spareribs zo gemaakt had
Leuke blog en goede vooruitgang!quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:42 schreef Meke het volgende:
http://brightsideoflove.w(...)25/long-time-no-see/
Werd het sausje wel lekker stroperig?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb het gemaakt, maar ik moet volgens mij nog een beetje fine tunen. Volgende keer iets minder mosterd erin en drumsticks gebruiken ipv kippedijefilet.
Omdat je dan moeilijker bij je geld kan.quote:
dat dus. ik gebruik de spaar-eend die ik vorige week won in het lunaparkquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat je dan moeilijker bij je geld kan.
Ik heb mn katjesspaarpot weer tevoorschijn gehaald, en daar ga ik dus een dik slot opdoen.En de sleutel aan een vertrouwde geven.
![]()
Sex on the beachquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:42 schreef Meke het volgende:
http://brightsideoflove.w(...)25/long-time-no-see/
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Sex on the beach. Toch wel een van mijn favoriete cocktails. Wat vond jij er van
?
En grappig dat je de doelen een beetje onbewust behaald. Ik vergeet het meestal.
Overigens heb ik afgelopen weekend ook een tof doel behaald!
http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/08/la-formule-1.html
dan schiet het een beetje je doel voorbijquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:26 schreef hexje het volgende:
Ben bezig om 101 dingen te bedenken. In het begin gaat het snel maar nu is het echt graven en blogs lezen om ideeen op te doen.
Dat zei mijn gevoel ook. Ik ga gewoon beginnen!quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dan schiet het een beetje je doel voorbijgewoon laten liggen en dan komen er de komende dagen wel weer dingen binnen. je lijst opvullen zodat je de 101 maar haalt heeft weinig zin. je kan ook gewoon alvast beginnen en later dingen toevoegen, die komen echt wel.
Ja echt gewoon doenquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat zei mijn gevoel ook. Ik ga gewoon beginnen!
Je stelt de doelen zelf vastquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:40 schreef Freddeh het volgende:
Ik maak er even een TVP van
Paar vragen:
* Stel ik de 101 doelen zelf of is er een specifieke lijst die ik als richtlijn moet gebruiken?
* Gaat de tijd in zodra ik besluit mee te doen, of pas vanaf bereiken van het eerste doel, of wanneer ik start aan mijn eerste doel?
Ok, cool. Ik ga eens wat blogs doorlezen en een lijst van doelen maken. Vind het een tof idee!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Je stelt de doelen zelf vastAl staan meestal 3 doelen wel vooraf vast (maar ook daar kun je de keuze maken om ze niet te gebruiken natuurlijk), namelijk:
1. Koop een spaarpot
2. Doe voor ieder behaald doel een x bedrag in de spaarpot
3. Doe het einde van de 1001 dagen iets leuks van het geld
De tijd gaat in zodra jij dat wil. Ik heb het in laten gaan toen mijn blog online ging, maar niet per se toen ik al bezig was met een bepaald doel.
Kan ook. Ik had de lijst al af voordat de 1001 dagen in gingen, gewoon omdat ik dat fijner vindquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:59 schreef Freddeh het volgende:
Oh, maar dan heb je dus 1001 dagen de tijd om je lijst af te maken?
Haha, ja zo bedoelde ik hem dus nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Kan ook. Ik had de lijst al af voordat de 1001 dagen in gingen, gewoon omdat ik dat fijner vind.
Het is ook praktisch gezien gewoon niet handig om bv op dag 998 nog een doel er bij te bedenken, omdat je dan nog maar zo ieniemini kort hebt om het doel te halenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:59 schreef Freddeh het volgende:
Oh, maar dan heb je dus 1001 dagen de tijd om je lijst af te maken?
Jouw regenboogtaart, proefde je daar de kleurstof in?quote:
Ik heb er aardig wat in gedaan, maar heb niks bitters geproefd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jouw regenboogtaart, proefde je daar de kleurstof in?
Ik heb gisteren een regenboogcake gebakken maar hij smaakte een beetje bitter? Ik was wel de enige die het proefde..weet niet of dat wat zegt
Dan hoop ik er maar op dat het goedkomt als alle botercreme, jam en marsepein erin en erop zitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb er aardig wat in gedaan, maar heb niks bitters geproefd.
Alles was mierzoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:38 schreef kvd het volgende:
Getver de poepies...ik wil nu al dat ik nooit aan die cola-kip zou zijn begonnen...hemels! Wat een verrassing en wat ontzettend lekker! (en ik heb de saus bewaard, kan ik vast morgen ergens anders bij eten)
Volgende keer alleen geen kipkluifjes meer doen, maar iets met meer vlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het in anderhalve week nu al drie keer gegeten![]()
En die saus, die saus... DIE SAUS he?![]()
![]()
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ik had ook wordpress maar ben toch weer naar Blogger gewiptquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:21 schreef Freddeh het volgende:
Hoppa.... Ik kan het niet laten en ben direct vanavond begonnen.
Wel irritant dat Wordpress niet helemaal snapt hoe de layout van zo'n doelenlijst in elkaar zit, maar goed, het werkt.
Ik heb Wordpress geinstalleerd op m'n domein om een blog bij te houden. Erg veel deed ik er niet mee, maar nu met DZP heb ik er wel een leuk doel bijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik had ook wordpress maar ben toch weer naar Blogger gewipt
och die saus. De ga ik denk ik gewoon maken zonder kip erin. Alles in een keer bij elkaar, lekker laten wennen aan elkaar en dan inkoken...die kilo's vliegen er spontaan aan hahahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb het in anderhalve week nu al drie keer gegeten![]()
En die saus, die saus... DIE SAUS he?![]()
![]()
![]()
Wie is Dushi? En succes, ik duim dat het niet je bejaarde overbuurman is!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:32 schreef Anne het volgende:
Ik ga zo meteen doel 085. Zet zelf een spuit in Dushi's bips voltooien en ben een beetje zenuwachtig. Ik hou niet van spuiten, dus er eentje zetten vind ik al helemaal niks. Maar goed, voor als mijn vriend er niet is, moet ik het toch ook echt zelf kunnen en durven zetten.
Een van mijn kattenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Wie is Dushi? En succes, ik duim dat het niet je bejaarde overbuurman is!
Gelukkig maar, zoiets hoopte ik al!quote:
Ik las behaardequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Wie is Dushi? En succes, ik duim dat het niet je bejaarde overbuurman is!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zoiets hoopte ik al!![]()
Is het gelukt? Of ben je het nog aan het uitstellen?
oeh...auquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:01 schreef Anne het volgende:
Niet gelukt! Ik wist niet dat je zo hard die spuit erin moest douwen, dus ik kreeg hem de eerste twee keren er niet in. En inmiddels wist d'n Doesj dus wat er aan het gebeuren was, dus dat werkt niet. Daarna heeft m'n vriend het nog geprobeerd, maar Doesj was echt pissed en mijn arm ziet er daarom dan ook zo uit, met dank aan zijn achterpoten:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe het er over een uurtje uit ziet. Bij mij wordt dat meestal een grote dikke plakkaat.
Morgen mag mijn vriend het nog eens proberen. Doe ik over 6 weken wel weer een poging.
Is de kop die eraf gaatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 06:20 schreef Freddeh het volgende:
Gaan jullie ook zo hard met die lijst voor je gevoel? Of is dat puur de kop die eraf gaat?
Voor mij niet, want uiteindelijk zijn het gewoon dingen die ik echt wil doen. Of ze nu op de DZP-lijst staan of niet, ik wil ze doen. Voor mij is de lijst meer een stok achter de deur om dingen niet uit te stellen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:23 schreef Freddeh het volgende:
Ik merk idd wel dat er aardig wat doelen tussen zitten die gewoon veel tijd gaan kosten, als in een maand of langer. Dus die hebben langere looptijd. Demotiveert dat niet?
Ik had echt nog nóóit van een carbon footprint gehoordquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef Freddeh het volgende:
Ik vind de opkomst hier vandaag een beetje matig. Is het hier altijd zo rustig?
Aan de slag gegaan met doel #101. Carbon footprint berekend en van het WNF en WWF (zelfde organisatie) twee verschillende footprints gekregen. Desalniettemin is mijn footprint groot zat, en heb toch even gezocht naar de mogelijkheden om die wat kleiner te krijgen.
Haha, #33 en #34quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:09 schreef RadioSlut het volgende:
Joehoei, 101 doelen verzonnen
http://deltafaction.com/?page_id=12
Leuke lijst! Daar kan ik nog wel wat inspiratie uithalen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:09 schreef RadioSlut het volgende:
Wat is een TL-buisje knuffelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:09 schreef RadioSlut het volgende:
Ja, dat zijn mn zusjes en ze lijken op Toad en Peach.quote:
Tuurlijk!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Haha #15 is leuk! Wel het resultaat showen hè.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:55 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Leuke lijst! Daar kan ik nog wel wat inspiratie uithalen.
In de Berenkuil (in Eindhoven) heb ik graffiti gezien van een superschattig TL-buisje. Die wil ik proberen na te maken. Zal van de week wel even een foto maken van een sticker die ik hier heb liggen, dan heb je een idee wat het moet wordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat is een TL-buisje knuffel? En wat is er in Capelle a/d Ijssel te doen dat je daar heen moet
?
Ben benieuwd naar de fotoreportage van doel 20.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:09 schreef RadioSlut het volgende:
Dan mag je ook maar 580 dagen daarvoor gebruiken natuurlijk en geen 1001quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Leuke doelen, Radioslut!
Ik ben al wel een tijd bezig met mijn lijst maar heb maar 59 doelen. Een eerdere Day Zero had ik er wel 101, maar ze komen zo snel vol crap te staan die ik eigenlijk niet echt hoef te doen. Van die typische, nutteloze Day Zero dingen
. Ik wilde deze lijst per se vol met dingen die ik echt moet/wil doen.
Heb overigens ook de 'Someday'-lijst in gebruik (op de Day Zero website) en daar staan er ook 27 op.
Ja weet ik. Doe het al behoorlijk langquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:08 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dan mag je ook maar 580 dagen daarvoor gebruiken natuurlijk en geen 1001
Maar, je kan er altijd nutteloze dingen in zetten natuurlijk. Of in de loop van de 1001 dagen de doelen erbij plaatsen
Ze hebben het erkend dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:41 schreef Freddeh het volgende:
RadioSlut: Haha, ik zou het niet durven zeggen tegen m'n zus
Vanochtend m'n mail geopend en 9 mailtjes van Facebook. Diverse reacties op doel #90 e.d. Ik heb de mails maar weggekukeld en bedacht me dat ik eigenlijk die e-mail updates uit had moeten schakelen. Zo wordt de verleiding wel groot...
Dat heb ik ook. Mijn lijst wil ik afmaken tot 50 en dan heb ik 50 doelen voor 1001 dagen. Ik wil wel dat het echte uitdagingen zijn en dingen die ik al heel lang wil doen maar gewoon niet doe.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja weet ik. Doe het al behoorlijk lang. Zet er inderdaad wat bij als ik wat weet.
Nutteloze doelen wil ik er niet op!
Hier een foto van die sticker:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat is een TL-buisje knuffel? En wat is er in Capelle a/d Ijssel te doen dat je daar heen moet
?
Ieder heeft de lijst die bij hem past. Wat voor mij een uitdaging is, kan voor jou piece of cake zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:50 schreef Freddeh het volgende:
't Is natuurlijk wel zo dat ik deze lijst in een middagje opgebouwd heb. De lijst van volgende keer doe ik met iets meer zorg, en zal ook wel wat boeiendere dingen bevatten denk ik. Maar dingen zoals vallende sterren kijken met m'n dochter, geeft me wel een stok achter de deur om het ook echt een keer te gaan doen ipv haar in bed te laten liggen want het is zo koud ofzo
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Ieder heeft de lijst die bij hem past. Wat voor mij een uitdaging is, kan voor jou piece of cake zijn.
#58quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:09 schreef RadioSlut het volgende:
Linkje naar je blog klopt niet meer. Just saying (benieuwd naar je verhaal over Hodgkin)quote:
Heel tof!quote:
Ik hoop stiekem dat ik jou een keer tegenkom en herken en dat ik je dan kan huggen en snel wegrennenquote:Op maandag 2 september 2013 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb gister met zes vreemden gehugd voor de 101 hugs![]()
Nog even een blogje van maken.
Hahahahaahahaquote:Op maandag 2 september 2013 17:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat ik jou een keer tegenkom en herken en dat ik je dan kan huggen en snel wegrennen
Ojaquote:Op maandag 2 september 2013 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaahaha
Dat zou enorm tof zijn. Maar dan niet wegrennen voordat we een foto van onszelf hebben he?
Fixed als het goed isquote:Op zondag 1 september 2013 09:17 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Linkje naar je blog klopt niet meer. Just saying (benieuwd naar je verhaal over Hodgkin)
Mijn blog is mijn heuze stok achter de deurquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:00 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Fixed als het goed is![]()
Nog een weekje en ik ga beginnenMoet nog 10 doelen verzinnen, en ik twijfel of ik een blog ga bijhouden.
Waarom hebben jullie wel/niet voor een blog gekozen?
Én dat idd. Je hebt er al over geblogd. Ga je nu niet verder, dan zet je jezelf écht idioot voor schutquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn blog is mijn heuze stok achter de deur.
quote:48. Direct an item for local television. Have it aired.
Zonder blog was ik al lang gestoptquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:00 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Fixed als het goed is![]()
Nog een weekje en ik ga beginnenMoet nog 10 doelen verzinnen, en ik twijfel of ik een blog ga bijhouden.
Waarom hebben jullie wel/niet voor een blog gekozen?
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:56 schreef Freddeh het volgende:
Haha, ik snap hem
Maar wat nou als ik een doel vervang door een ander? Ben ik dan ook niet een slappe zak?
Gisteren keihard in de maling genomen door een collega. Ik had verteld over Day Zero en dat ik een week lang niet op Facebook zit. Krijg ik een mail van hem met een scrambled goo.gl linkje erin. Ik klakkeloos klikken en krijg m'n eigen Facebook pagina voor m'n bakkes. Ik was al 5 dagen op weg!!! Maar goed, ik heb niets gezien behalve m'n profielfoto en een knalrode linker bovenhoek (heb de getallen niet eens kunnen lezen) en meteen weggeklikt. Dus ik vind dat het niet telt
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef pietkanarie het volgende:
http://dayzero1986.blogspot.nl/ nieuwe blog geschreven.
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef pietkanarie het volgende:
Haha lekkere supportquote:Op woensdag 4 september 2013 11:56 schreef Freddeh het volgende:
Haha, ik snap hem
Maar wat nou als ik een doel vervang door een ander? Ben ik dan ook niet een slappe zak?
Gisteren keihard in de maling genomen door een collega. Ik had verteld over Day Zero en dat ik een week lang niet op Facebook zit. Krijg ik een mail van hem met een scrambled goo.gl linkje erin. Ik klakkeloos klikken en krijg m'n eigen Facebook pagina voor m'n bakkes. Ik was al 5 dagen op weg!!! Maar goed, ik heb niets gezien behalve m'n profielfoto en een knalrode linker bovenhoek (heb de getallen niet eens kunnen lezen) en meteen weggeklikt. Dus ik vind dat het niet telt
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef pietkanarie het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef pietkanarie het volgende:
Stomme vraag misschien en je moet het verder ook zelf weten, maar vind je niet dat je een beetje erg snel gaat en dat je érg veel bezig bent met je doelenquote:Op woensdag 4 september 2013 12:20 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ben overigens bezig met #80, 101 Sudoku's maken. Nu gaat dat goed, ik moet er nog 10 en verwacht die vandaag wel af te krijgen. Maarrrrr.... wat me lastiger af zal gaan, is het afkicken van de sudoku's
Daarna maar eens boeken lezen in de lunchpauze.
Valt mee hoor, ik combineer veelquote:Op woensdag 4 september 2013 12:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien en je moet het verder ook zelf weten, maar vind je niet dat je een beetje erg snel gaat en dat je érg veel bezig bent met je doelen?
Je bent pas 9 dagen bezig en je hebt al 6 doelen behaald en bent er met 19 bezig.
Als je zo doorgaat ben je over zo'n 150 dagen klaar.
Waarom dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:54 schreef Freddeh het volgende:
Zit eens te kijken wat zo'n wreck this journal nou precies is... maar is die Keri Smith niet een heel klein beetje koekoek?
Heb bij bol.com de eerste 14 pagina's gezien, en don't get me wrong, want ik vind het echt een tof idee, maar ben je niet wat raar als je een boek weet te maken met zulke opdrachten erin?quote:
Nee, niet echt lijkt me.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:03 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Heb bij bol.com de eerste 14 pagina's gezien, en don't get me wrong, want ik vind het echt een tof idee, maar ben je niet wat raar als je een boek weet te maken met zulke opdrachten erin?
Ok, dat magquote:
Zie niet in waarom creativiteit raar is. Zeker Wreck this journal is niet extreem bizar ofzo. Gewoon een leuk, creatief boekje. Of noem jij Harry Potter ook raar? Is namelijk ook erg fantasierijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:10 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ok, dat magZal wel aan mij liggen. Maar zoals ik zei, vind het wel een tof idee, maar heb een beetje het gevoel dat ze wat raar is. Maar goed, vooroordelen...
Ja, echt ontzettend raar. Maar even serieus, Harry Potter vind ik leuk. En zoals ik dus zei, ik vind het een tof idee, maar ik heb er gewoon een gevoel bij. Just saying, maak het nou niet moeilijker dan het is, ik sprak gewoon even m'n eerste gedachten uit johquote:Op woensdag 4 september 2013 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zie niet in waarom creativiteit raar is. Zeker Wreck this journal is niet extreem bizar ofzo. Gewoon een leuk, creatief boekje. Of noem jij Harry Potter ook raar? Is namelijk ook erg fantasierijk.
Oh ik bedoel er verder ook weinig mee. Ik snap alleen nooit zo goed dat mensen anderen zo snel koekkoek/raar noemen als ze iets zien dat ze niet direct kunnen begrijpen of snappen. Dat klinkt lulliger dan ik het bedoel,quote:Op woensdag 4 september 2013 16:16 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ja, echt ontzettend raar. Maar even serieus, Harry Potter vind ik leuk. En zoals ik dus zei, ik vind het een tof idee, maar ik heb er gewoon een gevoel bij. Just saying, maak het nou niet moeilijker dan het is, ik sprak gewoon even m'n eerste gedachten uit joh
Ik weet niet over wie je het hebt, maar jij bent geen 40!quote:Op woensdag 4 september 2013 18:32 schreef Greys het volgende:
Ja ach, overal bellen blazen als veertigjarige is ook wel een beetje idioot
Maar ik heb er wel lol in. Vandaag nog even bij de IKEA bellen geblazen
http://mirandadayzero.blo(...)en-snoepknuffel.html
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef pietkanarie het volgende:
Geen idee, gebruik al heel lang geen blogspot meer. Wel tof dat je ook mee doetquote:Op donderdag 5 september 2013 00:56 schreef kvd het volgende:
![]()
Kunnen jullie hem zien?
http://www.mizzkrizz77.blogspot.nl/
En zo ja...hoe krijg ik mijn lijstje onder het blogarchief? Blognoobje hier
Bij Indeling: Maak aan de rechterkant een nieuwe gadget aan (klik op het indeling overzicht op Nieuw Gadget dus), kies dan in de lijst beschikbare gadgets voor 'tekst' , beetje naar onder scrollen in de lijst gadgetsquote:Op donderdag 5 september 2013 00:56 schreef kvd het volgende:
![]()
Kunnen jullie hem zien?
http://www.mizzkrizz77.blogspot.nl/
En zo ja...hoe krijg ik mijn lijstje onder het blogarchief? Blognoobje hier
Ik zal zo eens kijken.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Indeling: Maak aan de rechterkant een nieuwe gadget aan (klik op het indeling overzicht op Nieuw Gadget dus), kies dan in de lijst beschikbare gadgets voor 'tekst' , beetje naar onder scrollen in de lijst gadgetsEn daar kan je dan gewoon je lijst in plakken of typen.
Mogen we dan een stukje mee-etenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ik ben er ook wel blij mee. Op zich
Dit is wel de laatste marsepeintaart voorlopig vrees ik, m`n handen en polsen trokken dat kneden niet meer. Ah well. Reden te meer om volgende keer maar weer gewoon een chocoladetaart te maken ofzo
Haha ok, jammquote:
Wat een vétte (haha) taart!!!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://metliefdegedragen.nl/101-doelen/nyan-cat/
Ik ga lekker maar ben ook bang dat ik veel te hoog heb ingezet
Nou ja, ik blijf mijn best doen en kijk gewoon hoe ver ik ga komen
succes alvast en ik heb natuurlijk ook dingen uit andere lijstjes gehaald.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Tjee, ik sta gewoon nog steeds in het lijstje.
Ik ben dus zo iemand van wie de 1001 dagen geruisloos voorbij zijn gegaan. Het is dus niet echt gelukt.Heel veel van de doelen zijn intussen ook achterhaald, maar op zich heb ik de laatste tijd wel weer zin om ermee aan de slag te gaan dus ik heb besloten om maar gewoon opnieuw te beginnen.
Ik ga dit topic dus ook weer volgen.Ben nu bezig met een nieuwe lijst van 101 doelen en ik heb ook een beetje naar jullie lijstjes gekeken, daar staan echt goede dingen tussen! Hoop dat niemand het erg vindt als ik iets steel.
Leuk!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Tjee, ik sta gewoon nog steeds in het lijstje.
Ik ben dus zo iemand van wie de 1001 dagen geruisloos voorbij zijn gegaan. Het is dus niet echt gelukt.Heel veel van de doelen zijn intussen ook achterhaald, maar op zich heb ik de laatste tijd wel weer zin om ermee aan de slag te gaan dus ik heb besloten om maar gewoon opnieuw te beginnen.
Ik ga dit topic dus ook weer volgen.Ben nu bezig met een nieuwe lijst van 101 doelen en ik heb ook een beetje naar jullie lijstjes gekeken, daar staan echt goede dingen tussen! Hoop dat niemand het erg vindt als ik iets steel.
In het taartjespaleis natuurlijkquote:
Dank je welquote:Op donderdag 5 september 2013 12:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat een vétte (haha) taart!!!
En zo netjes!
Ga ik doenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:25 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zou je mij op de lijst willen zetten?
Op de geur afkomen dusquote:Op donderdag 5 september 2013 20:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In het taartjespaleis natuurlijk
[..]
Dank je wel
[..]
Ga ik doen
Wat een leuk idee van de theequote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef Dragonberry het volgende:
Nieuwe blogjes gemaakt
http://wakeupthecake.word(...)day-zero-dierentuin/
http://wakeupthecake.wordpress.com/2013/09/05/day-zero-thee/
Leuk, die Dierentuinfoto's!quote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef Dragonberry het volgende:
Nieuwe blogjes gemaakt
http://wakeupthecake.word(...)day-zero-dierentuin/
http://wakeupthecake.wordpress.com/2013/09/05/day-zero-thee/
dankje! Een week zonder Facebook? Dat is wel een goeie! Vraag me af of ik dat zou kunnen.. En zoveel doe ik er nieteens meequote:Op donderdag 5 september 2013 21:23 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Wat een leuk idee van de theeEn de vlindertuin in Emmen is altijd wel succes op een zonnige dag, zeker met zo'n camera
![]()
Aftellen... Nog 5 minuten zonder Facebook, dan zit mijn week erop.
Wat was de uiteindelijke score qua notificaties en überhaupt gemiste dingen?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:54 schreef Freddeh het volgende:
Viel me wel mee eigenlijk. Het zijn vooral de eerste dagen dat je het mist. Daarna wordt het makkelijker, hoewel je je blijft beseffen dat je toch vrij veel mist van je vrienden. Alles gaat digitaal tegenwoordig.
en.dat verneem je via facebook? niet eens op een andere manier?quote:Op vrijdag 6 september 2013 06:36 schreef Freddeh het volgende:
1 Nieuw bericht, 58 update notificaties.
Wat ik totaal gemist heb.... Niets eigenlijk. M'n broertje heeft een nieuw huis. Ik hoorde het viavia op Facebook, terwijl hij het zelf niet eens heeft.
Hahaha, supervet!quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
Morgen Doel 41, meedoen aan een Drekrace. Ik ben zenuwachtig![]()
We moeten in totaal ongeveer 45-50 keer de moddersloot in zag ik tijdens het parcours. Jezus, en dat met mijn flutconditie![]()
[ afbeelding ]
Kun je als je klaar bent mooi combineren met je knuffeldoelquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
We moeten in totaal ongeveer 45-50 keer de moddersloot in zag ik tijdens het parcours. Jezus, en dat met mijn flutconditie![]()
[ afbeelding ]
is zeker niet in de buurt van Groningen? anders had ik ok nog wel als telefoonfotograve willen opdravenquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:07 schreef Greys het volgende:
Woon je een beetje in die regio? Ik zag dat het met de auto echt prima te bereiken is, goed parkeren ook daar (zo ongeveer op het parcours).
Zelfquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:10 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd met de jarige!
Zelf jarig of iemand uit je gezin?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zelf
Was een mooie gelegenheid geweest om nog een taart te bakken maar ik ben nog herstellende van de verjaardag van oudste, afgelopen weekend
Dus ik heb Hema de opdracht maar gegeven
Het leek me wel leuk, als De_Taartjesfee dan ook nog zou komen (en wie weet nog wel meer mensen) een mini-Day Zero-meet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:54 schreef Greys het volgende:
Haha nee in ZH bij Vlaardingen. Maar lief gedacht!
ik duim voor jequote:Op vrijdag 6 september 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je wel ^_^ En inderdaadquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:17 schreef kvd het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
en niks mis met de appeltaart van Hema
Misschien sowieso wel eens leuk maar dan in het midden van het land ofzo? En dan zien of we wat doelen kunnen combinerenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:20 schreef kvd het volgende:
[..]
Het leek me wel leuk, als De_Taartjesfee dan ook nog zou komen (en wie weet nog wel meer mensen) een mini-Day Zero-meet.
En mensen die lopen te ploeteren door slootjes (en vooral zelf niet mee hoeven doen) lijkt me ook leuk om te zien
Ik ben voor...quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dank je wel ^_^ En inderdaadmaar als je van zelfgemaakt houdt dan voelt het toch een beetje als een afhaalmaaltijd
[..]
Misschien sowieso wel eens leuk maar dan in het midden van het land ofzo? En dan zien of we wat doelen kunnen combineren
Helemaal vergeten, heel veel succes en plezier, benieuwd naar het verslag erover!quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Tof! Vers bloed! Zegt de kerel die net een week bezig isquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil ook mee doen!
Ben net een doelenlijstje aan het maken
Ik wist niet dat er een topic voor was, tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |