Hahahahaahahaquote:Op maandag 2 september 2013 17:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat ik jou een keer tegenkom en herken en dat ik je dan kan huggen en snel wegrennen
Ojaquote:Op maandag 2 september 2013 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaahaha
Dat zou enorm tof zijn. Maar dan niet wegrennen voordat we een foto van onszelf hebben he?
Fixed als het goed isquote:Op zondag 1 september 2013 09:17 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Linkje naar je blog klopt niet meer. Just saying (benieuwd naar je verhaal over Hodgkin)
Mijn blog is mijn heuze stok achter de deurquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:00 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Fixed als het goed is![]()
Nog een weekje en ik ga beginnenMoet nog 10 doelen verzinnen, en ik twijfel of ik een blog ga bijhouden.
Waarom hebben jullie wel/niet voor een blog gekozen?
Én dat idd. Je hebt er al over geblogd. Ga je nu niet verder, dan zet je jezelf écht idioot voor schutquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn blog is mijn heuze stok achter de deur.
quote:48. Direct an item for local television. Have it aired.
Zonder blog was ik al lang gestoptquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:00 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Fixed als het goed is![]()
Nog een weekje en ik ga beginnenMoet nog 10 doelen verzinnen, en ik twijfel of ik een blog ga bijhouden.
Waarom hebben jullie wel/niet voor een blog gekozen?
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:56 schreef Freddeh het volgende:
Haha, ik snap hem
Maar wat nou als ik een doel vervang door een ander? Ben ik dan ook niet een slappe zak?
Gisteren keihard in de maling genomen door een collega. Ik had verteld over Day Zero en dat ik een week lang niet op Facebook zit. Krijg ik een mail van hem met een scrambled goo.gl linkje erin. Ik klakkeloos klikken en krijg m'n eigen Facebook pagina voor m'n bakkes. Ik was al 5 dagen op weg!!! Maar goed, ik heb niets gezien behalve m'n profielfoto en een knalrode linker bovenhoek (heb de getallen niet eens kunnen lezen) en meteen weggeklikt. Dus ik vind dat het niet telt
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef pietkanarie het volgende:
http://dayzero1986.blogspot.nl/ nieuwe blog geschreven.
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef pietkanarie het volgende:
Haha lekkere supportquote:Op woensdag 4 september 2013 11:56 schreef Freddeh het volgende:
Haha, ik snap hem
Maar wat nou als ik een doel vervang door een ander? Ben ik dan ook niet een slappe zak?
Gisteren keihard in de maling genomen door een collega. Ik had verteld over Day Zero en dat ik een week lang niet op Facebook zit. Krijg ik een mail van hem met een scrambled goo.gl linkje erin. Ik klakkeloos klikken en krijg m'n eigen Facebook pagina voor m'n bakkes. Ik was al 5 dagen op weg!!! Maar goed, ik heb niets gezien behalve m'n profielfoto en een knalrode linker bovenhoek (heb de getallen niet eens kunnen lezen) en meteen weggeklikt. Dus ik vind dat het niet telt
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef pietkanarie het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef pietkanarie het volgende:
Stomme vraag misschien en je moet het verder ook zelf weten, maar vind je niet dat je een beetje erg snel gaat en dat je érg veel bezig bent met je doelenquote:Op woensdag 4 september 2013 12:20 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ben overigens bezig met #80, 101 Sudoku's maken. Nu gaat dat goed, ik moet er nog 10 en verwacht die vandaag wel af te krijgen. Maarrrrr.... wat me lastiger af zal gaan, is het afkicken van de sudoku's
Daarna maar eens boeken lezen in de lunchpauze.
Valt mee hoor, ik combineer veelquote:Op woensdag 4 september 2013 12:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien en je moet het verder ook zelf weten, maar vind je niet dat je een beetje erg snel gaat en dat je érg veel bezig bent met je doelen?
Je bent pas 9 dagen bezig en je hebt al 6 doelen behaald en bent er met 19 bezig.
Als je zo doorgaat ben je over zo'n 150 dagen klaar.
Waarom dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:54 schreef Freddeh het volgende:
Zit eens te kijken wat zo'n wreck this journal nou precies is... maar is die Keri Smith niet een heel klein beetje koekoek?
Heb bij bol.com de eerste 14 pagina's gezien, en don't get me wrong, want ik vind het echt een tof idee, maar ben je niet wat raar als je een boek weet te maken met zulke opdrachten erin?quote:
Nee, niet echt lijkt me.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:03 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Heb bij bol.com de eerste 14 pagina's gezien, en don't get me wrong, want ik vind het echt een tof idee, maar ben je niet wat raar als je een boek weet te maken met zulke opdrachten erin?
Ok, dat magquote:
Zie niet in waarom creativiteit raar is. Zeker Wreck this journal is niet extreem bizar ofzo. Gewoon een leuk, creatief boekje. Of noem jij Harry Potter ook raar? Is namelijk ook erg fantasierijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:10 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ok, dat magZal wel aan mij liggen. Maar zoals ik zei, vind het wel een tof idee, maar heb een beetje het gevoel dat ze wat raar is. Maar goed, vooroordelen...
Ja, echt ontzettend raar. Maar even serieus, Harry Potter vind ik leuk. En zoals ik dus zei, ik vind het een tof idee, maar ik heb er gewoon een gevoel bij. Just saying, maak het nou niet moeilijker dan het is, ik sprak gewoon even m'n eerste gedachten uit johquote:Op woensdag 4 september 2013 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zie niet in waarom creativiteit raar is. Zeker Wreck this journal is niet extreem bizar ofzo. Gewoon een leuk, creatief boekje. Of noem jij Harry Potter ook raar? Is namelijk ook erg fantasierijk.
Oh ik bedoel er verder ook weinig mee. Ik snap alleen nooit zo goed dat mensen anderen zo snel koekkoek/raar noemen als ze iets zien dat ze niet direct kunnen begrijpen of snappen. Dat klinkt lulliger dan ik het bedoel,quote:Op woensdag 4 september 2013 16:16 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ja, echt ontzettend raar. Maar even serieus, Harry Potter vind ik leuk. En zoals ik dus zei, ik vind het een tof idee, maar ik heb er gewoon een gevoel bij. Just saying, maak het nou niet moeilijker dan het is, ik sprak gewoon even m'n eerste gedachten uit joh
Ik weet niet over wie je het hebt, maar jij bent geen 40!quote:Op woensdag 4 september 2013 18:32 schreef Greys het volgende:
Ja ach, overal bellen blazen als veertigjarige is ook wel een beetje idioot
Maar ik heb er wel lol in. Vandaag nog even bij de IKEA bellen geblazen
http://mirandadayzero.blo(...)en-snoepknuffel.html
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef pietkanarie het volgende:
Geen idee, gebruik al heel lang geen blogspot meer. Wel tof dat je ook mee doetquote:Op donderdag 5 september 2013 00:56 schreef kvd het volgende:
![]()
Kunnen jullie hem zien?
http://www.mizzkrizz77.blogspot.nl/
En zo ja...hoe krijg ik mijn lijstje onder het blogarchief? Blognoobje hier
Bij Indeling: Maak aan de rechterkant een nieuwe gadget aan (klik op het indeling overzicht op Nieuw Gadget dus), kies dan in de lijst beschikbare gadgets voor 'tekst' , beetje naar onder scrollen in de lijst gadgetsquote:Op donderdag 5 september 2013 00:56 schreef kvd het volgende:
![]()
Kunnen jullie hem zien?
http://www.mizzkrizz77.blogspot.nl/
En zo ja...hoe krijg ik mijn lijstje onder het blogarchief? Blognoobje hier
Ik zal zo eens kijken.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Indeling: Maak aan de rechterkant een nieuwe gadget aan (klik op het indeling overzicht op Nieuw Gadget dus), kies dan in de lijst beschikbare gadgets voor 'tekst' , beetje naar onder scrollen in de lijst gadgetsEn daar kan je dan gewoon je lijst in plakken of typen.
Mogen we dan een stukje mee-etenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ik ben er ook wel blij mee. Op zich
Dit is wel de laatste marsepeintaart voorlopig vrees ik, m`n handen en polsen trokken dat kneden niet meer. Ah well. Reden te meer om volgende keer maar weer gewoon een chocoladetaart te maken ofzo
Haha ok, jammquote:
Wat een vétte (haha) taart!!!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://metliefdegedragen.nl/101-doelen/nyan-cat/
Ik ga lekker maar ben ook bang dat ik veel te hoog heb ingezet
Nou ja, ik blijf mijn best doen en kijk gewoon hoe ver ik ga komen
succes alvast en ik heb natuurlijk ook dingen uit andere lijstjes gehaald.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Tjee, ik sta gewoon nog steeds in het lijstje.
Ik ben dus zo iemand van wie de 1001 dagen geruisloos voorbij zijn gegaan. Het is dus niet echt gelukt.Heel veel van de doelen zijn intussen ook achterhaald, maar op zich heb ik de laatste tijd wel weer zin om ermee aan de slag te gaan dus ik heb besloten om maar gewoon opnieuw te beginnen.
Ik ga dit topic dus ook weer volgen.Ben nu bezig met een nieuwe lijst van 101 doelen en ik heb ook een beetje naar jullie lijstjes gekeken, daar staan echt goede dingen tussen! Hoop dat niemand het erg vindt als ik iets steel.
Leuk!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Tjee, ik sta gewoon nog steeds in het lijstje.
Ik ben dus zo iemand van wie de 1001 dagen geruisloos voorbij zijn gegaan. Het is dus niet echt gelukt.Heel veel van de doelen zijn intussen ook achterhaald, maar op zich heb ik de laatste tijd wel weer zin om ermee aan de slag te gaan dus ik heb besloten om maar gewoon opnieuw te beginnen.
Ik ga dit topic dus ook weer volgen.Ben nu bezig met een nieuwe lijst van 101 doelen en ik heb ook een beetje naar jullie lijstjes gekeken, daar staan echt goede dingen tussen! Hoop dat niemand het erg vindt als ik iets steel.
In het taartjespaleis natuurlijkquote:
Dank je welquote:Op donderdag 5 september 2013 12:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat een vétte (haha) taart!!!
En zo netjes!
Ga ik doenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:25 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zou je mij op de lijst willen zetten?
Op de geur afkomen dusquote:Op donderdag 5 september 2013 20:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In het taartjespaleis natuurlijk
[..]
Dank je wel
[..]
Ga ik doen
Wat een leuk idee van de theequote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef Dragonberry het volgende:
Nieuwe blogjes gemaakt
http://wakeupthecake.word(...)day-zero-dierentuin/
http://wakeupthecake.wordpress.com/2013/09/05/day-zero-thee/
Leuk, die Dierentuinfoto's!quote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef Dragonberry het volgende:
Nieuwe blogjes gemaakt
http://wakeupthecake.word(...)day-zero-dierentuin/
http://wakeupthecake.wordpress.com/2013/09/05/day-zero-thee/
dankje! Een week zonder Facebook? Dat is wel een goeie! Vraag me af of ik dat zou kunnen.. En zoveel doe ik er nieteens meequote:Op donderdag 5 september 2013 21:23 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Wat een leuk idee van de theeEn de vlindertuin in Emmen is altijd wel succes op een zonnige dag, zeker met zo'n camera
![]()
Aftellen... Nog 5 minuten zonder Facebook, dan zit mijn week erop.
Wat was de uiteindelijke score qua notificaties en überhaupt gemiste dingen?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:54 schreef Freddeh het volgende:
Viel me wel mee eigenlijk. Het zijn vooral de eerste dagen dat je het mist. Daarna wordt het makkelijker, hoewel je je blijft beseffen dat je toch vrij veel mist van je vrienden. Alles gaat digitaal tegenwoordig.
en.dat verneem je via facebook? niet eens op een andere manier?quote:Op vrijdag 6 september 2013 06:36 schreef Freddeh het volgende:
1 Nieuw bericht, 58 update notificaties.
Wat ik totaal gemist heb.... Niets eigenlijk. M'n broertje heeft een nieuw huis. Ik hoorde het viavia op Facebook, terwijl hij het zelf niet eens heeft.
Hahaha, supervet!quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
Morgen Doel 41, meedoen aan een Drekrace. Ik ben zenuwachtig![]()
We moeten in totaal ongeveer 45-50 keer de moddersloot in zag ik tijdens het parcours. Jezus, en dat met mijn flutconditie![]()
[ afbeelding ]
Kun je als je klaar bent mooi combineren met je knuffeldoelquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
We moeten in totaal ongeveer 45-50 keer de moddersloot in zag ik tijdens het parcours. Jezus, en dat met mijn flutconditie![]()
[ afbeelding ]
is zeker niet in de buurt van Groningen? anders had ik ok nog wel als telefoonfotograve willen opdravenquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:07 schreef Greys het volgende:
Woon je een beetje in die regio? Ik zag dat het met de auto echt prima te bereiken is, goed parkeren ook daar (zo ongeveer op het parcours).
Zelfquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:10 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd met de jarige!
Zelf jarig of iemand uit je gezin?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zelf
Was een mooie gelegenheid geweest om nog een taart te bakken maar ik ben nog herstellende van de verjaardag van oudste, afgelopen weekend
Dus ik heb Hema de opdracht maar gegeven
Het leek me wel leuk, als De_Taartjesfee dan ook nog zou komen (en wie weet nog wel meer mensen) een mini-Day Zero-meet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:54 schreef Greys het volgende:
Haha nee in ZH bij Vlaardingen. Maar lief gedacht!
ik duim voor jequote:Op vrijdag 6 september 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je wel ^_^ En inderdaadquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:17 schreef kvd het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
en niks mis met de appeltaart van Hema
Misschien sowieso wel eens leuk maar dan in het midden van het land ofzo? En dan zien of we wat doelen kunnen combinerenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:20 schreef kvd het volgende:
[..]
Het leek me wel leuk, als De_Taartjesfee dan ook nog zou komen (en wie weet nog wel meer mensen) een mini-Day Zero-meet.
En mensen die lopen te ploeteren door slootjes (en vooral zelf niet mee hoeven doen) lijkt me ook leuk om te zien
Ik ben voor...quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dank je wel ^_^ En inderdaadmaar als je van zelfgemaakt houdt dan voelt het toch een beetje als een afhaalmaaltijd
[..]
Misschien sowieso wel eens leuk maar dan in het midden van het land ofzo? En dan zien of we wat doelen kunnen combineren
Helemaal vergeten, heel veel succes en plezier, benieuwd naar het verslag erover!quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Tof! Vers bloed! Zegt de kerel die net een week bezig isquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil ook mee doen!
Ben net een doelenlijstje aan het maken
Ik wist niet dat er een topic voor was, tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |