A7 niet gevolgd?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Mijn linkje kan aangepast, die in de OP is nog van mijn oude DZP project. De nieuwe link staat in mijn sig.
Heb overigens er weer twee nieuwe blogjes geplaatst: een weekendje in Groningen geweest en de volgende 25 boeken van mijn Reading Challenge 2013.
Dat is zeker een leuk doel, die ga ik ook toevoegenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je doel met die 50 vragen om te beantwoorden, mooie vragen staan daar
Alleen deze:
Gefeliciteerdquote:
en het was wel grappig ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik heb de afgelopen 5 dagen 2 doelen behaald, en er zijn nu 3 in progress, in plaats van 1
Na hoeveel dagen wil jij dan klaar zijn? :pquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
best goed idee eigenlijk, maar ik wil helemaal niet na 1001 dagen al klaar zijn. en ik vind het leven naar een doel vaak juist leuker dan het doen ervan
eigenlijk nooit, maar sommige dingen blijf je anders uitstellen dus daar is dit wel goed voor. zoals skydiven, dat wil ik altijd nog een keer doen maar laatst op een hoge toren bedacht ik me weer dat ik dat écht niet zou durven. dus gedwongen worden door een lijstje en een countdown voelt eng, want dan moet jequote:Op maandag 19 augustus 2013 18:59 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Na hoeveel dagen wil jij dan klaar zijn? :p
Ja, en een blog bijhouden/op fok posten helpt ook (:quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
eigenlijk nooit, maar sommige dingen blijf je anders uitstellen dus daar is dit wel goed voor. zoals skydiven, dat wil ik altijd nog een keer doen maar laatst op een hoge toren bedacht ik me weer dat ik dat écht niet zou durven. dus gedwongen worden door een lijstje en een countdown voelt eng, want dan moet je
Haha nee het kwam doordat we in Bourtange zaten en dat is nog maar 1 km van de Duitse grens - blijkbaar was toen eerst naar het zuiden rijden en daarna NL weer in sneller.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:54 schreef kvd het volgende:
[..]
A7 niet gevolgd?
Je gaat ook wel van het ene uiterste naar het andere he
Ik bedoelde van Pieterburen naar Bourtangequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha nee het kwam doordat we in Bourtange zaten en dat is nog maar 1 km van de Duitse grens - blijkbaar was toen eerst naar het zuiden rijden en daarna NL weer in sneller.
Doel 41 was eendjes vissen op de kermis en een foto maken.quote:
Gewoon doen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
eigenlijk nooit, maar sommige dingen blijf je anders uitstellen dus daar is dit wel goed voor. zoals skydiven, dat wil ik altijd nog een keer doen maar laatst op een hoge toren bedacht ik me weer dat ik dat écht niet zou durven. dus gedwongen worden door een lijstje en een countdown voelt eng, want dan moet je
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
is dat van jou? vet hoor.
Ziet er goed uit Fera!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef Fera het volgende:
http://www.lichtontvlambaar.blogspot.nl/
Klaar.
Thanks!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Fera!
Ik ben rustig aan het nadenken over mijn doelen, heb intussen een opzetje gemaakt voor een blog maar weet nog niet zeker of ik het ga doen. Ik heb vandaag eens even rondgesnuffeld en vind toch een hoop blogs die na een doel of tien niet meer zijn bijgewerkt. Dat wil ik zelf voorkomen, hoewel ik ook weet dat bij mij de interesse opeens keihard over kan zijn. Dus ik denk er nog even goed over na.
Ja, zijn wel mooie vragen inderdaad. Denk graag over dat soort dingen na.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je doel met die 50 vragen om te beantwoorden, mooie vragen staan daar
Alleen deze:
[..]
moest ik om lachen, want dan was ik al dood
Oh ok! Sorry ik ben niet goed in waar A-wegen liggenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik bedoelde van Pieterburen naar Bourtange
het is ook een leuke provinciequote:Op maandag 19 augustus 2013 22:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh ok! Sorry ik ben niet goed in waar A-wegen liggen. Maar inderdaad, die hadden we beter kunnen nemen volgens mij :p. Hoewel het ook wel weer leuk is om binnendoor te rijden, hoor.
Haha volgende keerquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:10 schreef kvd het volgende:
[..]
het is ook een leuke provincie.
Je had wel op de koffie kunnen komen,denk dat je vlakbij bent geweest haha
De lepel-theorie komt hier even binnen...quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb mijn blog ook maar weer eens een beetje bijgewerktDe hele lijst even apart aan de zijkant gezet, nu nog even kijken of ik linkjes makkelijk een andere kleur kan geven om ze wat meer op te laten vallen
ondanks dat ik dit meerdere keren gelezen heb, snap ik nog steeds niet wat je bedoelt. Wat heeft de lepeltheorie met deze post te maken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:34 schreef kvd het volgende:
[..]
De lepel-theorie komt hier even binnen...
(gevalletje CVS/ME, HMS, PDS en migraine)
Jazeker heb ik de juiste persoon gequote, de lepeltheorie staat in haar blog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ondanks dat ik dit meerdere keren gelezen heb, snap ik nog steeds niet wat je bedoelt. Wat heeft de lepeltheorie met deze post te maken?
Heb je wel de juiste persoon gequote?
ah, op die manier! Dan moet ik daar even overheen gelezen hebben op de blogquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:22 schreef kvd het volgende:
[..]
Jazeker heb ik de juiste persoon gequote, de lepeltheorie staat in haar blog.
Wat een heftig en mooi verhaal. Ik heb ook een tijd zo geleefd vanwege een whiplash. Inmiddels is die ingeruild voor een autoimmuunziekte maar ik ben ontzettend blij dat ik geen rekening hoef te houden met lepels... Gezond zijn en je gezond voelen zijn ontzettend bijzonder.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:22 schreef kvd het volgende:
[..]
Jazeker heb ik de juiste persoon gequote, de lepeltheorie staat in haar blog.
Hij is echt spot-on he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:34 schreef kvd het volgende:
[..]
De lepel-theorie komt hier even binnen...
(gevalletje CVS/ME, HMS, PDS en migraine)
Hij is geweldig, heb hem voor prive-gebruik ook even in een wordbestandje gezet! Dit kunnen veel mensen begrijpen (alhoewel ze het wel moeten blijven onthouden).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij is echt spot-on he?
Ik ben niet zo van het klagen om maar te laten merken hoe zwaar je het hebt, maar dit is gewoon een heel duidelijk verhaalsta er ook vierkant achter
Ik moet zelfs twee straten doen! Mijn straat bestaat toch wel uit minstens 100 huisnummer, maar volgens mij staan er geen 100 huizen; ik denk de helft ongeveer (of misschien iets meer; rond de 60-70)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:41 schreef Greys het volgende:
Leuk leukHoeveel huizen ongeveer, grote straat?
Ik zie dat je al over de helft van het bellenblazen zitquote:
Veel plezier, ik ben nooit verder dan een training gekomen...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie dat je al over de helft van het bellenblazen zit. Gaat vlot, of niet?
* Anne gaat aankomend weekend het volgende doel voltooien;
053. Woon een F1 wedstrijd bij!
SPOILER: mijn lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog wel wat andere dingen, maar die zijn meer voor de lange termijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door Deeltjesversneller op 24-08-2013 10:16:46 ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik ben ook maar met een lijstje begonnen, best lastig nog om 101 dingen te verzinnen. ben een beetje de blogs uit de OP door aan het lezen voor inspiratie (veel blogs zijn verwijderd trouwens), vraag me wel af wat sommigen van jullie hiermee bedoelen:
Verras je vriend tien keer (0/10)
(zeg maar niks)
SPOILER: mijn lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog wel wat andere dingen, maar die zijn meer voor de lange termijn.!
Ik heb hem al 1x 'verrast', maar niet op zo'n manier:
http://anne101doelen.blogspot.com/search/label/Doel%20035.
Je hebt veel 'grote' doelen zeg.
Als je begrijpt wat ik bedoel. Haal je dat allemaal wel in 1001 dagen denk je?
ik durf niet te klikkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:56 schreef Anne het volgende:
http://anne101doelen.blogspot.com/search/label/Doel%20035
als ik echt wil wel, maar sommige dingen blijf je uitstellen. en als je het niet probeert lukt het zeker niet. maar het zijn er ook pas 22 ipv 101.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:56 schreef Anne het volgende:
Je hebt veel 'grote' doelen zeg .
Als je begrijpt wat ik bedoel. Haal je dat allemaal wel in 1001 dagen denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |