Ehm nee, waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent zeker 'lekker gek, lekker gezellig'
Ik ook! Alleen ontdekte ik dat het dus 500 dollar kost voor vier uur. Dat laat mijn magere studentenbudget voorlopig nog niet toe helaas. Maar ontopic.... kan het doel 'stage-goedkeuring aanvragen' groen maken. Heel simpel doel, maar hij stond op het lijstje omdat ik met dat soort dingen vaak wacht tot het net (niet) te laat is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat moet ik echt een keer doen![]()
Ik heb het gemaakt, maar ik moet volgens mij nog een beetje fine tunen. Volgende keer iets minder mosterd erin en drumsticks gebruiken ipv kippedijefilet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt hem er makkelijker mee overtuigen denk ik als je zegt dat je de cola niet meer terug proeft maar dat het een goddelijk smaakje wordt. En misschien helpt het als je zegt dat Henkie zei dat ie al regelmatig de spareribs zo gemaakt had
Leuke blog en goede vooruitgang!quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:42 schreef Meke het volgende:
http://brightsideoflove.w(...)25/long-time-no-see/
Werd het sausje wel lekker stroperig?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb het gemaakt, maar ik moet volgens mij nog een beetje fine tunen. Volgende keer iets minder mosterd erin en drumsticks gebruiken ipv kippedijefilet.
Omdat je dan moeilijker bij je geld kan.quote:
dat dus. ik gebruik de spaar-eend die ik vorige week won in het lunaparkquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat je dan moeilijker bij je geld kan.
Ik heb mn katjesspaarpot weer tevoorschijn gehaald, en daar ga ik dus een dik slot opdoen.En de sleutel aan een vertrouwde geven.
![]()
Sex on the beachquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:42 schreef Meke het volgende:
http://brightsideoflove.w(...)25/long-time-no-see/
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Sex on the beach. Toch wel een van mijn favoriete cocktails. Wat vond jij er van
?
En grappig dat je de doelen een beetje onbewust behaald. Ik vergeet het meestal.
Overigens heb ik afgelopen weekend ook een tof doel behaald!
http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/08/la-formule-1.html
dan schiet het een beetje je doel voorbijquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:26 schreef hexje het volgende:
Ben bezig om 101 dingen te bedenken. In het begin gaat het snel maar nu is het echt graven en blogs lezen om ideeen op te doen.
Dat zei mijn gevoel ook. Ik ga gewoon beginnen!quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dan schiet het een beetje je doel voorbijgewoon laten liggen en dan komen er de komende dagen wel weer dingen binnen. je lijst opvullen zodat je de 101 maar haalt heeft weinig zin. je kan ook gewoon alvast beginnen en later dingen toevoegen, die komen echt wel.
Ja echt gewoon doenquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat zei mijn gevoel ook. Ik ga gewoon beginnen!
Je stelt de doelen zelf vastquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:40 schreef Freddeh het volgende:
Ik maak er even een TVP van
Paar vragen:
* Stel ik de 101 doelen zelf of is er een specifieke lijst die ik als richtlijn moet gebruiken?
* Gaat de tijd in zodra ik besluit mee te doen, of pas vanaf bereiken van het eerste doel, of wanneer ik start aan mijn eerste doel?
Ok, cool. Ik ga eens wat blogs doorlezen en een lijst van doelen maken. Vind het een tof idee!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Je stelt de doelen zelf vastAl staan meestal 3 doelen wel vooraf vast (maar ook daar kun je de keuze maken om ze niet te gebruiken natuurlijk), namelijk:
1. Koop een spaarpot
2. Doe voor ieder behaald doel een x bedrag in de spaarpot
3. Doe het einde van de 1001 dagen iets leuks van het geld
De tijd gaat in zodra jij dat wil. Ik heb het in laten gaan toen mijn blog online ging, maar niet per se toen ik al bezig was met een bepaald doel.
Kan ook. Ik had de lijst al af voordat de 1001 dagen in gingen, gewoon omdat ik dat fijner vindquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:59 schreef Freddeh het volgende:
Oh, maar dan heb je dus 1001 dagen de tijd om je lijst af te maken?
Haha, ja zo bedoelde ik hem dus nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Kan ook. Ik had de lijst al af voordat de 1001 dagen in gingen, gewoon omdat ik dat fijner vind.
Het is ook praktisch gezien gewoon niet handig om bv op dag 998 nog een doel er bij te bedenken, omdat je dan nog maar zo ieniemini kort hebt om het doel te halenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:59 schreef Freddeh het volgende:
Oh, maar dan heb je dus 1001 dagen de tijd om je lijst af te maken?
Jouw regenboogtaart, proefde je daar de kleurstof in?quote:
Ik heb er aardig wat in gedaan, maar heb niks bitters geproefd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jouw regenboogtaart, proefde je daar de kleurstof in?
Ik heb gisteren een regenboogcake gebakken maar hij smaakte een beetje bitter? Ik was wel de enige die het proefde..weet niet of dat wat zegt
Dan hoop ik er maar op dat het goedkomt als alle botercreme, jam en marsepein erin en erop zitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb er aardig wat in gedaan, maar heb niks bitters geproefd.
Alles was mierzoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:38 schreef kvd het volgende:
Getver de poepies...ik wil nu al dat ik nooit aan die cola-kip zou zijn begonnen...hemels! Wat een verrassing en wat ontzettend lekker! (en ik heb de saus bewaard, kan ik vast morgen ergens anders bij eten)
Volgende keer alleen geen kipkluifjes meer doen, maar iets met meer vlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het in anderhalve week nu al drie keer gegeten![]()
En die saus, die saus... DIE SAUS he?![]()
![]()
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ik had ook wordpress maar ben toch weer naar Blogger gewiptquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:21 schreef Freddeh het volgende:
Hoppa.... Ik kan het niet laten en ben direct vanavond begonnen.
Wel irritant dat Wordpress niet helemaal snapt hoe de layout van zo'n doelenlijst in elkaar zit, maar goed, het werkt.
Ik heb Wordpress geinstalleerd op m'n domein om een blog bij te houden. Erg veel deed ik er niet mee, maar nu met DZP heb ik er wel een leuk doel bijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik had ook wordpress maar ben toch weer naar Blogger gewipt
och die saus. De ga ik denk ik gewoon maken zonder kip erin. Alles in een keer bij elkaar, lekker laten wennen aan elkaar en dan inkoken...die kilo's vliegen er spontaan aan hahahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb het in anderhalve week nu al drie keer gegeten![]()
En die saus, die saus... DIE SAUS he?![]()
![]()
![]()
Wie is Dushi? En succes, ik duim dat het niet je bejaarde overbuurman is!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:32 schreef Anne het volgende:
Ik ga zo meteen doel 085. Zet zelf een spuit in Dushi's bips voltooien en ben een beetje zenuwachtig. Ik hou niet van spuiten, dus er eentje zetten vind ik al helemaal niks. Maar goed, voor als mijn vriend er niet is, moet ik het toch ook echt zelf kunnen en durven zetten.
Een van mijn kattenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Wie is Dushi? En succes, ik duim dat het niet je bejaarde overbuurman is!
Gelukkig maar, zoiets hoopte ik al!quote:
Ik las behaardequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Wie is Dushi? En succes, ik duim dat het niet je bejaarde overbuurman is!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zoiets hoopte ik al!![]()
Is het gelukt? Of ben je het nog aan het uitstellen?
oeh...auquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:01 schreef Anne het volgende:
Niet gelukt! Ik wist niet dat je zo hard die spuit erin moest douwen, dus ik kreeg hem de eerste twee keren er niet in. En inmiddels wist d'n Doesj dus wat er aan het gebeuren was, dus dat werkt niet. Daarna heeft m'n vriend het nog geprobeerd, maar Doesj was echt pissed en mijn arm ziet er daarom dan ook zo uit, met dank aan zijn achterpoten:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe het er over een uurtje uit ziet. Bij mij wordt dat meestal een grote dikke plakkaat.
Morgen mag mijn vriend het nog eens proberen. Doe ik over 6 weken wel weer een poging.
Is de kop die eraf gaatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 06:20 schreef Freddeh het volgende:
Gaan jullie ook zo hard met die lijst voor je gevoel? Of is dat puur de kop die eraf gaat?
Voor mij niet, want uiteindelijk zijn het gewoon dingen die ik echt wil doen. Of ze nu op de DZP-lijst staan of niet, ik wil ze doen. Voor mij is de lijst meer een stok achter de deur om dingen niet uit te stellen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:23 schreef Freddeh het volgende:
Ik merk idd wel dat er aardig wat doelen tussen zitten die gewoon veel tijd gaan kosten, als in een maand of langer. Dus die hebben langere looptijd. Demotiveert dat niet?
Ik had echt nog nóóit van een carbon footprint gehoordquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef Freddeh het volgende:
Ik vind de opkomst hier vandaag een beetje matig. Is het hier altijd zo rustig?
Aan de slag gegaan met doel #101. Carbon footprint berekend en van het WNF en WWF (zelfde organisatie) twee verschillende footprints gekregen. Desalniettemin is mijn footprint groot zat, en heb toch even gezocht naar de mogelijkheden om die wat kleiner te krijgen.
Haha, #33 en #34quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:09 schreef RadioSlut het volgende:
Joehoei, 101 doelen verzonnen
http://deltafaction.com/?page_id=12
Leuke lijst! Daar kan ik nog wel wat inspiratie uithalen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:09 schreef RadioSlut het volgende:
Wat is een TL-buisje knuffelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:09 schreef RadioSlut het volgende:
Ja, dat zijn mn zusjes en ze lijken op Toad en Peach.quote:
Tuurlijk!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Haha #15 is leuk! Wel het resultaat showen hè.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:55 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Leuke lijst! Daar kan ik nog wel wat inspiratie uithalen.
In de Berenkuil (in Eindhoven) heb ik graffiti gezien van een superschattig TL-buisje. Die wil ik proberen na te maken. Zal van de week wel even een foto maken van een sticker die ik hier heb liggen, dan heb je een idee wat het moet wordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat is een TL-buisje knuffel? En wat is er in Capelle a/d Ijssel te doen dat je daar heen moet
?
Ben benieuwd naar de fotoreportage van doel 20.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:09 schreef RadioSlut het volgende:
Dan mag je ook maar 580 dagen daarvoor gebruiken natuurlijk en geen 1001quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Leuke doelen, Radioslut!
Ik ben al wel een tijd bezig met mijn lijst maar heb maar 59 doelen. Een eerdere Day Zero had ik er wel 101, maar ze komen zo snel vol crap te staan die ik eigenlijk niet echt hoef te doen. Van die typische, nutteloze Day Zero dingen
. Ik wilde deze lijst per se vol met dingen die ik echt moet/wil doen.
Heb overigens ook de 'Someday'-lijst in gebruik (op de Day Zero website) en daar staan er ook 27 op.
Ja weet ik. Doe het al behoorlijk langquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:08 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dan mag je ook maar 580 dagen daarvoor gebruiken natuurlijk en geen 1001
Maar, je kan er altijd nutteloze dingen in zetten natuurlijk. Of in de loop van de 1001 dagen de doelen erbij plaatsen
Ze hebben het erkend dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:41 schreef Freddeh het volgende:
RadioSlut: Haha, ik zou het niet durven zeggen tegen m'n zus
Vanochtend m'n mail geopend en 9 mailtjes van Facebook. Diverse reacties op doel #90 e.d. Ik heb de mails maar weggekukeld en bedacht me dat ik eigenlijk die e-mail updates uit had moeten schakelen. Zo wordt de verleiding wel groot...
Dat heb ik ook. Mijn lijst wil ik afmaken tot 50 en dan heb ik 50 doelen voor 1001 dagen. Ik wil wel dat het echte uitdagingen zijn en dingen die ik al heel lang wil doen maar gewoon niet doe.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja weet ik. Doe het al behoorlijk lang. Zet er inderdaad wat bij als ik wat weet.
Nutteloze doelen wil ik er niet op!
Hier een foto van die sticker:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat is een TL-buisje knuffel? En wat is er in Capelle a/d Ijssel te doen dat je daar heen moet
?
Ieder heeft de lijst die bij hem past. Wat voor mij een uitdaging is, kan voor jou piece of cake zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:50 schreef Freddeh het volgende:
't Is natuurlijk wel zo dat ik deze lijst in een middagje opgebouwd heb. De lijst van volgende keer doe ik met iets meer zorg, en zal ook wel wat boeiendere dingen bevatten denk ik. Maar dingen zoals vallende sterren kijken met m'n dochter, geeft me wel een stok achter de deur om het ook echt een keer te gaan doen ipv haar in bed te laten liggen want het is zo koud ofzo
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Ieder heeft de lijst die bij hem past. Wat voor mij een uitdaging is, kan voor jou piece of cake zijn.
#58quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:09 schreef RadioSlut het volgende:
Linkje naar je blog klopt niet meer. Just saying (benieuwd naar je verhaal over Hodgkin)quote:
Heel tof!quote:
Ik hoop stiekem dat ik jou een keer tegenkom en herken en dat ik je dan kan huggen en snel wegrennenquote:Op maandag 2 september 2013 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb gister met zes vreemden gehugd voor de 101 hugs![]()
Nog even een blogje van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |