och die saus. De ga ik denk ik gewoon maken zonder kip erin. Alles in een keer bij elkaar, lekker laten wennen aan elkaar en dan inkoken...die kilo's vliegen er spontaan aan hahahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb het in anderhalve week nu al drie keer gegeten![]()
En die saus, die saus... DIE SAUS he?![]()
![]()
![]()
Wie is Dushi? En succes, ik duim dat het niet je bejaarde overbuurman is!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:32 schreef Anne het volgende:
Ik ga zo meteen doel 085. Zet zelf een spuit in Dushi's bips voltooien en ben een beetje zenuwachtig. Ik hou niet van spuiten, dus er eentje zetten vind ik al helemaal niks. Maar goed, voor als mijn vriend er niet is, moet ik het toch ook echt zelf kunnen en durven zetten.
Een van mijn kattenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Wie is Dushi? En succes, ik duim dat het niet je bejaarde overbuurman is!
Gelukkig maar, zoiets hoopte ik al!quote:
Ik las behaardequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Wie is Dushi? En succes, ik duim dat het niet je bejaarde overbuurman is!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zoiets hoopte ik al!![]()
Is het gelukt? Of ben je het nog aan het uitstellen?
oeh...auquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:01 schreef Anne het volgende:
Niet gelukt! Ik wist niet dat je zo hard die spuit erin moest douwen, dus ik kreeg hem de eerste twee keren er niet in. En inmiddels wist d'n Doesj dus wat er aan het gebeuren was, dus dat werkt niet. Daarna heeft m'n vriend het nog geprobeerd, maar Doesj was echt pissed en mijn arm ziet er daarom dan ook zo uit, met dank aan zijn achterpoten:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe het er over een uurtje uit ziet. Bij mij wordt dat meestal een grote dikke plakkaat.
Morgen mag mijn vriend het nog eens proberen. Doe ik over 6 weken wel weer een poging.
Is de kop die eraf gaatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 06:20 schreef Freddeh het volgende:
Gaan jullie ook zo hard met die lijst voor je gevoel? Of is dat puur de kop die eraf gaat?
Voor mij niet, want uiteindelijk zijn het gewoon dingen die ik echt wil doen. Of ze nu op de DZP-lijst staan of niet, ik wil ze doen. Voor mij is de lijst meer een stok achter de deur om dingen niet uit te stellen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:23 schreef Freddeh het volgende:
Ik merk idd wel dat er aardig wat doelen tussen zitten die gewoon veel tijd gaan kosten, als in een maand of langer. Dus die hebben langere looptijd. Demotiveert dat niet?
Ik had echt nog nóóit van een carbon footprint gehoordquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef Freddeh het volgende:
Ik vind de opkomst hier vandaag een beetje matig. Is het hier altijd zo rustig?
Aan de slag gegaan met doel #101. Carbon footprint berekend en van het WNF en WWF (zelfde organisatie) twee verschillende footprints gekregen. Desalniettemin is mijn footprint groot zat, en heb toch even gezocht naar de mogelijkheden om die wat kleiner te krijgen.
Haha, #33 en #34quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:09 schreef RadioSlut het volgende:
Joehoei, 101 doelen verzonnen
http://deltafaction.com/?page_id=12
Leuke lijst! Daar kan ik nog wel wat inspiratie uithalen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:09 schreef RadioSlut het volgende:
Wat is een TL-buisje knuffelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:09 schreef RadioSlut het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |