Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Dan weet ik hetn ietquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je mij zou kennen zou je met mij batsen
Pics?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je mij zou kennen zou je met mij batsen
Foboquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:42 schreef Evie het volgende:
Damn zit gewoon weer eens mean girls te kijken
[..]
Pics?
sorryquote:
Geweldig filmquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:42 schreef Evie het volgende:
Damn zit gewoon weer eens mean girls te kijken
[..]
Pics?
Sucsinasquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, werken, laat ik dat maar eens gaan doen..
Nou, door middel van fappen, of neukenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:42 schreef zeefje het volgende:
Vin heb je al enig idee hoe zou kunnen komen?
Werkse. Ik ga zo slapenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Werksequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, door middel van fappen, of neuken
Voor je internet heb ik geen idee
Goed ideequote:
jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je een vette kut hebt?![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dag meneer, hoe gaat het met de voortplanting.
Voorspoedig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dag meneer, hoe gaat het met de voortplanting.
Vrijdag heb je een date toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
ik wil me godverdomme ook weer eens voortplanten
Weer?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
ik wil me godverdomme ook weer eens voortplanten
Daar moet ik nog de ballen voor hebben om te regelenquote:
Er lopen al meerdere Aldini's rond op de wereld hoorquote:
Oh godquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Er lopen al meerdere Aldini's rond op de wereld hoor
2018 ergensquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Netjes. Wanneer is ze uitgerekend?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar moet ik nog de ballen voor hebben om te regelenmaar komt goed
wacht maar eens 20 jaar, totdat die ook eens echt volwassen zijnquote:
Die bestond alquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wacht maar eens 20 jaar, totdat die ook eens echt volwassen zijn
de antichrist is gearriveerd
Ik heb makkelijk pratenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb jij ook zoveel vertrouwen?
Ik moet werkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand zin om morgen bij ikea wat te gaan drinken?
Alleen leuke mensen
Welke IKEA?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand zin om morgen bij ikea wat te gaan drinken?
Alleen leuke mensen
klopt, en er zijn nu dus kleine antichristenquote:
jij hebt makkelijk praten ja, maar ik doe het gewoon casual, komt goedquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb makkelijk pratenik hoef haar niet uit te vragen
En die reden is?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt, en er zijn nu dus kleine antichristen
[..]
jij hebt makkelijk praten ja, maar ik doe het gewoon casual, komt goedik heb al een reden bedacht om haar naar mijn grot te lokken als 'date'
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Amsterdam een IKEA had.
te ver weg jongequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je delft doet kom ik wel ff een drankje doen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
te ver weg jonge
ik hoef alleen maar een ladekastje, magneetbord en wat servies.....
En hotdogsquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
te ver weg jonge
Oh je wil ook nog boodschapsels doen!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
te ver weg jonge
hahaha vast wel maar jij durft toch nooit te meetenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en daarnaast ben ik helemaal geen leuk mens![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha vast wel maar jij durft toch nooit te meeten
Jawel, maar ik ben altijd heel erg druk bezig, en kan dus nooit zomaar door heel NL crossenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha vast wel maar jij durft toch nooit te meeten
ja ik ga niet alleen naar ikea om wat te drinken, dat is me te ver wegquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh je wil ook nog boodschapsels doen!
Een magneetbord is toch wel iets dat je ook buiten de IKEA kunt kopen? Is gewoon een lapje ijzer lijkt me.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik ga niet alleen naar ikea om wat te drinken, dat is me te ver weg
ja maar ik heb er al 1 hangen van ikea en ik wil exact zo'n zelfde want die komt er boven te hangenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een magneetbord is toch wel iets dat je ook buiten de IKEA kunt kopen? Is gewoon een lapje ijzer lijkt me.
Het moet wel in het interieur passen hequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een magneetbord is toch wel iets dat je ook buiten de IKEA kunt kopen? Is gewoon een lapje ijzer lijkt me.
Ok, dat is wel begrijpelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik heb er al 1 hangen van ikea en ik wil exact zo'n zelfde want die komt er boven te hangen
ik doe ook de plekken waar ik ben geweest hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
En waarom? Magneetjes verzameling van vriendinnen en van mezelf van de plekken waar ze geweest zijn
jij verzamelt slipjes toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik verzamel eigenlijk niks bedenk ik me nu.
ik wil ze niet op de koelkast want die beschadigen de boelquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik doe ook de plekken waar ik ben geweest hoor
ik ben pas in India ermee begonnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil ze niet op de koelkast want die beschadigen de boel
ik heb er nog niet zoveel.
Surequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik die verzamelde, dan had ik dat wel gezegd.
Nou, dat is niet echt een gewaardeerde verzamelingquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker boeiendquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, dat is niet echt een gewaardeerde verzameling
Kan er best een opsturen voor 200 euroquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dank jequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan er best een opsturen voor 200 euro
wil je dan ook een boxer kopen voor 200E? met originele zweetreetvlekkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
ik heb er 1 uit londonquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben pas in India ermee begonnendus ik moet naar alle andere landen terug
Afzetterquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
coolquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb er 1 uit london
1 uit Portugal
van het kurhaus in scheveningen, 1 van de beekse bergen, 1 uit berlijn
en 1 gave uit Amerika; if only mosquito's sucked fat instead of blood
piraatje spelenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
Wat moet een man met vrouwenslipjes
Ik wil niks kopen hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wil je dan ook een boxer kopen voor 200E? met originele zweetreetvlekken
Aaah ook niet met mn luchtje eraan?quote:
Verzamelen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
Veel meer dan jij wil wetenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
Niet voor ¤200quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik wil niks kopen hoor.
[..]
Aaah ook niet met mn luchtje eraan?
Nee dat kloptquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij kent mn luchtje duidelijk nog niet![]()
![]()
Vooruit voor jou 100 e
Dat kan alleen maar stank zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Vooruit voor jou 100 e
En voor mij?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Vooruit voor jou 100 e
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar stank zijn
Voor jou 25quote:
De slipjes die jij koopt zijn duurder?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar stank zijn
Plakbandje over de magneet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil ze niet op de koelkast want die beschadigen de boel
ik heb er nog niet zoveel.
Zo'n prijsdaling is een indicatie voor een miskoop, gewoon basiskennis van onderhandelenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De slipjes die jij koopt zijn duurder?
Jah jah geloof dat je zn deal wilt jattenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo'n prijsdaling is een indicatie voor een miskoop, gewoon basiskennis van onderhandelen
Ik ben geen verkoperquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo'n prijsdaling is een indicatie voor een miskoop, gewoon basiskennis van onderhandelen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor dat geld kom ik wel naar je toe en trek ik em zelf wel uit![]()
discriminatiequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. vrouwen mogen best ondergoed van me hebbenvrouwen
Geldt dit aanbod ook voor mannen?quote:
Discriminatiequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. vrouwen mogen best ondergoed van me hebbenvrouwen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt dit aanbod ook voor mannen?
Ik ben een man, niet die ene man. Maar dat wist je alquote:
Nee, mits er minimaal een kratje bier bij zit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
is het vreemd als je als student albert.nl je boodschappen laat bezorgen?
Luilakquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
is het vreemd als je als student albert.nl je boodschappen laat bezorgen?
ow dat komt wel goedquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, mits er minimaal een kratje bier bij zit.
ja watquote:
Ik weet het niet he... voor je het weet ben je incognitoquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een man, niet die ene man. Maar dat wist je al
Dan moeten we een keer afsprekenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik weet het niet he... voor je het weet ben je incognito
ik heb zin om naar mijn intensiefcursus te gaanquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja dat is het
Is het al maandag? Ik heb zin om te werken
Ow? :| Maar dat is eng!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moeten we een keer afspreken
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb zin om naar mijn intensiefcursus te gaan
Ja eigenlijk welquote:
Hihihihi een metro meet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zullen wij een keer een metromeet houden?
[..]
quote:
Wanneer mag ik eens scheel van verlangen naar jou gluren in de metro?quote:
Misschien als je morgen ochtend in de metro staat dat ik er 2 heb die dat doenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer mag ik eens scheel van verlangen naar jou gluren in de metro?
Nee, morgenochtend heb ik een afspraak om een halve liter bloed af te laten tappen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef Evie het volgende:
Misschien als je morgen ochtend in de metro staat dat ik er 2 heb die dat doen:|
Tot in de metroquote:
Goed bezig!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, morgenochtend heb ik een afspraak om een halve liter bloed af te laten tappen.
Daar kun je je vraagtekens bij zetten als ik daarmee een vuige blik op jou moet missen.quote:
Mag vast wel een ander keertjequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kun je je vraagtekens bij zetten als ik daarmee een vuige blik op jou moet missen.
truste eviequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag vast wel een ander keertjemaar ik ga slapen
ik moet nog even een pmetje beantwoorden en dan ga ik douchen en ook slapen. Morgen toch die teringwekker,quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus wat gaan jullie vroeg slapen
Trusten
Brrr naar de Ikea gaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet nog even een pmetjr beantwoord en dan ga ik douchen en ook. Morgen toch die teringwekker,
en een beetje op tijd naar ikea kan ook geen kwaad.
Hmm, zal wel aan mij liggen dan dat ik niet zoveel slaap nodig hebquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet nog even een pmetjr beantwoord en dan ga ik douchen en ook. Morgen toch die teringwekker,
en een beetje op tijd naar ikea kan ook geen kwaad.
ik ben ook nog lang niet moequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, zal wel aan mij liggen dan dat ik niet zoveel slaap nodig heb12 uur erin > 6 uur eruit
Als ik niet moe ben kan ik echt niet slapenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ook nog lang niet moe
Ik heb uitgeslapen joh
*naastquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef DaMook het volgende:
Ik stond vanmorgen om 6 uur al langs mijn bed. Gelukkig was dit mijn 2e ochtenddienst en kan ik morgen uitslapen
.
Oordoppies in doen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:57 schreef DaMook het volgende:
Ik hoor hier thuis Frans duijts optreden op het martkplein.
Nee hoor ik stond er echt langsquote:
Ach, zo duidelijk versta ik hem nietquote:
Jawel hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, naast. Langs iets staan is geen Nederlands
ik sliep tegen? Twaalven ofzo en kwart over 9 kwam de oudste even wat melden en de volgende keer dat ik keek was het ineens 10.10quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik niet moe ben kan ik echt niet slapen
Hehe, wat dan?Ik was pas om 13.00 wakker, maar sliep ook pas om 3.30
Wrijf het er maar in dat je voorzien bent jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoe kan ik dat nou weten? Ik word nooit gehosseld
Oh nice, dat is wel lekkerquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik sliep tegen? Twaalven ofzo en kwart over 9 kwam de oudste even wat melden en de volgende keer dat ik keek was het ineens 10.10
Dat is echt lang geleden
Wrijf het er maar in dat ik niet gehosseld wordquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat je voorzien bent ja
Dat is je eigen keus tochquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat ik niet gehosseld word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit hee :/ heftigquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:43 schreef Macrador het volgende:
Er was een springer bij ons op de campus. Best naar om te zien. Niemand heeft het zien gebeuren, maar er was niks afgedekt toen wij er voorbij kwamen en mensen moesten nog verwittigd worden.
Naar.
Slecht getimed dan door die springer als niemand het heeft gezienquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:43 schreef Macrador het volgende:
Er was een springer bij ons op de campus. Best naar om te zien. Niemand heeft het zien gebeuren, maar er was niks afgedekt toen wij er voorbij kwamen en mensen moesten nog verwittigd worden.
Naar.
Dit dusquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Slecht getimed dan door die springer als niemand het heeft gezien
oh mama tochquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Effe een ladekastje gehaald wat iets te zwaar was... resultaat krassen op binnenarm.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja is het gelukt? Mama is trots op je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben gewoon een beschermende zoon
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2013 16:01:55 ]
Jouw Ikeabezoek was niet zo tof als mijn middag, maargoedquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jjaja genoeg geslijmd
Ikea was tof
Dat zeg jijquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jouw Ikeabezoek was niet zo tof als mijn middag, maargoedIkea is wel altijd leuk ja
nog kötbollar gegeten?
quote:
Nog een Zweed gehosseld?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ben prima in mijn nopjes in Amsterdam anders. Ikea is leuk en in je eentje had ik wel leuk aanspraak.
ik kan geen balans vinden tussen hardlopen en sporten, dus de voorkeur gaat nu even uit naar de sport schoolquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goed bezig![]()
ik ga vanavond hardlopen
tja kan ook, sportschool is wel leukerquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan geen balans vinden tussen hardlopen en sporten, dus de voorkeur gaat nu even uit naar de sport school
naakte dameschquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tja kan ook, sportschool is wel leuker
Laat je het morgenochtend wel bij mij achter op het nachtkastje?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja ja ik heb ook weer geld verdiend
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Laat je het morgenochtend wel bij mij achter op het nachtkastje?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Laat je het morgenochtend wel bij mij achter op het nachtkastje?
Dat zeg ikquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik? ja![]()
ik ben eigenlijk heel lief
Ik hoop dat jeweetwel dat ook vindquote:
kat int bakkie Aldoquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hoop dat jeweetwel dat ook vindMaar ik denk het wel
Ze raakt me ook aan enzo en lacht om mijn kutgrappen
Dat dacht ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
schattig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik eenmaal ren vind ik het lekker man, frisse neus halen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach nee, maar ik moet een beetje fit blijven
is ook lekkerquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik eenmaal ren vind ik het lekker man, frisse neus halen!
Johnny Cashquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:26 schreef Chowi het volgende:
Sorry, ik zit Johnny Cash te luisteren en ik leefde me helemaal in..
Vinzelquote:
Ik voel mijn sabel gewoon weer terug naar binnen gaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
Wat de ...
http://www.lindamagazine.(...)UhH2qBbzgQE.facebook
Je kan je ook aanstellenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik voel mijn sabel gewoon weer terug naar binnen gaan
Nee, een vork in je pener is lekker wil je zeggen?quote:
Zo lang het niet bij mij is, heb ik er geen last vanquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, een vork in je pener is lekker wil je zeggen?
tja, daar heb jij weer gelijk inquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang het niet bij mij is, heb ik er geen last van
ja ookquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ookMaar dat is nog niet relevant, en daarnaast zou ik ook niet meteen de 1e x gaan rommelen
deze is leuker
Waar wacht je op? De ware? De bus?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
En maar wachten, en eten, en nog meer wachten
De laatste keer dat ik zulke gevoelens had was voor mijn exquote:
Leuk hoor. Geniet ervan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zulke gevoelens had was voor mijn exDus tja, ik hoop dat dit iets wordt
![]()
Ik doe mijn best, eerst er nog iets van makenquote:
quote:
Ik dacht dat jij het inmiddels wel met je tanden had uitgetrokkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dag meneer
hoi evie, hoe gaat het met je ondergoed
Daar hoopte ik ook op...quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het inmiddels wel met je tanden had uitgetrokken
wil je alleen maar zwemmen?quote:
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, eerst er nog iets van maken
[..]
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wil je alleen maar zwemmen?
zwemmen? .whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh dat komt nog welquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:50 schreef Evie het volgende:
![]()
schoonheid?
heb je me al eens gezien dan?
jij had toch al kinderen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Neuh dat komt nog welInnerlijke schoonheid telt ook
smooth... aldo let je op?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Neuh dat komt nog welInnerlijke schoonheid telt ook
Ik doe er liever iets meer mee dan alleen kijkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan mag je nog wel naar mooie vrouwen kijken
Dat mag dan waarschijnlijk weer nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe er liever iets meer mee dan alleen kijken
Je aanname is niet geheel juistquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat mag dan waarschijnlijk weer niet
whut?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:56 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Je aanname is niet geheel juist
ik welquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat mag dan waarschijnlijk weer niet
Dat snap ik ja. Ik zeg ga er voorquote:
Vandaar ook waarschijnlijk hequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:56 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Je aanname is niet geheel juist
Dat noemt men ook wel een open relatie hahaquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat zitten jullie in relaties zeg?
Wat zijn er mensen met een relatiequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
dat zou ik echt niet kunnenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:59 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel een open relatie haha
ja en ? Best leuk zo op zijn tijdquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |