En die reden is?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt, en er zijn nu dus kleine antichristen
[..]
jij hebt makkelijk praten ja, maar ik doe het gewoon casual, komt goedik heb al een reden bedacht om haar naar mijn grot te lokken als 'date'
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Amsterdam een IKEA had.
te ver weg jongequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je delft doet kom ik wel ff een drankje doen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
te ver weg jonge
ik hoef alleen maar een ladekastje, magneetbord en wat servies.....
En hotdogsquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
te ver weg jonge
Oh je wil ook nog boodschapsels doen!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
te ver weg jonge
hahaha vast wel maar jij durft toch nooit te meetenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en daarnaast ben ik helemaal geen leuk mens![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha vast wel maar jij durft toch nooit te meeten
Jawel, maar ik ben altijd heel erg druk bezig, en kan dus nooit zomaar door heel NL crossenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha vast wel maar jij durft toch nooit te meeten
ja ik ga niet alleen naar ikea om wat te drinken, dat is me te ver wegquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh je wil ook nog boodschapsels doen!
Een magneetbord is toch wel iets dat je ook buiten de IKEA kunt kopen? Is gewoon een lapje ijzer lijkt me.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik ga niet alleen naar ikea om wat te drinken, dat is me te ver weg
ja maar ik heb er al 1 hangen van ikea en ik wil exact zo'n zelfde want die komt er boven te hangenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een magneetbord is toch wel iets dat je ook buiten de IKEA kunt kopen? Is gewoon een lapje ijzer lijkt me.
Het moet wel in het interieur passen hequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een magneetbord is toch wel iets dat je ook buiten de IKEA kunt kopen? Is gewoon een lapje ijzer lijkt me.
Ok, dat is wel begrijpelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik heb er al 1 hangen van ikea en ik wil exact zo'n zelfde want die komt er boven te hangen
ik doe ook de plekken waar ik ben geweest hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
En waarom? Magneetjes verzameling van vriendinnen en van mezelf van de plekken waar ze geweest zijn
jij verzamelt slipjes toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik verzamel eigenlijk niks bedenk ik me nu.
ik wil ze niet op de koelkast want die beschadigen de boelquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik doe ook de plekken waar ik ben geweest hoor
ik ben pas in India ermee begonnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil ze niet op de koelkast want die beschadigen de boel
ik heb er nog niet zoveel.
Surequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik die verzamelde, dan had ik dat wel gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |