quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat jij graag boven zit.
Je weet toch?quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Lekker, heb je ook een kopje voor mij?
het liefste een van de eerste 2... tenzij dat niet mogelijk is, dan wil ik af en toe nog wel eens voor de 3e optie gaanquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewone melk? Opgeklopte melk? Of gewoon koffiemelk?
Ik heb beide standaard in huis, dus geen probleemquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef Evie het volgende:
[..]
het liefste een van de eerste 2... tenzij dat niet mogelijk is, dan wil ik af en toe nog wel eens voor de 3e optie gaan
1x quoten, alles kopieren, dan de volgende quoten, en in die reactie je vorige quote plakkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
Enig idee hoe je moet multiquoten via de mobiele versie? of is dat verder niet echt mogelijk?
Wie doet dat dan ook?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Opstaan is moeilijk na overdag slapen..
Als ik het al doe dan steeds kopieren en plakken, andere mogelijkheid heb ik nog niet ontdektquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
Enig idee hoe je moet multiquoten via de mobiele versie? of is dat verder niet echt mogelijk?
ja nou dat dacht ik dus niet he?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1x quoten, alles kopieren, dan de volgende quoten, en in die reactie je vorige quote plakken
dat doe ik wel altijd als ik mobiel zitquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou dat dacht ik dus niet he?grapjas
Ik dus, omdat ik afgelopen nacht gewerkt heb en straks weer moetquote:
Waar ga je heen rijden?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dus, omdat ik afgelopen nacht gewerkt heb en straks weer moet
Werkse vannachtquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik niet dus ik post dan meestal vlak na elkaar. Maar dat lijkt me zo vervelend voor een anderquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat doe ik wel altijd als ik mobiel zit![]()
ach ja, dan passen ze zich maar aan toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik niet dus ik post dan meestal vlak na elkaar. Maar dat lijkt me zo vervelend voor een ander
Ja of ik moet de gewone desktop versie gebruiken.quote:[img]http:gewonekzine.net/p/10s.gif[/img] Op zondag 18 augustus 2013 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach ja, dan passen ze zich maar aan toch?
kan dat ook?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of ik moet de gewone desktop versie gebruiken.
Lekker boeiend. Ik ga niet moeilijk doen met copy/paste (gaat meestal ook niet vlekkeloosquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik niet dus ik post dan meestal vlak na elkaar. Maar dat lijkt me zo vervelend voor een ander
goed bezig!quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet verquote:
Schrijf een klachtenbriefquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet ver
Werklui voor de containterterminal rijden, 3 uurtjes werk ofzo..
Afgelopen zaterdag ochtend en nacht lui van Decibel gereden..
Wat een drama elke keer weer bij de evenementen in Beekse Bergen wat betreft parkeren met de touringcars en het terrein af rijden
En ze leren het maar niet..
Ze weten het, maar elke oplossing die ze proberen faaltquote:
Sowieso is het lastig om 200+ bussen logistiek te regelenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze weten het, maar elke oplossing die ze proberen faalt
Het parkeerterrein is er gewoon niet geschikt voor om 200+ bussen te plaatsen
waarom maken ze niet een treintje naar een groter parkeerterreinquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen dinsdag en ondanks de vele mogelijkheden is het idd krapquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is er dus nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom maken ze niet een treintje naar een groter parkeerterrein
True, maar het is gewoon een ongeschikt terrein..quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso is het lastig om 200+ bussen logistiek te regelen
Mjah, ligt er ook nog aan op welke parkeerplaats jij dan geweest bent.. Aan de kant van het park zelf? Daar komen wij dus meestal niet, maar aan de andere kant van de snelweg.. En dat is niet veel beter qua ruimtequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen dinsdag en ondanks de vele mogelijkheden is het idd krap
Hoi Zeefjequote:
Je had ook niet zo'n lekkere reetpic moeten postenquote:
Waarom nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je had ook niet zo'n lekkere reetpic moeten posten
Alles goed, met jou ook?quote:
Hij heef allemaal gillende blonde schattige meisjes achter hem aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Dan heb je er vast om gevraagd
Uh, niet gillend, maar wel blondquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij heef allemaal gillende blonde schattige meisjes achter hem aan. Ik ben dat niet
Ik ben donkerquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uh, niet gillend, maar wel blond
Valt mee hor. Ik mag dan wel single zijn maar van god los ga ik nietquote:
Dus ben je nu hosselbaar of niet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Valt mee hor. Ik mag dan wel single zijn maar van god los ga ik niet
picsquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
*hosseltquote:
Wie heeft Faxie allemaal gehosseld?quote:
vraag het hemquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie heeft Faxie allemaal gehosseld?
Ik jou anders nog welquote:
Sinds wanneer single? Last I read, was je nog happy samen..quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
[img]www.funnyjunk.com/funny_pictures/2308867/Omfg/ [/img]quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ben je nu hosselbaar of niet?
En maar klagen over te weinig vrouwenaandachtquote:
Er is een verschil tussen aandacht geven en aandacht krijgenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
En maar klagen over te weinig vrouwenaandacht
Lang verhaal. As usuallyquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik jou anders nog wel![]()
[..]
Sinds wanneer single? Last I read, was je nog happy samen..
Zo te zien niet, gezien de zichtbare artefacten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
Heel dat het ajakkes logo gecensureerd wordt
Mooi logo!!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo te zien niet, gezien de zichtbare artefacten.
Gewoon dat ik niet gehosselt wil worden. Even geen behoefte aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Single en niet hosselbaar, hmmm weird
Dat is wat andersquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
Gewoon dat ik niet gehosselt wil worden. Even geen behoefte aan
Is het niet gehosseld?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
Blijkbaar nietquote:
Doet een andere site het wel?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:37 schreef zeefje het volgende:
Jongens waarom doet fok het niet op mijn laptop (zit nu mobiel)
Je adblocker staat op de paranoïde stand?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:37 schreef zeefje het volgende:
Jongens waarom doet fok het niet op mijn laptop (zit nu mobiel)
een kans om te neuken en jij laat het liggen...... homoquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sorry, ik ben met iets anders bezig
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je adblocker staat op de paranoïde stand?
1. Alsof zeefje daadwerkelijk langs zou komenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een kans om te neuken en jij laat het liggen...... homo
Net of ik metiedereem batstquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een kans om te neuken en jij laat het liggen...... homo
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je mij zou kennen zou je met mij batsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |