Uh, niet gillend, maar wel blondquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij heef allemaal gillende blonde schattige meisjes achter hem aan. Ik ben dat niet
Ik ben donkerquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uh, niet gillend, maar wel blond
Valt mee hor. Ik mag dan wel single zijn maar van god los ga ik nietquote:
Dus ben je nu hosselbaar of niet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Valt mee hor. Ik mag dan wel single zijn maar van god los ga ik niet
picsquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
*hosseltquote:
Wie heeft Faxie allemaal gehosseld?quote:
vraag het hemquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie heeft Faxie allemaal gehosseld?
Ik jou anders nog welquote:
Sinds wanneer single? Last I read, was je nog happy samen..quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
[img]www.funnyjunk.com/funny_pictures/2308867/Omfg/ [/img]quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ben je nu hosselbaar of niet?
En maar klagen over te weinig vrouwenaandachtquote:
Er is een verschil tussen aandacht geven en aandacht krijgenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
En maar klagen over te weinig vrouwenaandacht
Lang verhaal. As usuallyquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik jou anders nog wel![]()
[..]
Sinds wanneer single? Last I read, was je nog happy samen..
Zo te zien niet, gezien de zichtbare artefacten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
Heel dat het ajakkes logo gecensureerd wordt
Mooi logo!!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo te zien niet, gezien de zichtbare artefacten.
Gewoon dat ik niet gehosselt wil worden. Even geen behoefte aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Single en niet hosselbaar, hmmm weird
Dat is wat andersquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
Gewoon dat ik niet gehosselt wil worden. Even geen behoefte aan
Is het niet gehosseld?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
Blijkbaar nietquote:
Doet een andere site het wel?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:37 schreef zeefje het volgende:
Jongens waarom doet fok het niet op mijn laptop (zit nu mobiel)
Je adblocker staat op de paranoïde stand?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:37 schreef zeefje het volgende:
Jongens waarom doet fok het niet op mijn laptop (zit nu mobiel)
een kans om te neuken en jij laat het liggen...... homoquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sorry, ik ben met iets anders bezig
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je adblocker staat op de paranoïde stand?
1. Alsof zeefje daadwerkelijk langs zou komenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een kans om te neuken en jij laat het liggen...... homo
Net of ik metiedereem batstquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een kans om te neuken en jij laat het liggen...... homo
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je mij zou kennen zou je met mij batsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |