Jah jah geloof dat je zn deal wilt jattenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo'n prijsdaling is een indicatie voor een miskoop, gewoon basiskennis van onderhandelen
Ik ben geen verkoperquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo'n prijsdaling is een indicatie voor een miskoop, gewoon basiskennis van onderhandelen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor dat geld kom ik wel naar je toe en trek ik em zelf wel uit![]()
discriminatiequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. vrouwen mogen best ondergoed van me hebbenvrouwen
Geldt dit aanbod ook voor mannen?quote:
Discriminatiequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. vrouwen mogen best ondergoed van me hebbenvrouwen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt dit aanbod ook voor mannen?
Ik ben een man, niet die ene man. Maar dat wist je alquote:
Nee, mits er minimaal een kratje bier bij zit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
is het vreemd als je als student albert.nl je boodschappen laat bezorgen?
Luilakquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
is het vreemd als je als student albert.nl je boodschappen laat bezorgen?
ow dat komt wel goedquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, mits er minimaal een kratje bier bij zit.
ja watquote:
Ik weet het niet he... voor je het weet ben je incognitoquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een man, niet die ene man. Maar dat wist je al
Dan moeten we een keer afsprekenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik weet het niet he... voor je het weet ben je incognito
ik heb zin om naar mijn intensiefcursus te gaanquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja dat is het
Is het al maandag? Ik heb zin om te werken
Ow? :| Maar dat is eng!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moeten we een keer afspreken
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb zin om naar mijn intensiefcursus te gaan
Ja eigenlijk welquote:
Hihihihi een metro meet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zullen wij een keer een metromeet houden?
[..]
quote:
Wanneer mag ik eens scheel van verlangen naar jou gluren in de metro?quote:
Misschien als je morgen ochtend in de metro staat dat ik er 2 heb die dat doenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer mag ik eens scheel van verlangen naar jou gluren in de metro?
Nee, morgenochtend heb ik een afspraak om een halve liter bloed af te laten tappen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef Evie het volgende:
Misschien als je morgen ochtend in de metro staat dat ik er 2 heb die dat doen:|
Tot in de metroquote:
Goed bezig!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, morgenochtend heb ik een afspraak om een halve liter bloed af te laten tappen.
Daar kun je je vraagtekens bij zetten als ik daarmee een vuige blik op jou moet missen.quote:
Mag vast wel een ander keertjequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kun je je vraagtekens bij zetten als ik daarmee een vuige blik op jou moet missen.
truste eviequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag vast wel een ander keertjemaar ik ga slapen
ik moet nog even een pmetje beantwoorden en dan ga ik douchen en ook slapen. Morgen toch die teringwekker,quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus wat gaan jullie vroeg slapen
Trusten
Brrr naar de Ikea gaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet nog even een pmetjr beantwoord en dan ga ik douchen en ook. Morgen toch die teringwekker,
en een beetje op tijd naar ikea kan ook geen kwaad.
Hmm, zal wel aan mij liggen dan dat ik niet zoveel slaap nodig hebquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet nog even een pmetjr beantwoord en dan ga ik douchen en ook. Morgen toch die teringwekker,
en een beetje op tijd naar ikea kan ook geen kwaad.
ik ben ook nog lang niet moequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, zal wel aan mij liggen dan dat ik niet zoveel slaap nodig heb12 uur erin > 6 uur eruit
Als ik niet moe ben kan ik echt niet slapenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ook nog lang niet moe
Ik heb uitgeslapen joh
*naastquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef DaMook het volgende:
Ik stond vanmorgen om 6 uur al langs mijn bed. Gelukkig was dit mijn 2e ochtenddienst en kan ik morgen uitslapen
.
Oordoppies in doen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:57 schreef DaMook het volgende:
Ik hoor hier thuis Frans duijts optreden op het martkplein.
Nee hoor ik stond er echt langsquote:
Ach, zo duidelijk versta ik hem nietquote:
Jawel hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, naast. Langs iets staan is geen Nederlands
ik sliep tegen? Twaalven ofzo en kwart over 9 kwam de oudste even wat melden en de volgende keer dat ik keek was het ineens 10.10quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik niet moe ben kan ik echt niet slapen
Hehe, wat dan?Ik was pas om 13.00 wakker, maar sliep ook pas om 3.30
Wrijf het er maar in dat je voorzien bent jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoe kan ik dat nou weten? Ik word nooit gehosseld
Oh nice, dat is wel lekkerquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik sliep tegen? Twaalven ofzo en kwart over 9 kwam de oudste even wat melden en de volgende keer dat ik keek was het ineens 10.10
Dat is echt lang geleden
Wrijf het er maar in dat ik niet gehosseld wordquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat je voorzien bent ja
Dat is je eigen keus tochquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat ik niet gehosseld word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit hee :/ heftigquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:43 schreef Macrador het volgende:
Er was een springer bij ons op de campus. Best naar om te zien. Niemand heeft het zien gebeuren, maar er was niks afgedekt toen wij er voorbij kwamen en mensen moesten nog verwittigd worden.
Naar.
Slecht getimed dan door die springer als niemand het heeft gezienquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:43 schreef Macrador het volgende:
Er was een springer bij ons op de campus. Best naar om te zien. Niemand heeft het zien gebeuren, maar er was niks afgedekt toen wij er voorbij kwamen en mensen moesten nog verwittigd worden.
Naar.
Dit dusquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Slecht getimed dan door die springer als niemand het heeft gezien
oh mama tochquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Effe een ladekastje gehaald wat iets te zwaar was... resultaat krassen op binnenarm.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja is het gelukt? Mama is trots op je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |