Ow? :| Maar dat is eng!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moeten we een keer afspreken
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb zin om naar mijn intensiefcursus te gaan
Ja eigenlijk welquote:
Hihihihi een metro meet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zullen wij een keer een metromeet houden?
[..]
quote:
Wanneer mag ik eens scheel van verlangen naar jou gluren in de metro?quote:
Misschien als je morgen ochtend in de metro staat dat ik er 2 heb die dat doenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer mag ik eens scheel van verlangen naar jou gluren in de metro?
Nee, morgenochtend heb ik een afspraak om een halve liter bloed af te laten tappen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef Evie het volgende:
Misschien als je morgen ochtend in de metro staat dat ik er 2 heb die dat doen:|
Tot in de metroquote:
Goed bezig!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, morgenochtend heb ik een afspraak om een halve liter bloed af te laten tappen.
Daar kun je je vraagtekens bij zetten als ik daarmee een vuige blik op jou moet missen.quote:
Mag vast wel een ander keertjequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kun je je vraagtekens bij zetten als ik daarmee een vuige blik op jou moet missen.
truste eviequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag vast wel een ander keertjemaar ik ga slapen
ik moet nog even een pmetje beantwoorden en dan ga ik douchen en ook slapen. Morgen toch die teringwekker,quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus wat gaan jullie vroeg slapen
Trusten
Brrr naar de Ikea gaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet nog even een pmetjr beantwoord en dan ga ik douchen en ook. Morgen toch die teringwekker,
en een beetje op tijd naar ikea kan ook geen kwaad.
Hmm, zal wel aan mij liggen dan dat ik niet zoveel slaap nodig hebquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet nog even een pmetjr beantwoord en dan ga ik douchen en ook. Morgen toch die teringwekker,
en een beetje op tijd naar ikea kan ook geen kwaad.
ik ben ook nog lang niet moequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, zal wel aan mij liggen dan dat ik niet zoveel slaap nodig heb12 uur erin > 6 uur eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |