quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben gewoon een beschermende zoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2013 16:01:55 ]
Jouw Ikeabezoek was niet zo tof als mijn middag, maargoedquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jjaja genoeg geslijmd
Ikea was tof
Dat zeg jijquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jouw Ikeabezoek was niet zo tof als mijn middag, maargoedIkea is wel altijd leuk ja
nog kötbollar gegeten?
quote:
Nog een Zweed gehosseld?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ben prima in mijn nopjes in Amsterdam anders. Ikea is leuk en in je eentje had ik wel leuk aanspraak.
ik kan geen balans vinden tussen hardlopen en sporten, dus de voorkeur gaat nu even uit naar de sport schoolquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goed bezig![]()
ik ga vanavond hardlopen
tja kan ook, sportschool is wel leukerquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan geen balans vinden tussen hardlopen en sporten, dus de voorkeur gaat nu even uit naar de sport school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |