abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130158959
Zwangerschap & geboorte

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman (papa)
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
17 oktober: Urla (meisje)
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81
30 januari: NoBoNo (heit)
Eind januari: Linda2205 (tweeling)

03 februari: DJMomo
07 februari: WupWup
09 februari: RunForrestRun
***16 februari: Burdie & webspider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel

05 maart: klaprooss
15 maart: Kimpossible
18 maart: _NIKKI_ (tweeling)
18 maart: Theeleuter
18 maart: Dot
20 maart: Aisly

01 april: Butterflower
05 april: Babbel

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door Hilzillah op 18-08-2013 10:16:08 ]
pi_130158967
Tell me tell me tell me!! Veranderingen? Nieuwigjes?
pi_130159032
Nog geen verse baby's?

Ik doe mee met de weddenschap en zet in op Hillie en Cwen morgen en Hilz een of twee dagen later. Wat krijgen we als we winnen?

[ Bericht 1% gewijzigd door RunForrestRun op 17-08-2013 10:09:55 ]
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_130159052
Ik heb besloten ook weer eens mee te gaan posten. In het begin heel enthousiast geweest maar door de ontzettende vermoeidheid is het er niet meer van gekomen. Aangezien ik mijn energie weer terug heb, ben ik er weer :)

Mijn datum is trouwens aangepast naar 25 januari. Grappig om te zien hoeveel mensen er al na me staan!

Ik lees dat het voor een aantal dames spannend is ivm de verstreken 40 weken. En voor Nikki helemaal, ik zou ook inderdaad even bellen. Beter een keer teveel, dan te weinig.
Zwanger!
pi_130159200
Aangepast Lelie :)

Eeuwige roem denk ik RFR :D
pi_130159330
Daar doe ik het voor!
It will set you free
pi_130159375
Oh Jipster, ik wilde nog even zeggen dat ik blij ben dat ze je eindelijk serieus hebben genomen! Hopelijk zijn je suikers te regelen met een dieet.

Wisseldagje hier! 26 weken *O*
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:24:39 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130159529
Oh, meedingen naar de eeuwige roem. Vooruit dan maar.

Ik denk dat Hilz en hillie pas eind volgende week een keer bevallen of nog later. Wizzy begin volgende week, uiterlijk woensdag. Cwen doet nog even alsof er niets aan de hand is, is dan ineens net iets te lang stil, en zodra het begint op te vallen ("Waar is Cwen eigenlijk?" "Heeft iemand Cwen nog gezien sinds vanmorgen?") komt ze zich met haar meisje melden. Daarvoor sluit ik vandaag of morgen overigens niet uit ;).
KuikenGuppy
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:25:39 #9
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130159546
Jipster *O* 32 weken, en fijn om nu wel serieus genomen te worden.
Welkom Rijstebuiltje

Nikki toch weel bloedverlies :*

Mawaba 26 weken *O*

Hier 34 weken O+ Veel harde buiken hier weer. Stomme hormonen die je druk laten maken over opmerkingen van mensen die helemaal niet belangrijk zijn :').
pi_130159699
Mabawa 26 weken! *O*

Het bloedverlies hier lijkt niet erger te worden dan de hoeveelheid die ik vanmorgen ontdekte. En dat van vanmorgen kan gerust van de hele nacht zijn natuurlijk, want in liggende positie doet de zwaartekracht niet echt zijn werk natuurlijk. Van mijn man moet ik het zh bellen, want hij heeft geen zin in een stressed nikki het hele weekend, maar ik voel me eigenlijk een beetje bezwaard omdat het vast net als vorige week niets is. :@
pi_130159936
Nikki, ik zou gewoon direct bellen, dan bel je maar weer voor niks. Het hele weekend stress is ook niet bevorderlijk voor jou of voor de baby's.
It will set you free
pi_130159955
Goedemorgen en meld! Geen baby, zelfde teleurstelling bij het wakker worden... Weer niks :).

Nikki, gewoon bellen! Zorgen zijn er om weggenomen te worden :).

Hilz, gewoon gaan. Ik heb ook nog elke dag een uitje, want anders word je toch helemaal knetter van het wachten?

Ben benieuwd hoe de volgorde uiteindelijk gaat zijn... Gister zowaar 2x een uur regelmatige, lang aanhoudende harde buiken incl trekkend gevoel down under, maar that's it. Het goede nieuws is dat er in elk geval iets gebeurt, soms :D.

Bubs, *adem in, adem uit*. Fijn dat het iets beter gaat met je man, houdt dat nog steeds aan?

Rijstebuiltje, welkom! *O*

Jip, wat goed dat ze je serieus nemen! Niet leuk, maar wel nodig en dan moet het maar :).
Home is where the O+ is...
pi_130160112
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:08 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Zoiets ja!

Om nog ff in te haken op die hamburgers: gehakt kotst ook 6 uur later ruk. Au. Geen lasagne meer voor mij voorlopig :{w
Lasagna (vegetarisch, met spinazie) was bij mij ook een trigger. Ik had m zelf gemaakt en hij was ook wel erg vol en vet, maar iedere keer als ik alleen maar dacht aan de restjes in de vriezer moest ik al kokken. :{

Wat onzeker zo, Nikki! Maar die twee stuiterballies deden het goed toch, laatst? Wie weet maken ze hun huis nog even schoon (net zoals ik zou moeten doen..) :) Maar ik zou toch even bellen, als dat je man geruster maakt ;) :*
pi_130160248
Stom is dat he? Ik heb al sinds de zwangerschap dat ik geen grote hoeveelheden vlees kan eten. Kan echt beroerd worden van het idee van chili con carne met teveel gehakt bijv. En boodschappen opruimen is sowieso een crime... dan moet ik lang met mn neus in de koelkast :r

Nikki, weer bloedverlies? Ik ben toen een keer 's avonds laat naar het ziekenhuis gegaan en die zeiden ook, mocht het misgaan kunnen we het niet voorkomen, maar het is verstandig dat je er even naar laat kijken. Desnoods even bellen en uitleggen hoe de situatie vorige week was. Dan kunnen zij zelf beoordelen of je wel of niet dient te komen
Lotte!
Noah!
pi_130160266
Een meld van Cwen MET enige activiteit Soms dan . :D

Ene oor in andere uit hè bubs :*

Die vega lasagna, wat moet ik me daar bij voorstellen? :@ niet om misselijk te maken.. Maar wat gaat erin ipv gehakt?

Ik hoop dat ik de overkant van de plomp haal met de braderie vanmiddag... Daar staan alle vreettentjes O+ :@

Oh, en hulde voor diegene die buikbanden droeg als rokje! had ik eerder moeten weten! Ik zie er zowaar leuk uit vandaag. *O* geen voddenbaal. Wel (zwarte) legging met slippers though...
pi_130160350
Ah Hilz, ik woon nu al weken in dezelfde positiespijkerbroek omdat die als enige nog lekker zit :D. Beetje voddenbaal is er hier ook wel ingeslopen :D.
pi_130160453
Heb ik al mijn moed bijeengeraapt om te bellen, nemen ze niet op. -O-
pi_130160583
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:12 schreef Hilzillah het volgende:

Die vega lasagna, wat moet ik me daar bij voorstellen? :@ niet om misselijk te maken.. Maar wat gaat erin ipv gehakt?

Ik hoop dat ik de overkant van de plomp haal met de braderie vanmiddag... Daar staan alle vreettentjes O+ :@

Oh, en hulde voor diegene die buikbanden droeg als rokje! had ik eerder moeten weten! Ik zie er zowaar leuk uit vandaag. *O* geen voddenbaal. Wel (zwarte) legging met slippers though...
Ja! Het rokje was ik! :D

In mijn vega-lasagna zit spinazie, noten en mozzarella. (en bechamel, room, knoflook, ui, lasagnabladeren) >:O
pi_130160640
Bubs 34 weken!

Haha Hilz ik ga op een braderie meestal ook alle eettentjes af. Jummie! Poffertjes, broodje beenham, oliebollen en appelbeignets :9~ :9~ Heel misschien ga ik met moeders ook die kant op. Den Briel toch?

Cwen, wie weet is dit het begin. :)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:40:36 #20
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_130160773
Oh, ik ga dit topic weer scherp in de gaten houden, want het klinkt alsof er bij Cwen al een beetje iets gaande is :D

Ik herken de regelmatig langaanhoudende harde buiken iig en als die ook nog iets gevoeliger of wat pijnlijker gaan worden, ga ik druk F5'en ;)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_130160793
Positie broeken zijn eigenlijk wel klaar. Te strak helaas. dus nu de jurkjes en leggings maar :D

Ik als vleesmonster zou dat ook lusten limone! klinkt heeerlijk!

edit: Hellevoetsluis Mabawa, in de vesting.
pi_130160840
Nou wil ik ook oliebollen.. ;(

Hier is het nog erg rustig in m'n buik.. Alleen nog maar een kleine beweging gevoeld vandaag.. Hmmz niet leuk.. Zo even boodschappen doen en kijken of ze dan wat wil bewegen, voor ik echt onzeker ga worden..
pi_130160925
Ah mn moeder had het inderdaad over die kant, in de vesting waarna ik er automatisch vanuit ging dat ze Brielle bedoelde. Ik moet nu oliebollen enzo maar moet ook nog zoveel hier doen!
pi_130160991
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:48 schreef Mabawa. het volgende:
Ah mn moeder had het inderdaad over die kant, in de vesting waarna ik er automatisch vanuit ging dat ze Brielle bedoelde. Ik moet nu oliebollen enzo maar moet ook nog zoveel hier doen!
Morgen is ook vestingdagen met braderie spul! En anders morgen de zoveel te doen dingen doen! :)

Hopen dat jouw bewegen kleintje een beetje actief maakt hillie! :*
pi_130161751
Ik krijg er helemaal trek van, al die eettentjes, jam!

Maar ik ben aan het (thuis)werken, dus ik hou het bij m'n bammetjes...

De MvM-mevrouw is net weg, weer een goeie streep op de test en een wikkeldeken rijker. Wat zijn die zacht (ja, dat is al 100 keer gezegd, maar het is echt zo zacht dat je het wel moet noemen...)! En ze waren er vroeg bij met het bezoekje, ik ben nog niet eens 5 weken, er kan nog vanalles gebeuren tussen nu en 6 weken. Nou ja, het kan maar geregeld zijn.
Hoe doen de andere MvM-deelnemers dat met die kratten? Ik woon aan een doorgaande weg en m'n moeder fietst 8 x per dag langs (nou ja, das misschien een beetje overdreven, maar wel vaaaak). Het lijkt me zo lullig als ze er achter komt dat ik zwanger ben omdat die kratten voor het huis staan...
pi_130161847
Kun je ze achter je huis kwijt?

Hier geen harde buiken meer, dus wederom vals alarm. Helaas :(.

Die MvM cape heb ik nooit gehad...
pi_130161856
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:30 schreef marel88 het volgende:
Ik krijg er helemaal trek van, al die eettentjes, jam!

Maar ik ben aan het (thuis)werken, dus ik hou het bij m'n bammetjes...

De MvM-mevrouw is net weg, weer een goeie streep op de test en een wikkeldeken rijker. Wat zijn die zacht (ja, dat is al 100 keer gezegd, maar het is echt zo zacht dat je het wel moet noemen...)! En ze waren er vroeg bij met het bezoekje, ik ben nog niet eens 5 weken, er kan nog vanalles gebeuren tussen nu en 6 weken. Nou ja, het kan maar geregeld zijn.
Hoe doen de andere MvM-deelnemers dat met die kratten? Ik woon aan een doorgaande weg en m'n moeder fietst 8 x per dag langs (nou ja, das misschien een beetje overdreven, maar wel vaaaak). Het lijkt me zo lullig als ze er achter komt dat ik zwanger ben omdat die kratten voor het huis staan...
Inderdaad lekker zacht ja! O+
Ik breng de kratten naar een aflever/ophaal depot. Ze zijn niet echt discreet weg te moffelen, schrok me rot toen ik die kratten voor het eerst zag. Zo groot!!
pi_130161933
Ik heb ze ook zelf weggebracht. vond dat niks die flessen uilenzeik voor de deur :@
pi_130162039
Hier staan ze achter een hekje met grote struik. Dus uit t zicht.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130162085
Dat is de reden dat ik (bij de eerste) pas mee ben gaan doen toen de familie het wist (na eerste echo) vond het toen ook niet erg als anderen het zouden weten. e gaven bij mij aan het evt in een boodschappentas te zetten zodat het niet op valt.. Maar goed de buurvrouw herkende het busje dat de flessen kwam op halen, al jaren de zelfde hier schijnbaar.. Dus het verstoppen van de flessen wil niet zeggen dat het niet ergens anders aan te zien is.. Dus als het nog geheim moet blijven zou ik zeggen zelf wegbrengen.. Maar dat lijkt me ook weer zon gedoe eigenlijk..
pi_130162182
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:48 schreef hilliebillie het volgende:
Dat is de reden dat ik (bij de eerste) pas mee ben gaan doen toen de familie het wist (na eerste echo) vond het toen ook niet erg als anderen het zouden weten. e gaven bij mij aan het evt in een boodschappentas te zetten zodat het niet op valt.. Maar goed de buurvrouw herkende het busje dat de flessen kwam op halen, al jaren de zelfde hier schijnbaar.. Dus het verstoppen van de flessen wil niet zeggen dat het niet ergens anders aan te zien is.. Dus als het nog geheim moet blijven zou ik zeggen zelf wegbrengen.. Maar dat lijkt me ook weer zon gedoe eigenlijk..
Ja, het is zelfs de reden dat ik bij de eerste niet heb meegedaan... :@ We hebben geen achterom, dus het moet voor het huis. Daar kan ik ze wel verstoppen, maar ik heb gewoon niet zoveel vertrouwen in de verstop-kwaliteiten van de chauffeur. Misschien ga ik ze dan ook wegbrengen tot dat de belangrijkste mensen het weten (dat is toch maar een week of 5), laat ik ze daarna lekker makkelijk ophalen.

Edit: het kop-in-het-zanden gaat niet zo goed, ik lurk steeds met jullie mee, dus dan kan ik net zo goed meeposten :P
pi_130162367
Het leek mij ook niks idd, die kratten voor de deur en zo lang wonen we hier ook nog niet, dus het leek me ook niks dat de halve straat het eerder wist dan mijn familie. En we hebben even geen auto, anders had ik ze misschien wel zelf weggebracht. Maar toen ik dat vertelde aan iemand wiens zus pregnyl nodig heeft kreeg ik toch wel even een heel scheve blik :{

En toen hoorde ik ook nog van allerlei ander gebruik van de hormonen en het feit dat het toch een miljardenindustrie is die zich met medicijnen bezighoudt en vooral gericht is op winst. Leuk als je zoveel moeite doet en achteraf blijkt dat het op de zwarte markt verkocht wordt voor bodybuilders of mensen die willen afvallen :{

[ Bericht 16% gewijzigd door Dot. op 17-08-2013 13:09:32 ]
pi_130162560
Bij d heb ik ook mvm gedaan en de kratten gewoon steeds voor de deur gezet om op te halen. Heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat mensen dan wel eens konden weten waar het voor was :')

Nikky heb je nog iemand te pakken gekregen?

die vegetarische lasagna klinkt best lekker. Maar de laatste keer dat ik bechamelsaus heb gegeten liet het zo'n rare laag in mijn mond achter...was niet lekker en heb geen idee waar het aan lag
pi_130162820
Nee, ik heb het twee keer geprobeerd, maar het ziekenhuis niet kunnen bereiken. Het bloed is ook weer helemaal weg, dus ik moet me denk ik maar niet zo druk maken.

Bij mij worden de mvm kratten netjes in donkergroene plastic zakken geleverd. Die doet de chauffeur er ook altijd weer op als de nieuwe geleverd worden. En de nieuwe kratten worden bij mij op dezelfde plek gezet als waar ik de oude had gezet. Zo kan het dus behoorlijk discreet. :)
pi_130162877
Gelukkig is het weer weg :)
pi_130163135
Hier ondertussen wel weer wat (rustige) bewegingen gelukkig na het eten van een lunch met veel suiker.. Hopen dat dit zo blijft de rest van de dag dan ben ik weer gerust gesteld.

Nikki fijn dat het bloed weg is maar wel vervelend dat je het ziekenhuis niet kunt bereiken. Lijkt me niet echt een fijn gevoel geven
pi_130164432
Fijn dat je weer beweging voelt, Hillie. Hopelijk is het stilte voor de storm!
En wat slordig dat het ziekenhuis onbereikbaar is Nikki, als het nou niet lukt om je niet druk te maken (ik vind me niet druk maken altijd wat lastig) later op de dag nog eens proberen?
Ik vind het nog steeds jammer dat ik me de eerste keer zwanger heb laten weerhouden om aan MvM mee te doen door mogelijk gebrek aan discretie. Ook al komt er maar een deel goed terecht, het is maar een hele kleine moeite ten opzichte van ongewilde kinderloosheid dus ik ga deze keer voor volle kannen!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:53:38 #38
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_130166215
Of via de receptie bellen!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_130168156
Praise The Lord! Hallelujah! _O_

Er is zojuist een plankje door de brievenbus gegleden. En gisteren al twéé enveloppen met schroeven!

_O_ _O_ _O_
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130168416
whoooohoooo
Mo! waren dat de laatste dingetjes die je nog miste of stuk waren?

2 uur gebraderiet en het ging best in schuifel pas. Wel veel (wat ik geloof) harde buiken.. Dus misschien heb ik het wel 'aan' gelopen de bevalling :D
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:25:33 #41
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130168889
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:02 schreef DJMomo het volgende:
Praise The Lord! Hallelujah! _O_

Er is zojuist een plankje door de brievenbus gegleden. En gisteren al twéé enveloppen met schroeven!

_O_ _O_ _O_
Weet je zeker dat dat álle schroeven zijn? :+
pi_130168998
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:25 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dat álle schroeven zijn? :+
:{w Zeg!

We gaan vanavond meemaken of het echt echt echt de laatste dingen waren!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130169155
Fijn dat alle plankjes en schroefjes er nu zijn Momo! Kun je dat hoofdstuk afsluiten.

Hilz jij mag heulemaal nog niet bevallen, want dan klopt mijn voorspelling niet meer. ;)

Hier gelukkig geen bloed meer gezien sinds vanmorgen. Nadeel is wel dat ik nu de hele tijd let op elk pijntje en dingetje. Ik ga mijn best doen om weer terug in ontspannen modus te komen. :)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:01:15 #44
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130169942
Nog geen verse baby's?! :( Ik denk qua volgorde...Hillie, Cwen, Hilz.

Nikki, logisch dat het veel onzekerheid geeft het meis :* Irritant dat je het ziekenhuis niet kan bereiken..

Verder ben ik eigenlijk alles weer vergeten, excuus :@
Kreeg nog van m'n moeder een vestje dat ze zelf heeft gebreid O+ Erg mooi!
pi_130170155
Hilz, klinkt spannend! Hier alles weer rustig, maar ik heb dan ook onverwacht een gezellige drukke dag :D.

Mo, wat goed! *O*

GotC, wat lief O+
pi_130170997
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:01 schreef GotC het volgende:
Nog geen verse baby's?! :( Ik denk qua volgorde...Hillie, Cwen, Hilz.

Nikki, logisch dat het veel onzekerheid geeft het meis :* Irritant dat je het ziekenhuis niet kan bereiken..

Verder ben ik eigenlijk alles weer vergeten, excuus :@
Kreeg nog van m'n moeder een vestje dat ze zelf heeft gebreid O+ Erg mooi!
Foto!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:10:40 #47
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130171754
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:48 schreef Limone het volgende:

[..]

Foto!

Bovenste foto lijkt qua kleur het beste :)
pi_130171790
O+ mooi!
pi_130171928
Mooi vestje O+ GotC !

Hilz, hoe staat het ermee?

Cwen, leuk zo'n (onverwacht) leuk dagje!

Ikea vanochtend was ook goed te doen, ik zag veel meer bollie's lopen die minder ver waren dan ik en die echt waggelden, mijn tempo ligt niet hoog, maar ik waggel (bijna) niet!! Ohja en ik was de enige die geen slippers aan had (ok bij thuiskomst knelde mijn voeten wel een beetje :@ )
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:17:13 #50
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130171997
Mooi zeg, GotC O+
KuikenGuppy
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:22:36 #51
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130172181
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:10 schreef GotC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mooi!

Ik ben zo gek op gebreid spul! Ik ga ook een brei-moeder zoeken :).
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:26:21 #52
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130172328
Thanks ladies! :) Vind het sowieso knap dat ze het heeft kunnen afmaken, al is ze zelf niet tevreden. Ze is paar maanden geleden geopereerd aan haar hand+pols inclusief 8 weken gips

Ik hou ook heel erg van zachte vestjes enzo Skips! O+ Brei-moeders zijn zeker handig! De mijne baalt vooral dat het geen meisje wordt, ze heeft wel 100 dingen die ze wil breien voor een meisje. En ze had, voordat we wisten wat het zou worden, al roze wol ingeslagen _O-
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:41:19 #53
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130172909
Gotc mooi vestje en lief van je mams O+

Sull ik wachel normaal al, nu helemaal :@
pi_130173252
Gotc O+ wat mooi
Geen verse baby's -O-
Momo is alles nu compleet?
pi_130173303
Ik vind de knopen op dat vestje zo schattig!
pi_130175471
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ziet u mijn blijheid!? Alles zit in elkaar! Jahoe!

Alleen een dood vogeltje aangetroffen in de logeerkamer -O- :r :X :N
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130175632
Wat lief Gotc! En een *O* voor Momo! Fijn dat het bloeden is opgehouden Nikki, lijkt me toch wel schrikken idd.

Hier vandaag bezoek gehad en verwend met een grote stapel ienimini rompertjes, een mooie wikkeldoek en een mega tas positiekleding. Helaas is een boel ook voor een verkeerd seizoen of te kort voor me, maar als het nodig is heb ik iig een paar outfitjes liggen :)
pi_130175666
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:10 schreef GotC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

O+ O+
mooi!
:)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:14:03 #59
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130175991
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:12 schreef Hilzillah het volgende:

mijn vega lasagne varieert. Een met spinazie en geitenkaas maar ook met veel groenten en tomatensaus. Ik heb een slechte relatie met gehakt sinds mijn zwangerschappen. En mijn jongste is 10 over 7 maanden :X
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_130176369
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:11 schreef Hilzillah het volgende:
whoooohoooo
Mo! waren dat de laatste dingetjes die je nog miste of stuk waren?

2 uur gebraderiet en het ging best in schuifel pas. Wel veel (wat ik geloof) harde buiken.. Dus misschien heb ik het wel 'aan' gelopen de bevalling :D
Pas maar op, ik heb de avond voordat het begon ook nog een heel eind gelopen. Verder dan dat ik de weken ervoor kwam... Ik help je hopen...
pi_130177084
Kom morgen weer even bijpraten hoor. Ging vandaag best goed met de hoofdpijn. Maar is nu weer terug :( ik spiek nu alleen of er al baby's aankomen!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130177392
Hier nog geen baby vanmiddag ff lekker op bed gelegen, had ff nergens zin in omdat ik me vanmorgen zo onrustig voelde door te weinig beweging. Vanavond thuis bbq gehad met wat mensen en daar had ik eik ook niet heel veel zin in maar was toch wel gezellig hoor. Nu ook wel weer rustig in m'n buik maar probeer m'n eigen niet druk te maken, en heb dadelijk vast wel weer een druktemakertje O+
pi_130177618
Momo sterkte met je hoofdpijn. Hopelijk gaat het nu eindelijk eens over. :*
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:42:17 #64
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130179688
Momo, hoofdpijn sucks :* (had er vandaag zelf ook last van -O-).

Ondanks de hoofdpijn ben ik toch productief geweest, heb onze slaapkamer helemaal schoon gemaakt, alle was opgevouwen en een paar dingetjes anders neergezet zodat daar straks de wieg kan staan O+.

En mijn man kwam net terug van een verhuizing met een paar mooie meubels voor in onze woonkamer. Precies wat wij zochten en degene die verhuisde had ze over *O*. Ze waren eigenlijk wat zwaar voor me, maar ze staan in de schuur en ik ben happy. Hopelijk gaan we ze morgen in elkaar zetten/neerzetten O+ .
[/nesteldrang]

Nu slapen, hopelijk wordt het op FOK een babyrijke nacht ;).
KuikenGuppy
pi_130179948
Mo, wat fijn dat alles zit! Alleen ruk van de hoofdpijn :(

GotC, wat een activiteit, wauw!

Nikki, fijn dat alles weer rustig is. Het is echt zo niet tof :(

Hillie, hier ook nog niets. Ben jaloers als het bij Hilz nu doorzet ;). Ik hoop ook op een babyrijke nacht!
pi_130180031
Nog geen verse kindjes?? Nou dan morgen een heel bosje zondagskindjes O+

Fijn dat het bloeden gestopt is Nikki!

Weer hoofdpijn, zuigt echt Mo :*

Vanavond heeft de nesteldrang me toch te pakken gekregen, Ik heb alle kledingkasten uitgemest, een shitload kleding in Leger des Heilszakken gepropt, toen bijna al m'n ondergoed weggegooid, dat lag ook maar in lades te wachten tot ooit, nou de bh's ga ik zeker niet meer passen :X
M'n man vroeg wie ik was en wat ik met z'n hamster had gedaan }:| :D
pi_130181722
Had ineens een perongeluk bbq. Zo vol heb ik serieus nog nooit gezeten. Dus geen baby losgelopen... Morgen inhoudelijk reageren Nu moet ik naar bed :D
  zondag 18 augustus 2013 @ 01:00:46 #68
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130184839
Hoooooi. Drukke daagjes hier, dus ik lurk veel voor babynieuws, maar voor posten heb ik niet altijd tijd.

Ik zag wat nesteldrang voorbij komen *O*, altijd handig!
Wat hoofdpijnen, das niet zo handig :*
Wat bloedverlies voor Nikki, heel zuur, maar gezien de hoeveelheid vast onschuldig lieve Nikki :* hang in there! Donderdag is al heul bijna, heus :*
Nog steeds baby-in-buiken, kom op mini's, het wordt goed weer volgende week dus het is tijd om buiten te komen spelen :Y

Oh en ik zag ook nog vegetarische lasagne, interessant! Maar geitenkaasjes blieven we niet zo. Ben wel benieuwd naar t receptje buuf!

Heb inmiddels ook maar even een topicje de lucht in geknald op CUL, aangezien lichte maaltijden echt veel ellende schelen en ik niet zo creatief ben in die categorie. Ben benieuwd!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_130187902
Ik werd nog niet gemist gister😳

Ongeveer 24 uur geleden (3:00) zijn mijn vliezen gebroken. Al snel echte weeën.
Om 8:18 uur is ons jonkje geboren. 54 cm en 3970 gram.

Na een drukke eerste dag. Lig ik nu wakker naast 2 leafste slapende jonkjes ML en de kleine. Morgen een update via de laptop.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_130188424
Gefeliciteerd Wizzy :)
  zondag 18 augustus 2013 @ 05:51:50 #71
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130188579
Gefeliciteerd Wizzy *O*
  zondag 18 augustus 2013 @ 06:12:01 #72
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130188600
Verse baby!!!

Gefeliciteerd Wizzy! *O*
pi_130188618
Jaaaa Wizzy, gefeliciteerd met jullie zoon! *O*
Zo nummer 1 is goed. Hilz is next?! :7
  zondag 18 augustus 2013 @ 06:38:58 #74
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_130188620
Van harte gefeliciteerd, Wizzy! *O*
pi_130188656
Wizzy! Van harte! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130188658
Van harte gefeliciteerd Wizzy! Heerlijk genieten van je roze wolk O+
pi_130188678
Gefeliciteerd met de geboorte van je jongetje, Wizzy! Geniet ervan!
pi_130188690
Gefeliciteerd Wizzy! Wat is het snel gegaan! Ga je ook de naam bekend maken? Ben erg benieuwd :)
Zwanger!
pi_130188692
Wizzy gefeliciteerd met je zoon. Ga je de naam nog met ons delen? Nu lekker gaan genieten van je mannen.
pi_130188693
Wizzy gefeliciteerd met je zoon! *O*

Laat de rest van de babies maar komen! :7
pi_130188714
Wizzy gefeliciteerd met je mannetje! *O*
pi_130188737
Wizzy gefeliciteerd met jullie zoon
pi_130188903
Wizzy, gefeliciteerd! *O*
pi_130188985
Gefeliciteerd wizzy!!
pi_130188996
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 03:46 schreef Wizzy het volgende:

Na een drukke eerste dag. Lig ik nu wakker naast 2 leafste slapende jonkjes ML en de kleine. Morgen een update via de laptop.
Jawel door mij! Én mijn eerste voorspelling is uitgekomen *)

Heel erg gefeliciteerd Wizzy! Geniet van elkaar O+
pi_130189031
Gefeliciteerd Wizzy! Een jongetje, wat leuk, dat was een verassing toch?!

Geniet er lekker van!
pi_130189161
Gefeliciteerd Wizzy!
  zondag 18 augustus 2013 @ 09:34:39 #88
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_130189167
Gefeliciteerd Wizzy!! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_130189170
Van harte gefeliciteerd Wizzy! Klinkt als een fijne bevalling. Lekker genieten nu *O*
  zondag 18 augustus 2013 @ 09:41:54 #90
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130189228
Van harte Wizzy! Heel veel geluk!
pi_130189277
Wizzy van harte!! Snel gegaan zeg!
Geniet maar lekker van jullie jonkje!

Ben benieuwd naar de update (met foto? O-) )

Hier verder alles rustig, al werd ik vannacht wel wakker van hevige buikpijn, maar dat bleek een andere reden te hebben :P
pi_130189321
Wizzy! *O*
Heb je echt wel gemist, wat goed! Van harte gefeliciteerd! Updates zijn altijd goed ;). Geniet!

Hier nog altijd geen baby en alles rustig!
  zondag 18 augustus 2013 @ 09:54:49 #93
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130189365
Wizzy gefeliciteerd! *G* Geniet lekker van je kraamtijd en je verse kommetje meid!
pi_130189475
Van harte Wizzy!
pi_130189487
Vraagje tussendoor, hoeveel geboortekaartjes bestellen jullie extra? Ik zit een beetje te twijfelen...

Btw, Hilz waar ben je???
pi_130189503
Proficiat Wizzy met de geboorte van jullie zoon. :)
pi_130189511
Gefeliciteerd Wizzy!! *O*
Een hele fijne kraamtijd! !
pi_130189616
Gefeliciteerd Wizzy!
pi_130189664
Wiiiiiiizzy!! Gefeliciteerd met je jommetje O+ Gister slecht bijgelezen dus is me geloof ik niet opgevallen :@ Dus toch de eerste! *O* :*
  zondag 18 augustus 2013 @ 10:18:41 #100
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130189717
Gefeliciteerd met je jongetje Wizzy! Geniet van je roze wolk O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_130189773
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 03:46 schreef Wizzy het volgende:

Ik lag vannacht wakker en zag bovenstaand berichtje langskomen! Gelijk weer vrolijk. Fijn Wizzy, gefeliciteerd!
pi_130189885
Hiep hiep hoera!! Van harte gefeliciteerd Wizzy *O* *O*
pi_130189934
Wizzy van harte gefeliciteerd *O*
pi_130190234
Gefeliciteerd Wizzy *O*
pi_130190364
Wizzy van harte gefeliciteerd *O*
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:11:47 #106
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130190513
Wizzzz *O* van harte met jullie kleine man! *O*
pi_130191104
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:04 schreef Sull het volgende:
Vraagje tussendoor, hoeveel geboortekaartjes bestellen jullie extra? Ik zit een beetje te twijfelen...

Btw, Hilz waar ben je???
We hebben er zo'n 55 nodig en ik bestel er 75, dus een ruime hoeveelheid meer. Maar goed, ik laat een eigen ontwerp drukken, dus het is logisch dat ik alleen vaste aantallen kan krijgen.
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:48:28 #108
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130191236
Ik twijfel nog over de hoeveelheid kaartjes.. Zal denk ik 60 of 70 nodig hebben.

Oh, 33 weken hier! :7
pi_130191366
Ik denk dat we er zo'n 15 extra bestellen.
Maar kan altijd a hterf nog bijbestellen als jet nodig is
pi_130191370
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:42 schreef Cwen het volgende:

[..]

We hebben er zo'n 55 nodig en ik bestel er 75, dus een ruime hoeveelheid meer. Maar goed, ik laat een eigen ontwerp drukken, dus het is logisch dat ik alleen vaste aantallen kan krijgen.
Ik heb er 73 nodig en ik dacht er aan om er 85 te bestellen, maar voor 12 euro meer heb ik er 100, maar dat is misschien weer wat overdreven... en nu twijfel ik dus...
pi_130191805
Wizzy, gefeliciteerd met jullie kleine ventje *O*

Verder zag ik nog hoofdpijn voorbij komen :|W zelf ook een tijdje last van gehad. Niet leuk!

Ook zag ik bloedverlies ;( hopelijk is er verder niets aan de hand.

Kleine persoonlijke update:
De tekeningen van het dak zijn klaar en worden maandag ingediend. Hopelijk komt de vergunning snel..
Verder gister nieuwe auto opgehaald :s)
Ook nog maar een nieuwe telefoon uitgezocht, de nieuwe samsung s4.
En nog een shitload aan babyspullen en kleertjes gekregen van mijn zus, omdat zij ze niet meer nodig heeft *O*
pi_130192549
Wij hebben 97 kaartjes nodig (dat is incl kaartjes voor de supermarkten waar je een gratis pakket krijgt bij inlevering van een kaartje) en we bestellen er 105 zodat we voor ons zelf ook nog een paar kaartjes en evt als we iemand vergeten zouden zijn.

Wat fijn dat de tekeningen bijna klaar zijn hopen dat het snel vooruit kan. Ook fijn dat je een nieuwe auto hebt (wij als het goed is ook bijna) en zon tas met babyspullen is al helemaal leuk!!
pi_130193516
Wizzy gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat alles goed is verlopen.

Alleen,, daar gaat mijn voorspelling.. -O- ( :P )
It will set you free
pi_130196166
Ik heb het geboortekaartje net pas helemaal af!! En de foto op de voorkant zit ook al helemaal in mijn hoofd! Oooh mèn! Ik wil mijn Olli!!
pi_130196336
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb het geboortekaartje net pas helemaal af!! En de foto op de voorkant zit ook al helemaal in mijn hoofd! Oooh mèn! Ik wil mijn Olli!!
Ik word daar dus helemaal gek van, ik heb het gevoel dat alles af MOET, omdat het anders niet gaat beginnen... En dan doe ik iets en dan denk ik, zie je het was dus nog niet af...

Ik heb zelfs een lijstje gemaakt wat ML straks allemaal nog moet aanpassen aan het kaartje en hoe en wat met bestellen (kortingscode en aantal etc) 8)7
pi_130196409
Hillie, geboortekaartjes voor de supermarkten is wel een goede tip(maar welke supermarkten?) en vergeet ook niet die voor je negen maanden dagboek of eerste jaar boek...
pi_130196626
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:09 schreef Sull het volgende:

[..]

Ik word daar dus helemaal gek van, ik heb het gevoel dat alles af MOET, omdat het anders niet gaat beginnen... En dan doe ik iets en dan denk ik, zie je het was dus nog niet af...

Ik heb zelfs een lijstje gemaakt wat ML straks allemaal nog moet aanpassen aan het kaartje en hoe en wat met bestellen (kortingscode en aantal etc) 8)7
Ik heb alles af, en dat is ook geen garantie ;)
Zo'n lijst heb ik ook gemaakt ja, op zijn verzoek :D
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:18:56 #118
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130196713
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:09 schreef Sull het volgende:

[..]

Ik zou daar ook een lijstje voor maken :D Al hoeft op ons kaartje alleen de datum te worden aangepast :Y)
pi_130197201
Ohw zo gek is dat dus nog niet, van dat lijstje, hihi

Cwen ik heb ook alles af, maar toch bedenk ik steeds weer wat...
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:01:21 #120
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130198486
Wizzy, gefeliciteerd met je zoon O+ *O*

quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:48 schreef GotC het volgende:
Oh, 33 weken hier! :7
Hoera! Wisseldag voor ons, ik ben vandaag 14 weken O+.

En hard aan de klus met de nieuwe woonkamermeubelen :') O+.
KuikenGuppy
pi_130199265
Dat je dat uit handen durft te geven Sull :o Vriendje vroeg om zo'n lijstje maar blijkbaar trok ik zo'n wtf gezicht dat hij er daarna niet meer om gevraagd heeft. Kaartje en alles wat daar omheen valt vertrouw ik niemand mee.
En dan zal je net zien dat ik ergens een gruwelijke fout maak :X

[ Bericht 10% gewijzigd door Hilzillah op 18-08-2013 15:40:44 ]
pi_130199661
Hillz nu het kaartje af is is het tijd voor olli! Doe nog eens de rolo en pinda lokroep misschien helpt het.

Burdie al weer 14 weken, schiet lekker op. Succes met de meubels.

Angela fijn dat de tekeningen klaar zijn hopelijk werkt de gemeente nu ook mee.

Momo was het kamertje nu klaar?

Hier een productief weekend, plafond en de muren geschilderd op de babykamer. Zoon heeft geholpen met de blauwe wsnd schilderen, trots dat hij is dat hij mag schilderen op zn broertjes kamer. Dat doen grote broers volgens hem :) manlief gaat straks beginnen met de vloer leggen. Straks lekker uit eten met mn gezin. Nu eerst moed verzamelen om boodschappen te doen.
pi_130199893
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:24 schreef Hilzillah het volgende:
Dat je dat uit handen durft te geven Sull :o Vriendje vroeg om zo'n lijstje maar blijkbaar trok ik zo'n wtf gezicht dat hij er daarna niet meer om gevraagd heeft. Kaartje en alles wat daar omheen valt vertrouw ik niemand mee.
En dan zal je net zien dat ik ergens een gruwelijke fout maak :x
Ja, maar stel dat ik het zelf niet kan (in geval van ks) dan wil ik wel zeker weten dat hij het goed doet en daar is mijn lijstje voor... Ik hoop het eigenlijk gewoon samen te kunnen bestellen, desnoods in het ziekenhuis.

Burdie en GotC wisselweken *O*
pi_130200036
Moet ook eerlijk bekennen dat ik ook van alles bedenk wat nog moet. Maar diep van binnen weet ik wel dat het niet perse 'hoeft'. Dat olli geen vreselijke emotionele schade oploopt als het niet gebeurd zeg maar :D

Oooh Angela! je hebt dus nog steeds geen dak :@

Burdie 14 weken! *O*

Aaahw broertjes hulp O+ liev!
pi_130200088
Weet je dat ik daar niet eens aan gedacht heb Sull!! Hmmz.. misschien morgen toch maar aan vriendje uitleggen wat hij moet doen dan... Of een handleiding schrijven...
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:49:44 #126
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130200173
Op TLC straks een docu "how does life begin". Misschien wel een leuke tv tip?
  zondag 18 augustus 2013 @ 16:03:15 #127
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130200781
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:49 schreef Kyara het volgende:
Ah, die ga ik effe opnemen, thanks!

Merk dat ik enorm bezig ben met het feit dat Bob bij de vorige controle dwars lag. Nergens voor nodig gezien ik pas 33 weken ben maar toch..het zit me dwars. :')
pi_130201017
Goeie tip Kyara! :)

Ik heb vanmorgen toch weer het ziekenhuis gebeld, want het bruinverlies blijft. Het was er gistermorgen, toen de hele dag en nacht niets en vandaag gaat het de hele dag al door sinds vanmorgen. De arts vond het geen reden om me vandaag te laten komen, maar mijn echo van donderdag is wel naar morgen verplaatst. Daar ben ik wel blij om, maar voorlopig blijft het wat mij betreft weer afwachten hier.
pi_130201456
Nikki, wat naar dat je weer bloedverlies hebt!

GotC, ik kan me voorstellen dat het je dwarszit, maar een dwarsligger is beter dan een stuitligger. Er is dan namelijk nog ruimte om te draaien en dat is bij een stuitligger niet altijd het geval. Kun je voelen dat het nu nog dwarsligt? En wanneer moet je weer voor controle?

Martine, ik las goede vorderingen p de babykamer, wat lief dat de grote broer helpt!
pi_130201929
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:49 schreef Kyara het volgende:
Goede tip, ik ben aan het kijken!
pi_130202557
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef Sull het volgende:

[..]

Goede tip, ik ben aan het kijken!
Ik ook!

Over kaartjes, denk dat wij er een stuk of 15 extra bestellen. Heb een lijst maar denk dat er steeds meer mensen bij komen.
pi_130202933
Thnx voor de tip! Ben het ook aan het kijken
  zondag 18 augustus 2013 @ 16:59:12 #133
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130202979
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:21 schreef Sull het volgende:
Nikki, wat naar dat je weer bloedverlies hebt!

GotC, ik kan me voorstellen dat het je dwarszit, maar een dwarsligger is beter dan een stuitligger. Er is dan namelijk nog ruimte om te draaien en dat is bij een stuitligger niet altijd het geval. Kun je voelen dat het nu nog dwarsligt? En wanneer moet je weer voor controle?

Martine, ik las goede vorderingen p de babykamer, wat lief dat de grote broer helpt!
Dat is wel waar ja. Ik voel het draaien alleen niet (denk ik?) en kan niet echt bepalen hoe hij ligt. Komt misschien door de voorliggende placenta?

Hoe gaat het met jou trouwens??
pi_130203319
Martine, ja, meubels in elkaar! Nog twee canvassen bestellen, en gordijnen en dan wat frotjes ophangen. Jij dus ook goede vorderingen?

Nikki, verdeurie. Die onzekerheid is slopend. Hoever ben je nu?

Wisseldagen! *O*

Net verjaardag neef. Mijn schoonmoeder had een leuke binnenkomer. "Ik denk dat je nu dikker wordt dan de vorige keer". Bedankt. :{w verdeurie ook al 16w, dan mag het best toch? :6
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130203767
ik heb net 3 uur lang weeën gehad om de 3 minuten :o maar ze deden verder weinig pijn :? En nu opeens gestopt.. bij die andere 2 nooit voorweeen gehad, raar hoor
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:27:15 #136
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130204191
Sull is dat echt zo? Bij Gotc misschien wel want Bob lag eerder wel goed toch?

Mijn meisje ligt al erg lang dwars. En dat zie je aan mijn buik ook. Nu is mijn buikwand ook slap, dat schijn er ook mee te maken te hebben, las ik in mijn boek.

Kd spannend :o
pi_130204375
irritant vooral, alles regelen en dan stopt t opeens :')
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:33:01 #138
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130204418
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef Kleurdoos het volgende:
irritant vooral, alles regelen en dan stopt t opeens :')
Ze heeft wel een eigen willetje he nu al :+
pi_130204441
wekenlang al, ettertje :P
pi_130204827
En het begint weer, ik ga iig wachten met bellen naar t ZH tot ze echt pijn gaan doen.. ik trap er mooi niet meer in :P

met het timen ook, ze komen idd om de 3 of 4 minuten, maar ze duren max een minuut en ik geloof dat ze minimaal een minuut moeten duren
pi_130204900
Vanuit dwarsligging kan het vaak nog wel draaien, omdat de anatomie van de baarmoeder vaak een lengte ligging uitlokt. Het nadeel van een dwarsligger is dat het ten tijde van de bevalling een no-go is en dat je dan een ks moet worden. Maar volgens mij is een draaipoging dan wel weer de moeite waard. Het is toch afwachten wat hyet gaat doen.

Ik heb nog steeds mijn stuitligger, die geen enkele poging doet om te draaien. Ik kan de ligging zelf goed herkennen, door de gyn die mij heeft uitgelegd hoe het voelt als je het hoofdje tussen je handen beweegt.

KD, herkenbaar hoor! Ik heb vaak regelmatige harde buiken en hou mezelf voor dat ze zolang ze geen pijn doen en niet heftiger worden het weer weg zal trekken en dat is meestal als ik ga slapen inderdaad waar. Ik hoef ook geen oppas te regelen dus dat is makkelijker.
pi_130204935
Gut kd, ga je nu toch sull cwen hillz en hillie inhalen?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130205186
Spannend KD :D
pi_130205299
ze komen nu om de 2 minuten max, maar ze doen nog geen pijn. alsof ik alleen maar harde buiken heb. maar zo regelmatig en al urenlang, hmzz. je zou na 2 bevallingen wel eens weten hoe t gaat eh :P
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:59:34 #145
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130205300
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:46 schreef Sull het volgende:
Vanuit dwarsligging kan het vaak nog wel draaien, omdat de anatomie van de baarmoeder vaak een lengte ligging uitlokt. Het nadeel van een dwarsligger is dat het ten tijde van de bevalling een no-go is en dat je dan een ks moet worden. Maar volgens mij is een draaipoging dan wel weer de moeite waard. Het is toch afwachten wat hyet gaat doen.

Ik heb nog steeds mijn stuitligger, die geen enkele poging doet om te draaien. Ik kan de ligging zelf goed herkennen, door de gyn die mij heeft uitgelegd hoe het voelt als je het hoofdje tussen je handen beweegt.

KD, herkenbaar hoor! Ik heb vaak regelmatige harde buiken en hou mezelf voor dat ze zolang ze geen pijn doen en niet heftiger worden het weer weg zal trekken en dat is meestal als ik ga slapen inderdaad waar. Ik hoef ook geen oppas te regelen dus dat is makkelijker.
Een draaipoging is hier een no go. Mijn anatomie is daar niet naar, kan ook een reden zijn dat zo zo ligt trouwens. We zullen het zien, woensdag over een week weer een groei-echo.
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:02:08 #146
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130205392
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:46 schreef Sull het volgende:

Thanks voor de info iig! Stelt me wel wat gerust :) De vk heeft me ook het hoofd laten voelen, maar ik krijg m nergens meer te pakken. Zal je zien dat hij al weken goed ligt inmiddels :+ 28 augustus mag ik weer.
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:04:53 #147
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130205486
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ze komen nu om de 2 minuten max, maar ze doen nog geen pijn. alsof ik alleen maar harde buiken heb. maar zo regelmatig en al urenlang, hmzz. je zou na 2 bevallingen wel eens weten hoe t gaat eh :P
Misschien toch even bellen? Je zal niet de eerste zijn die het allemaal wel te behappen vindt en dan volledige ontsluiting heeft....

Succes! :*
pi_130205524
Nee, want dan moet ik komen en ben ik bang dat ze me houden tot 37 wk. (zeiden ze de vorige keer + inleiden) en ik wil gewoon zeker weten dat t echt begonnen is , voor ik daar weer lig te koekeloeren
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:07:10 #149
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130205544
Ja, dat kan ik me ook wel weer voorstellen.
pi_130205606
(en Elin gaat morgen weer naar school, wil ik graag bij zijn)
pi_130205764
Niet te lang wachten he kd..
pi_130205831
Nee, want dan baar ik!

o wait :P
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:25:51 #153
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130206068
Ha! Ziejenouwelenikzeitalenzo. :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_130206136
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ha! Ziejenouwelenikzeitalenzo. :+
Ik dacht t vanmiddag nog :( :P
pi_130206318
Spannend KD! Ik snap wel dat je wilt wachten tot je weet of het the real deal is of niet. Succes ermee in ieder geval. Het is in ieder geval een meiske met een eigen willetje. :)

Momo ik ben nu 9w5d.
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:44:40 #156
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130206606
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:28 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik dacht t vanmiddag nog :( :P
gordijnen wassen. Dat was de doodsteek hier ;(
pi_130206616
KD, als ze nu wel langer dan een minuut aanhouden, moet je wel echt bellen hoor! het is niet je eerste, dus het kan snel gaan!!! Wie weet heb je een megahoge pijngrens
pi_130207478
Kd wil stiekem toch thuis bevallen. "Oepsie. Ging toch harder dan gedacht O-) "
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130207773
Spannend voor kd lees ik. Je meisje moet nog even blijven zitten
angela nog geen dak -O- dat de vergunning er maar snel door mag zijn
bubs hopelijk draait je dwarsertje nog vanzelf

Iemand de docu op TLC gezien?

Hier zijn we vandaag naar de hamam geweest. Wel even lekker niet zo lang gebleven als ik normaal zou doen.
pi_130209950
Spannend hoor KD. Ben benieuwd of het deze keer door gaat zetten.

Ik heb naar TLC gekeken. Zo gaaf om de hele ontwikkeling te zien. En grappig om te zien wat geluid/muziek in de buik al met je kindje doet.
pi_130210022
Lekker hoor fr. Daar zou ik ook wel een keer heen willen gaan. Ff helemaal niks alleen maar relaxen en dan schoon weer naar huis
pi_130210427
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:10 schreef ikke_84 het volgende:
Spannend hoor KD. Ben benieuwd of het deze keer door gaat zetten.

Ik heb naar TLC gekeken. Zo gaaf om de hele ontwikkeling te zien. En grappig om te zien wat geluid/muziek in de buik al met je kindje doet.
Ja dat met de muziek vond ik echt mooi om te zien.

Ik had net even een raar half uurtje. Ik kreeg een knalharde buik, werd koortsig en misselijk, kortademig en kon me geen houding vinden. Ik voelde me echt heel naar. Na een minuut of 20, kwam er een vreemde beweging en werd mn buik weer soepel en niet veel later voelde ik me weer 'normaal'. wtf? :?
Kan je met 26 weken al 'last' hebben als baby om zijn as draait ofzo? Iemand die dit herkent, wat kan het anders nog zijn?
pi_130210831
Klinkt vervelend mawaba. De combi met naar voelen en draaiende beweging ken ik niet.
Hier heb ik wel al een paar keer het misselijke, kortademige gevoel in combinatie met strakke buik gehad. En regelmatig een gevoel of de baby draait en dan bijna geen lucht krijgen...maar dat duurt hooguit een minuut of 5
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:32:28 #164
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130211121
Goedenavond allemaal! Weer terug naar een zeer geslaagd familie weekend!

Grappig, tijdens het bijlezen zat ik te denken, heb Whizz al een poos niet voorbij zien komen en niemand mist haar ook nog en in 1 keer een bjusterbaalik moai jonkje! Van harte!

Verwacht uiterlijk morgenavond op z'n minst nog een baby... :+
pi_130212226
Het is hier wel stil met de LLM dames... en geen update van KD...spannend! :%
pi_130212654
Spannend idd! Ik loer even de afgelopen dagen. Ben een beetje futloos! Dus meer vanuit mij als ik wat fitter ben.

:* !
♥ J & S
pi_130212710
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Klinkt vervelend mawaba. De combi met naar voelen en draaiende beweging ken ik niet.
Hier heb ik wel al een paar keer het misselijke, kortademige gevoel in combinatie met strakke buik gehad. En regelmatig een gevoel of de baby draait en dan bijna geen lucht krijgen...maar dat duurt hooguit een minuut of 5
Echt heel vaag. Maar nu nergens last van.
Wel een mega drukke baby :)
pi_130213689
Dat was dan ff schrikken mabawa. Fijn dat t nu over is. Wel erg vaag hoor. Heb je nog wat gedaan waardoor t weg ging of ging t vanzelf over? Ook geen koorts nu?
pi_130215002
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:17 schreef ikke_84 het volgende:
Dat was dan ff schrikken mabawa. Fijn dat t nu over is. Wel erg vaag hoor. Heb je nog wat gedaan waardoor t weg ging of ging t vanzelf over? Ook geen koorts nu?
Vooral in gekke houdingen op bed gelegen/gezeten :')
Geen koorts nee...
pi_130215314
Kd spannend! succes.

Mawaba klinkt niet prettig, kan je verder geen verklaring geven heb er geen ervaring mee.

Tijd terug dat de llm's wat hebben laten horen. Zullen ze een groepsbevalling doen?
pi_130215938
Hier even een korte update. Vandaag was het toch weer te rustig in m'n buik tov normaal dus de vk gebeld en die heeft het hartje geluisterd. Was in orde maar toch voor de zekerheid aan de ctg en een echo. Alles was goed. Ook voldoende bewegingen maar ik voelde ze zelf te weinig en te zacht. Daarom morgenochtend even bellen voor een nieuwe afspraak voor ctg. Ze wilden me graag nog een keer zien voor de zekerheid. Heb sinds ik thuis ben wel weer flinke bewegingen gevoeld. Gelukkig!

Kleurdoos rustig aan he! Je bent nog niet aan de beurt ;)
pi_130216198
Mabawa ik kan me voorstellen dat je daar even van schrikt. Gelukkig lijkt alles nu weer rustig, al is het misschien wel handig het even te melden als je binnenkort weer bij je vk bent.

Hillie voor jou ook al schrikken. Gelukkig was alles goed in het zh. Wel fijn dat je de beeb nu gewoon weer goed voelt. Je moet gewoon bevallen joh! ;)

Klaprooss hopelijk voel je je snel fitter, dat vermoeide is echt bagger. :*
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:04:34 #173
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130216415
Bloedverlies, rustige baby's en vreemde 'aanvallen', hou eens op lieve dames :*

Jullie maken het wel op heel verschillende manieren spannend hier. KD is ondertussen ook bijzonder stil, ik ben benieuwd!

Hier morgen echo, das ook wel heel spannend. Ik heb veel buikpijn, maar op de momenten dat ik dat niet op m'n darmen kan steken, praat ik t richting bandenpijn. Doet zeer. Meh.
pi_130216582
KP ik heb ook af en toe buikpijn/rugpijn. Nu met het bloed vind ik dat extra eng. Al heb ik vanavond weer geen bloed verloren. :? Ik word er een beetje kriegel van. Succes met je echo morgen in ieder geval, komt vast goed.
pi_130217524
KP en Nikki, veel sterkte allebei, maar gelukkig morgen ook een echo :) Ik heb af en toe steken net boven m'n heupbotten, maar volgens mij is dat meer dat er daar iets trekt.

KD en hilliebillie wel schrikken zo! En veel succes voor alle LLM's vannacht. Misschien morgen verse baby's :)
pi_130217693
Dames wat een 'nare' dingen allemaal, doen jullie het wel rustig aan!
It will set you free
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:34:52 #177
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130218009
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP ik heb ook af en toe buikpijn/rugpijn. Nu met het bloed vind ik dat extra eng. Al heb ik vanavond weer geen bloed verloren. :? Ik word er een beetje kriegel van. Succes met je echo morgen in ieder geval, komt vast goed.
Ti's bijzonder Nik, maar ik verwacht door het oude bloed en het ontbreken van vers materiaal dat je morgen 2 morgen knippers hebt. Ik duim voor je!

Hoe laat mag je? Ik 11.55!
pi_130218295
Ik mag om 13:45 uur. Ik ga maar proberen lang uit te slapen zodat het snel middag is. :)

Ik heb nu al twee weken vakantie van mijn werk, dit wordt mijn laatste vakantieweek, maar ik voel me nog helemaal niet uitgerust, eerder moe. Dit hele gedoe van de afgelopen week helpt er geloof ik niet echt aan mee. Ik hoop dat morgen gewoon alles oké is en dat ik 'gewoon' met het bloedverlies moet leren leven. Of nog beter... dat het bloedverlies gewoon stopt.
pi_130218297
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef hilliebillie het volgende:
Hier even een korte update. Vandaag was het toch weer te rustig in m'n buik tov normaal dus de vk gebeld en die heeft het hartje geluisterd. Was in orde maar toch voor de zekerheid aan de ctg en een echo. Alles was goed. Ook voldoende bewegingen maar ik voelde ze zelf te weinig en te zacht. Daarom morgenochtend even bellen voor een nieuwe afspraak voor ctg. Ze wilden me graag nog een keer zien voor de zekerheid. Heb sinds ik thuis ben wel weer flinke bewegingen gevoeld. Gelukkig!

Kleurdoos rustig aan he! Je bent nog niet aan de beurt ;)
Hillie, dus jij ook wel een actief guppie maar geen (weinig) beweging voelen... Gelukkig was de CTG goed en mag je nog een keer terug, just to make sure!

quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Goeie tip Kyara! :)

Ik heb vanmorgen toch weer het ziekenhuis gebeld, want het bruinverlies blijft. Het was er gistermorgen, toen de hele dag en nacht niets en vandaag gaat het de hele dag al door sinds vanmorgen. De arts vond het geen reden om me vandaag te laten komen, maar mijn echo van donderdag is wel naar morgen verplaatst. Daar ben ik wel blij om, maar voorlopig blijft het wat mij betreft weer afwachten hier.
Echt heel erg naar Nikki! Zo ontzettend stom die onzekerheid! Fijn dat ze je donderag echo naar morgen verplaatst hebben. Hoe laat mag je morgen komen? 13.45 dus... Spannend :*

KD maakt het vreselijk spannend! Ik zie het nog gebeuren dat Ella er eerder is dan de 16e babies!

Vanavond vriendjes op visite gehad, heerlijke BBQ (alweer :') ) verzorgd door vriendje! Nog even peecee'en en dan maar mijn slaapzak in kruipen. Morgen om 08.30 bij de veekaa zijn. Zijn toch geen tijden meer!

Vriendje vraagt overigens om het uur of ik al wat voel en wanneer Olli nou komt :X
Hij is het wachten zat :D
pi_130219530
KD weet t wel erg spannend te maken. En ook Cwen is wel erg stil. Of heb ik weer eens ergens overheen gelezen...

Morgen weer een hoop echo's! Spannend! Kim en nikki succes en vooral veel plezier en hopelijk kan je daarna nog genieten van je laatste weekje vakantie nikki. Ik mag morgen voor de 20 weken echo.

Hilz je moet olli niet zo verwennen met al dat bbqen, dan komt ie er nooit uit ;)

Hillie ff schrikken, maar gelukkig gaat t nu weer goed. Misschien was dit de stilte voor de storm?
pi_130219653
Zat ben ik het wachten ook... Vandaag heel moe van gisteren, dus nergens fut voor en pijn. Kiddo was /is ook rustig, maar dat is ze altijd op dit soort dagen én ze ligt met haar rug naar voren, dus ik voel niet veel. Morgen ook naar de vk.

KD, hopelijk gaat het nog goed daar?
pi_130220309
Het onhandige aan die ontzettend noodzakelijke dutjes van overdag is dat ik dan s avonds echt moeilijker in slaap kom :O Maar ik trek een hele dag zonder slaap echt niet :')
pi_130220630
Same here Dot. ;) Ik zit nog helemaal springlevend op de bank, terwijl ik normaal gesproken echt rond half 11 wel ga liggen.
pi_130224745
Pfffffff. Wat een but nacht! Nog 0 geslapen, herhaaldelijk naar beneden om te plassen, nu toch ook wel weer last van het rondwarendespetterpoepvirus, ben maar op de bank gaan liggen met de tv aan. Vind het nu gewoon eigenlijk even niet zo leuk meer :'(
pi_130225866
Ehrm... Oeps enzo... Ik geloof dat ik iedereens voorspelling in de war ga schoppen :@
Weeën houden een minuut aan en dan een minuut pauze... En dat al bijna 3 uur lang...
5 min na mijn laatste post begon het 'feest'
  maandag 19 augustus 2013 @ 05:12:25 #186
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_130225901
Jaaaaa! Go Hilz! :%
  maandag 19 augustus 2013 @ 05:21:03 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130225908
Wow Hilz! Heb je je verloskundige al gebeld?? :o

Zet m op!!! :%
pi_130225931
Vk net geweest 2 cm ontsluiting en Olli zn glazen ingegooid. gelukkig helder vruchtwater... AFwachten dus. Vind het alleen een beetje gek dat er zo weinig tijd tussen de weeën zit.
  maandag 19 augustus 2013 @ 05:56:41 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130225935
Go Hil!! Spetterpoep is vaak aankondiging van D-Day! :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130225936
Woooh spannend! Succes!
pi_130225938
Ik werd wakker om te plassen en ik voelde aan m'n water dat er iets gaande was.. ;)

Hilz succes :% en idd wel snel op elkaar volgende weeën, hoop dat ze z'n werk goed doen! Fijn dat het vruchtwater mooi helder is!
Go hilz go :*
pi_130225942
Live-bevalling O+ *O* Zet 'm op Hillz!! Vandaag ga je Olli ontmoeten O+
pi_130225971
Ik vind het op z'n minst byzonder dat er vrouwen zijn die in deze 'toestand' nog een cake kunnen bakken :X
pi_130225977
Haha, volgens mij heb je wel andere dingen aan je hoofd.

Zet hem op Hilz! :%
pi_130225990
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 05:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Go Hil!! Spetterpoep is vaak aankondiging van D-Day! :Y
Oei laat ik daar nou 5 min na m'n laatste post last van gekregen hebben.. Maar hier ist wel nog rustig.

Wel de baby al goed voelen bewegen sinds ik weer in bed lig, dus dat vind ik wel fijn, na zon rustig weekend in m'n buik..
pi_130226007
Hilz zet hem op. of is olli er al?
  maandag 19 augustus 2013 @ 06:49:17 #197
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130226020
Hey er zijn ook dames die in deze toestand nog kunnen fok!en dus ja een cake moet ook kunnen!
Zet hem op meid! :%
pi_130226040
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 06:25 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind het op z'n minst byzonder dat er vrouwen zijn die in deze 'toestand' nog een cake kunnen bakken :X
Dat had mij beide keren ook niet gelukt :D
Helemaal niet na het breken vd.vliezen.

Ben benieuwd of olli er al is!
pi_130226045
Go Hilz! *O*
It will set you free
pi_130226053
yeaaaaa go Hillz! *O*
:)
pi_130226058
*O* Zet 'm op Hilz!! Spannend hoor vandaag gaan jullie Olli ontmoeten O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 07:15:40 #202
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130226103
Hilz zet hem op :% *O*

Wilde vannacht nog posten dat ik een zelfde nacht had :')
pi_130226118
Ooh spannend Hilz! Succes!
Zwanger!
pi_130226119
Hilz, zet hem op!

En Wizzy, nog gefeliciteerd!
pi_130226127
Hilz, zet hem op! :% *O* Klinkt als een weeenstorm, hopelijk heb je olli snel in handen en kun je lekker genieten!

Hillie, jij maakt het ook al spannend. Ik hoop dat je genoeg leven blijft voelen, want die onzekerheid is echt niet fijn.

Nikki, succes straks met de echo, ik hoop dat je weer 2 mooie stuiterballetjes ziet!

Mabawa, klinkt wel als een draaier en dat kan misschien ook best wel even duren, hoe gaat het nu?

Ik las nog mensen met rugpijn en slechte inslapers :*

Ik mag vanmiddag ook weer naar de gyn voor controle. Behave wat voorwerk, nog meer slijmprop hier verder weinig actie...helaas! Misschien ga ik dan toch maar voor de uitgerekende datum O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 07:34:18 #206
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130226163
quote:
Ni-jauuuuuuuuu Hillz! Ik zei het toch *).

Succes!
pi_130226190
Go Hillz! En hillie ook?

Hier een akelige droom over wormpjes die zich in je huid boren en je eruit moet pulken met een pincet :X en toen moest ik een röntgen foto voor de zekerheid en toen bleek dat een tweeling kreeg :D
pi_130226203
Hilz! :%
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130226212
Hilz daar ga je!!! :% *O*
  maandag 19 augustus 2013 @ 07:53:24 #210
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_130226228
Wizzy, van harte gefeliciteerd! *O*

Hilz, zet 'em op! :%
pi_130226285
Oh Hilz! Hoe is het nu? Ik ben zo benieuwd!! *O* :% :*
pi_130226292
Hillzz spannend!

Kd hoe is t daar?

En hille fijn dat je wel zelf ook alweer beweging hebt gevoeld :)
pi_130226351
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 07:21 schreef Sull het volgende:

Mabawa, klinkt wel als een draaier en dat kan misschien ook best wel even duren, hoe gaat het nu?

Ik las nog mensen met rugpijn en slechte inslapers :*

Ik mag vanmiddag ook weer naar de gyn voor controle. Behave wat voorwerk, nog meer slijmprop hier verder weinig actie...helaas! Misschien ga ik dan toch maar voor de uitgerekende datum O+
Ja dacht het ook, maar nu al met zo'n klein pukkie?! Nu gaat het goed, prima geslapen, wel vroeg wakker maar dat is niets nieuws.

Ga jij nou voor een vaginale partus of sc? Uitgerekende datum is een heel mooi streven ja! :D Succes vandaag in ieder geval.

Go go go Hilz! Mijn voorspelling schop je niet in de war hoor B-) Zet m op!

Nikki en KP succes bij de echo vandaag!

Ben benieuwd hoe het met KD gaat!

Iell Dot. Freaky droom!
pi_130226359
quote:
Ik vind het al heel wat dat je na het breken van je vliezen nog op Fok! kunt posten ;)

Go go go! :%
pi_130226382
Jaaaah, Olli on the way *O*
pi_130226399
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:15 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ja dacht het ook, maar nu al met zo'n klein pukkie?! Nu gaat het goed, prima geslapen, wel vroeg wakker maar dat is niets nieuws.

Ga jij nou voor een vaginale partus of sc? Uitgerekende datum is een heel mooi streven ja! :D Succes vandaag in ieder geval.

Go go go Hilz! Mijn voorspelling schop je niet in de war hoor B-) Zet m op!

Nikki en KP succes bij de echo vandaag!

Ben benieuwd hoe het met KD gaat!

Iell Dot. Freaky droom!
In principe ga ik voor een vaginale baring, mar het moet wel verantword zijn natuurlijk.
pi_130226451
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:21 schreef Sull het volgende:

[..]

In principe ga ik voor een vaginale baring, mar het moet wel verantword zijn natuurlijk.
Ja precies. Nou hopelijk wel :)
pi_130226513
quote:
Mens, toen had ik alleen lopend vruchtwater en af en toe een wee, geen weeen om de minuut!

Zet em op he!! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_130226523
Wizzy gefeliciteerd!

Kd hoe is het bij jou?

Hillz, ga je in je eigen topic bevallen, heel veel succes.

Nikki en Kp succes met de echo.
pi_130226631
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:16 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ik vind het al heel wat dat je na het breken van je vliezen nog op Fok! kunt posten ;)

Go go go! :%
Ja dat idd!

En nog geen nieuws dus, jammer :P
pi_130226679
Spannend Hillzillah!! Hopelijk heb je je uk snel bij je liggen :)
Tralalalaaa
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:52:19 #222
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130226722
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 05:44 schreef Hilzillah het volgende:
Vk net geweest 2 cm ontsluiting en Olli zn glazen ingegooid. gelukkig helder vruchtwater... AFwachten dus. Vind het alleen een beetje gek dat er zo weinig tijd tussen de weeën zit.
*O*
Ennnnn pufpufpufpufpufpufpufpufpufpufpufpufpufpufpuf
*pers*
*pers*
*pers*

YAY!
*O*

Begon bij mij ook meteen zo met bijna geen tijd tussen de weeën. Dat sucks. SUCCES, zet m op!
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:52:48 #223
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130226725
Hilz! Succes meid, zet 'm op! Je hebt Ollie bijna (of misschien nu al) bij je *G*
pi_130226785
Kwam buurten voor hillz. Nog niets. In dat geval maar even voor mezelf jompelen

16w
Hoofdpijn wordt minder
Poezenvolk houdt t weer droog op de nieuwe brokken
Deze week geslachtsbepaling stomme echo!

*O*

[ Bericht 5% gewijzigd door DJMomo op 19-08-2013 09:13:44 ]
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130226802
*O* voor mo. Fijn dat je hoofdpijn minder wordt. Wanneer mag je voor geslachtsbepaling?
pi_130226812
goed nieuws momo!
pi_130226820
Even meejompelen voor Mo *O* Deze week de stomme echo ja? :D
Spannend! Zelf een gevoel wat er in je buik rondhangt?
  maandag 19 augustus 2013 @ 09:07:56 #228
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130226885
Gefeliciteerd Wizzy! *O*

Zet 'm op Hilz, spannend! :%

KP en Nikkie, succes met jullie echo's vandaag

En een jompel voor Momo *O*

Hier verder nog weinig spannends te melden.
Nog steeds erg moe en veel last van krampen. Als dat deze week niet minder wordt maar wat medicijnen aanpassen ivm m'n pds. En nog een week wachten tot de echo, duurt lang! ;)
  maandag 19 augustus 2013 @ 09:14:31 #229
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130226973
Mo, 16 weken! *O* en geslachtsbepaling, spannnnooooooond!
pi_130226976
Momo wat fijn!!

Ik mag zometeen om 10 uur weet terecht voor de ctg. Maar nu ga ik er met vertrouwen heen omdat het gisteren goed was en ik ook weer duidelijk leven gevoeld heb in de tussentijd.
pi_130226982
Ohja, zo heette dat ding spew! Gelijk aangepast. Nee, geen idee eigenlijk! Of mss durf ik niets te gokken in de vrees er helemaal naast te zitten! :o

KP en Nikkie vandaag echoën! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130226995
*O* goede week dus voor momo!!

Spannend Hillie gelukkig zijn er goede bewegingen geweest.
pi_130227002
Hillzillah :% :% :%

Kleurdoos hoe gaat het nu?
pi_130227012
Hillie succes bij de CTG zometeen. Fijn dat je er al met een gerust gevoel heen gaat.

Momo, 16 weken! Hoofdpijn minder! *O* En deze week de stomme echo. ;) Yay!
  maandag 19 augustus 2013 @ 09:21:57 #235
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130227063
Nikki, succes straks!
pi_130227071
ehm ik heb al 2 dgn last van mijn linkerborst (of eigenlijk alleen tepel)..nooit eerder gehad. Komt dat iemand bekend voor?

stomme echo :D moest er even over nadenken maar weet t weer :)
  maandag 19 augustus 2013 @ 09:24:44 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130227097
Hilzbaby onderweg *O*

Mo 16 weken *O*

Hillie succes :*

Nikki, ik duim!

KP bijna termijnecho, spannend!

Ik ben vanmorgen helemaal goedgekeurd door de VK, en ga nu even een tijdje niksen O+.
KuikenGuppy
pi_130227103
Wat fijn Burdie! *O*
pi_130227113
fijn burdie :)
pi_130227125
hij staat ook echt als "stomme echo" in mijn ticker :')

Hoera voor burdie! *O*

* DJMomo is in een jompelstemming vandaag *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130227139
Burdie *O* O+
pi_130227165
Sticker voor Burdie!!
  maandag 19 augustus 2013 @ 09:29:23 #243
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130227166
Héérlijk Burdie! *O*
pi_130227203
Burdie goed gekeurd *O*
De rest van de dames met echo vandaag succes. Hillie succes bij de ctg.
Ik moet vanmiddag naar de gio (gynaecoloog in opleiding) verwacht dat ik snel weer buiten sta.
  maandag 19 augustus 2013 @ 09:31:28 #245
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130227206
*O* Burdie

Ik ga zo even boodschappen doen op de fiets en daarna ook lekker niksen
pi_130227227
Fijn Burdie! was er onzekerheid dan? Heb ik ergens overheen gelezen?
pi_130227260
Hilz, wat vet! Daar komt Olli! *O*
En nu ben ik nog jaloers ook... Stomme hormonen :'(. Slaat nergens op!

Mo, goed nieuws! *O*

Burdie *O*

Hillie, succes! Hier ook vrij rustig, zal het dalijk toch ook maar eens aankaarten.

[ Bericht 15% gewijzigd door Cwen op 19-08-2013 09:41:30 ]
  maandag 19 augustus 2013 @ 09:37:02 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130227276
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:33 schreef Limone het volgende:
Fijn Burdie! was er onzekerheid dan? Heb ik ergens overheen gelezen?
Nee, iedereen is kennelijk gewoon in jubelstemming? Er hangt iets in de lucht... ;)
Babies! *O*
KuikenGuppy
pi_130227354
Ja, we worden gewoon hyper van live bevallingen en verse baby's!

*O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 19 augustus 2013 @ 09:46:49 #250
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130227428
Babybooooom *O*

En n sticker voor Burdie

Gooodmorning ladies! *O*

Hill en Nik, succes vandaag!

Hillz en ik denk ook KD: :%
pi_130227432
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee, iedereen is kennelijk gewoon in jubelstemming? Er hangt iets in de lucht... ;)
Babies! *O*
Pwieuw! Ik dacht dat ik mijn hersens nu echt kwijt was..

Als Swennie nu ook bezig is, klopt mijn voorspelling nog! :%

edit: oh, overheen gelezen.. Naja, de dag is nog lang!

[ Bericht 3% gewijzigd door Limone op 19-08-2013 09:58:27 ]
pi_130227470
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:35 schreef Cwen het volgende:
Komt goed, je bent hoe dan ook bijna aan de beurt! :* *O*
pi_130227507
Zijn er nou al baby's?

:% :% :%
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:05:28 #254
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130227833
Er komen baby's aan!!

quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:35 schreef Cwen het volgende:

Komt goed Cwen!
Succes bij de vk zo!
pi_130228122
Ik niet hoor, duidelijk voorweeen.

Hilzz! Spannend, succes!
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:29:00 #257
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_130228381
Hele ochtend kotsmisselijk en ook weer begonnen met daadwerkelijk overgeven. Ofwel: ik voel me zwanger :') en nu durf ik me hier wel te melden.

Voorlopige ud is 7 april en ik denk dat het een meisje is :7 Peuter denkt ook dat er een zusje in mijn buik zit, óf een kikker :Y)

Zie trouwens dat ik op een spannend moment binnen kom vallen hier!
Oude (on)bekende.
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:30:08 #258
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130228409
Welkom mevr. Mus! *O*
pi_130228421
Oeh, dacht even baby meld van Kd. Maar alles weer/nog rustig dus?

Enne, bewijs dat ik echt in een goede bui ben: heb net een foto gemaild van Sjaak in zijn nieuwe bed, naar de mevrouw van b o pita om te bedanken voor het regelen van alle nieuwe onderdelen. :Y
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130228469
Kleurdoos fijn dat het bij voorweeen gebleven is, ti's nog een klein weekje te vroeg (minstens)

Verder zag ik al wat goedgekeurde zwangeren! *O*
En voor iedereen die nog op controle mag vandaag succes
pi_130228561
Hillie hoe was jouw CTG?

KD, je houdt het wel spannend!

Cwen :*

Welkom Mw Mus

En alle andere jompels die ik voorbij zag komen *O*
pi_130228597
welkom mevrouw mus
En KD fijn dat je je dame zelf naar school hebt kunnen brengen
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:45:02 #263
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130228783
Welkom en gefeliciteerd mevrouw Mys *O*

Mo, goeie actie van je :Y Dat zal ze vast leuk vinden O+
pi_130228801
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:29 schreef Mevr_Mus het volgende:
Hele ochtend kotsmisselijk en ook weer begonnen met daadwerkelijk overgeven. Ofwel: ik voel me zwanger :') en nu durf ik me hier wel te melden.

Voorlopige ud is 7 april en ik denk dat het een meisje is :7 Peuter denkt ook dat er een zusje in mijn buik zit, óf een kikker :Y)

*O*
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:48:35 #265
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130228889
Mevr_Mus gefeliciteerd en welkom *O*

pi_130228937
Welkom mw Mus!
pi_130229030
Welkom Mus! Gefeliciteerd! *O*

KP succes met je echo over 5 min! :*

KD zo is elke zwangerschap toch weer anders hè! Wel fijn dat je nu zelf mee kon op de eerste schooldag. O+
pi_130229217
Succes Kim!

Welkom mevr. Mus *O*
pi_130229232
Welkom mevrouw Mus!
En:

quote:
:D Ik ga voor de kikker.

Nog geen nieuws van Hilz? En laten de andere dames weten hoe de echo's gingen?
It will set you free
pi_130229240
Wizzy, gefeliciteerd!

En Hillz, spannend, succes of misschien lig je al lekker te genieten :)
pi_130229257
Mevr Mus, welkom hier :)
pi_130229395
Spannend!!! Zet 'm op Hilz en Hillie ^O^ Het is bijna zo ver!!

Welkom en gefeliciteerd mevr Mus!
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:13:28 #273
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130229614
Musique, hoe gaat het met je?
pi_130229836
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:13 schreef GotC het volgende:
Musique, hoe gaat het met je?
Lief dat je het vraagt :) Het gaat hier wel OK hoor. Ik slaap heel veel en sinds een dag of 2 ben ik bij vlagen licht misselijk, dat vat ik maar op als een goed teken :)

Ben ontzettend zenuwachtig voor mijn (pret)echo volgende week maandag in Nederland, bang dat er niets te zien is :{ Ik kan mezelf daar echt down mee maken en daarom ben ik blij dat ik veel afleiding heb, zowel op mijn werk als privé (we hebben een bod gedaan op een prachtig huis/landgoed, ideaal om vakantiehuisjes op te verhuren). Dus vooralsnog gaat het goed hier ;)

Hoe is het met jou? Ik zag niet lang geleden een mooie foto van je voorbij komen in het buikentopic, je ziet er goed uit zeg! En de kleuren van de babykamer zijn prachtig!!
pi_130230003
Mevr mus *O* !

Zet hem op bevallende dames! :*
♥ J & S
pi_130230400
quote:

Hi Mus :W , leuk dat je je durft te melden! Mijn UD is iets later, maar ik was vast hier aangeschoven...
Heb je al een afspraak bij de VK staan? En heb je het je bijna-peuter al verteld? Niet bang dat hij het vast gezellig aan anderen vertelt?

Succes voor Hillz! En evenveel succes voor de andere LLM's, het is bijna zover!
pi_130231073
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:35 schreef Sull het volgende:
Hillie hoe was jouw CTG?

KD, je houdt het wel spannend!

Welkom Mw Mus

En alle andere jompels die ik voorbij zag komen *O*
Ctg was goed, moest een half uurtje langer blijven liggen aan de ctg. Ze hebben niet gezegd waarom maar ik vermoed dat ze nog een stukje wilde registreren waar de baby wakker was, want toen dat eenmaal was mocht ik zo gaan.

Mevr mus van harte, en welkom!

Musique wat fijn dat je wat afleiding hebt, en nog leuke afleiding ook zeg! Spannend zon bod!
En goed dat je volgend week in nl een echo hebt dat je je onzekerheid wat weg kan nemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130231498
Mevr_mus welkom
Musique nog even geduld, ik ga duimen dat jullie dan een kloppend hartje zien
Hillie fijn dat de ctg goed was. En sommige wegwerkers snappen het niet helemaal.
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:13:40 #279
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130231662
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:22 schreef Musique het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt :) Het gaat hier wel OK hoor. Ik slaap heel veel en sinds een dag of 2 ben ik bij vlagen licht misselijk, dat vat ik maar op als een goed teken :)

Ben ontzettend zenuwachtig voor mijn (pret)echo volgende week maandag in Nederland, bang dat er niets te zien is :{ Ik kan mezelf daar echt down mee maken en daarom ben ik blij dat ik veel afleiding heb, zowel op mijn werk als privé (we hebben een bod gedaan op een prachtig huis/landgoed, ideaal om vakantiehuisjes op te verhuren). Dus vooralsnog gaat het goed hier ;)

Hoe is het met jou? Ik zag niet lang geleden een mooie foto van je voorbij komen in het buikentopic, je ziet er goed uit zeg! En de kleuren van de babykamer zijn prachtig!!
Geeft toch een wat fijner gevoel he, om wat kwaaltjes te hebben :)
Snap volledig dat je er nerveus voor bent, en hoop+duim van harte dat jullie nu wel datgene zien wat jullie willen zien :* Nog een weekje wachten, maar gelukkig heb je afleiding. Enorm tof dat jullie een bod hebben gedaan O+

Hier gaat alles z'n gangetje :) Thanks! Kleuren zijn we ook nog steeds blij mee O+
pi_130231861
Mevr Mus, welkom! *O*

Musique, wat fijn dat het allemaal goed lijkt te gaan! Landgoed klinkt tof, ik duim voor je!

KP, hoe was je echo?

Sorry voor m'n geklaag hoor, heb het idee dat de hormonen flink aan het werk zijn want ben al 3 dagen nogal down. Hopelijk is het een teken?
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:19:26 #281
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130231887
Egopost:

We hebben een hartje, een zwaaiend kindje en HERSENS haha😍 O+
pi_130231920
Hier draaien de duimen voor een mooie knipper volgende week, Musique.

hahaha Hillie :D Fijn dat de ctg iig goed was!

Woohooo Kim!!! *O*

Ik heb auw :'( Loop net tegen een tafelpoot m'n kleine teennagel eraf, tafel staat er ook pas
jaren :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:20:14 #283
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130231931
Cwen, dat is toch alles behalve klagen! Lijkt me dat er sowieso iets aan de hand is ja :Y :*

KP, mooie echo O+!
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:20:31 #284
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130231944
KP! *O*
pi_130231946
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:19 schreef Kimpossible het volgende:
Egopost:

[ afbeelding ]

KP O+ O+ O+
pi_130232116
aahw kp O+
pi_130232162
quote:
Egopost:

[ afbeelding ]

*O* *O*
Wat een mooie echo O+
pi_130232185
Hoera Kim! *O*

Zet 'm op Hillz! Laat ze maar een spetterpoepie ruiken })
pi_130232372
quote:
Egopost:

[ afbeelding ]

O+ *O*

En de buikpijn?
pi_130232722
Jeeeej Kim! Dat is een mooi plaatje!

Auw Spewey, dat is zo pijnlijk :*
pi_130232728
KP wat een mooie echo! O+ *O*
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:43:59 #293
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130232794
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:31 schreef Dot. het volgende:

[..]

O+ *O*

En de buikpijn?
Niet over gehad eigenlijk, ik moest inwendig dus was even van m'n apropos haha. Denk echt dat het banden zijn, alles zag r zo netjes uit. Voordeel aan inwendig is wel t duidelijke beeld! O+

Wel wat dagen ingeleverd: ud mag in het volgende topic naar de 17e. :)
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:46:05 #294
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130232851
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:43 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Niet over gehad eigenlijk, ik moest inwendig dus was even van m'n apropos haha. Denk echt dat het banden zijn, alles zag r zo netjes uit. Voordeel aan inwendig is wel t duidelijke beeld! O+

Wel wat dagen ingeleverd: ud mag in het volgende topic naar de 17e. :)
Ha, je blijft de massagroep v/d 18e nog mooi voor! :7
pi_130232903
KP, wat gaaf! Gefeliciteerd! *O*

Spewey, auw :'(! Echt je hele nagel?
pi_130233147
Sniff, nagel stond recht overeind, heb hem even op z'n plaats geduwd en er een pleister over geplakt, was een bloedbad, bah bah :D
pi_130233252
Auw Spewey.
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:59:26 #298
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130233262
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:55 schreef Spewey het volgende:
Sniff, nagel stond recht overeind, heb hem even op z'n plaats geduwd en er een pleister over geplakt, was een bloedbad, bah bah :D
Huuuuu :X
pi_130233305
Yeeey KP *O*
pi_130233342
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:55 schreef Spewey het volgende:
ohh bah bah bah bah dat doet ook zo erg veel pijn :o
pi_130233351
dan ook maar vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')