Lasagna (vegetarisch, met spinazie) was bij mij ook een trigger. Ik had m zelf gemaakt en hij was ook wel erg vol en vet, maar iedere keer als ik alleen maar dacht aan de restjes in de vriezer moest ik al kokken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:08 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Zoiets ja!
Om nog ff in te haken op die hamburgers: gehakt kotst ook 6 uur later ruk. Au. Geen lasagne meer voor mij voorlopig
Ja! Het rokje was ik!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:12 schreef Hilzillah het volgende:
Een meld van Cwen MET enige activiteit Soms dan .
Ene oor in andere uit hè bubs
Die vega lasagna, wat moet ik me daar bij voorstellen?niet om misselijk te maken.. Maar wat gaat erin ipv gehakt?
Ik hoop dat ik de overkant van de plomp haal met de braderie vanmiddag... Daar staan alle vreettentjes![]()
Oh, en hulde voor diegene die buikbanden droeg als rokje! had ik eerder moeten weten! Ik zie er zowaar leuk uit vandaag.geen voddenbaal. Wel (zwarte) legging met slippers though...
Morgen is ook vestingdagen met braderie spul! En anders morgen de zoveel te doen dingen doen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:48 schreef Mabawa. het volgende:
Ah mn moeder had het inderdaad over die kant, in de vesting waarna ik er automatisch vanuit ging dat ze Brielle bedoelde. Ik moet nu oliebollen enzo maar moet ook nog zoveel hier doen!
Inderdaad lekker zacht ja!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:30 schreef marel88 het volgende:
Ik krijg er helemaal trek van, al die eettentjes, jam!
Maar ik ben aan het (thuis)werken, dus ik hou het bij m'n bammetjes...
De MvM-mevrouw is net weg, weer een goeie streep op de test en een wikkeldeken rijker. Wat zijn die zacht (ja, dat is al 100 keer gezegd, maar het is echt zo zacht dat je het wel moet noemen...)! En ze waren er vroeg bij met het bezoekje, ik ben nog niet eens 5 weken, er kan nog vanalles gebeuren tussen nu en 6 weken. Nou ja, het kan maar geregeld zijn.
Hoe doen de andere MvM-deelnemers dat met die kratten? Ik woon aan een doorgaande weg en m'n moeder fietst 8 x per dag langs (nou ja, das misschien een beetje overdreven, maar wel vaaaak). Het lijkt me zo lullig als ze er achter komt dat ik zwanger ben omdat die kratten voor het huis staan...
Ja, het is zelfs de reden dat ik bij de eerste niet heb meegedaan...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:48 schreef hilliebillie het volgende:
Dat is de reden dat ik (bij de eerste) pas mee ben gaan doen toen de familie het wist (na eerste echo) vond het toen ook niet erg als anderen het zouden weten. e gaven bij mij aan het evt in een boodschappentas te zetten zodat het niet op valt.. Maar goed de buurvrouw herkende het busje dat de flessen kwam op halen, al jaren de zelfde hier schijnbaar.. Dus het verstoppen van de flessen wil niet zeggen dat het niet ergens anders aan te zien is.. Dus als het nog geheim moet blijven zou ik zeggen zelf wegbrengen.. Maar dat lijkt me ook weer zon gedoe eigenlijk..
Weet je zeker dat dat álle schroeven zijn?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:02 schreef DJMomo het volgende:
Praise The Lord! Hallelujah!![]()
Er is zojuist een plankje door de brievenbus gegleden. En gisteren al twéé enveloppen met schroeven!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:25 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat álle schroeven zijn?
Foto!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:01 schreef GotC het volgende:
Nog geen verse baby's?!Ik denk qua volgorde...Hillie, Cwen, Hilz.
Nikki, logisch dat het veel onzekerheid geeft het meisIrritant dat je het ziekenhuis niet kan bereiken..
Verder ben ik eigenlijk alles weer vergeten, excuus![]()
Kreeg nog van m'n moeder een vestje dat ze zelf heeft gebreidErg mooi!
Mooi!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:10 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste foto lijkt qua kleur het beste
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:10 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste foto lijkt qua kleur het beste
mijn vega lasagne varieert. Een met spinazie en geitenkaas maar ook met veel groenten en tomatensaus. Ik heb een slechte relatie met gehakt sinds mijn zwangerschappen. En mijn jongste is 10 over 7 maandenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:12 schreef Hilzillah het volgende:
Een meld van Cwen MET enige activiteit Soms dan .
Ene oor in andere uit hè bubs
Die vega lasagna, wat moet ik me daar bij voorstellen?niet om misselijk te maken.. Maar wat gaat erin ipv gehakt?
Ik hoop dat ik de overkant van de plomp haal met de braderie vanmiddag... Daar staan alle vreettentjes![]()
Oh, en hulde voor diegene die buikbanden droeg als rokje! had ik eerder moeten weten! Ik zie er zowaar leuk uit vandaag.geen voddenbaal. Wel (zwarte) legging met slippers though...
Pas maar op, ik heb de avond voordat het begon ook nog een heel eind gelopen. Verder dan dat ik de weken ervoor kwam... Ik help je hopen...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:11 schreef Hilzillah het volgende:
whoooohoooo
Mo! waren dat de laatste dingetjes die je nog miste of stuk waren?
2 uur gebraderiet en het ging best in schuifel pas. Wel veel (wat ik geloof) harde buiken.. Dus misschien heb ik het wel 'aan' gelopen de bevalling
Jawel door mij! Én mijn eerste voorspelling is uitgekomenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:46 schreef Wizzy het volgende:
Ik werd nog niet gemist gister😳
Ongeveer 24 uur geleden (3:00) zijn mijn vliezen gebroken. Al snel echte weeën.
Om 8:18 uur is ons jonkje geboren. 54 cm en 3970 gram.
Na een drukke eerste dag. Lig ik nu wakker naast 2 leafste slapende jonkjes ML en de kleine. Morgen een update via de laptop.
Ik lag vannacht wakker en zag bovenstaand berichtje langskomen! Gelijk weer vrolijk. Fijn Wizzy, gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:46 schreef Wizzy het volgende:
Ik werd nog niet gemist gister😳
Ongeveer 24 uur geleden (3:00) zijn mijn vliezen gebroken. Al snel echte weeën.
Om 8:18 uur is ons jonkje geboren. 54 cm en 3970 gram.
Na een drukke eerste dag. Lig ik nu wakker naast 2 leafste slapende jonkjes ML en de kleine. Morgen een update via de laptop.
We hebben er zo'n 55 nodig en ik bestel er 75, dus een ruime hoeveelheid meer. Maar goed, ik laat een eigen ontwerp drukken, dus het is logisch dat ik alleen vaste aantallen kan krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:04 schreef Sull het volgende:
Vraagje tussendoor, hoeveel geboortekaartjes bestellen jullie extra? Ik zit een beetje te twijfelen...
Btw, Hilz waar ben je???
Ik heb er 73 nodig en ik dacht er aan om er 85 te bestellen, maar voor 12 euro meer heb ik er 100, maar dat is misschien weer wat overdreven... en nu twijfel ik dus...quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:42 schreef Cwen het volgende:
[..]
We hebben er zo'n 55 nodig en ik bestel er 75, dus een ruime hoeveelheid meer. Maar goed, ik laat een eigen ontwerp drukken, dus het is logisch dat ik alleen vaste aantallen kan krijgen.
Ik word daar dus helemaal gek van, ik heb het gevoel dat alles af MOET, omdat het anders niet gaat beginnen... En dan doe ik iets en dan denk ik, zie je het was dus nog niet af...quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb het geboortekaartje net pas helemaal af!! En de foto op de voorkant zit ook al helemaal in mijn hoofd! Oooh mèn! Ik wil mijn Olli!!
Ik heb alles af, en dat is ook geen garantiequote:Op zondag 18 augustus 2013 14:09 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik word daar dus helemaal gek van, ik heb het gevoel dat alles af MOET, omdat het anders niet gaat beginnen... En dan doe ik iets en dan denk ik, zie je het was dus nog niet af...
Ik heb zelfs een lijstje gemaakt wat ML straks allemaal nog moet aanpassen aan het kaartje en hoe en wat met bestellen (kortingscode en aantal etc)
Ik zou daar ook een lijstje voor makenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:09 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik word daar dus helemaal gek van, ik heb het gevoel dat alles af MOET, omdat het anders niet gaat beginnen... En dan doe ik iets en dan denk ik, zie je het was dus nog niet af...
Ik heb zelfs een lijstje gemaakt wat ML straks allemaal nog moet aanpassen aan het kaartje en hoe en wat met bestellen (kortingscode en aantal etc)
Hoera! Wisseldag voor ons, ik ben vandaag 14 wekenquote:
Ja, maar stel dat ik het zelf niet kan (in geval van ks) dan wil ik wel zeker weten dat hij het goed doet en daar is mijn lijstje voor... Ik hoop het eigenlijk gewoon samen te kunnen bestellen, desnoods in het ziekenhuis.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:24 schreef Hilzillah het volgende:
Dat je dat uit handen durft te geven SullVriendje vroeg om zo'n lijstje maar blijkbaar trok ik zo'n wtf gezicht dat hij er daarna niet meer om gevraagd heeft. Kaartje en alles wat daar omheen valt vertrouw ik niemand mee.
En dan zal je net zien dat ik ergens een gruwelijke fout maak :x
Ah, die ga ik effe opnemen, thanks!quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:49 schreef Kyara het volgende:
Op TLC straks een docu "how does life begin". Misschien wel een leuke tv tip?
Goede tip, ik ben aan het kijken!quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:49 schreef Kyara het volgende:
Op TLC straks een docu "how does life begin". Misschien wel een leuke tv tip?
Ik ook!quote:
Dat is wel waar ja. Ik voel het draaien alleen niet (denk ik?) en kan niet echt bepalen hoe hij ligt. Komt misschien door de voorliggende placenta?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:21 schreef Sull het volgende:
Nikki, wat naar dat je weer bloedverlies hebt!
GotC, ik kan me voorstellen dat het je dwarszit, maar een dwarsligger is beter dan een stuitligger. Er is dan namelijk nog ruimte om te draaien en dat is bij een stuitligger niet altijd het geval. Kun je voelen dat het nu nog dwarsligt? En wanneer moet je weer voor controle?
Martine, ik las goede vorderingen p de babykamer, wat lief dat de grote broer helpt!
Ze heeft wel een eigen willetje he nu alquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef Kleurdoos het volgende:
irritant vooral, alles regelen en dan stopt t opeens
Een draaipoging is hier een no go. Mijn anatomie is daar niet naar, kan ook een reden zijn dat zo zo ligt trouwens. We zullen het zien, woensdag over een week weer een groei-echo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:46 schreef Sull het volgende:
Vanuit dwarsligging kan het vaak nog wel draaien, omdat de anatomie van de baarmoeder vaak een lengte ligging uitlokt. Het nadeel van een dwarsligger is dat het ten tijde van de bevalling een no-go is en dat je dan een ks moet worden. Maar volgens mij is een draaipoging dan wel weer de moeite waard. Het is toch afwachten wat hyet gaat doen.
Ik heb nog steeds mijn stuitligger, die geen enkele poging doet om te draaien. Ik kan de ligging zelf goed herkennen, door de gyn die mij heeft uitgelegd hoe het voelt als je het hoofdje tussen je handen beweegt.
KD, herkenbaar hoor! Ik heb vaak regelmatige harde buiken en hou mezelf voor dat ze zolang ze geen pijn doen en niet heftiger worden het weer weg zal trekken en dat is meestal als ik ga slapen inderdaad waar. Ik hoef ook geen oppas te regelen dus dat is makkelijker.
Thanks voor de info iig! Stelt me wel wat gerustquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:46 schreef Sull het volgende:
Vanuit dwarsligging kan het vaak nog wel draaien, omdat de anatomie van de baarmoeder vaak een lengte ligging uitlokt. Het nadeel van een dwarsligger is dat het ten tijde van de bevalling een no-go is en dat je dan een ks moet worden. Maar volgens mij is een draaipoging dan wel weer de moeite waard. Het is toch afwachten wat hyet gaat doen.
Ik heb nog steeds mijn stuitligger, die geen enkele poging doet om te draaien. Ik kan de ligging zelf goed herkennen, door de gyn die mij heeft uitgelegd hoe het voelt als je het hoofdje tussen je handen beweegt.
KD, herkenbaar hoor! Ik heb vaak regelmatige harde buiken en hou mezelf voor dat ze zolang ze geen pijn doen en niet heftiger worden het weer weg zal trekken en dat is meestal als ik ga slapen inderdaad waar. Ik hoef ook geen oppas te regelen dus dat is makkelijker.
Misschien toch even bellen? Je zal niet de eerste zijn die het allemaal wel te behappen vindt en dan volledige ontsluiting heeft....quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ze komen nu om de 2 minuten max, maar ze doen nog geen pijn. alsof ik alleen maar harde buiken heb. maar zo regelmatig en al urenlang, hmzz. je zou na 2 bevallingen wel eens weten hoe t gaat eh
gordijnen wassen. Dat was de doodsteek hierquote:
Ja dat met de muziek vond ik echt mooi om te zien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:10 schreef ikke_84 het volgende:
Spannend hoor KD. Ben benieuwd of het deze keer door gaat zetten.
Ik heb naar TLC gekeken. Zo gaaf om de hele ontwikkeling te zien. En grappig om te zien wat geluid/muziek in de buik al met je kindje doet.
Echt heel vaag. Maar nu nergens last van.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Klinkt vervelend mawaba. De combi met naar voelen en draaiende beweging ken ik niet.
Hier heb ik wel al een paar keer het misselijke, kortademige gevoel in combinatie met strakke buik gehad. En regelmatig een gevoel of de baby draait en dan bijna geen lucht krijgen...maar dat duurt hooguit een minuut of 5
Vooral in gekke houdingen op bed gelegen/gezetenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:17 schreef ikke_84 het volgende:
Dat was dan ff schrikken mabawa. Fijn dat t nu over is. Wel erg vaag hoor. Heb je nog wat gedaan waardoor t weg ging of ging t vanzelf over? Ook geen koorts nu?
Ti's bijzonder Nik, maar ik verwacht door het oude bloed en het ontbreken van vers materiaal dat je morgen 2 morgen knippers hebt. Ik duim voor je!quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP ik heb ook af en toe buikpijn/rugpijn. Nu met het bloed vind ik dat extra eng. Al heb ik vanavond weer geen bloed verloren.Ik word er een beetje kriegel van. Succes met je echo morgen in ieder geval, komt vast goed.
Hillie, dus jij ook wel een actief guppie maar geen (weinig) beweging voelen... Gelukkig was de CTG goed en mag je nog een keer terug, just to make sure!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef hilliebillie het volgende:
Hier even een korte update. Vandaag was het toch weer te rustig in m'n buik tov normaal dus de vk gebeld en die heeft het hartje geluisterd. Was in orde maar toch voor de zekerheid aan de ctg en een echo. Alles was goed. Ook voldoende bewegingen maar ik voelde ze zelf te weinig en te zacht. Daarom morgenochtend even bellen voor een nieuwe afspraak voor ctg. Ze wilden me graag nog een keer zien voor de zekerheid. Heb sinds ik thuis ben wel weer flinke bewegingen gevoeld. Gelukkig!
Kleurdoos rustig aan he! Je bent nog niet aan de beurt
Echt heel erg naar Nikki! Zo ontzettend stom die onzekerheid! Fijn dat ze je donderag echo naar morgen verplaatst hebben. Hoe laat mag je morgen komen? 13.45 dus... Spannendquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Goeie tip Kyara!
Ik heb vanmorgen toch weer het ziekenhuis gebeld, want het bruinverlies blijft. Het was er gistermorgen, toen de hele dag en nacht niets en vandaag gaat het de hele dag al door sinds vanmorgen. De arts vond het geen reden om me vandaag te laten komen, maar mijn echo van donderdag is wel naar morgen verplaatst. Daar ben ik wel blij om, maar voorlopig blijft het wat mij betreft weer afwachten hier.
Oei laat ik daar nou 5 min na m'n laatste post last van gekregen hebben.. Maar hier ist wel nog rustig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 05:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Go Hil!! Spetterpoep is vaak aankondiging van D-Day!
Dat had mij beide keren ook niet geluktquote:Op maandag 19 augustus 2013 06:25 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind het op z'n minst byzonder dat er vrouwen zijn die in deze 'toestand' nog een cake kunnen bakken
Ni-jauuuuuuuuu Hillz! Ik zei het tochquote:Op maandag 19 augustus 2013 06:25 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind het op z'n minst byzonder dat er vrouwen zijn die in deze 'toestand' nog een cake kunnen bakken
Ja dacht het ook, maar nu al met zo'n klein pukkie?! Nu gaat het goed, prima geslapen, wel vroeg wakker maar dat is niets nieuws.quote:Op maandag 19 augustus 2013 07:21 schreef Sull het volgende:
Mabawa, klinkt wel als een draaier en dat kan misschien ook best wel even duren, hoe gaat het nu?
Ik las nog mensen met rugpijn en slechte inslapers![]()
Ik mag vanmiddag ook weer naar de gyn voor controle. Behave wat voorwerk, nog meer slijmprop hier verder weinig actie...helaas! Misschien ga ik dan toch maar voor de uitgerekende datum
Ik vind het al heel wat dat je na het breken van je vliezen nog op Fok! kunt postenquote:Op maandag 19 augustus 2013 06:25 schreef Hilzillah het volgende:
In principe ga ik voor een vaginale baring, mar het moet wel verantword zijn natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:15 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja dacht het ook, maar nu al met zo'n klein pukkie?! Nu gaat het goed, prima geslapen, wel vroeg wakker maar dat is niets nieuws.
Ga jij nou voor een vaginale partus of sc? Uitgerekende datum is een heel mooi streven ja!Succes vandaag in ieder geval.
Go go go Hilz! Mijn voorspelling schop je niet in de war hoorZet m op!
Nikki en KP succes bij de echo vandaag!
Ben benieuwd hoe het met KD gaat!
Iell Dot. Freaky droom!
Ja precies. Nou hopelijk welquote:Op maandag 19 augustus 2013 08:21 schreef Sull het volgende:
[..]
In principe ga ik voor een vaginale baring, mar het moet wel verantword zijn natuurlijk.
Mens, toen had ik alleen lopend vruchtwater en af en toe een wee, geen weeen om de minuut!quote:Op maandag 19 augustus 2013 06:25 schreef Hilzillah het volgende:
Ja dat idd!quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat je na het breken van je vliezen nog op Fok! kunt posten
Go go go!
quote:Op maandag 19 augustus 2013 05:44 schreef Hilzillah het volgende:
Vk net geweest 2 cm ontsluiting en Olli zn glazen ingegooid. gelukkig helder vruchtwater... AFwachten dus. Vind het alleen een beetje gek dat er zo weinig tijd tussen de weeën zit.
Nee, iedereen is kennelijk gewoon in jubelstemming? Er hangt iets in de lucht...quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:33 schreef Limone het volgende:
Fijn Burdie! was er onzekerheid dan? Heb ik ergens overheen gelezen?
Pwieuw! Ik dacht dat ik mijn hersens nu echt kwijt was..quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, iedereen is kennelijk gewoon in jubelstemming? Er hangt iets in de lucht...
Babies!
Komt goed, je bent hoe dan ook bijna aan de beurt!quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:35 schreef Cwen het volgende:
Hilz, wat vet! Daar komt Olli!
En nu ben ik nog jaloers ook... Stomme hormonen. Slaat nergens op!
Komt goed Cwen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:35 schreef Cwen het volgende:
Hilz, wat vet! Daar komt Olli!
En nu ben ik nog jaloers ook... Stomme hormonen. Slaat nergens op!
quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:29 schreef Mevr_Mus het volgende:
Hele ochtend kotsmisselijk en ook weer begonnen met daadwerkelijk overgeven. Ofwel: ik voel me zwangeren nu durf ik me hier wel te melden.
Voorlopige ud is 7 april en ik denk dat het een meisje isPeuter denkt ook dat er een zusje in mijn buik zit, óf een kikker
![]()
Zie trouwens dat ik op een spannend moment binnen kom vallen hier!
quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:29 schreef Mevr_Mus het volgende:
Voorlopige ud is 7 april en ik denk dat het een meisje isPeuter denkt ook dat er een zusje in mijn buik zit, óf een kikker
![]()
Lief dat je het vraagtquote:
Hi Musquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:29 schreef Mevr_Mus het volgende:
Hele ochtend kotsmisselijk en ook weer begonnen met daadwerkelijk overgeven. Ofwel: ik voel me zwangeren nu durf ik me hier wel te melden.
![]()
Zie trouwens dat ik op een spannend moment binnen kom vallen hier!
Ctg was goed, moest een half uurtje langer blijven liggen aan de ctg. Ze hebben niet gezegd waarom maar ik vermoed dat ze nog een stukje wilde registreren waar de baby wakker was, want toen dat eenmaal was mocht ik zo gaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:35 schreef Sull het volgende:
Hillie hoe was jouw CTG?
KD, je houdt het wel spannend!
Cwen![]()
Welkom Mw Mus
En alle andere jompels die ik voorbij zag komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft toch een wat fijner gevoel he, om wat kwaaltjes te hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:22 schreef Musique het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtHet gaat hier wel OK hoor. Ik slaap heel veel en sinds een dag of 2 ben ik bij vlagen licht misselijk, dat vat ik maar op als een goed teken
Ben ontzettend zenuwachtig voor mijn (pret)echo volgende week maandag in Nederland, bang dat er niets te zien isIk kan mezelf daar echt down mee maken en daarom ben ik blij dat ik veel afleiding heb, zowel op mijn werk als privé (we hebben een bod gedaan op een prachtig huis/landgoed, ideaal om vakantiehuisjes op te verhuren). Dus vooralsnog gaat het goed hier
![]()
Hoe is het met jou? Ik zag niet lang geleden een mooie foto van je voorbij komen in het buikentopic, je ziet er goed uit zeg! En de kleuren van de babykamer zijn prachtig!!
KPquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:19 schreef Kimpossible het volgende:
Egopost:
[ afbeelding ]
We hebben een hartje, een zwaaiend kindje en HERSENS haha😍
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:19 schreef Kimpossible het volgende:
Egopost:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:19 schreef Kimpossible het volgende:
Egopost:
[ afbeelding ]
Niet over gehad eigenlijk, ik moest inwendig dus was even van m'n apropos haha. Denk echt dat het banden zijn, alles zag r zo netjes uit. Voordeel aan inwendig is wel t duidelijke beeld!quote:
Ha, je blijft de massagroep v/d 18e nog mooi voor!quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:43 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Niet over gehad eigenlijk, ik moest inwendig dus was even van m'n apropos haha. Denk echt dat het banden zijn, alles zag r zo netjes uit. Voordeel aan inwendig is wel t duidelijke beeld!
Wel wat dagen ingeleverd: ud mag in het volgende topic naar de 17e.
Huuuuuquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:55 schreef Spewey het volgende:
Sniff, nagel stond recht overeind, heb hem even op z'n plaats geduwd en er een pleister over geplakt, was een bloedbad, bah bah
ohh bah bah bah bah dat doet ook zo erg veel pijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:55 schreef Spewey het volgende:
Sniff, nagel stond recht overeind, heb hem even op z'n plaats geduwd en er een pleister over geplakt, was een bloedbad, bah bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |