quote:
Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef hilliebillie het volgende:Hier even een korte update. Vandaag was het toch weer te rustig in m'n buik tov normaal dus de vk gebeld en die heeft het hartje geluisterd. Was in orde maar toch voor de zekerheid aan de ctg en een echo. Alles was goed. Ook voldoende bewegingen maar ik voelde ze zelf te weinig en te zacht. Daarom morgenochtend even bellen voor een nieuwe afspraak voor ctg. Ze wilden me graag nog een keer zien voor de zekerheid. Heb sinds ik thuis ben wel weer flinke bewegingen gevoeld. Gelukkig!
Kleurdoos rustig aan he! Je bent nog niet aan de beurt

Hillie, dus jij ook wel een actief guppie maar geen (weinig) beweging voelen... Gelukkig was de CTG goed en mag je nog een keer terug, just to make sure!
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 16:09 schreef _NIKKI_ het volgende:Goeie tip Kyara!

Ik heb vanmorgen toch weer het ziekenhuis gebeld, want het bruinverlies blijft. Het was er gistermorgen, toen de hele dag en nacht niets en vandaag gaat het de hele dag al door sinds vanmorgen. De arts vond het geen reden om me vandaag te laten komen, maar mijn echo van donderdag is wel naar morgen verplaatst. Daar ben ik wel blij om, maar voorlopig blijft het wat mij betreft weer afwachten hier.
Echt heel erg naar Nikki! Zo ontzettend stom die onzekerheid! Fijn dat ze je donderag echo naar morgen verplaatst hebben.
Hoe laat mag je morgen komen? 13.45 dus... Spannend
KD maakt het vreselijk spannend! Ik zie het nog gebeuren dat Ella er eerder is dan de 16e babies!
Vanavond vriendjes op visite gehad, heerlijke BBQ (alweer

) verzorgd door vriendje! Nog even peecee'en en dan maar mijn slaapzak in kruipen. Morgen om 08.30 bij de veekaa zijn. Zijn toch geen tijden meer!
Vriendje vraagt overigens om het uur of ik al wat voel en wanneer Olli nou komt
Hij is het wachten zat