gordijnen wassen. Dat was de doodsteek hierquote:
Ja dat met de muziek vond ik echt mooi om te zien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:10 schreef ikke_84 het volgende:
Spannend hoor KD. Ben benieuwd of het deze keer door gaat zetten.
Ik heb naar TLC gekeken. Zo gaaf om de hele ontwikkeling te zien. En grappig om te zien wat geluid/muziek in de buik al met je kindje doet.
Echt heel vaag. Maar nu nergens last van.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Klinkt vervelend mawaba. De combi met naar voelen en draaiende beweging ken ik niet.
Hier heb ik wel al een paar keer het misselijke, kortademige gevoel in combinatie met strakke buik gehad. En regelmatig een gevoel of de baby draait en dan bijna geen lucht krijgen...maar dat duurt hooguit een minuut of 5
Vooral in gekke houdingen op bed gelegen/gezetenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:17 schreef ikke_84 het volgende:
Dat was dan ff schrikken mabawa. Fijn dat t nu over is. Wel erg vaag hoor. Heb je nog wat gedaan waardoor t weg ging of ging t vanzelf over? Ook geen koorts nu?
Ti's bijzonder Nik, maar ik verwacht door het oude bloed en het ontbreken van vers materiaal dat je morgen 2 morgen knippers hebt. Ik duim voor je!quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP ik heb ook af en toe buikpijn/rugpijn. Nu met het bloed vind ik dat extra eng. Al heb ik vanavond weer geen bloed verloren.Ik word er een beetje kriegel van. Succes met je echo morgen in ieder geval, komt vast goed.
Hillie, dus jij ook wel een actief guppie maar geen (weinig) beweging voelen... Gelukkig was de CTG goed en mag je nog een keer terug, just to make sure!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef hilliebillie het volgende:
Hier even een korte update. Vandaag was het toch weer te rustig in m'n buik tov normaal dus de vk gebeld en die heeft het hartje geluisterd. Was in orde maar toch voor de zekerheid aan de ctg en een echo. Alles was goed. Ook voldoende bewegingen maar ik voelde ze zelf te weinig en te zacht. Daarom morgenochtend even bellen voor een nieuwe afspraak voor ctg. Ze wilden me graag nog een keer zien voor de zekerheid. Heb sinds ik thuis ben wel weer flinke bewegingen gevoeld. Gelukkig!
Kleurdoos rustig aan he! Je bent nog niet aan de beurt
Echt heel erg naar Nikki! Zo ontzettend stom die onzekerheid! Fijn dat ze je donderag echo naar morgen verplaatst hebben. Hoe laat mag je morgen komen? 13.45 dus... Spannendquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Goeie tip Kyara!
Ik heb vanmorgen toch weer het ziekenhuis gebeld, want het bruinverlies blijft. Het was er gistermorgen, toen de hele dag en nacht niets en vandaag gaat het de hele dag al door sinds vanmorgen. De arts vond het geen reden om me vandaag te laten komen, maar mijn echo van donderdag is wel naar morgen verplaatst. Daar ben ik wel blij om, maar voorlopig blijft het wat mij betreft weer afwachten hier.
Oei laat ik daar nou 5 min na m'n laatste post last van gekregen hebben.. Maar hier ist wel nog rustig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 05:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Go Hil!! Spetterpoep is vaak aankondiging van D-Day!
Dat had mij beide keren ook niet geluktquote:Op maandag 19 augustus 2013 06:25 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind het op z'n minst byzonder dat er vrouwen zijn die in deze 'toestand' nog een cake kunnen bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |