abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130189773
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 03:46 schreef Wizzy het volgende:
Ik werd nog niet gemist gister😳

Ongeveer 24 uur geleden (3:00) zijn mijn vliezen gebroken. Al snel echte weeën.
Om 8:18 uur is ons jonkje geboren. 54 cm en 3970 gram.

Na een drukke eerste dag. Lig ik nu wakker naast 2 leafste slapende jonkjes ML en de kleine. Morgen een update via de laptop.
Ik lag vannacht wakker en zag bovenstaand berichtje langskomen! Gelijk weer vrolijk. Fijn Wizzy, gefeliciteerd!
pi_130189885
Hiep hiep hoera!! Van harte gefeliciteerd Wizzy *O* *O*
pi_130189934
Wizzy van harte gefeliciteerd *O*
pi_130190234
Gefeliciteerd Wizzy *O*
pi_130190364
Wizzy van harte gefeliciteerd *O*
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:11:47 #106
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130190513
Wizzzz *O* van harte met jullie kleine man! *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_130191104
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:04 schreef Sull het volgende:
Vraagje tussendoor, hoeveel geboortekaartjes bestellen jullie extra? Ik zit een beetje te twijfelen...

Btw, Hilz waar ben je???
We hebben er zo'n 55 nodig en ik bestel er 75, dus een ruime hoeveelheid meer. Maar goed, ik laat een eigen ontwerp drukken, dus het is logisch dat ik alleen vaste aantallen kan krijgen.
Home is where the O+ is...
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:48:28 #108
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130191236
Ik twijfel nog over de hoeveelheid kaartjes.. Zal denk ik 60 of 70 nodig hebben.

Oh, 33 weken hier! :7
pi_130191366
Ik denk dat we er zo'n 15 extra bestellen.
Maar kan altijd a hterf nog bijbestellen als jet nodig is
pi_130191370
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:42 schreef Cwen het volgende:

[..]

We hebben er zo'n 55 nodig en ik bestel er 75, dus een ruime hoeveelheid meer. Maar goed, ik laat een eigen ontwerp drukken, dus het is logisch dat ik alleen vaste aantallen kan krijgen.
Ik heb er 73 nodig en ik dacht er aan om er 85 te bestellen, maar voor 12 euro meer heb ik er 100, maar dat is misschien weer wat overdreven... en nu twijfel ik dus...
pi_130191805
Wizzy, gefeliciteerd met jullie kleine ventje *O*

Verder zag ik nog hoofdpijn voorbij komen :|W zelf ook een tijdje last van gehad. Niet leuk!

Ook zag ik bloedverlies ;( hopelijk is er verder niets aan de hand.

Kleine persoonlijke update:
De tekeningen van het dak zijn klaar en worden maandag ingediend. Hopelijk komt de vergunning snel..
Verder gister nieuwe auto opgehaald :s)
Ook nog maar een nieuwe telefoon uitgezocht, de nieuwe samsung s4.
En nog een shitload aan babyspullen en kleertjes gekregen van mijn zus, omdat zij ze niet meer nodig heeft *O*
pi_130192549
Wij hebben 97 kaartjes nodig (dat is incl kaartjes voor de supermarkten waar je een gratis pakket krijgt bij inlevering van een kaartje) en we bestellen er 105 zodat we voor ons zelf ook nog een paar kaartjes en evt als we iemand vergeten zouden zijn.

Wat fijn dat de tekeningen bijna klaar zijn hopen dat het snel vooruit kan. Ook fijn dat je een nieuwe auto hebt (wij als het goed is ook bijna) en zon tas met babyspullen is al helemaal leuk!!
pi_130193516
Wizzy gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat alles goed is verlopen.

Alleen,, daar gaat mijn voorspelling.. -O- ( :P )
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_130196166
Ik heb het geboortekaartje net pas helemaal af!! En de foto op de voorkant zit ook al helemaal in mijn hoofd! Oooh mèn! Ik wil mijn Olli!!
pi_130196336
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb het geboortekaartje net pas helemaal af!! En de foto op de voorkant zit ook al helemaal in mijn hoofd! Oooh mèn! Ik wil mijn Olli!!
Ik word daar dus helemaal gek van, ik heb het gevoel dat alles af MOET, omdat het anders niet gaat beginnen... En dan doe ik iets en dan denk ik, zie je het was dus nog niet af...

Ik heb zelfs een lijstje gemaakt wat ML straks allemaal nog moet aanpassen aan het kaartje en hoe en wat met bestellen (kortingscode en aantal etc) 8)7
pi_130196409
Hillie, geboortekaartjes voor de supermarkten is wel een goede tip(maar welke supermarkten?) en vergeet ook niet die voor je negen maanden dagboek of eerste jaar boek...
pi_130196626
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:09 schreef Sull het volgende:

[..]

Ik word daar dus helemaal gek van, ik heb het gevoel dat alles af MOET, omdat het anders niet gaat beginnen... En dan doe ik iets en dan denk ik, zie je het was dus nog niet af...

Ik heb zelfs een lijstje gemaakt wat ML straks allemaal nog moet aanpassen aan het kaartje en hoe en wat met bestellen (kortingscode en aantal etc) 8)7
Ik heb alles af, en dat is ook geen garantie ;)
Zo'n lijst heb ik ook gemaakt ja, op zijn verzoek :D
Home is where the O+ is...
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:18:56 #118
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130196713
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:09 schreef Sull het volgende:

[..]

Ik zou daar ook een lijstje voor maken :D Al hoeft op ons kaartje alleen de datum te worden aangepast :Y)
pi_130197201
Ohw zo gek is dat dus nog niet, van dat lijstje, hihi

Cwen ik heb ook alles af, maar toch bedenk ik steeds weer wat...
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:01:21 #120
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130198486
Wizzy, gefeliciteerd met je zoon O+ *O*

quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:48 schreef GotC het volgende:
Oh, 33 weken hier! :7
Hoera! Wisseldag voor ons, ik ben vandaag 14 weken O+.

En hard aan de klus met de nieuwe woonkamermeubelen :') O+.
KuikenGuppy
pi_130199265
Dat je dat uit handen durft te geven Sull :o Vriendje vroeg om zo'n lijstje maar blijkbaar trok ik zo'n wtf gezicht dat hij er daarna niet meer om gevraagd heeft. Kaartje en alles wat daar omheen valt vertrouw ik niemand mee.
En dan zal je net zien dat ik ergens een gruwelijke fout maak :X

[ Bericht 10% gewijzigd door Hilzillah op 18-08-2013 15:40:44 ]
pi_130199661
Hillz nu het kaartje af is is het tijd voor olli! Doe nog eens de rolo en pinda lokroep misschien helpt het.

Burdie al weer 14 weken, schiet lekker op. Succes met de meubels.

Angela fijn dat de tekeningen klaar zijn hopelijk werkt de gemeente nu ook mee.

Momo was het kamertje nu klaar?

Hier een productief weekend, plafond en de muren geschilderd op de babykamer. Zoon heeft geholpen met de blauwe wsnd schilderen, trots dat hij is dat hij mag schilderen op zn broertjes kamer. Dat doen grote broers volgens hem :) manlief gaat straks beginnen met de vloer leggen. Straks lekker uit eten met mn gezin. Nu eerst moed verzamelen om boodschappen te doen.
pi_130199893
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:24 schreef Hilzillah het volgende:
Dat je dat uit handen durft te geven Sull :o Vriendje vroeg om zo'n lijstje maar blijkbaar trok ik zo'n wtf gezicht dat hij er daarna niet meer om gevraagd heeft. Kaartje en alles wat daar omheen valt vertrouw ik niemand mee.
En dan zal je net zien dat ik ergens een gruwelijke fout maak :x
Ja, maar stel dat ik het zelf niet kan (in geval van ks) dan wil ik wel zeker weten dat hij het goed doet en daar is mijn lijstje voor... Ik hoop het eigenlijk gewoon samen te kunnen bestellen, desnoods in het ziekenhuis.

Burdie en GotC wisselweken *O*
pi_130200036
Moet ook eerlijk bekennen dat ik ook van alles bedenk wat nog moet. Maar diep van binnen weet ik wel dat het niet perse 'hoeft'. Dat olli geen vreselijke emotionele schade oploopt als het niet gebeurd zeg maar :D

Oooh Angela! je hebt dus nog steeds geen dak :@

Burdie 14 weken! *O*

Aaahw broertjes hulp O+ liev!
pi_130200088
Weet je dat ik daar niet eens aan gedacht heb Sull!! Hmmz.. misschien morgen toch maar aan vriendje uitleggen wat hij moet doen dan... Of een handleiding schrijven...
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:49:44 #126
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130200173
Op TLC straks een docu "how does life begin". Misschien wel een leuke tv tip?
  zondag 18 augustus 2013 @ 16:03:15 #127
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130200781
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:49 schreef Kyara het volgende:
Ah, die ga ik effe opnemen, thanks!

Merk dat ik enorm bezig ben met het feit dat Bob bij de vorige controle dwars lag. Nergens voor nodig gezien ik pas 33 weken ben maar toch..het zit me dwars. :')
pi_130201017
Goeie tip Kyara! :)

Ik heb vanmorgen toch weer het ziekenhuis gebeld, want het bruinverlies blijft. Het was er gistermorgen, toen de hele dag en nacht niets en vandaag gaat het de hele dag al door sinds vanmorgen. De arts vond het geen reden om me vandaag te laten komen, maar mijn echo van donderdag is wel naar morgen verplaatst. Daar ben ik wel blij om, maar voorlopig blijft het wat mij betreft weer afwachten hier.
pi_130201456
Nikki, wat naar dat je weer bloedverlies hebt!

GotC, ik kan me voorstellen dat het je dwarszit, maar een dwarsligger is beter dan een stuitligger. Er is dan namelijk nog ruimte om te draaien en dat is bij een stuitligger niet altijd het geval. Kun je voelen dat het nu nog dwarsligt? En wanneer moet je weer voor controle?

Martine, ik las goede vorderingen p de babykamer, wat lief dat de grote broer helpt!
pi_130201929
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:49 schreef Kyara het volgende:
Goede tip, ik ben aan het kijken!
pi_130202557
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef Sull het volgende:

[..]

Goede tip, ik ben aan het kijken!
Ik ook!

Over kaartjes, denk dat wij er een stuk of 15 extra bestellen. Heb een lijst maar denk dat er steeds meer mensen bij komen.
pi_130202933
Thnx voor de tip! Ben het ook aan het kijken
  zondag 18 augustus 2013 @ 16:59:12 #133
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130202979
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:21 schreef Sull het volgende:
Nikki, wat naar dat je weer bloedverlies hebt!

GotC, ik kan me voorstellen dat het je dwarszit, maar een dwarsligger is beter dan een stuitligger. Er is dan namelijk nog ruimte om te draaien en dat is bij een stuitligger niet altijd het geval. Kun je voelen dat het nu nog dwarsligt? En wanneer moet je weer voor controle?

Martine, ik las goede vorderingen p de babykamer, wat lief dat de grote broer helpt!
Dat is wel waar ja. Ik voel het draaien alleen niet (denk ik?) en kan niet echt bepalen hoe hij ligt. Komt misschien door de voorliggende placenta?

Hoe gaat het met jou trouwens??
pi_130203319
Martine, ja, meubels in elkaar! Nog twee canvassen bestellen, en gordijnen en dan wat frotjes ophangen. Jij dus ook goede vorderingen?

Nikki, verdeurie. Die onzekerheid is slopend. Hoever ben je nu?

Wisseldagen! *O*

Net verjaardag neef. Mijn schoonmoeder had een leuke binnenkomer. "Ik denk dat je nu dikker wordt dan de vorige keer". Bedankt. :{w verdeurie ook al 16w, dan mag het best toch? :6
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130203767
ik heb net 3 uur lang weeën gehad om de 3 minuten :o maar ze deden verder weinig pijn :? En nu opeens gestopt.. bij die andere 2 nooit voorweeen gehad, raar hoor
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:27:15 #136
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130204191
Sull is dat echt zo? Bij Gotc misschien wel want Bob lag eerder wel goed toch?

Mijn meisje ligt al erg lang dwars. En dat zie je aan mijn buik ook. Nu is mijn buikwand ook slap, dat schijn er ook mee te maken te hebben, las ik in mijn boek.

Kd spannend :o
pi_130204375
irritant vooral, alles regelen en dan stopt t opeens :')
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:33:01 #138
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130204418
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef Kleurdoos het volgende:
irritant vooral, alles regelen en dan stopt t opeens :')
Ze heeft wel een eigen willetje he nu al :+
pi_130204441
wekenlang al, ettertje :P
pi_130204827
En het begint weer, ik ga iig wachten met bellen naar t ZH tot ze echt pijn gaan doen.. ik trap er mooi niet meer in :P

met het timen ook, ze komen idd om de 3 of 4 minuten, maar ze duren max een minuut en ik geloof dat ze minimaal een minuut moeten duren
pi_130204900
Vanuit dwarsligging kan het vaak nog wel draaien, omdat de anatomie van de baarmoeder vaak een lengte ligging uitlokt. Het nadeel van een dwarsligger is dat het ten tijde van de bevalling een no-go is en dat je dan een ks moet worden. Maar volgens mij is een draaipoging dan wel weer de moeite waard. Het is toch afwachten wat hyet gaat doen.

Ik heb nog steeds mijn stuitligger, die geen enkele poging doet om te draaien. Ik kan de ligging zelf goed herkennen, door de gyn die mij heeft uitgelegd hoe het voelt als je het hoofdje tussen je handen beweegt.

KD, herkenbaar hoor! Ik heb vaak regelmatige harde buiken en hou mezelf voor dat ze zolang ze geen pijn doen en niet heftiger worden het weer weg zal trekken en dat is meestal als ik ga slapen inderdaad waar. Ik hoef ook geen oppas te regelen dus dat is makkelijker.
pi_130204935
Gut kd, ga je nu toch sull cwen hillz en hillie inhalen?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130205186
Spannend KD :D
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_130205299
ze komen nu om de 2 minuten max, maar ze doen nog geen pijn. alsof ik alleen maar harde buiken heb. maar zo regelmatig en al urenlang, hmzz. je zou na 2 bevallingen wel eens weten hoe t gaat eh :P
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:59:34 #145
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130205300
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:46 schreef Sull het volgende:
Vanuit dwarsligging kan het vaak nog wel draaien, omdat de anatomie van de baarmoeder vaak een lengte ligging uitlokt. Het nadeel van een dwarsligger is dat het ten tijde van de bevalling een no-go is en dat je dan een ks moet worden. Maar volgens mij is een draaipoging dan wel weer de moeite waard. Het is toch afwachten wat hyet gaat doen.

Ik heb nog steeds mijn stuitligger, die geen enkele poging doet om te draaien. Ik kan de ligging zelf goed herkennen, door de gyn die mij heeft uitgelegd hoe het voelt als je het hoofdje tussen je handen beweegt.

KD, herkenbaar hoor! Ik heb vaak regelmatige harde buiken en hou mezelf voor dat ze zolang ze geen pijn doen en niet heftiger worden het weer weg zal trekken en dat is meestal als ik ga slapen inderdaad waar. Ik hoef ook geen oppas te regelen dus dat is makkelijker.
Een draaipoging is hier een no go. Mijn anatomie is daar niet naar, kan ook een reden zijn dat zo zo ligt trouwens. We zullen het zien, woensdag over een week weer een groei-echo.
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:02:08 #146
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130205392
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:46 schreef Sull het volgende:

Thanks voor de info iig! Stelt me wel wat gerust :) De vk heeft me ook het hoofd laten voelen, maar ik krijg m nergens meer te pakken. Zal je zien dat hij al weken goed ligt inmiddels :+ 28 augustus mag ik weer.
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:04:53 #147
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130205486
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ze komen nu om de 2 minuten max, maar ze doen nog geen pijn. alsof ik alleen maar harde buiken heb. maar zo regelmatig en al urenlang, hmzz. je zou na 2 bevallingen wel eens weten hoe t gaat eh :P
Misschien toch even bellen? Je zal niet de eerste zijn die het allemaal wel te behappen vindt en dan volledige ontsluiting heeft....

Succes! :*
pi_130205524
Nee, want dan moet ik komen en ben ik bang dat ze me houden tot 37 wk. (zeiden ze de vorige keer + inleiden) en ik wil gewoon zeker weten dat t echt begonnen is , voor ik daar weer lig te koekeloeren
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:07:10 #149
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130205544
Ja, dat kan ik me ook wel weer voorstellen.
pi_130205606
(en Elin gaat morgen weer naar school, wil ik graag bij zijn)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')