Ah, die ga ik effe opnemen, thanks!quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:49 schreef Kyara het volgende:
Op TLC straks een docu "how does life begin". Misschien wel een leuke tv tip?
Goede tip, ik ben aan het kijken!quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:49 schreef Kyara het volgende:
Op TLC straks een docu "how does life begin". Misschien wel een leuke tv tip?
Ik ook!quote:
Dat is wel waar ja. Ik voel het draaien alleen niet (denk ik?) en kan niet echt bepalen hoe hij ligt. Komt misschien door de voorliggende placenta?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:21 schreef Sull het volgende:
Nikki, wat naar dat je weer bloedverlies hebt!
GotC, ik kan me voorstellen dat het je dwarszit, maar een dwarsligger is beter dan een stuitligger. Er is dan namelijk nog ruimte om te draaien en dat is bij een stuitligger niet altijd het geval. Kun je voelen dat het nu nog dwarsligt? En wanneer moet je weer voor controle?
Martine, ik las goede vorderingen p de babykamer, wat lief dat de grote broer helpt!
Ze heeft wel een eigen willetje he nu alquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef Kleurdoos het volgende:
irritant vooral, alles regelen en dan stopt t opeens
Een draaipoging is hier een no go. Mijn anatomie is daar niet naar, kan ook een reden zijn dat zo zo ligt trouwens. We zullen het zien, woensdag over een week weer een groei-echo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:46 schreef Sull het volgende:
Vanuit dwarsligging kan het vaak nog wel draaien, omdat de anatomie van de baarmoeder vaak een lengte ligging uitlokt. Het nadeel van een dwarsligger is dat het ten tijde van de bevalling een no-go is en dat je dan een ks moet worden. Maar volgens mij is een draaipoging dan wel weer de moeite waard. Het is toch afwachten wat hyet gaat doen.
Ik heb nog steeds mijn stuitligger, die geen enkele poging doet om te draaien. Ik kan de ligging zelf goed herkennen, door de gyn die mij heeft uitgelegd hoe het voelt als je het hoofdje tussen je handen beweegt.
KD, herkenbaar hoor! Ik heb vaak regelmatige harde buiken en hou mezelf voor dat ze zolang ze geen pijn doen en niet heftiger worden het weer weg zal trekken en dat is meestal als ik ga slapen inderdaad waar. Ik hoef ook geen oppas te regelen dus dat is makkelijker.
Thanks voor de info iig! Stelt me wel wat gerustquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:46 schreef Sull het volgende:
Vanuit dwarsligging kan het vaak nog wel draaien, omdat de anatomie van de baarmoeder vaak een lengte ligging uitlokt. Het nadeel van een dwarsligger is dat het ten tijde van de bevalling een no-go is en dat je dan een ks moet worden. Maar volgens mij is een draaipoging dan wel weer de moeite waard. Het is toch afwachten wat hyet gaat doen.
Ik heb nog steeds mijn stuitligger, die geen enkele poging doet om te draaien. Ik kan de ligging zelf goed herkennen, door de gyn die mij heeft uitgelegd hoe het voelt als je het hoofdje tussen je handen beweegt.
KD, herkenbaar hoor! Ik heb vaak regelmatige harde buiken en hou mezelf voor dat ze zolang ze geen pijn doen en niet heftiger worden het weer weg zal trekken en dat is meestal als ik ga slapen inderdaad waar. Ik hoef ook geen oppas te regelen dus dat is makkelijker.
Misschien toch even bellen? Je zal niet de eerste zijn die het allemaal wel te behappen vindt en dan volledige ontsluiting heeft....quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ze komen nu om de 2 minuten max, maar ze doen nog geen pijn. alsof ik alleen maar harde buiken heb. maar zo regelmatig en al urenlang, hmzz. je zou na 2 bevallingen wel eens weten hoe t gaat eh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |