abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130205764
Niet te lang wachten he kd..
pi_130205831
Nee, want dan baar ik!

o wait :P
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:25:51 #153
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130206068
Ha! Ziejenouwelenikzeitalenzo. :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_130206136
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ha! Ziejenouwelenikzeitalenzo. :+
Ik dacht t vanmiddag nog :( :P
pi_130206318
Spannend KD! Ik snap wel dat je wilt wachten tot je weet of het the real deal is of niet. Succes ermee in ieder geval. Het is in ieder geval een meiske met een eigen willetje. :)

Momo ik ben nu 9w5d.
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:44:40 #156
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130206606
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:28 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik dacht t vanmiddag nog :( :P
gordijnen wassen. Dat was de doodsteek hier ;(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_130206616
KD, als ze nu wel langer dan een minuut aanhouden, moet je wel echt bellen hoor! het is niet je eerste, dus het kan snel gaan!!! Wie weet heb je een megahoge pijngrens
pi_130207478
Kd wil stiekem toch thuis bevallen. "Oepsie. Ging toch harder dan gedacht O-) "
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130207773
Spannend voor kd lees ik. Je meisje moet nog even blijven zitten
angela nog geen dak -O- dat de vergunning er maar snel door mag zijn
bubs hopelijk draait je dwarsertje nog vanzelf

Iemand de docu op TLC gezien?

Hier zijn we vandaag naar de hamam geweest. Wel even lekker niet zo lang gebleven als ik normaal zou doen.
pi_130209950
Spannend hoor KD. Ben benieuwd of het deze keer door gaat zetten.

Ik heb naar TLC gekeken. Zo gaaf om de hele ontwikkeling te zien. En grappig om te zien wat geluid/muziek in de buik al met je kindje doet.
pi_130210022
Lekker hoor fr. Daar zou ik ook wel een keer heen willen gaan. Ff helemaal niks alleen maar relaxen en dan schoon weer naar huis
pi_130210427
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:10 schreef ikke_84 het volgende:
Spannend hoor KD. Ben benieuwd of het deze keer door gaat zetten.

Ik heb naar TLC gekeken. Zo gaaf om de hele ontwikkeling te zien. En grappig om te zien wat geluid/muziek in de buik al met je kindje doet.
Ja dat met de muziek vond ik echt mooi om te zien.

Ik had net even een raar half uurtje. Ik kreeg een knalharde buik, werd koortsig en misselijk, kortademig en kon me geen houding vinden. Ik voelde me echt heel naar. Na een minuut of 20, kwam er een vreemde beweging en werd mn buik weer soepel en niet veel later voelde ik me weer 'normaal'. wtf? :?
Kan je met 26 weken al 'last' hebben als baby om zijn as draait ofzo? Iemand die dit herkent, wat kan het anders nog zijn?
pi_130210831
Klinkt vervelend mawaba. De combi met naar voelen en draaiende beweging ken ik niet.
Hier heb ik wel al een paar keer het misselijke, kortademige gevoel in combinatie met strakke buik gehad. En regelmatig een gevoel of de baby draait en dan bijna geen lucht krijgen...maar dat duurt hooguit een minuut of 5
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:32:28 #164
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130211121
Goedenavond allemaal! Weer terug naar een zeer geslaagd familie weekend!

Grappig, tijdens het bijlezen zat ik te denken, heb Whizz al een poos niet voorbij zien komen en niemand mist haar ook nog en in 1 keer een bjusterbaalik moai jonkje! Van harte!

Verwacht uiterlijk morgenavond op z'n minst nog een baby... :+
pi_130212226
Het is hier wel stil met de LLM dames... en geen update van KD...spannend! :%
pi_130212654
Spannend idd! Ik loer even de afgelopen dagen. Ben een beetje futloos! Dus meer vanuit mij als ik wat fitter ben.

:* !
♥ J & S
pi_130212710
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Klinkt vervelend mawaba. De combi met naar voelen en draaiende beweging ken ik niet.
Hier heb ik wel al een paar keer het misselijke, kortademige gevoel in combinatie met strakke buik gehad. En regelmatig een gevoel of de baby draait en dan bijna geen lucht krijgen...maar dat duurt hooguit een minuut of 5
Echt heel vaag. Maar nu nergens last van.
Wel een mega drukke baby :)
pi_130213689
Dat was dan ff schrikken mabawa. Fijn dat t nu over is. Wel erg vaag hoor. Heb je nog wat gedaan waardoor t weg ging of ging t vanzelf over? Ook geen koorts nu?
pi_130215002
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:17 schreef ikke_84 het volgende:
Dat was dan ff schrikken mabawa. Fijn dat t nu over is. Wel erg vaag hoor. Heb je nog wat gedaan waardoor t weg ging of ging t vanzelf over? Ook geen koorts nu?
Vooral in gekke houdingen op bed gelegen/gezeten :')
Geen koorts nee...
pi_130215314
Kd spannend! succes.

Mawaba klinkt niet prettig, kan je verder geen verklaring geven heb er geen ervaring mee.

Tijd terug dat de llm's wat hebben laten horen. Zullen ze een groepsbevalling doen?
pi_130215938
Hier even een korte update. Vandaag was het toch weer te rustig in m'n buik tov normaal dus de vk gebeld en die heeft het hartje geluisterd. Was in orde maar toch voor de zekerheid aan de ctg en een echo. Alles was goed. Ook voldoende bewegingen maar ik voelde ze zelf te weinig en te zacht. Daarom morgenochtend even bellen voor een nieuwe afspraak voor ctg. Ze wilden me graag nog een keer zien voor de zekerheid. Heb sinds ik thuis ben wel weer flinke bewegingen gevoeld. Gelukkig!

Kleurdoos rustig aan he! Je bent nog niet aan de beurt ;)
pi_130216198
Mabawa ik kan me voorstellen dat je daar even van schrikt. Gelukkig lijkt alles nu weer rustig, al is het misschien wel handig het even te melden als je binnenkort weer bij je vk bent.

Hillie voor jou ook al schrikken. Gelukkig was alles goed in het zh. Wel fijn dat je de beeb nu gewoon weer goed voelt. Je moet gewoon bevallen joh! ;)

Klaprooss hopelijk voel je je snel fitter, dat vermoeide is echt bagger. :*
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:04:34 #173
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130216415
Bloedverlies, rustige baby's en vreemde 'aanvallen', hou eens op lieve dames :*

Jullie maken het wel op heel verschillende manieren spannend hier. KD is ondertussen ook bijzonder stil, ik ben benieuwd!

Hier morgen echo, das ook wel heel spannend. Ik heb veel buikpijn, maar op de momenten dat ik dat niet op m'n darmen kan steken, praat ik t richting bandenpijn. Doet zeer. Meh.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_130216582
KP ik heb ook af en toe buikpijn/rugpijn. Nu met het bloed vind ik dat extra eng. Al heb ik vanavond weer geen bloed verloren. :? Ik word er een beetje kriegel van. Succes met je echo morgen in ieder geval, komt vast goed.
pi_130217524
KP en Nikki, veel sterkte allebei, maar gelukkig morgen ook een echo :) Ik heb af en toe steken net boven m'n heupbotten, maar volgens mij is dat meer dat er daar iets trekt.

KD en hilliebillie wel schrikken zo! En veel succes voor alle LLM's vannacht. Misschien morgen verse baby's :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')