Ni-jauuuuuuuuu Hillz! Ik zei het tochquote:Op maandag 19 augustus 2013 06:25 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind het op z'n minst byzonder dat er vrouwen zijn die in deze 'toestand' nog een cake kunnen bakken
Ja dacht het ook, maar nu al met zo'n klein pukkie?! Nu gaat het goed, prima geslapen, wel vroeg wakker maar dat is niets nieuws.quote:Op maandag 19 augustus 2013 07:21 schreef Sull het volgende:
Mabawa, klinkt wel als een draaier en dat kan misschien ook best wel even duren, hoe gaat het nu?
Ik las nog mensen met rugpijn en slechte inslapers![]()
Ik mag vanmiddag ook weer naar de gyn voor controle. Behave wat voorwerk, nog meer slijmprop hier verder weinig actie...helaas! Misschien ga ik dan toch maar voor de uitgerekende datum
Ik vind het al heel wat dat je na het breken van je vliezen nog op Fok! kunt postenquote:Op maandag 19 augustus 2013 06:25 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind het op z'n minst byzonder dat er vrouwen zijn die in deze 'toestand' nog een cake kunnen bakken
In principe ga ik voor een vaginale baring, mar het moet wel verantword zijn natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:15 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja dacht het ook, maar nu al met zo'n klein pukkie?! Nu gaat het goed, prima geslapen, wel vroeg wakker maar dat is niets nieuws.
Ga jij nou voor een vaginale partus of sc? Uitgerekende datum is een heel mooi streven ja!Succes vandaag in ieder geval.
Go go go Hilz! Mijn voorspelling schop je niet in de war hoorZet m op!
Nikki en KP succes bij de echo vandaag!
Ben benieuwd hoe het met KD gaat!
Iell Dot. Freaky droom!
Ja precies. Nou hopelijk welquote:Op maandag 19 augustus 2013 08:21 schreef Sull het volgende:
[..]
In principe ga ik voor een vaginale baring, mar het moet wel verantword zijn natuurlijk.
Mens, toen had ik alleen lopend vruchtwater en af en toe een wee, geen weeen om de minuut!quote:Op maandag 19 augustus 2013 06:25 schreef Hilzillah het volgende:
Ja dat idd!quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat je na het breken van je vliezen nog op Fok! kunt posten
Go go go!
quote:Op maandag 19 augustus 2013 05:44 schreef Hilzillah het volgende:
Vk net geweest 2 cm ontsluiting en Olli zn glazen ingegooid. gelukkig helder vruchtwater... AFwachten dus. Vind het alleen een beetje gek dat er zo weinig tijd tussen de weeën zit.
Nee, iedereen is kennelijk gewoon in jubelstemming? Er hangt iets in de lucht...quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:33 schreef Limone het volgende:
Fijn Burdie! was er onzekerheid dan? Heb ik ergens overheen gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |