Lasagna (vegetarisch, met spinazie) was bij mij ook een trigger. Ik had m zelf gemaakt en hij was ook wel erg vol en vet, maar iedere keer als ik alleen maar dacht aan de restjes in de vriezer moest ik al kokken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:08 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Zoiets ja!
Om nog ff in te haken op die hamburgers: gehakt kotst ook 6 uur later ruk. Au. Geen lasagne meer voor mij voorlopig
Ja! Het rokje was ik!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:12 schreef Hilzillah het volgende:
Een meld van Cwen MET enige activiteit Soms dan .
Ene oor in andere uit hè bubs
Die vega lasagna, wat moet ik me daar bij voorstellen?niet om misselijk te maken.. Maar wat gaat erin ipv gehakt?
Ik hoop dat ik de overkant van de plomp haal met de braderie vanmiddag... Daar staan alle vreettentjes![]()
Oh, en hulde voor diegene die buikbanden droeg als rokje! had ik eerder moeten weten! Ik zie er zowaar leuk uit vandaag.geen voddenbaal. Wel (zwarte) legging met slippers though...
Morgen is ook vestingdagen met braderie spul! En anders morgen de zoveel te doen dingen doen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:48 schreef Mabawa. het volgende:
Ah mn moeder had het inderdaad over die kant, in de vesting waarna ik er automatisch vanuit ging dat ze Brielle bedoelde. Ik moet nu oliebollen enzo maar moet ook nog zoveel hier doen!
Inderdaad lekker zacht ja!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:30 schreef marel88 het volgende:
Ik krijg er helemaal trek van, al die eettentjes, jam!
Maar ik ben aan het (thuis)werken, dus ik hou het bij m'n bammetjes...
De MvM-mevrouw is net weg, weer een goeie streep op de test en een wikkeldeken rijker. Wat zijn die zacht (ja, dat is al 100 keer gezegd, maar het is echt zo zacht dat je het wel moet noemen...)! En ze waren er vroeg bij met het bezoekje, ik ben nog niet eens 5 weken, er kan nog vanalles gebeuren tussen nu en 6 weken. Nou ja, het kan maar geregeld zijn.
Hoe doen de andere MvM-deelnemers dat met die kratten? Ik woon aan een doorgaande weg en m'n moeder fietst 8 x per dag langs (nou ja, das misschien een beetje overdreven, maar wel vaaaak). Het lijkt me zo lullig als ze er achter komt dat ik zwanger ben omdat die kratten voor het huis staan...
Ja, het is zelfs de reden dat ik bij de eerste niet heb meegedaan...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:48 schreef hilliebillie het volgende:
Dat is de reden dat ik (bij de eerste) pas mee ben gaan doen toen de familie het wist (na eerste echo) vond het toen ook niet erg als anderen het zouden weten. e gaven bij mij aan het evt in een boodschappentas te zetten zodat het niet op valt.. Maar goed de buurvrouw herkende het busje dat de flessen kwam op halen, al jaren de zelfde hier schijnbaar.. Dus het verstoppen van de flessen wil niet zeggen dat het niet ergens anders aan te zien is.. Dus als het nog geheim moet blijven zou ik zeggen zelf wegbrengen.. Maar dat lijkt me ook weer zon gedoe eigenlijk..
Weet je zeker dat dat álle schroeven zijn?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:02 schreef DJMomo het volgende:
Praise The Lord! Hallelujah!![]()
Er is zojuist een plankje door de brievenbus gegleden. En gisteren al twéé enveloppen met schroeven!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:25 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat álle schroeven zijn?
Foto!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:01 schreef GotC het volgende:
Nog geen verse baby's?!Ik denk qua volgorde...Hillie, Cwen, Hilz.
Nikki, logisch dat het veel onzekerheid geeft het meisIrritant dat je het ziekenhuis niet kan bereiken..
Verder ben ik eigenlijk alles weer vergeten, excuus![]()
Kreeg nog van m'n moeder een vestje dat ze zelf heeft gebreidErg mooi!
Mooi!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:10 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste foto lijkt qua kleur het beste
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:10 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste foto lijkt qua kleur het beste
mijn vega lasagne varieert. Een met spinazie en geitenkaas maar ook met veel groenten en tomatensaus. Ik heb een slechte relatie met gehakt sinds mijn zwangerschappen. En mijn jongste is 10 over 7 maandenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:12 schreef Hilzillah het volgende:
Een meld van Cwen MET enige activiteit Soms dan .
Ene oor in andere uit hè bubs
Die vega lasagna, wat moet ik me daar bij voorstellen?niet om misselijk te maken.. Maar wat gaat erin ipv gehakt?
Ik hoop dat ik de overkant van de plomp haal met de braderie vanmiddag... Daar staan alle vreettentjes![]()
Oh, en hulde voor diegene die buikbanden droeg als rokje! had ik eerder moeten weten! Ik zie er zowaar leuk uit vandaag.geen voddenbaal. Wel (zwarte) legging met slippers though...
Pas maar op, ik heb de avond voordat het begon ook nog een heel eind gelopen. Verder dan dat ik de weken ervoor kwam... Ik help je hopen...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:11 schreef Hilzillah het volgende:
whoooohoooo
Mo! waren dat de laatste dingetjes die je nog miste of stuk waren?
2 uur gebraderiet en het ging best in schuifel pas. Wel veel (wat ik geloof) harde buiken.. Dus misschien heb ik het wel 'aan' gelopen de bevalling
Jawel door mij! Én mijn eerste voorspelling is uitgekomenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:46 schreef Wizzy het volgende:
Ik werd nog niet gemist gister😳
Ongeveer 24 uur geleden (3:00) zijn mijn vliezen gebroken. Al snel echte weeën.
Om 8:18 uur is ons jonkje geboren. 54 cm en 3970 gram.
Na een drukke eerste dag. Lig ik nu wakker naast 2 leafste slapende jonkjes ML en de kleine. Morgen een update via de laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |