SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Fanta-stick op 16-08-2013 20:08:07 ]
stuur mij je wachtwoord, log ik ff in onder jouw account, verander ik de mascottequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke ik zit mobiel ff kijken hoe ik dat ga fixen
Nee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:02 schreef Awesome_ het volgende:
ff srs. zijn jullie allemaal Nike air Max mensen hier?
Attention-whore-bendquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:06 schreef JackieBrown het volgende:
hoe heet deze oefening?
[ afbeelding ]
Etha stond zeker met een mes achter je?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
stuur mij je wachtwoord, log ik ff in onder jouw account, verander ik de mascotte
Zie jij die zwarte Stephen Hawking niet?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
beach is empty, attention whoring? Not even once!
Was 't maar zo'n feestquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Etha stond zeker met een mes achter je?
dacht dat het een berg vuilniszakken was mi mang..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie jij die zwarte Stephen Hawking niet?
maakt niet uit, ik heb twee katten op 't oogquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:12 schreef seto het volgende:
[..]
het einde is nabij
etha heeft een ander smatje op het oog
ja manquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:02 schreef Awesome_ het volgende:
ff srs. zijn jullie allemaal Nike air Max mensen hier?
Plsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:14 schreef seto het volgende:
ff serious die crossfit faggot als mascotte
plz maak nooit meer een OP fanta
lkr gifje damn girlquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Girl jij bent kinky.
[ afbeelding ]
Ik antwoord wel even:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:15 schreef 16meter het volgende:
ethan anabolic
als jij en je vriendin samen praten op fok zitten jullie dan ook in dezelfde ruimte? of dat nog niet
Die vent achter hem gaat hem klappen he?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:02 schreef seto het volgende:
doe karelin als mascotte vriend
[ afbeelding ]
Jij voelt mij! Neuken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:16 schreef 16meter het volgende:
die crossfit fag is groter en ws ook sterker dan dit hele topic
#realistischzijn
Niks. komen een hoop to be lekkere wijven op af. Vraag maar aan Carbon.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is er mis met crossfit?
#durftevragen
zou ik niet doen als ik hem wasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die vent achter hem gaat hem klappen he?
^^^^ dwerg allert. ^^^^quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:16 schreef 16meter het volgende:
die crossfit fag is groter en ws ook sterker dan dit hele topic
#realistischzijn
ik word hier zo botertjegeil van he hhmmhmmm lkkr trekke hmmmquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Girl jij bent kinky.
[ afbeelding ]
eewlquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:20 schreef seto het volgende:
[..]
je wil het beest niet wakker maken
[ afbeelding ]
ja ik ook welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik word hier zo botertjegeil van he hhmmhmmm lkkr trekke hmmm
lol ik kanker all kinds of aas in m'n kadaver vriendquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:23 schreef 16meter het volgende:
doen jullie dan ook drugs gebruiken of niet
want iedereen is hier heel serieus over zn gezondheid
weet niet manquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik doe lachgas man, lagge toch!
een man met haar op zijn benen, kan echt niet meer tegenwoordig inddquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat eewl? Zijn gezicht of die vieze harige poten?
harige poten en buttcrackquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat eewl? Zijn gezicht of die vieze harige poten?
Die crack viel me niet op, bedankt tho.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
harige poten en buttcrack
@zestienmeter: ja jouwe altijd.
lkrr zonnebrilletje op voor die doppenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:28 schreef Awesome_ het volgende:
paar witte nintendos in m'n mik op desiebel morgen![]()
![]()
haha moest serieus lachen :p.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:37 schreef JackieBrown het volgende:
ik kijk al een half uur naar kattengifjes![]()
Snakey jij wilde toch van de jouwe af?
Ik had keer pil genomen. Lasers kregen allemaal andere kleuren en ik zag overal dranghekken. Me brains werden verkracht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
weet niet man
doe geen hard drugs
alelen soft daar ligt voor mijn de grens en een ;lekker pilsje natuurlijk hehehehe
Hhaah moest ff kijke wie je was, ander plaatje dus was even flink in de war. Ja goed Jack, met jou dan? Ja, jou ook gemist meisje.. Ja druk druk heb handel met brjon borg lope, gaat als trein.. maar druk wel he... Ja nou ook gr van mij!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hey frikndnel hoeist? heb je gemist was je druk hhihi nou ok gr
Hey leks,quote:
Ik zei je toch dat je een koet gif had en dat de vorige beter was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:37 schreef JackieBrown het volgende:
ik kijk al een half uur naar kattengifjes![]()
Snakey jij wilde toch van de jouwe af?
Vuile hond kom dan gelijk met die hele video.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:39 schreef Awesome_ het volgende:
BUBBLEBUTT BUBBLEBUBBLEBUBBLEBUTT BUBBLEBUTT BUBBLEBUBBLEBUBBLEBUTT BUBBLEBUTT BUBBLEBUBBLEBUBBLEBUTT TURN AROUND STICK IT OUT SHOW ME WHAT YOU GOT
BUBBLEBUTT BUBBLEBUBBLEBUBBLEBUTT BUBBLEBUTT BUBBLEBUBBLEBUBBLEBUTT BUBBLEBUTT BUBBLEBUBBLEBUBBLEBUTT TURN AROUND STICK IT OUT SHOW ME WHAT YOU GOT
klinkt heel gevaarlijk aps er maar mee op!!! tis niet voor niks verboden!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik had keer pil genomen. Lasers kregen allemaal andere kleuren en ik zag overal dranghekken. Me brains werden verkracht.
Ja sowieso je darmen gaan ook kapot van binnen volgens mij. Ik scheet gewoon stenen uit joh, raar spul. Mij niet gezien hoor. Gewooon lekker bier en flugeltje als niet snel genoeg gaat toch!?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
klinkt heel gevaarlijk aps er maar mee op!!! tis niet voor niks verboden!!
komt er eerst zo'n kkreclame van zo'n horrorfilm met die klapjes manquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:44 schreef Fanta-stick het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=5dws5EnpiTY
ja man ik neem alleen bier hahaahhaah hoort dr bij tog!! xDquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja sowieso je darmen gaan ook kapot van binnen volgens mij. Ik scheet gewoon stenen uit joh, raar spul. Mij niet gezien hoor. Gewooon lekker bier en flugeltje als niet snel genoeg gaat toch!?
Jij bent ook dikke party beest jammer dat ik niet op klb meet was man!
quote:
Gaan we de tent afbreken samen... Lekker samen pilsen, ik ben erbij!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja man ik neem alleen bier hahaahhaah hoort dr bij tog!! xD
volgrende klb meet ben ik er zeker als jahr00n en ethanabolics komen
Jy hield niet van horrorfilms he?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
komt er eerst zo'n kkreclame van zo'n horrorfilm met die klapjes man
Maagd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
de stomste die er is[ afbeelding ]
nee krygk nagtmerries vnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jy hield niet van horrorfilms he?
maagd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
de stomste die er is[ afbeelding ]
Sws stairway utreg tog? Gaan we crea (hcl) snuivequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja man ik neem alleen bier hahaahhaah hoort dr bij tog!! xD
volgrende klb meet ben ik er zeker als jahr00n en ethanabolics komen
sry jmf maar ik wil eigk wel n kat gwn thuis hopelyk kom je dan nog weles langs om n wheyshakie te doen n te prate over schema's, dan doe ik mn poesje wel ff in de schuur nou la mr wete groetejsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jacky beetje jammer van die hoerekatten hoor. Gelukkig zag ik vandaag onthoofde kat op de N34, dat compenseert die afgrijselijke gifjes een beetje.
Nou nogmaals groetjes he.
HAHAHAHA STA JE DAN MET JE KUTKOPquote:
Mijn leuter.quote:
voel je niks van hehehequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
iewl seto ben je boogschutter. dan zyn wy egt mismatch
ik zeg altijd dat ik kan handlezen voor de psychical escalation. Pua 2.0 dit wel. Seto en fathank kennen deze tricksquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
Horoscopen. Doe je ook aan pendelen en tarotkaarten leggen? In je huis vol met wierooklucht en dromenvangers.
Ik zeg altijd dat ik kan vaginalezen. Ik moet wel mijn penis gebruiken ipv mijn ogen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik zeg altijd dat ik kan handlezen voor de psychical escalation. Pua 2.0 dit wel. Seto en fathank kennen deze tricks
Ja, ze hebben Rosie Palm gehosseld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je al een vriendin gekregen met die PUA technieken dan?
zoals vanouds weer KNALLERRRSSSS van oneliners van onze Awesome_quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:05 schreef Awesome_ het volgende:
geen vriendin maar sinds ik pua heb gevonden eet ik wel meer pussy dan in een chinees restaurant. je bent trouwens niet wat je eet wheehehe
Hey fanti bedacht me net dat jij me helemaal geen hallo hebt gezegd net. Hallo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik moet meer aan de cock. Nu ik vrijgezel ben moet ik het er eigenlijk weer eens van gaan nemen.
Sloots gonna sloot.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik moet meer aan de cock. Nu ik vrijgezel ben moet ik het er eigenlijk weer eens van gaan nemen.
Zucht..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:11 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ow kut had de zin die ik heb gequote niet eens gelezen... is gewoon toeval hoor, haha. Straks denk je van... haha snapje?
VRIENT JONGE HAD TOCH NIET GELEZEN>>> IK BEN PAAR DAGEN NIET GEWEEST HIER MAAR ALS JE ZO TEGEN ME BEGINT DONDER MAAR OP...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:14 schreef seto het volgende:
ook egt allemaal op die obvious attention whoring reageren eh
Ik doe aan negging vriend. Straks denkt ze "oh Sapstengel noemt me een slut, maar dat ben ik helemaal niet", maar even later dringt die gedachte door in haar onbewuste en stuurt ze me een dm of ze mijn sletje mag zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:14 schreef seto het volgende:
mr jy niet, trots op je bbyquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:14 schreef seto het volgende:
dit hoef je niet aan mij en awesome uit te leggen heurquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik doe aan negging vriend. Straks denkt ze "oh Sapstengel noemt me een slut, maar dat ben ik helemaal niet", maar even later dringt die gedachte door in haar onbewuste en stuurt ze me een dm of ze mijn sletje mag zijn.
Advanced psychology dit, gratis lesje voor jullie.
We hebben een winnaar!!!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
FUck it dan ga ik ook rebel style alle the way... he fanti... als je dalijk hallo tegen mij zegt neem dan direct deze mee in je quote..
Ik lees net je topic in klb over natuurlijke slectie en ben echt met je eens wel. Alle mensen boven 28% lekker spuitje geven. goede topic.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:19 schreef seto het volgende:
[..]
dit hoef je niet aan mij en awesome uit te leggen heur
dit zal nooit veranderenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:15 schreef JackieBrown het volgende:
wrom is een man die veel vrouwe neukt een held en een vrouw die veel mannen neukt een slet da klopt gwn niet gwn doen.
ik heb gestemd!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:20 schreef Awesome_ het volgende:
Volgende week donderdag hoor ik trouwens of ik aids heb. Wat denken jullie?
Poll: Heeft Awesome_ een soa?
• Ja. Want seks met behaarde Hongaarse mannen
• Ja. Maar ik wens hem het allerbeste.
• Nee. Hij heeft helemaal geen seks gehad.
• Nee. Hij fixte alleen brave chicks
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gewoon het beste kwajong. Ben niet zo als die andere hier. Weet je toch.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:20 schreef Awesome_ het volgende:
Volgende week donderdag hoor ik trouwens of ik aids heb. Wat denken jullie?
Poll: Heeft Awesome_ een soa?
• Ja. Want seks met behaarde Hongaarse mannen
• Ja. Maar ik wens hem het allerbeste.
• Nee. Hij heeft helemaal geen seks gehad.
• Nee. Hij fixte alleen brave chicks
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik zal dit niet vergeten vriend. wobbiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon het beste kwajong. Ben niet zo als die andere hier. Weet je toch.
link?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens hebbe jullie mijn aanval op klb sc nog voortgezet?
Volgens mij niet. Maar in principe ben ik hele avond beschikbaar dus zware geschut is gearriveerd. We tactical nuken die bitchesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens hebbe jullie mijn aanval op klb sc nog voortgezet?
Ja dat was 3 dagen terug. Dat is ongeveer 100 topics geleden... Heb gewoon 2 OP's op rij gepakt voor jullie en 10.000 bb geplaatst.quote:
ja goed man met mij wel, met ado beetje kut twee wedstrijden verloren al, beter volgende winnen! gvdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hey leks,
ja druk met de zaak he! Verder alles rustig tog.
Met ado?
Ik voel je broer. (net als heracles en feyenoord) Onze tijd komt wel. Ofzoiets.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja goed man met mij wel, met ado beetje kut twee wedstrijden verloren al, beter volgende winnen! gvd
laten we het hopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik voel je broer. (net als heracles en feyenoord) Onze tijd komt wel. Ofzoiets.
wauwquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja dat was 3 dagen terug. Dat is ongeveer 100 topics geleden... Heb gewoon 2 OP's op rij gepakt voor jullie en 10.000 bb geplaatst.
Begint hier:
KLB / [KLB SC] gym wint
We moete statement maken. We verliezen aan terrein en daar pas ik voor. Vroeger op schoolplein stond ik ook altijd bij de stoerste jongens. Ik wil gewoon met rechte rug kunnen zeggen dat ik bij fok gym club hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik moet trouwens m'n dieetclub op nog afmaken. Ik zal ze hebben.
Is dat een Chinees hondje?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Aanval is de beste verdediging vriend. Dat heb ik geleerd van SunTzu.
waarom nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:14 schreef seto het volgende:
Dankje voor je cockblock trouwens...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja dat was 3 dagen terug. Dat is ongeveer 100 topics geleden... Heb gewoon 2 OP's op rij gepakt voor jullie en 10.000 bb geplaatst.
Begint hier:
KLB / [KLB SC] gym wint
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef sletteketet het volgende:
Oh laat dat van die voicemail dan maar zitten ok.
???quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dankje voor je cockblock trouwens...
[..]
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef sletteketet het volgende:
[ afbeelding ]
Dima zie je er zo uit?
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef sletteketet het volgende:
Oh laat dat van die voicemail dan maar zitten ok.
Ik neem aan dat je een grap maakt... Alsof ze echt denkt dat je er zo uitziet... Bel die vrouw toch joh... Yolo. Of neem in ieder geval je telefoon op.quote:
Gaat niet over die skelleblabla user.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:04 schreef Sapstengel het volgende:
Gast alsof ze in het echt een vrouw is. Dat is sowieso een kloon of anders een 2.5/10.
Okay.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
nee
ze is echt vrouw
ik weet hoe haar stem eruitziet :0
nee heb plaatje gezienquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay.
Maar dan kan het nog steeds een 2.5/10 zijn.
Ja ik ook, maar dat zegt niks natuurlijk. Ik kan ook een plaatje in m'n fobo posten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee heb plaatje gezien
in fobo
Lol, ik vind het gewoon een kutuser met dat hele groepje vriendinnen van haar steeds.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik nu iets meer hebben gezien dan foto.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat zegt niks natuurlijk. Ik kan ook een plaatje in m'n fobo posten.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:07 schreef seto het volgende:
die dima probeert echt meisjes via fok te regelen volgens mij
best sadFOUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik werd eerst geregeld
maar ik kon het niet afmaken
ze heeft zelfs topic over mij gemaakt :0
Ik zag haar gisteren bij punk'd. Ben ik de enige die haar gewoon niet knap vind, beetje zelfde gevoel als bij die gosling, krijg altijd het gevoel alsof ik getrollt wordt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:07 schreef JackieBrown het volgende:
ergens in de usa is miley cyrus aan het twerken
[ afbeelding ]
Helaas wel ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:07 schreef JackieBrown het volgende:
ergens in de usa is miley cyrus aan het twerken
[ afbeelding ]
Aah oke, ja geen idee verder van al die perikelen thank jesusquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol, ik vind het gewoon een kutuser met dat hele groepje vriendinnen van haar steeds.
Geen haat tegen Dima overigens, ik wil gewoon niet dat die kloon zijn hart breekt.
phantomesse/olexiequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:06 schreef Awesome_ het volgende:
wie is nu echt het knapste meisje van fok?
haha ik kan ryan gosling best oke vinden, zag net trouwens een gif waarin hij aardig wat massa had aangezet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zag haar gisteren bij punk'd. Ben ik de enige die haar gewoon niet knap vind, beetje zelfde gevoel als bij die gosling, krijg altijd het gevoel alsof ik getrollt wordt?
Ik vind haar ook niks.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zag haar gisteren bij punk'd. Ben ik de enige die haar gewoon niet knap vind, beetje zelfde gevoel als bij die gosling, krijg altijd het gevoel alsof ik getrollt wordt?
VeerEliquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:06 schreef Awesome_ het volgende:
paps is vast supertrots als hij d'r zo op mtv voorbij ziet komenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:12 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou haar alleen geven omdat ik dan achy breaky heart met haar vader kan zingen.
Enige waar haar vader trots op is, is hun incestverleden en haar dick sucking skills.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
paps is vast supertrots als hij d'r zo op mtv voorbij ziet komen
[ afbeelding ]
Srs?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aah oke, ja geen idee verder van al die perikelen thank jesus
[..]
phantomesse/olexie
Wie is het lekkerste wijf van FOK!?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ja die shit buy ik dus ff mooi niet he. Die Kore trouwens. Goddamn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wie is het lekkerste wijf van FOK!?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
lol boeiie ik ga met die lekkere fok vrouwen vandoor toch daarna moge jullie
Killed in action. Zo wil ik ook sterven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Halter van 160 kg wordt ecto fataal
Wat een baggerslecht geschreven artikelen toch op de FP. Dat daar nog mensen komen...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Halter van 160 kg wordt ecto fataal
Fake natties.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
gymboys flexen voor wie het eerste mag dippen in de lekkerste fokchick
haha iemand compleet fucken geniaal!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
http://dontevenreply.com/view.php?post=111
Ik MOET deze shit ook gaan doen.
Stond toevallig in m'n bladwijzers, ze zijn vrijwel allemaal genius in dat archief, alles al ooit gelezen. Te leuk gewoon.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha iemand compleet fucken geniaal!
heb net bladwijzer gemaakt ervanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Stond toevallig in m'n bladwijzers, ze zijn vrijwel allemaal genius in dat archief, alles al ooit gelezen. Te leuk gewoon.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:35 schreef Awesome_ het volgende:
http://dontevenreply.com/view.php?post=84
Dit blijft zijn beste. Tranen over m'n wangen.
can't.breathe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:35 schreef Awesome_ het volgende:
http://dontevenreply.com/view.php?post=84
Dit blijft zijn beste. Tranen over m'n wangen.
deze mening deel ik, prima verwoord.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk dat er sowieso een of andere onbekende fokster het lekkerst is. En niet een van die meisjes uit US of de slowchat topics.
Hahaha tering!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
http://dontevenreply.com/view.php?post=111
Ik MOET deze shit ook gaan doen.
Al die emails zijn uitgeschreven door dezelfde persoon.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:49 schreef Awesome_ het volgende:
http://dontevenreply.com/view.php?post=50
Fuck me.![]()
Jij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Al die emails zijn uitgeschreven door dezelfde persoon.
Ik.quote:
Jij.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef seto het volgende:
lachen om shit van 5 jaar oud
jullie lachen cker ook om friends en big bang theory
Ik had de houdbaarheidsdatum niet gezien, sorry.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef seto het volgende:
Chappelle's show is 10 jaar oud. Zou nog steeds lachen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef seto het volgende:
Alle gains wegquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik had de houdbaarheidsdatum niet gezien, sorry.
Wel gelachen. Word ik nu ziek?
Loop je me nu hele tijd te negere joh.... Maak nie uit, ik vind je toch wel oke!quote:
Waarom heb je me niet gegroetquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Loop je me nu hele tijd te negere joh.... Maak nie uit, ik vind je toch wel oke!
Hey etha... Grote beer van me!quote:
Ik zou zeggen bedenk het.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Met de huidige technologie kunnen ze toch wel een toekomstspiegel maken, zo een touchscreen spiegel. Waarbij je zo kleding uit een droplist kan kiezen en je lichaamsmaten automatisch gescand worden waarbij dan automatisch wordt aangegeven welke maat je nodig hebt.
Zo kan de winkelbediende de juiste kledingstuk voor je uit de schappen halen en klaar ben je toch...
Waarom zo moeilijk alles...
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb shirtjes varierend van XS tot L.
Ik heb al meer dan half jaar geen kleding gekocht.
Waarom maken ze niet eenduidige kledingmaten, hoe moet ik nou weten welke maat ik moet kiezen in de winkelschappen, dat passen is ook zo irritant en tijdrovend altijd...
Hoi Frikadelquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hey etha... Grote beer van me!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
BJ heeft 2 prachtige dochters gekregen en ze is mooi slank gebleven. Zij is pas een goed voorbeeld!
Voor mensen die moeite hebben met lijstjes.
Doe misschien elke dag saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, plan wat je wil eten, maak voor jezelf een O, L, D met T's als je wil.
Plannen is toch nog steeds het belangrijkst, meer nog dat wat je naar binnen werkt op een dag.
Bepaal voor jezelf wat je het best ligt.
Voor sommigen vult kwark goed, voor veel ook niet
Voor sommigen vult volikorenbrood goed, voor veel ook niet.
Hou rekening met wat je lekker vind en neem daar de gezondere keuzes in.
Een kroket is helemaal niet zo slecht en ontzettend lekker... Ik zou zeggen; geniet ervan met een lekkere mosterd!
Maar je kan dezelfde kroket ook eten met een witte bol, mayonaise en een bakje patat erbij. Dat scheelt de wereld, echt!
Gegrilde groente zoals paprika, uien, champignons, courgette... heerlijk! Zo'n lekker smaakje in de grillpan
zo zit ik standaard als ik de melding krijg dat iemand mij heeft gequotequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha seto opbokken met je hijggif
Damn, nice ty.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:13 schreef ChesterPerry het volgende:
voor de hiphopliefhebbers hier, een van de hardste freestyles ooit
Terecht, wat een kutmuziek. Sowieso alles van Pitbullquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Kreeg daarnet kleine rage toen mijn zus per se naar dat nummer van christina en pitbull wilde luisteren.
Die is best afgevallenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Terecht, wat een kutmuziek. Sowieso alles van Pitbull
Christina vind ik er wel hot uitzien in deze recente foto:
[ afbeelding ]
zou geven.
vond de muziek van Christina altijd al goed kijk graag naar der videosquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Terecht, wat een kutmuziek. Sowieso alles van Pitbull
Christina vind ik er wel hot uitzien in deze recente foto:
[ afbeelding ]
zou geven.
Pas op dat je geen hartstilstand krijgt hèquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:15 schreef Beach het volgende:
zo knallen even snel mijn laatste dexaprine opmaken
Sterven in het harnas.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
Pas op dat je geen hartstilstand krijgt hè
Hypnotiserend deze gifquote:
Overeem is gewoon een baas. Als ik hem zie vechten hoop ik altijd dat hij wint. Gewoon sowieso.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:17 schreef Sapstengel het volgende:
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Hij's chubby geworden.
zoiezoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Overeem is gewoon een baas. Als ik hem zie vechten hoop ik altijd dat hij wint. Gewoon sowieso.
Rustig man... Maak gelukkig zelf me eige feestje.!quote:
watser loos dan dat je je eigen feestje moet makenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Rustig man... Maak gelukkig zelf me eige feestje.!
Inspirerend!! Dit moet ik ook doenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Rustig man... Maak gelukkig zelf me eige feestje.!
hell noquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:34 schreef seto het volgende:
alsof je nooit op christina hebt gefapt beach
nee vond het ordinair plus een kutnrquote:
SEX / Deel 2 : Andere mannen raken opgewonden van mijn vriendinquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:19 schreef JackieBrown het volgende:
omg ik trek de laatste tijd kindjes aan en vind ze nog schattig ook
ja of gwn lelijk dat kan ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:18 schreef Beach het volgende:
Ben ik eng als een meid niet de fiets naast mij pakt maar er één open tussen laat?
Sorry... The download isn't available anymorequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
SEX / Deel 2 : Andere mannen raken opgewonden van mijn vriendin
En Etha cuckold het allemaal wel even?
Zie laatste paar posts, nieuw filmpje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry... The download isn't available anymore
bedankt voor niks
kk mn kop kan ik niet veranderen hoeveel ik ook zou liftenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja of gwn lelijk dat kan ook
Eerste wat me opvalt is lordosisquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zie laatste paar posts, nieuw filmpje.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Inspirerend!! Dit moet ik ook doen
Dat vonden we al voordat je je voorkeur voor koffie vertelde.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:57 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik een speciale koffie kies ga ik altijd voor de Spaanse koffie. Vinden jullie mij nu homo of niet?
Hee, hee. Dat kan ook aardiger, he strand. Ik bedoel, wanneer heb ik jou zo ooit op de man aangevallen? He? Precies. Nooit. Dus denk in het vervolg even na voordat je zo fel reageert. Ik heb ook gevoel. words hurt vriend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat vonden we al voordat je je voorkeur voor koffie vertelde.
Is toch een grapjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hee, hee. Dat kan ook aardiger, he strand. Ik bedoel, wanneer heb ik jou zo ooit op de man aangevallen? He? Precies. Nooit. Dus denk in het vervolg even na voordat je zo fel reageert. Ik heb ook gevoel. words hurt vriend.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |