Jij.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef seto het volgende:
lachen om shit van 5 jaar oud
jullie lachen cker ook om friends en big bang theory
Ik had de houdbaarheidsdatum niet gezien, sorry.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef seto het volgende:
Chappelle's show is 10 jaar oud. Zou nog steeds lachen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef seto het volgende:
Alle gains wegquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik had de houdbaarheidsdatum niet gezien, sorry.
Wel gelachen. Word ik nu ziek?
Loop je me nu hele tijd te negere joh.... Maak nie uit, ik vind je toch wel oke!quote:
Waarom heb je me niet gegroetquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Loop je me nu hele tijd te negere joh.... Maak nie uit, ik vind je toch wel oke!
Hey etha... Grote beer van me!quote:
Ik zou zeggen bedenk het.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Met de huidige technologie kunnen ze toch wel een toekomstspiegel maken, zo een touchscreen spiegel. Waarbij je zo kleding uit een droplist kan kiezen en je lichaamsmaten automatisch gescand worden waarbij dan automatisch wordt aangegeven welke maat je nodig hebt.
Zo kan de winkelbediende de juiste kledingstuk voor je uit de schappen halen en klaar ben je toch...
Waarom zo moeilijk alles...
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb shirtjes varierend van XS tot L.
Ik heb al meer dan half jaar geen kleding gekocht.
Waarom maken ze niet eenduidige kledingmaten, hoe moet ik nou weten welke maat ik moet kiezen in de winkelschappen, dat passen is ook zo irritant en tijdrovend altijd...
Hoi Frikadelquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hey etha... Grote beer van me!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
BJ heeft 2 prachtige dochters gekregen en ze is mooi slank gebleven. Zij is pas een goed voorbeeld!
Voor mensen die moeite hebben met lijstjes.
Doe misschien elke dag saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, plan wat je wil eten, maak voor jezelf een O, L, D met T's als je wil.
Plannen is toch nog steeds het belangrijkst, meer nog dat wat je naar binnen werkt op een dag.
Bepaal voor jezelf wat je het best ligt.
Voor sommigen vult kwark goed, voor veel ook niet
Voor sommigen vult volikorenbrood goed, voor veel ook niet.
Hou rekening met wat je lekker vind en neem daar de gezondere keuzes in.
Een kroket is helemaal niet zo slecht en ontzettend lekker... Ik zou zeggen; geniet ervan met een lekkere mosterd!
Maar je kan dezelfde kroket ook eten met een witte bol, mayonaise en een bakje patat erbij. Dat scheelt de wereld, echt!
Gegrilde groente zoals paprika, uien, champignons, courgette... heerlijk! Zo'n lekker smaakje in de grillpan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |