Dat je dat kan weerstaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mezelf net volgepropt met roerbakgroente. Ross is zelf een soort kentucky fried chicken aan het maken en dat maakt hij echt goddelijk lekker, maar ik wilde het per se niet hebben. En nu zit ik propvol en hoef ik het niet
De groente was ook heel erg lekkerquote:
teveel. ik heb eten voor vanavond, paprika en augurk voor tussendoor, en ontbijt voor morgen. als ik nu naar de winkel ga koop ik zooi,quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De groente was ook heel erg lekkerGelukkig ben ik ook dol op groente, dat scheelt qua maagvulling.
En Myraela, het lukt me ook vaak niet hoorEn hij had ook donuts gehaald, en daar wilde ik óók al niets van. Al met al een goede reden voor een verzadigd gevoel.
Winkels zijn nog open, kwak! Ik weet niet hoe veel moeite dat is?
www.kiesdejuistesportbeha.nlquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:33 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ging een sportbh kopen. Nou ja, that failed. Zelfs speciaalzaken hebben geen 80F op voorraad
Maar ik wil er gewoon een (liefst meerderequote:
Welkom!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef Luke83 het volgende:
Hallo!
Na een poosje mee te hebben gelezen, nu besloten ook actief mee te posten.
Na verschillende afvalpogingen gedaan te hebben, met kortstondig resultaat, is de knop een dikke maand geleden omgegaan. Resultaat tot nu toe -6,4 kilo. Nu weet ik dat de eerste kilo's er het snelst afgaan, dus lijkt me dit een mooi moment om me hier eens te gaan mengen
je kunt ook langsgaan bij deze dame in Almerequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar ik wil er gewoon een (liefst meerdere) in een winkel passen, kijken of ie goed zit, afrekenen en naar huis. Online shoppen faal ik altijd in
uniek!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
BJ heeft 2 prachtige dochters gekregen en ze is mooi slank gebleven. Zij is pas een goed voorbeeld!
Voor mensen die moeite hebben met lijstjes.
Doe misschien elke dag saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, plan wat je wil eten, maak voor jezelf een O, L, D met T's als je wil.
Plannen is toch nog steeds het belangrijkst, meer nog dat wat je naar binnen werkt op een dag.
Bepaal voor jezelf wat je het best ligt.
Voor sommigen vult kwark goed, voor veel ook niet
Voor sommigen vult volikorenbrood goed, voor veel ook niet.
Hou rekening met wat je lekker vind en neem daar de gezondere keuzes in.
Een kroket is helemaal niet zo slecht en ontzettend lekker... Ik zou zeggen; geniet ervan met een lekkere mosterd!
Maar je kan dezelfde kroket ook eten met een witte bol, mayonaise en een bakje patat erbij. Dat scheelt de wereld, echt!
Gegrilde groente zoals paprika, uien, champignons, courgette... heerlijk! Zo'n lekker smaakje in de grillpan
Al gezocht bij de gevonden voorwerpenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef Sjeen het volgende:
7 jaar verder en nog steeds 20 kilo kwijt, ik ben er blij mee hoor
pff ik zal nog eens zwaaienquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Al gezocht bij de gevonden voorwerpen
Knap hoor!
Heb jij je eetpatroon en / of sportpatroon blijvend omgegooid?
En mis je wat?
Ja doe geen moeitequote:
Mweh, Alkmaar - Almere is nou niet echt iets dat je vrijwillig doetquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:53 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
je kunt ook langsgaan bij deze dame in Almere
tja of je laat iets opsturenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mweh, Alkmaar - Almere is nou niet echt iets dat je vrijwillig doet
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja doe geen moeite![]()
* uniekhoorn houdt sowieso wel een beetje van Dido
Lekker genoten van je sushi en van DH?
Ik vind het gewoon vooral stom dat overal maatje "gangbaar" lijkt te hangen. Is een grotere cupmaat dan zoiets vreemds, terwijl teveel vrouwen de verkeerde bh-maat dragen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:36 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
tja of je laat iets opsturenik heb daar twee Freya sportbeha's vandaan, 80g. Je kunt moeilijk doen en stad en land afreizen in de hoop dat ze érgens iets hebben of iets bestellen bij een site waar ze meer dan genoeg keus hebben
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:43 schreef LadyOracle het volgende:
Maar goed, daarom <3 mannen <3 want die zeggen er of niks over, of ze zijn eerlijk, of ze staren gewoon naar je decolleté.
wilde ik net zeggen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Nadat ik er tegenin ging zei mijn moeder nog: ja maar, ik bedoel dat je nu een normaal figuur hebt!
Het was lief bedoeld natuurlijkEn moeders zijn niet jaloers (de mijne in ieder geval echt niet), die willen gewoon dat hun dochters gelukkig zijn.
Say what nowquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Een kroket is helemaal niet zo slecht en ontzettend lekker... Ik zou zeggen; geniet ervan met een lekkere mosterd!
Maar je kan dezelfde kroket ook eten met een witte bol, mayonaise en een bakje patat erbij. Dat scheelt de wereld, echt!
Volgens mij heeft uniekhoorn het een beetje raar opgeschreven en bedoelt ze dat je best een kroketje kan eten. Maar dat het een heel ander verhaal wordt qua kcal als je datzelfde kroketje met een wit bolletje en patat met mayonaise eet (zoals de meeste mensen doen): dan is het gewoon een heel vette en slechte hap.quote:
Of het is gewoon een wonder dieet! Dan stap ik over, elke dag kroketjes en patat met mayo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Aangezien ze zelf héél veel en blijvend is afgevallen schat ik dat wel zo in ja
Mijne wel helaas. De ene dag zeiken dat ik dik was en er wat aan moest doen, de dag erna chocola meenemen en als ik dan niet hoefde 'maar dit is je favoriete chocola, en ik neem het speciaal voor jou mee' en het gewoon open maken en op bureau leggen he... Maar goed. Lang geleden. Spreek haar niet meer. Maar jaloezie kan dus ook echt bij moeders, ook tussen het beste voor je kind willen door...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Nadat ik er tegenin ging zei mijn moeder nog: ja maar, ik bedoel dat je nu een normaal figuur hebt!
Het was lief bedoeld natuurlijkEn moeders zijn niet jaloers (de mijne in ieder geval echt niet), die willen gewoon dat hun dochters gelukkig zijn.
Wat triest zegquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:08 schreef LadyOracle het volgende:
Mijne wel helaas. De ene dag zeiken dat ik dik was en er wat aan moest doen, de dag erna chocola meenemen en als ik dan niet hoefde 'maar dit is je favoriete chocola, en ik neem het speciaal voor jou mee' en het gewoon open maken en op bureau leggen he... Maar goed. Lang geleden. Spreek haar niet meer. Maar jaloezie kan dus ook echt bij moeders, ook tussen het beste voor je kind willen door...
ik eet bewuster... Dat lukt niet altijd overigens vandaar dat het niet al 7 jaar de 27 kilo die ik was afgevallen zijn, maar 'slechts' 20 kilo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Al gezocht bij de gevonden voorwerpen
Knap hoor!
Heb jij je eetpatroon en / of sportpatroon blijvend omgegooid?
En mis je wat?
Datte. Soms in mijn enthousiasme, schrijf ik dingen nogal letterlijk. Thanks Isa.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij heeft uniekhoorn het een beetje raar opgeschreven en bedoelt ze dat je best een kroketje kan eten. Maar dat het een heel ander verhaal wordt qua kcal als je datzelfde kroketje met een wit bolletje en patat met mayonaise eet (zoals de meeste mensen doen): dan is het gewoon een heel vette en slechte hap.
Mijn moeder wist inderdaad niet zo goed hoe ze moeder moet zijn. Ze had zelf ook het slechtst mogelijke voorbeeld gehad. Vergeleken daarmee deed ze het al een stuk beter, zeg maar. Het vervelende is, als je ouder bent snap je het allemaal wel, maar als kind ben je er gewoon niet tegen gewapend. Achteraf vallen me wel meer dingen op. Bijvoorbeeld dat ik volgens haar altijd zo snel te dik werd, en ik moest daarom als kleuter alle snoepjes die ik kreeg mee naar huis nemen en in een trommel stoppen, dan mocht ik daar in het weekend van eten. Maar ik had een paar jaar later wel een vol Flippo-album, en niet omdat ik die van andere mensen kreeg... Die dingen kloppen ook niet echt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat triest zegIk ben heel blij dat ik een schat van een moeder heb! Kan me ook zo moeilijk voorstellen dat moeders zo zijn zoals die van jou. Nooit echt moeder geworden, denk ik dan. Of zeg ik dat nu verkeerd?
Succes met de pull upsquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:23 schreef miss_sly het volgende:
Nee, ook geen conditietest, maar dat vind ik ook minder nodig. Ik merk zo wel dat mijn conditie enorm verbeterd is. Ik doe alle drie de cardio-apparaten nu twee niveaus hoger en kan daarbij een lagere hartslag aanhouden, bijvoorbeeld.
We hebben dus een tweede schema erbij: touwtje springen, push ups, pull ups (nou, dat is een uitdaging), deadlift met kettle bell, roeien en een oefening voor de core. We zitten nu dus een beetje in het kracht honk
We're moving up (ook letterlijk, want het krachthonk is bij ons een paar treden hoger wegens split level
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |