abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130137312
Ik heb mezelf net volgepropt met roerbakgroente. Ross is zelf een soort kentucky fried chicken aan het maken en dat maakt hij echt goddelijk lekker, maar ik wilde het per se niet hebben. En nu zit ik propvol en hoef ik het niet 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130137349
Lekker gevoel is dat he Isa :)
pi_130137411
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mezelf net volgepropt met roerbakgroente. Ross is zelf een soort kentucky fried chicken aan het maken en dat maakt hij echt goddelijk lekker, maar ik wilde het per se niet hebben. En nu zit ik propvol en hoef ik het niet 8-)
Dat je dat kan weerstaan. :9

Al heb ik al een paar keer voor het personeelseten kippenpootjes gemaakt, en vervolgens zelf braaf wat salade gepakt. :') Maar gebakken kip is wel een zwakke plek hoor. :')

Ik heb hier de salade al klaar staan voor de wraps als m'n vriend zo thuis komt. :9 nomnomnom.
pi_130137413
m'n rauwkost is ook op :')

morgenvroeg boodschappen doen....
Kwak
pi_130137626
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:56 schreef Sarabi het volgende:
Lekker gevoel is dat he Isa :)
De groente was ook heel erg lekker *O* Gelukkig ben ik ook dol op groente, dat scheelt qua maagvulling.

En Myraela, het lukt me ook vaak niet hoor :@ En hij had ook donuts gehaald, en daar wilde ik óók al niets van. Al met al een goede reden voor een verzadigd gevoel.

Winkels zijn nog open, kwak! Ik weet niet hoe veel moeite dat is?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130137667
Vandaag overigens wel 3 uur gesport :') Beetje overkill, ben helemaal stram als ik nu van de stoel op sta.
pi_130137925
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De groente was ook heel erg lekker *O* Gelukkig ben ik ook dol op groente, dat scheelt qua maagvulling.

En Myraela, het lukt me ook vaak niet hoor :@ En hij had ook donuts gehaald, en daar wilde ik óók al niets van. Al met al een goede reden voor een verzadigd gevoel.

Winkels zijn nog open, kwak! Ik weet niet hoe veel moeite dat is?
teveel. ik heb eten voor vanavond, paprika en augurk voor tussendoor, en ontbijt voor morgen. als ik nu naar de winkel ga koop ik zooi, :N
Kwak
pi_130138008
Maar beter niet doen dan :Y
pi_130138782
Ik ging een sportbh kopen. Nou ja, that failed. Zelfs speciaalzaken hebben geen 80F op voorraad 8)7
pi_130142266
Ik heb 60 km gefietst vandaag en nu ben voldaan maar moe *) Ik eet nogal veel brood tegenwoordig, lekker makkelijk en vind het steeds lekkerder. En Tink appels met kaneel :9~ Ik ga er morgen van de winkel meebrengen :D

Dit weekend zijn het hier ook mosselen, heb er al zin in. Het is lang geleden dat ik nog eens paella heb gemaakt, zou ik ook nog wel eens kunnen doen. Zou je dat ook in porties kunnen invriezen? Ik vries normaal alleen sauzen in en kook de rijst of pasta op het moment zelf. Iemand ervaring met ingevroren rijst of het nog te eten is?
pi_130143992
Hallo!
Na een poosje mee te hebben gelezen, nu besloten ook actief mee te posten.
Na verschillende afvalpogingen gedaan te hebben, met kortstondig resultaat, is de knop een dikke maand geleden omgegaan. Resultaat tot nu toe -6,4 kilo. Nu weet ik dat de eerste kilo's er het snelst afgaan, dus lijkt me dit een mooi moment om me hier eens te gaan mengen :)
It's better to regret something you did than something you didn't do
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:08:18 #262
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130144632
Sushi :9 en net naar de super geweest en geen troep meegenomen voor ons filmavondje. Zou ik normaal wel doen, ook al zit ik al vol.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:08:47 #263
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130144654
quote:
18s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:33 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ging een sportbh kopen. Nou ja, that failed. Zelfs speciaalzaken hebben geen 80F op voorraad 8)7
www.kiesdejuistesportbeha.nl :Y
And eternity in an hour.
pi_130145803
quote:
Maar ik wil er gewoon een (liefst meerdere :') ) in een winkel passen, kijken of ie goed zit, afrekenen en naar huis. Online shoppen faal ik altijd in :')
pi_130145872
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef Luke83 het volgende:
Hallo!
Na een poosje mee te hebben gelezen, nu besloten ook actief mee te posten.
Na verschillende afvalpogingen gedaan te hebben, met kortstondig resultaat, is de knop een dikke maand geleden omgegaan. Resultaat tot nu toe -6,4 kilo. Nu weet ik dat de eerste kilo's er het snelst afgaan, dus lijkt me dit een mooi moment om me hier eens te gaan mengen :)
Welkom!

Hoe pak je het aan en wat is je doel?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:31:05 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130148216
BJ heeft 2 prachtige dochters gekregen en ze is mooi slank gebleven. Zij is pas een goed voorbeeld!

Voor mensen die moeite hebben met lijstjes.
Doe misschien elke dag saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, plan wat je wil eten, maak voor jezelf een O, L, D met T's als je wil.
Plannen is toch nog steeds het belangrijkst, meer nog dat wat je naar binnen werkt op een dag.
Bepaal voor jezelf wat je het best ligt.
Voor sommigen vult kwark goed, voor veel ook niet
Voor sommigen vult volikorenbrood goed, voor veel ook niet.

Hou rekening met wat je lekker vind en neem daar de gezondere keuzes in.

Een kroket is helemaal niet zo slecht en ontzettend lekker... Ik zou zeggen; geniet ervan met een lekkere mosterd!
Maar je kan dezelfde kroket ook eten met een witte bol, mayonaise en een bakje patat erbij. Dat scheelt de wereld, echt!

Gegrilde groente zoals paprika, uien, champignons, courgette... heerlijk! Zo'n lekker smaakje in de grillpan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:53:48 #267
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130149310
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:36 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Maar ik wil er gewoon een (liefst meerdere :') ) in een winkel passen, kijken of ie goed zit, afrekenen en naar huis. Online shoppen faal ik altijd in :')
je kunt ook langsgaan bij deze dame in Almere :Y
And eternity in an hour.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:54:13 #268
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130149324
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
BJ heeft 2 prachtige dochters gekregen en ze is mooi slank gebleven. Zij is pas een goed voorbeeld!

Voor mensen die moeite hebben met lijstjes.
Doe misschien elke dag saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, plan wat je wil eten, maak voor jezelf een O, L, D met T's als je wil.
Plannen is toch nog steeds het belangrijkst, meer nog dat wat je naar binnen werkt op een dag.
Bepaal voor jezelf wat je het best ligt.
Voor sommigen vult kwark goed, voor veel ook niet
Voor sommigen vult volikorenbrood goed, voor veel ook niet.

Hou rekening met wat je lekker vind en neem daar de gezondere keuzes in.

Een kroket is helemaal niet zo slecht en ontzettend lekker... Ik zou zeggen; geniet ervan met een lekkere mosterd!
Maar je kan dezelfde kroket ook eten met een witte bol, mayonaise en een bakje patat erbij. Dat scheelt de wereld, echt!

Gegrilde groente zoals paprika, uien, champignons, courgette... heerlijk! Zo'n lekker smaakje in de grillpan
uniek! :W :*
And eternity in an hour.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:56:04 #269
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130149392
7 jaar verder en nog steeds 20 kilo kwijt, ik ben er blij mee hoor :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:10:17 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130149901
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef Sjeen het volgende:
7 jaar verder en nog steeds 20 kilo kwijt, ik ben er blij mee hoor :)
Al gezocht bij de gevonden voorwerpen :P
Knap hoor!
Heb jij je eetpatroon en / of sportpatroon blijvend omgegooid?
En mis je wat?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:24:37 #271
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130150604
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Knap hoor!
En mis je wat?
pff ik zal nog eens zwaaien :{w
And eternity in an hour.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:26:56 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130150733
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:24 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

pff ik zal nog eens zwaaien :{w
Ja doe geen moeite :{w

* uniekhoorn houdt sowieso wel een beetje van Dido

Lekker genoten van je sushi en van DH?
pi_130150961
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:53 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

je kunt ook langsgaan bij deze dame in Almere :Y
Mweh, Alkmaar - Almere is nou niet echt iets dat je vrijwillig doet :P
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:36:09 #274
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130151184
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:31 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Mweh, Alkmaar - Almere is nou niet echt iets dat je vrijwillig doet :P
tja of je laat iets opsturen :P ik heb daar twee Freya sportbeha's vandaan, 80g. Je kunt moeilijk doen en stad en land afreizen in de hoop dat ze érgens iets hebben of iets bestellen bij een site waar ze meer dan genoeg keus hebben :P
And eternity in an hour.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:36:29 #275
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130151205
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja doe geen moeite :{w

* uniekhoorn houdt sowieso wel een beetje van Dido

Lekker genoten van je sushi en van DH?
:Y :9
And eternity in an hour.
pi_130151278
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:36 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

tja of je laat iets opsturen :P ik heb daar twee Freya sportbeha's vandaan, 80g. Je kunt moeilijk doen en stad en land afreizen in de hoop dat ze érgens iets hebben of iets bestellen bij een site waar ze meer dan genoeg keus hebben :P
Ik vind het gewoon vooral stom dat overal maatje "gangbaar" lijkt te hangen. Is een grotere cupmaat dan zoiets vreemds, terwijl teveel vrouwen de verkeerde bh-maat dragen? :?
pi_130158033
Ze hebben wel veel regen op Lowlands, onze meiden. Of valt dat alleen in het noorden?
pi_130158086
En mijn moeder was gisteren de eerste om de legendarische ergerlijke woorden uit te spreken: Je moet niet meer afvallen hoor! Je bent mooi zo!

:{ Ik kan daar zo sacherijnig van worden :@

Heb maar gezegd dat een BMI boven de 30 nog steeds staat voor obesitas en dat betekent nog steeds ongezond te dik. Punt.
pi_130158415
Ik snap echt nooit waarom mensen dat zeggen. Hoor ook regelmatig "nee joh, je bent niet dik!" Mensen, ik heb een spiegel, en meetlint en een weegschaal, en ik ben niet achterlijk.

Soms bedoelen ze het misschien geruststellend, dat je er niet uitziet als het monster van Frankenstein ondanks een paar kilo extra, maar soms is het volgens mij echt bedoeld omdat ze het bedreigend vinden als je afvalt of er jaloers op zijn.

Maar goed, daarom <3 mannen <3 want die zeggen er of niks over, of ze zijn eerlijk, of ze staren gewoon naar je decolleté.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_130158441
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:43 schreef LadyOracle het volgende:
Maar goed, daarom <3 mannen <3 want die zeggen er of niks over, of ze zijn eerlijk, of ze staren gewoon naar je decolleté.
_O- :D

Nadat ik er tegenin ging zei mijn moeder nog: ja maar, ik bedoel dat je nu een normaal figuur hebt!
Het was lief bedoeld natuurlijk O+ En moeders zijn niet jaloers (de mijne in ieder geval echt niet), die willen gewoon dat hun dochters gelukkig zijn.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:48:41 #281
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130158457
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nadat ik er tegenin ging zei mijn moeder nog: ja maar, ik bedoel dat je nu een normaal figuur hebt!
Het was lief bedoeld natuurlijk O+ En moeders zijn niet jaloers (de mijne in ieder geval echt niet), die willen gewoon dat hun dochters gelukkig zijn.
wilde ik net zeggen.

Mijn moeder zegt dat soort dingen ook en die boeit het echt niet dat haar dochter slanker is. Overigens is mijn moeder niet dik. Wel wat ingezakt :P
And eternity in an hour.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:50:03 #282
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_130158474
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Say what now _O-
Deathlift or Die.
pi_130158573
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:50 schreef Ethanolic het volgende:

Say what now _O-
Volgens mij heeft uniekhoorn het een beetje raar opgeschreven en bedoelt ze dat je best een kroketje kan eten. Maar dat het een heel ander verhaal wordt qua kcal als je datzelfde kroketje met een wit bolletje en patat met mayonaise eet (zoals de meeste mensen doen): dan is het gewoon een heel vette en slechte hap.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:00:17 #284
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_130158592
Ik hoop het voor haar. _O-
Deathlift or Die.
pi_130158620
Aangezien ze zelf héél veel en blijvend is afgevallen schat ik dat wel zo in ja :7
pi_130158642
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Aangezien ze zelf héél veel en blijvend is afgevallen schat ik dat wel zo in ja :7
Of het is gewoon een wonder dieet! Dan stap ik over, elke dag kroketjes en patat met mayo. :9

Ik had gisteren zo'n erge honger dat ik er maar niet in slaap van viel. Gelukkig uiteindelijk toch in slaap gevallen zonder nog eens iets te gaan eten. yay.
pi_130158689
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijne wel helaas. De ene dag zeiken dat ik dik was en er wat aan moest doen, de dag erna chocola meenemen en als ik dan niet hoefde 'maar dit is je favoriete chocola, en ik neem het speciaal voor jou mee' en het gewoon open maken en op bureau leggen he... Maar goed. Lang geleden. Spreek haar niet meer. Maar jaloezie kan dus ook echt bij moeders, ook tussen het beste voor je kind willen door...
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_130158756
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:08 schreef LadyOracle het volgende:
Mijne wel helaas. De ene dag zeiken dat ik dik was en er wat aan moest doen, de dag erna chocola meenemen en als ik dan niet hoefde 'maar dit is je favoriete chocola, en ik neem het speciaal voor jou mee' en het gewoon open maken en op bureau leggen he... Maar goed. Lang geleden. Spreek haar niet meer. Maar jaloezie kan dus ook echt bij moeders, ook tussen het beste voor je kind willen door...
Wat triest zeg :{ Ik ben heel blij dat ik een schat van een moeder heb! Kan me ook zo moeilijk voorstellen dat moeders zo zijn zoals die van jou. Nooit echt moeder geworden, denk ik dan. Of zeg ik dat nu verkeerd?

Ik ben overigens nog steeds rustig oude dieettopics aan het terug lezen en het is wel een spiegel hoor. Ben aanbeland in het gedeelte waar het allemaal mis is gegaan en ik blijf wel posten, maar worstel toch heel erg met het eten. En ik weet dat ik na een tijdje dus ook niet meer post in de dieetclub en dat is de 'het kan me ook allemaal niets meer schelen' fase waarin ik alles eet waar ik maar zin in heb (welkom thuis, kilo's! :W :D )
  Licht Ontvlambaar zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:21:52 #289
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130158827
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Knap hoor!
En mis je wat?
ik eet bewuster... Dat lukt niet altijd overigens vandaar dat het niet al 7 jaar de 27 kilo die ik was afgevallen zijn, maar 'slechts' 20 kilo.

Ik heb een hele tijd start to run gedaan, maar daar werd ik niet echt vrolijk van. Volleybal wel, maar dat lukte ook met een BMI van 36 :') nu lukt het wel een stuk beter :D

En BJ is mijn heldin O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:43:50 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130159066
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij heeft uniekhoorn het een beetje raar opgeschreven en bedoelt ze dat je best een kroketje kan eten. Maar dat het een heel ander verhaal wordt qua kcal als je datzelfde kroketje met een wit bolletje en patat met mayonaise eet (zoals de meeste mensen doen): dan is het gewoon een heel vette en slechte hap.
Datte. Soms in mijn enthousiasme, schrijf ik dingen nogal letterlijk. Thanks Isa.
pi_130159190
Zo, de planning voor de dag:

O1: beschuitje aardbeienjam, glaasje melk
S: Evy les 10
O2 (als in, over 10 minuten): havermout, stuk meloen.
L: 2 volkoren met kaas
T: Appel
D: Chinees
En er zullen nog wel wat hapjes/drankjes bijkomen want de chinees is tijdens een ABO-spelletjes-meet.

En ik ben geen ochtendloper. Het was wel lekker rustig op de weg, dat dan wel. Maar pfff, nog niet mijn ding zo in de vroege ochtend. Dat bootcamp 8 weken om half 10 's morgens gaat nog een uitdaging worden.
pi_130159319
We hebben ons niet gewogen! Daar kwamen we te laat mee, toen we al bezig waren met het nieuwe schema. Maandagavond maar even, voor we beginnen.

Leuke nieuwe dingen in de nieuwe routine, ik heb er zin in! Ons huidige schema is aangepast naar wat we doen (kilo's en niveaus) en de bedoeling is ene keer oude schema, andere keer nieuwe schema en we doen een keer steps & shape. Een leuke combi van cardio en kracht en cardio door kracht. Volgend jaar zomer zijn we vast helemaal in shape :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_130159347
Morning :W

Gisteren lekker sushi gegeten en genoten van een paar drankjes.
Rest van het weekend verder een beetje op letten.
Ben erg benieuwd wat ik vanavond bij schoonfamilie voorgeschoteld krijg....
pi_130159427
Wat voor Chinees ga je vanavond eten, douche eendje? Afhaal of restaurant en heb je al nagedacht over welk gerecht? En ik begrijp dat je geen ochtendloper bent :Y Met hardlopen gaat het bij mij 's avonds ook allemaal gewoon soepeler. Maar je hebt wel les 10 gelopen *O*

Sarabi, ik kwam een lijstje van jou tegen in de oude topics (nu deden we in 2006 nog niet aan echte lijstjes, maar je somde op wat je op een dag at) en allemachtig, wat een crashdieet was dat zeg :o Succes vanavond! En als het te vet lijkt: de helft van een portie nemen?

Miss_sly, hebben jullie wel een nieuwe conditietest oid gedaan? Of alleen een nieuw schema gekregen?
pi_130159445
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat triest zeg :{ Ik ben heel blij dat ik een schat van een moeder heb! Kan me ook zo moeilijk voorstellen dat moeders zo zijn zoals die van jou. Nooit echt moeder geworden, denk ik dan. Of zeg ik dat nu verkeerd?
Mijn moeder wist inderdaad niet zo goed hoe ze moeder moet zijn. Ze had zelf ook het slechtst mogelijke voorbeeld gehad. Vergeleken daarmee deed ze het al een stuk beter, zeg maar. Het vervelende is, als je ouder bent snap je het allemaal wel, maar als kind ben je er gewoon niet tegen gewapend. Achteraf vallen me wel meer dingen op. Bijvoorbeeld dat ik volgens haar altijd zo snel te dik werd, en ik moest daarom als kleuter alle snoepjes die ik kreeg mee naar huis nemen en in een trommel stoppen, dan mocht ik daar in het weekend van eten. Maar ik had een paar jaar later wel een vol Flippo-album, en niet omdat ik die van andere mensen kreeg... Die dingen kloppen ook niet echt.
pi_130159451
Ik weet het Isa -O- jong & dom.
Ja anders ga ik inderdaad op de portie letten, komt vast goed :)
pi_130159513
Nee, ook geen conditietest, maar dat vind ik ook minder nodig. Ik merk zo wel dat mijn conditie enorm verbeterd is. Ik doe alle drie de cardio-apparaten nu twee niveaus hoger en kan daarbij een lagere hartslag aanhouden, bijvoorbeeld.

We hebben dus een tweede schema erbij: touwtje springen, push ups, pull ups (nou, dat is een uitdaging :') ), deadlift met kettle bell, roeien en een oefening voor de core. We zitten nu dus een beetje in het kracht honk :D We're moving up (ook letterlijk, want het krachthonk is bij ons een paar treden hoger wegens split level ;) ).
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:24:10 #298
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130159522
Ja jij at echt superweinig, Sarabi :P

Geen idee van mijn lijstje voor vandaag. Ontbeten met kwark, straks een broodje in de stad, vanavond Turkse tortilla's ws want niemand maakt ze zo lekker als M. :P verder heb ik zin in geld uitgeven en laat hier nu eens een heuleboel interessante winkels zijn 8-)
And eternity in an hour.
pi_130159542
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:24 schreef _Dido_ het volgende:
Ja jij at echt superweinig, Sarabi :P

Ik had in ieder geval geen moeite met 800kcal per dag
pi_130159558
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:23 schreef miss_sly het volgende:
Nee, ook geen conditietest, maar dat vind ik ook minder nodig. Ik merk zo wel dat mijn conditie enorm verbeterd is. Ik doe alle drie de cardio-apparaten nu twee niveaus hoger en kan daarbij een lagere hartslag aanhouden, bijvoorbeeld.

We hebben dus een tweede schema erbij: touwtje springen, push ups, pull ups (nou, dat is een uitdaging :') ), deadlift met kettle bell, roeien en een oefening voor de core. We zitten nu dus een beetje in het kracht honk :D We're moving up (ook letterlijk, want het krachthonk is bij ons een paar treden hoger wegens split level ;) ).
Succes met de pull ups _O- Ik krijg mijn gewicht niet omhoog tot aan de bar. Ja, een klein stukje wil wel. De bodybuildmevrouw met het kick-ass achterwerk deed gisteren 4 setjes van 12 pull ups :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')