quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
lol boeiie ik ga met die lekkere fok vrouwen vandoor toch daarna moge jullie
Killed in action. Zo wil ik ook sterven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Halter van 160 kg wordt ecto fataal
Wat een baggerslecht geschreven artikelen toch op de FP. Dat daar nog mensen komen...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Halter van 160 kg wordt ecto fataal
Fake natties.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
gymboys flexen voor wie het eerste mag dippen in de lekkerste fokchick
haha iemand compleet fucken geniaal!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
http://dontevenreply.com/view.php?post=111
Ik MOET deze shit ook gaan doen.
Stond toevallig in m'n bladwijzers, ze zijn vrijwel allemaal genius in dat archief, alles al ooit gelezen. Te leuk gewoon.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha iemand compleet fucken geniaal!
heb net bladwijzer gemaakt ervanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Stond toevallig in m'n bladwijzers, ze zijn vrijwel allemaal genius in dat archief, alles al ooit gelezen. Te leuk gewoon.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:35 schreef Awesome_ het volgende:
http://dontevenreply.com/view.php?post=84
Dit blijft zijn beste. Tranen over m'n wangen.
can't.breathe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:35 schreef Awesome_ het volgende:
http://dontevenreply.com/view.php?post=84
Dit blijft zijn beste. Tranen over m'n wangen.
deze mening deel ik, prima verwoord.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk dat er sowieso een of andere onbekende fokster het lekkerst is. En niet een van die meisjes uit US of de slowchat topics.
Hahaha tering!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
http://dontevenreply.com/view.php?post=111
Ik MOET deze shit ook gaan doen.
Al die emails zijn uitgeschreven door dezelfde persoon.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:49 schreef Awesome_ het volgende:
http://dontevenreply.com/view.php?post=50
Fuck me.![]()
Jij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Al die emails zijn uitgeschreven door dezelfde persoon.
Ik.quote:
Jij.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef seto het volgende:
lachen om shit van 5 jaar oud
jullie lachen cker ook om friends en big bang theory
Ik had de houdbaarheidsdatum niet gezien, sorry.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef seto het volgende:
Chappelle's show is 10 jaar oud. Zou nog steeds lachen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef seto het volgende:
Alle gains wegquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik had de houdbaarheidsdatum niet gezien, sorry.
Wel gelachen. Word ik nu ziek?
Loop je me nu hele tijd te negere joh.... Maak nie uit, ik vind je toch wel oke!quote:
Waarom heb je me niet gegroetquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Loop je me nu hele tijd te negere joh.... Maak nie uit, ik vind je toch wel oke!
Hey etha... Grote beer van me!quote:
Ik zou zeggen bedenk het.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Met de huidige technologie kunnen ze toch wel een toekomstspiegel maken, zo een touchscreen spiegel. Waarbij je zo kleding uit een droplist kan kiezen en je lichaamsmaten automatisch gescand worden waarbij dan automatisch wordt aangegeven welke maat je nodig hebt.
Zo kan de winkelbediende de juiste kledingstuk voor je uit de schappen halen en klaar ben je toch...
Waarom zo moeilijk alles...
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb shirtjes varierend van XS tot L.
Ik heb al meer dan half jaar geen kleding gekocht.
Waarom maken ze niet eenduidige kledingmaten, hoe moet ik nou weten welke maat ik moet kiezen in de winkelschappen, dat passen is ook zo irritant en tijdrovend altijd...
Hoi Frikadelquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hey etha... Grote beer van me!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
BJ heeft 2 prachtige dochters gekregen en ze is mooi slank gebleven. Zij is pas een goed voorbeeld!
Voor mensen die moeite hebben met lijstjes.
Doe misschien elke dag saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, plan wat je wil eten, maak voor jezelf een O, L, D met T's als je wil.
Plannen is toch nog steeds het belangrijkst, meer nog dat wat je naar binnen werkt op een dag.
Bepaal voor jezelf wat je het best ligt.
Voor sommigen vult kwark goed, voor veel ook niet
Voor sommigen vult volikorenbrood goed, voor veel ook niet.
Hou rekening met wat je lekker vind en neem daar de gezondere keuzes in.
Een kroket is helemaal niet zo slecht en ontzettend lekker... Ik zou zeggen; geniet ervan met een lekkere mosterd!
Maar je kan dezelfde kroket ook eten met een witte bol, mayonaise en een bakje patat erbij. Dat scheelt de wereld, echt!
Gegrilde groente zoals paprika, uien, champignons, courgette... heerlijk! Zo'n lekker smaakje in de grillpan
zo zit ik standaard als ik de melding krijg dat iemand mij heeft gequotequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha seto opbokken met je hijggif
Damn, nice ty.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:13 schreef ChesterPerry het volgende:
voor de hiphopliefhebbers hier, een van de hardste freestyles ooit
Terecht, wat een kutmuziek. Sowieso alles van Pitbullquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Kreeg daarnet kleine rage toen mijn zus per se naar dat nummer van christina en pitbull wilde luisteren.
Die is best afgevallenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Terecht, wat een kutmuziek. Sowieso alles van Pitbull
Christina vind ik er wel hot uitzien in deze recente foto:
[ afbeelding ]
zou geven.
vond de muziek van Christina altijd al goed kijk graag naar der videosquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Terecht, wat een kutmuziek. Sowieso alles van Pitbull
Christina vind ik er wel hot uitzien in deze recente foto:
[ afbeelding ]
zou geven.
Pas op dat je geen hartstilstand krijgt hèquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:15 schreef Beach het volgende:
zo knallen even snel mijn laatste dexaprine opmaken
Sterven in het harnas.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
Pas op dat je geen hartstilstand krijgt hè
Hypnotiserend deze gifquote:
Overeem is gewoon een baas. Als ik hem zie vechten hoop ik altijd dat hij wint. Gewoon sowieso.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:17 schreef Sapstengel het volgende:
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Hij's chubby geworden.
zoiezoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Overeem is gewoon een baas. Als ik hem zie vechten hoop ik altijd dat hij wint. Gewoon sowieso.
Rustig man... Maak gelukkig zelf me eige feestje.!quote:
watser loos dan dat je je eigen feestje moet makenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Rustig man... Maak gelukkig zelf me eige feestje.!
Inspirerend!! Dit moet ik ook doenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Rustig man... Maak gelukkig zelf me eige feestje.!
hell noquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:34 schreef seto het volgende:
alsof je nooit op christina hebt gefapt beach
nee vond het ordinair plus een kutnrquote:
SEX / Deel 2 : Andere mannen raken opgewonden van mijn vriendinquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:19 schreef JackieBrown het volgende:
omg ik trek de laatste tijd kindjes aan en vind ze nog schattig ook
ja of gwn lelijk dat kan ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:18 schreef Beach het volgende:
Ben ik eng als een meid niet de fiets naast mij pakt maar er één open tussen laat?
Sorry... The download isn't available anymorequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
SEX / Deel 2 : Andere mannen raken opgewonden van mijn vriendin
En Etha cuckold het allemaal wel even?
Zie laatste paar posts, nieuw filmpje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry... The download isn't available anymore
bedankt voor niks
kk mn kop kan ik niet veranderen hoeveel ik ook zou liftenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja of gwn lelijk dat kan ook
Eerste wat me opvalt is lordosisquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zie laatste paar posts, nieuw filmpje.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Inspirerend!! Dit moet ik ook doen
Dat vonden we al voordat je je voorkeur voor koffie vertelde.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:57 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik een speciale koffie kies ga ik altijd voor de Spaanse koffie. Vinden jullie mij nu homo of niet?
Hee, hee. Dat kan ook aardiger, he strand. Ik bedoel, wanneer heb ik jou zo ooit op de man aangevallen? He? Precies. Nooit. Dus denk in het vervolg even na voordat je zo fel reageert. Ik heb ook gevoel. words hurt vriend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat vonden we al voordat je je voorkeur voor koffie vertelde.
Is toch een grapjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hee, hee. Dat kan ook aardiger, he strand. Ik bedoel, wanneer heb ik jou zo ooit op de man aangevallen? He? Precies. Nooit. Dus denk in het vervolg even na voordat je zo fel reageert. Ik heb ook gevoel. words hurt vriend.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef Beach het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |