zo zit ik standaard als ik de melding krijg dat iemand mij heeft gequotequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha seto opbokken met je hijggif
Damn, nice ty.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:13 schreef ChesterPerry het volgende:
voor de hiphopliefhebbers hier, een van de hardste freestyles ooit
Terecht, wat een kutmuziek. Sowieso alles van Pitbullquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Kreeg daarnet kleine rage toen mijn zus per se naar dat nummer van christina en pitbull wilde luisteren.
Die is best afgevallenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Terecht, wat een kutmuziek. Sowieso alles van Pitbull
Christina vind ik er wel hot uitzien in deze recente foto:
[ afbeelding ]
zou geven.
vond de muziek van Christina altijd al goed kijk graag naar der videosquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Terecht, wat een kutmuziek. Sowieso alles van Pitbull
Christina vind ik er wel hot uitzien in deze recente foto:
[ afbeelding ]
zou geven.
Pas op dat je geen hartstilstand krijgt hèquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:15 schreef Beach het volgende:
zo knallen even snel mijn laatste dexaprine opmaken
Sterven in het harnas.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
Pas op dat je geen hartstilstand krijgt hè
Hypnotiserend deze gifquote:
Overeem is gewoon een baas. Als ik hem zie vechten hoop ik altijd dat hij wint. Gewoon sowieso.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:17 schreef Sapstengel het volgende:
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Hij's chubby geworden.
zoiezoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Overeem is gewoon een baas. Als ik hem zie vechten hoop ik altijd dat hij wint. Gewoon sowieso.
Rustig man... Maak gelukkig zelf me eige feestje.!quote:
watser loos dan dat je je eigen feestje moet makenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Rustig man... Maak gelukkig zelf me eige feestje.!
Inspirerend!! Dit moet ik ook doenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Rustig man... Maak gelukkig zelf me eige feestje.!
hell noquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:34 schreef seto het volgende:
alsof je nooit op christina hebt gefapt beach
nee vond het ordinair plus een kutnrquote:
SEX / Deel 2 : Andere mannen raken opgewonden van mijn vriendinquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:19 schreef JackieBrown het volgende:
omg ik trek de laatste tijd kindjes aan en vind ze nog schattig ook
ja of gwn lelijk dat kan ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:18 schreef Beach het volgende:
Ben ik eng als een meid niet de fiets naast mij pakt maar er één open tussen laat?
Sorry... The download isn't available anymorequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
SEX / Deel 2 : Andere mannen raken opgewonden van mijn vriendin
En Etha cuckold het allemaal wel even?
Zie laatste paar posts, nieuw filmpje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry... The download isn't available anymore
bedankt voor niks
kk mn kop kan ik niet veranderen hoeveel ik ook zou liftenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja of gwn lelijk dat kan ook
Eerste wat me opvalt is lordosisquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zie laatste paar posts, nieuw filmpje.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Inspirerend!! Dit moet ik ook doen
Dat vonden we al voordat je je voorkeur voor koffie vertelde.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:57 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik een speciale koffie kies ga ik altijd voor de Spaanse koffie. Vinden jullie mij nu homo of niet?
Hee, hee. Dat kan ook aardiger, he strand. Ik bedoel, wanneer heb ik jou zo ooit op de man aangevallen? He? Precies. Nooit. Dus denk in het vervolg even na voordat je zo fel reageert. Ik heb ook gevoel. words hurt vriend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat vonden we al voordat je je voorkeur voor koffie vertelde.
Is toch een grapjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hee, hee. Dat kan ook aardiger, he strand. Ik bedoel, wanneer heb ik jou zo ooit op de man aangevallen? He? Precies. Nooit. Dus denk in het vervolg even na voordat je zo fel reageert. Ik heb ook gevoel. words hurt vriend.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |