zo zit ik standaard als ik de melding krijg dat iemand mij heeft gequotequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha seto opbokken met je hijggif
Damn, nice ty.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:13 schreef ChesterPerry het volgende:
voor de hiphopliefhebbers hier, een van de hardste freestyles ooit
Terecht, wat een kutmuziek. Sowieso alles van Pitbullquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Kreeg daarnet kleine rage toen mijn zus per se naar dat nummer van christina en pitbull wilde luisteren.
Die is best afgevallenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Terecht, wat een kutmuziek. Sowieso alles van Pitbull
Christina vind ik er wel hot uitzien in deze recente foto:
[ afbeelding ]
zou geven.
vond de muziek van Christina altijd al goed kijk graag naar der videosquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Terecht, wat een kutmuziek. Sowieso alles van Pitbull
Christina vind ik er wel hot uitzien in deze recente foto:
[ afbeelding ]
zou geven.
Pas op dat je geen hartstilstand krijgt hèquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:15 schreef Beach het volgende:
zo knallen even snel mijn laatste dexaprine opmaken
Sterven in het harnas.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
Pas op dat je geen hartstilstand krijgt hè
Hypnotiserend deze gifquote:
Overeem is gewoon een baas. Als ik hem zie vechten hoop ik altijd dat hij wint. Gewoon sowieso.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:17 schreef Sapstengel het volgende:
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Hij's chubby geworden.
zoiezoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Overeem is gewoon een baas. Als ik hem zie vechten hoop ik altijd dat hij wint. Gewoon sowieso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |