Maagd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
de stomste die er is[ afbeelding ]
nee krygk nagtmerries vnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jy hield niet van horrorfilms he?
maagd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
de stomste die er is[ afbeelding ]
Sws stairway utreg tog? Gaan we crea (hcl) snuivequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja man ik neem alleen bier hahaahhaah hoort dr bij tog!! xD
volgrende klb meet ben ik er zeker als jahr00n en ethanabolics komen
sry jmf maar ik wil eigk wel n kat gwn thuis hopelyk kom je dan nog weles langs om n wheyshakie te doen n te prate over schema's, dan doe ik mn poesje wel ff in de schuur nou la mr wete groetejsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jacky beetje jammer van die hoerekatten hoor. Gelukkig zag ik vandaag onthoofde kat op de N34, dat compenseert die afgrijselijke gifjes een beetje.
Nou nogmaals groetjes he.
HAHAHAHA STA JE DAN MET JE KUTKOPquote:
Mijn leuter.quote:
voel je niks van hehehequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
iewl seto ben je boogschutter. dan zyn wy egt mismatch
ik zeg altijd dat ik kan handlezen voor de psychical escalation. Pua 2.0 dit wel. Seto en fathank kennen deze tricksquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
Horoscopen. Doe je ook aan pendelen en tarotkaarten leggen? In je huis vol met wierooklucht en dromenvangers.
Ik zeg altijd dat ik kan vaginalezen. Ik moet wel mijn penis gebruiken ipv mijn ogen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik zeg altijd dat ik kan handlezen voor de psychical escalation. Pua 2.0 dit wel. Seto en fathank kennen deze tricks
Ja, ze hebben Rosie Palm gehosseld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je al een vriendin gekregen met die PUA technieken dan?
zoals vanouds weer KNALLERRRSSSS van oneliners van onze Awesome_quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:05 schreef Awesome_ het volgende:
geen vriendin maar sinds ik pua heb gevonden eet ik wel meer pussy dan in een chinees restaurant. je bent trouwens niet wat je eet wheehehe
Hey fanti bedacht me net dat jij me helemaal geen hallo hebt gezegd net. Hallo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik moet meer aan de cock. Nu ik vrijgezel ben moet ik het er eigenlijk weer eens van gaan nemen.
Sloots gonna sloot.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik moet meer aan de cock. Nu ik vrijgezel ben moet ik het er eigenlijk weer eens van gaan nemen.
Zucht..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:11 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ow kut had de zin die ik heb gequote niet eens gelezen... is gewoon toeval hoor, haha. Straks denk je van... haha snapje?
VRIENT JONGE HAD TOCH NIET GELEZEN>>> IK BEN PAAR DAGEN NIET GEWEEST HIER MAAR ALS JE ZO TEGEN ME BEGINT DONDER MAAR OP...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:14 schreef seto het volgende:
ook egt allemaal op die obvious attention whoring reageren eh
Ik doe aan negging vriend. Straks denkt ze "oh Sapstengel noemt me een slut, maar dat ben ik helemaal niet", maar even later dringt die gedachte door in haar onbewuste en stuurt ze me een dm of ze mijn sletje mag zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:14 schreef seto het volgende:
mr jy niet, trots op je bbyquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:14 schreef seto het volgende:
dit hoef je niet aan mij en awesome uit te leggen heurquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik doe aan negging vriend. Straks denkt ze "oh Sapstengel noemt me een slut, maar dat ben ik helemaal niet", maar even later dringt die gedachte door in haar onbewuste en stuurt ze me een dm of ze mijn sletje mag zijn.
Advanced psychology dit, gratis lesje voor jullie.
We hebben een winnaar!!!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
FUck it dan ga ik ook rebel style alle the way... he fanti... als je dalijk hallo tegen mij zegt neem dan direct deze mee in je quote..
Ik lees net je topic in klb over natuurlijke slectie en ben echt met je eens wel. Alle mensen boven 28% lekker spuitje geven. goede topic.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:19 schreef seto het volgende:
[..]
dit hoef je niet aan mij en awesome uit te leggen heur
dit zal nooit veranderenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:15 schreef JackieBrown het volgende:
wrom is een man die veel vrouwe neukt een held en een vrouw die veel mannen neukt een slet da klopt gwn niet gwn doen.
ik heb gestemd!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:20 schreef Awesome_ het volgende:
Volgende week donderdag hoor ik trouwens of ik aids heb. Wat denken jullie?
Poll: Heeft Awesome_ een soa?
• Ja. Want seks met behaarde Hongaarse mannen
• Ja. Maar ik wens hem het allerbeste.
• Nee. Hij heeft helemaal geen seks gehad.
• Nee. Hij fixte alleen brave chicks
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gewoon het beste kwajong. Ben niet zo als die andere hier. Weet je toch.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:20 schreef Awesome_ het volgende:
Volgende week donderdag hoor ik trouwens of ik aids heb. Wat denken jullie?
Poll: Heeft Awesome_ een soa?
• Ja. Want seks met behaarde Hongaarse mannen
• Ja. Maar ik wens hem het allerbeste.
• Nee. Hij heeft helemaal geen seks gehad.
• Nee. Hij fixte alleen brave chicks
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik zal dit niet vergeten vriend. wobbiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon het beste kwajong. Ben niet zo als die andere hier. Weet je toch.
link?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens hebbe jullie mijn aanval op klb sc nog voortgezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |