haha moest serieus lachen :p.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:37 schreef JackieBrown het volgende:
ik kijk al een half uur naar kattengifjes![]()
Snakey jij wilde toch van de jouwe af?
Ik had keer pil genomen. Lasers kregen allemaal andere kleuren en ik zag overal dranghekken. Me brains werden verkracht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
weet niet man
doe geen hard drugs
alelen soft daar ligt voor mijn de grens en een ;lekker pilsje natuurlijk hehehehe
Hhaah moest ff kijke wie je was, ander plaatje dus was even flink in de war. Ja goed Jack, met jou dan? Ja, jou ook gemist meisje.. Ja druk druk heb handel met brjon borg lope, gaat als trein.. maar druk wel he... Ja nou ook gr van mij!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hey frikndnel hoeist? heb je gemist was je druk hhihi nou ok gr
Hey leks,quote:
Ik zei je toch dat je een koet gif had en dat de vorige beter was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:37 schreef JackieBrown het volgende:
ik kijk al een half uur naar kattengifjes![]()
Snakey jij wilde toch van de jouwe af?
Vuile hond kom dan gelijk met die hele video.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:39 schreef Awesome_ het volgende:
BUBBLEBUTT BUBBLEBUBBLEBUBBLEBUTT BUBBLEBUTT BUBBLEBUBBLEBUBBLEBUTT BUBBLEBUTT BUBBLEBUBBLEBUBBLEBUTT TURN AROUND STICK IT OUT SHOW ME WHAT YOU GOT
BUBBLEBUTT BUBBLEBUBBLEBUBBLEBUTT BUBBLEBUTT BUBBLEBUBBLEBUBBLEBUTT BUBBLEBUTT BUBBLEBUBBLEBUBBLEBUTT TURN AROUND STICK IT OUT SHOW ME WHAT YOU GOT
klinkt heel gevaarlijk aps er maar mee op!!! tis niet voor niks verboden!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik had keer pil genomen. Lasers kregen allemaal andere kleuren en ik zag overal dranghekken. Me brains werden verkracht.
Ja sowieso je darmen gaan ook kapot van binnen volgens mij. Ik scheet gewoon stenen uit joh, raar spul. Mij niet gezien hoor. Gewooon lekker bier en flugeltje als niet snel genoeg gaat toch!?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
klinkt heel gevaarlijk aps er maar mee op!!! tis niet voor niks verboden!!
komt er eerst zo'n kkreclame van zo'n horrorfilm met die klapjes manquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:44 schreef Fanta-stick het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=5dws5EnpiTY
ja man ik neem alleen bier hahaahhaah hoort dr bij tog!! xDquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja sowieso je darmen gaan ook kapot van binnen volgens mij. Ik scheet gewoon stenen uit joh, raar spul. Mij niet gezien hoor. Gewooon lekker bier en flugeltje als niet snel genoeg gaat toch!?
Jij bent ook dikke party beest jammer dat ik niet op klb meet was man!
quote:
Gaan we de tent afbreken samen... Lekker samen pilsen, ik ben erbij!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja man ik neem alleen bier hahaahhaah hoort dr bij tog!! xD
volgrende klb meet ben ik er zeker als jahr00n en ethanabolics komen
Jy hield niet van horrorfilms he?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
komt er eerst zo'n kkreclame van zo'n horrorfilm met die klapjes man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |