Nee, vanavond ben ik Dick Beek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij vanavond bij het role playen Eddy Poelmann?
Ik ben wel Snoopy (want ik kan er zo leuk bij blaffen), en dan ben jij Charlie Brown, want jij kan zo zielig lopen.quote:
quote:Ik bid of leef op een andere manier mee met de christenen in Egypte
Ja
Nee
Een beetje zoals Piet de Visser? Nee laat maar nu heb ik geen zin meer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel Snoopy (want ik kan er zo leuk bij blaffen), en dan ben jij Charlie Brown, want jij kan zo zielig lopen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Christelijke stagair!
[..]
Buiten beeld sloeg Johan zich op de dijen van zijn goede grap.quote:
Bazenspel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:24 schreef Zipportal het volgende:
De kerken in C&C neermaaien.![]()
[ afbeelding ]
Met geshopte fotos kan ik ook leven.quote:
Ik heb er ook een hele mooie, maar daar kreeg ik een ban voor.quote:
Megan Fox als Superwoman gesoept kan ik ook wel meeleven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hele mooie, maar daar kreeg ik een ban voor.
Maar dat heeft niks met Thieme te maken.
Als ik niet op de computer van mijn ouders zat had ik wel naar wat ranzige dingen gezocht op googlequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Dm staat open voor pics van marianne
Die zei nog dat Marianne best wel eens worst eet.quote:
Corrie gaat dit editten in 3...2....1...quote:
Dan is ze ineens geen veganist meer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Die zei nog dat Marianne best wel eens worst eet.
Iets meer dan 8 % van de Egyptische bevolking is Koptisch Christen. Dat is toch sowieso niet niks ...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als christen in Egypte zitten
Nou ja, het is op dit moment nu niet bepaald veilig daar voor christenen. Ze worden nog net niet uitgemoord, al scheelt het weinig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Aaltijd weer die christenen dr bij halen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie gaat dit editten in 3...2....1...
Niet ranzig, lekkerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik niet op de computer van mijn ouders zat had ik wel naar wat ranzige dingen gezocht op google
Wetsartikel? BRON??quote:Het is misdadig om treinen te laten rijden die zulke mankementen vertonen
Eens
Oneens
Oja... dit is het thuisforum van Karina, of niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie gaat dit editten in 3...2....1...
Moet je eens kijken waar je pa op googled.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik niet op de computer van mijn ouders zat had ik wel naar wat ranzige dingen gezocht op google
Het heeft met lactatie te maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar mannelijke tepels mogen wel gewoon he, seksist.
Nee maar ik doe net alsofquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oja... dit is het thuisforum van Karina, of niet?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar mannen tepels keur je wel altijd goed
Melk is voor elkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het heeft met lactatie te maken.
Waar hoor je dan bij Karina?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oja... dit is het thuisforum van Karina, of niet?
Ik vind nog steeds dat je naar NWS had gemoeten. Gezellig samen met Specularium. Niet dat de andere mods daar niet goed zijn, maar er kunnen er best twee bij.quote:
"keith bakkers naughty misdemeanors"quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je eens kijken waar je pa op googled.
Ik ben te soft Elf, heb ik al vaker gezegdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat je naar NWS had gemoeten. Gezellig samen met Specularium. Niet dat de andere mods daar niet goed zijn, maar er kunnen er best twee bij.
Heil Karinaquote:
Met zulke uitspraken, weet ik wel waarom ze jouw "pimp account" afgepakt hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"keith bakkers naughty misdemeanors"
"horny farmers wives"
"fish"
Boeit niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben te soft Elf, heb ik al vaker gezegd
Nou VBL is er niks bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar wordt aardig gereld in 40+. Midlife crisissen komen daar er keihard uit.
Wel terecht dat ze mij überhaupt een "pimp account" hadden gegeven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met zulke uitspraken, weet ik wel waarom ze jouw "pimp account" afgepakt hebben.
Dank je voor deze mededeling.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
Ik ben verslaafd aan Candy Crush, maar kan er geen reet van. Zit vast bij level 29.Ik dacht ik zeg het maar.
Het wordt alleenmaar moeilijkerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
Ik ben verslaafd aan Candy Crush, maar kan er geen reet van. Zit vast bij level 29.Ik dacht ik zeg het maar.
Gezien het niveau van dit topic dacht ik dat het wel kon.quote:
Te soft? 40 plussers, de hel van de samenlevingquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben te soft Elf, heb ik al vaker gezegd
Ik wacht op Mariannequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is het weer niet zo boeiend vandaag he
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"keith bakkers naughty misdemeanors"
"horny farmers wives"
"fish"
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terrorisme Antisemitisme en Laster.
Houd ze maar eens onder controle.
En wat heeft dit met Knevel en van den Brink te maken?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel terecht dat ze mij überhaupt een "pimp account" hadden gegeven.
Ik laat de grap die me binnensprong maar even uit angst voor banquote:
Ik zou persoonlijk niet in een forum willen vertoeven van 40-plussers, tegen de tijd dat ik 40 plus ben. Ik identificeer mezelf niet met generatiegenoten, maar liever met mensen met dezelfde interesses.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat daar een heel subforum voor is hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
O. Ik geloof alleen in mijn eigen talent.
Dampende Dame Blanche na afloop.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:36 schreef marcodej het volgende:
Ik wacht op de discussie tussen Thieme en de veehandelaar. Hopelijk komt ze weer met pandabeertjes aan vislijnen waarmee je zeven keer rond de wereld kan.
Wat is niet boeiend?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is het weer niet zo boeiend vandaag he
Hmm nooit geweten dat er een 40+ forum was, misschien straks stiekem even kijken als 31-jarigequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Één van mijn interesses is meisjes tussen de 18 en 25. Gelukkig zijn dat wel generatiegenoten van mijquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk niet in een forum willen vertoeven van 40-plussers, tegen de tijd dat ik 40 plus ben. Ik identificeer mezelf niet met generatiegenoten, maar liever met mensen met dezelfde interesses.
K&vdB? Oh wacht, dat geroezemoes dat op de achtergrond aan staat...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
K&vdB gezien de off topic posts.
TeamSpecudej.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Godverdomme ben ik het met marcodej eens.
Mannen die huilenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n huilie?
Toine is leuk man (en geen kapper).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezellig winkelen denk ik. En lekker kletsen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben (was) positief voor hem. Maar het blijft een huilie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Toine is leuk man (en geen kapper).
Beetje door de bochten knallenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Veetransporteur, dan heb je ook een kutberoep
Wat alors zei: mannen die huilenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben (was) positief voor hem. Maar het blijft een huilie.
Bij de NS is volop gefaald, maar ook door de politiek is volop gefaald. De NS had nooit de concessie mogen krijgen voor die hogesnelheidslijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En niemand stelt zich vragen over waarom een overheidsbedrijf als de NS dochterondernemingen in Ierland nodig heeft die Fyra-treinen bezitten ?
Ik huil zelden. Wel als ik Wilfred Genee dat slechte jupiler league voetbal zie presenteren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat alors zei: mannen die huilen
Feit is dat als ze niet door de Belgen voor voldongen feiten waren gesteld ze wellicht nog altijd doorgegaan waren met die Fyra ...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij de NS is volop gefaald, maar ook door de politiek is volop gefaald. De NS had nooit de concessie mogen krijgen voor die hogesnelheidslijn.
Ik dacht het jij zegt hetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
Op transport naar Duitsland.
Ik wil er verder niks mee zeggen.
Ik heb Bieber in het echt gezien twee weken terugquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamBieber #I-Beliebe
Het verschil is dat ze nu worden vetgemest en dan weer terug gaan. Om daarna pas gedood te worden,quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
En dan door naar Polen denk ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
Met een gitaar voor zijn snikkeltje?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik heb Bieber in het echt gezien twee weken terug
Misschien heb je wel de lucht ingeademd die hij net had uitgeademd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik heb Bieber in het echt gezien twee weken terug
Nee hij zat in mijn hotel. En ik kon niet naar de bar omdat Bieber daar zat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met een gitaar voor zijn snikkeltje?
Gezwommen in hetzelfde zwembadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb je wel de lucht ingeademd die hij net had uitgeademd.
OhMyGossels
Misschien de Fyra genomen ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
24 uur doen over 100 km
Volgens mij wil jij ook het schatje van Karina worden. Maar goed, dat wil ik ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Vader en dochter, mooiste wat er is.
Misschien als ze eerst meerdere bedrijven langsgaan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
24 uur doen over 100 km
Onderweg uitgebreid pauzeren, met bbq'tje erbij...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
24 uur doen over 100 km
Ja maar dat ben ik al. Oprotten dus!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij ook het schatje van Karina worden. Maar goed, dat wil ik ook.
Zal ik jou eens even quoten dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
Nou maar even kappen met die plaatjes heGeen schatjes.
Die staat met capuchon en honkbalknuppel bij het Abe Lenstra stadion.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even quoten dan?
Daar word ik niet anders van hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]Wordt tijd dat P&W weer begint volgens mij.
Nu ben je volgens Karina schattig en volgens mij grappig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar dat ben ik al. Oprotten dus!
Wanneer begint het?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]Wordt tijd dat P&W weer begint volgens mij.
Ik raak Aldert niet aan, zeker weten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Blijf eens van Aldert af, Corrie.
Als ze 40 jaar jonger was geweest, had Aldert niet van haar af kunnen blijven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Blijf eens van Aldert af, Corrie.
Hoe dieren vervoerenquote:Zo dieren vervoeren kan echt niet!
Eens
Oneens
Zonder die vleesindustrie zouden ze zelfs géén leven hebben ...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Ach ja die biggen zullen vast geen heel prettig leven hebben, maar ja zo werkt het nou eenmaal.
Haal hem zelf wel weg Karinaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe dieren vervoeren
Nu krijg je de toorn van Karina over je. Niet schattig.quote:
Ja 100 plaatjes die nergens op slaan man. Post een big of zoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Zo veel moeite gedaan...![]()
Hoezo mogen hier geen plaatjes?
Ik krijg niet eens de kans om grappig te doen. Karina is aan het bewijzen dat ze toch niet zo soft is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
Elflettering, doe eens niet zo grappig.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat is een bigMaar nu kappen.
Die zit in zak en as omdat Bartoli is gestopt met tenissen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan superniger even online komen om het topic een kwaliteitsimpuls te geven
Het was #teamKanarieRumquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja 100 plaatjes die nergens op slaan man. Post een big of zo
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja 100 plaatjes die nergens op slaan man. Post een big of zo
Ik ken dit niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit vond ik vroeger stom
[ afbeelding ]
Ik vond de mensvariant daarvan wel geilquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit vond ik vroeger stom
[ afbeelding ]
Nostalgie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit vond ik vroeger stom
[ afbeelding ]
Gewoon de ergste voorbeelden opdreunenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Marianne Thieme verdraait de waarheid
Maar de biggenvariant niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond de mensvariant daarvan wel geil
Voor 'n avondje misschienquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar de biggenvariant niet?
Pics maken, en hier posten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga wel even douchen, dan ben ik op tijd klaar voor Renske
Mani, je mag me joinen onder de douche als je wil
Geen idee, iemand heeft er 100 gemaaktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar kan ik dezen plaatjes maken?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee is goed ouwe reus, ik ga even in de sauna zitten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga wel even douchen, dan ben ik op tijd klaar voor Renske
Mani, je mag me joinen onder de douche als je wil
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pics maken, en hier posten.
Tripod gunt nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die chick dan![]()
![]()
Start => Bureauaccessoires => Paintquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een hele grotequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar ik deed een plaatje van een big
Oh noes, de douche is al bezet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pics maken, en hier posten.
quote:Het is verkeerd om zo'n schokkende documentaire op scholen te laten zien
Ja
nee
Geen mening
Nee je douchemuntjes zijn op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh noes, de douche is al bezet.
Warempel je hebt gelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De wangen van de Plaaggeest.
Dat was tofquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik Mik Loreland was ook schokkend, daar moest ik ook naar kijken.
Met een hoofdrol voor Gert Jan Verbeek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar die andere was supergroot en heul veel achterelkaar. En je doet het om te plagenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Precies dezelfde als je zonet verwijderde, maar okee
Dat programma heeft mij leren lezenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu een onverwachte overhoring over de inhoud.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Het zit er alweer op. De uitzending is voorbij gevlogen.
Iets met treinen, veetransport en sms'en.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu een onverwachte overhoring over de inhoud.
Hij heeft haar ouders wel inmiddels de huwelijksschat betaald van drie kralenkettingen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Rensie heeft even een break genomen van het volyoghurten van Pearl.
Ja, lekker hoor. De hele avond in VB hangen en dan op het laatst nog even snel EO Renske meepikken.quote:
Dat is één van de grote mysteries van de EO.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil een functioneringsgesprek met de ouders van Renske.
Hoe kun je een jongen in vredesnaam Renske noemen?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft haar ouders wel inmiddels de huwelijksschat betaald van drie kralenkettingen.
Haha, die kleine teringapen. Mooi man.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft haar ouders wel inmiddels de huwelijksschat betaald van drie kralenkettingen.
Ik moet nog steeds een pak kopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga morgen op FOK! posten en naar Utreg
Gewoon huismerk vanille vla. Gouden ouwe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een pak kopen.
Is dat een vereiste bij de padvinders vandaag de dag?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb je geen vaste dealer?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alle echte macho's zaten bij de scouting.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is dat een vereiste bij de padvinders vandaag de dag?
Ja leuk, kunnen we allemaal even lachen mensen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon huismerk vanille vla. Gouden ouwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |