Één van mijn interesses is meisjes tussen de 18 en 25. Gelukkig zijn dat wel generatiegenoten van mijquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk niet in een forum willen vertoeven van 40-plussers, tegen de tijd dat ik 40 plus ben. Ik identificeer mezelf niet met generatiegenoten, maar liever met mensen met dezelfde interesses.
K&vdB? Oh wacht, dat geroezemoes dat op de achtergrond aan staat...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
K&vdB gezien de off topic posts.
TeamSpecudej.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Godverdomme ben ik het met marcodej eens.
Mannen die huilenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n huilie?
Toine is leuk man (en geen kapper).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezellig winkelen denk ik. En lekker kletsen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben (was) positief voor hem. Maar het blijft een huilie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Toine is leuk man (en geen kapper).
Beetje door de bochten knallenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Veetransporteur, dan heb je ook een kutberoep
Wat alors zei: mannen die huilenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben (was) positief voor hem. Maar het blijft een huilie.
Bij de NS is volop gefaald, maar ook door de politiek is volop gefaald. De NS had nooit de concessie mogen krijgen voor die hogesnelheidslijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En niemand stelt zich vragen over waarom een overheidsbedrijf als de NS dochterondernemingen in Ierland nodig heeft die Fyra-treinen bezitten ?
Ik huil zelden. Wel als ik Wilfred Genee dat slechte jupiler league voetbal zie presenteren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat alors zei: mannen die huilen
Feit is dat als ze niet door de Belgen voor voldongen feiten waren gesteld ze wellicht nog altijd doorgegaan waren met die Fyra ...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij de NS is volop gefaald, maar ook door de politiek is volop gefaald. De NS had nooit de concessie mogen krijgen voor die hogesnelheidslijn.
Ik dacht het jij zegt hetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
Op transport naar Duitsland.
Ik wil er verder niks mee zeggen.
Ik heb Bieber in het echt gezien twee weken terugquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamBieber #I-Beliebe
Het verschil is dat ze nu worden vetgemest en dan weer terug gaan. Om daarna pas gedood te worden,quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
En dan door naar Polen denk ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
Met een gitaar voor zijn snikkeltje?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik heb Bieber in het echt gezien twee weken terug
Misschien heb je wel de lucht ingeademd die hij net had uitgeademd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik heb Bieber in het echt gezien twee weken terug
Nee hij zat in mijn hotel. En ik kon niet naar de bar omdat Bieber daar zat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met een gitaar voor zijn snikkeltje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |