Oja... dit is het thuisforum van Karina, of niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie gaat dit editten in 3...2....1...
Moet je eens kijken waar je pa op googled.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik niet op de computer van mijn ouders zat had ik wel naar wat ranzige dingen gezocht op google
Het heeft met lactatie te maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar mannelijke tepels mogen wel gewoon he, seksist.
Nee maar ik doe net alsofquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oja... dit is het thuisforum van Karina, of niet?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar mannen tepels keur je wel altijd goed
Melk is voor elkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het heeft met lactatie te maken.
Waar hoor je dan bij Karina?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oja... dit is het thuisforum van Karina, of niet?
Ik vind nog steeds dat je naar NWS had gemoeten. Gezellig samen met Specularium. Niet dat de andere mods daar niet goed zijn, maar er kunnen er best twee bij.quote:
"keith bakkers naughty misdemeanors"quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je eens kijken waar je pa op googled.
Ik ben te soft Elf, heb ik al vaker gezegdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat je naar NWS had gemoeten. Gezellig samen met Specularium. Niet dat de andere mods daar niet goed zijn, maar er kunnen er best twee bij.
Heil Karinaquote:
Met zulke uitspraken, weet ik wel waarom ze jouw "pimp account" afgepakt hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"keith bakkers naughty misdemeanors"
"horny farmers wives"
"fish"
Boeit niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben te soft Elf, heb ik al vaker gezegd
Nou VBL is er niks bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar wordt aardig gereld in 40+. Midlife crisissen komen daar er keihard uit.
Wel terecht dat ze mij überhaupt een "pimp account" hadden gegeven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met zulke uitspraken, weet ik wel waarom ze jouw "pimp account" afgepakt hebben.
Dank je voor deze mededeling.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
Ik ben verslaafd aan Candy Crush, maar kan er geen reet van. Zit vast bij level 29.Ik dacht ik zeg het maar.
Het wordt alleenmaar moeilijkerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
Ik ben verslaafd aan Candy Crush, maar kan er geen reet van. Zit vast bij level 29.Ik dacht ik zeg het maar.
Gezien het niveau van dit topic dacht ik dat het wel kon.quote:
Te soft? 40 plussers, de hel van de samenlevingquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben te soft Elf, heb ik al vaker gezegd
Ik wacht op Mariannequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is het weer niet zo boeiend vandaag he
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"keith bakkers naughty misdemeanors"
"horny farmers wives"
"fish"
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terrorisme Antisemitisme en Laster.
Houd ze maar eens onder controle.
En wat heeft dit met Knevel en van den Brink te maken?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel terecht dat ze mij überhaupt een "pimp account" hadden gegeven.
Ik laat de grap die me binnensprong maar even uit angst voor banquote:
Ik zou persoonlijk niet in een forum willen vertoeven van 40-plussers, tegen de tijd dat ik 40 plus ben. Ik identificeer mezelf niet met generatiegenoten, maar liever met mensen met dezelfde interesses.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat daar een heel subforum voor is hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
O. Ik geloof alleen in mijn eigen talent.
Dampende Dame Blanche na afloop.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:36 schreef marcodej het volgende:
Ik wacht op de discussie tussen Thieme en de veehandelaar. Hopelijk komt ze weer met pandabeertjes aan vislijnen waarmee je zeven keer rond de wereld kan.
Wat is niet boeiend?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is het weer niet zo boeiend vandaag he
Hmm nooit geweten dat er een 40+ forum was, misschien straks stiekem even kijken als 31-jarigequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |