Nee, vanavond ben ik Dick Beek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij vanavond bij het role playen Eddy Poelmann?
Ik ben wel Snoopy (want ik kan er zo leuk bij blaffen), en dan ben jij Charlie Brown, want jij kan zo zielig lopen.quote:
quote:Ik bid of leef op een andere manier mee met de christenen in Egypte
Ja
Nee
Een beetje zoals Piet de Visser? Nee laat maar nu heb ik geen zin meer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel Snoopy (want ik kan er zo leuk bij blaffen), en dan ben jij Charlie Brown, want jij kan zo zielig lopen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Christelijke stagair!
[..]
Buiten beeld sloeg Johan zich op de dijen van zijn goede grap.quote:
Bazenspel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:24 schreef Zipportal het volgende:
De kerken in C&C neermaaien.![]()
[ afbeelding ]
Met geshopte fotos kan ik ook leven.quote:
Ik heb er ook een hele mooie, maar daar kreeg ik een ban voor.quote:
Megan Fox als Superwoman gesoept kan ik ook wel meeleven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hele mooie, maar daar kreeg ik een ban voor.
Maar dat heeft niks met Thieme te maken.
Als ik niet op de computer van mijn ouders zat had ik wel naar wat ranzige dingen gezocht op googlequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Dm staat open voor pics van marianne
Die zei nog dat Marianne best wel eens worst eet.quote:
Corrie gaat dit editten in 3...2....1...quote:
Dan is ze ineens geen veganist meer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Die zei nog dat Marianne best wel eens worst eet.
Iets meer dan 8 % van de Egyptische bevolking is Koptisch Christen. Dat is toch sowieso niet niks ...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als christen in Egypte zitten
Nou ja, het is op dit moment nu niet bepaald veilig daar voor christenen. Ze worden nog net niet uitgemoord, al scheelt het weinig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Aaltijd weer die christenen dr bij halen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie gaat dit editten in 3...2....1...
Niet ranzig, lekkerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik niet op de computer van mijn ouders zat had ik wel naar wat ranzige dingen gezocht op google
Wetsartikel? BRON??quote:Het is misdadig om treinen te laten rijden die zulke mankementen vertonen
Eens
Oneens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |