Gezwommen in hetzelfde zwembadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb je wel de lucht ingeademd die hij net had uitgeademd.
OhMyGossels
 Heb expres zwembadwater ingeslikt
  Heb expres zwembadwater ingeslikt   

Misschien de Fyra genomen ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
24 uur doen over 100 km

Volgens mij wil jij ook het schatje van Karina worden. Maar goed, dat wil ik ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Vader en dochter, mooiste wat er is.
 sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Misschien als ze eerst meerdere bedrijven langsgaan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
24 uur doen over 100 km

Onderweg uitgebreid pauzeren, met bbq'tje erbij...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
24 uur doen over 100 km

Ja maar dat ben ik al. Oprotten dus!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij ook het schatje van Karina worden. Maar goed, dat wil ik ook.
 sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Zal ik jou eens even quoten dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
Nou maar even kappen met die plaatjes heGeen schatjes.

Die staat met capuchon en honkbalknuppel bij het Abe Lenstra stadion.quote:

quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even quoten dan?
 Wordt tijd dat P&W weer begint volgens mij.
 Wordt tijd dat P&W weer begint volgens mij.

Daar word ik niet anders van hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]Wordt tijd dat P&W weer begint volgens mij.

Nu ben je volgens Karina schattig en volgens mij grappig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar dat ben ik al. Oprotten dus!

Wanneer begint het?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]Wordt tijd dat P&W weer begint volgens mij.

Ik raak Aldert niet aan, zeker weten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Blijf eens van Aldert af, Corrie.

Als ze 40 jaar jonger was geweest, had Aldert niet van haar af kunnen blijven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Blijf eens van Aldert af, Corrie.

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Hoe dieren vervoerenquote:Zo dieren vervoeren kan echt niet!
Eens
Oneens

Zonder die vleesindustrie zouden ze zelfs géén leven hebben ...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Ach ja die biggen zullen vast geen heel prettig leven hebben, maar ja zo werkt het nou eenmaal.

Haal hem zelf wel weg Karinaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe dieren vervoeren

Nu krijg je de toorn van Karina over je. Niet schattig.quote:

Ja 100 plaatjes die nergens op slaan man. Post een big of zoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Zo veel moeite gedaan...
Hoezo mogen hier geen plaatjes?

Ik krijg niet eens de kans om grappig te doen. Karina is aan het bewijzen dat ze toch niet zo soft is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
Elflettering, doe eens niet zo grappig.

quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat is een bigMaar nu kappen.
 x100
 x100 .
. 

Die zit in zak en as omdat Bartoli is gestopt met tenissen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan superniger even online komen om het topic een kwaliteitsimpuls te geven

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |