Dat programma heeft mij leren lezenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik Mik Loreland was ook schokkend, daar moest ik ook naar kijken.
Nu een onverwachte overhoring over de inhoud.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Het zit er alweer op. De uitzending is voorbij gevlogen.
Iets met treinen, veetransport en sms'en.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu een onverwachte overhoring over de inhoud.
Hij heeft haar ouders wel inmiddels de huwelijksschat betaald van drie kralenkettingen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Rensie heeft even een break genomen van het volyoghurten van Pearl.
Ja, lekker hoor. De hele avond in VB hangen en dan op het laatst nog even snel EO Renske meepikken.quote:
Dat is één van de grote mysteries van de EO.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil een functioneringsgesprek met de ouders van Renske.
Hoe kun je een jongen in vredesnaam Renske noemen?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft haar ouders wel inmiddels de huwelijksschat betaald van drie kralenkettingen.
Haha, die kleine teringapen. Mooi man.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft haar ouders wel inmiddels de huwelijksschat betaald van drie kralenkettingen.
Ik moet nog steeds een pak kopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga morgen op FOK! posten en naar Utreg
Gewoon huismerk vanille vla. Gouden ouwe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een pak kopen.
Is dat een vereiste bij de padvinders vandaag de dag?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb je geen vaste dealer?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alle echte macho's zaten bij de scouting.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is dat een vereiste bij de padvinders vandaag de dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |