SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ja dat stond toch ook in het vorige topic?quote:
jupquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:28 schreef KneusTeun het volgende:
iedereen een waardebon van 4,95 gekregen bij bol vanwege die gears?
Achja iets is beter als nietsquote:
kan je dus vlug nog even een fopspeen bestellenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:18 schreef Rossdale het volgende:
Geldig tot eind van de maand he, vergeet dat niet
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kan je dus vlug nog even een fopspeen bestellen
Kijk eerst maar of je er 1 nog kan pre-orderen, want bijna overal uitverkochtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:40 schreef Cliffy het volgende:
Wie gaat er voor een PS4 nu of wacht iedereen gewoon?
Dat is toch al meerdere keren door MS aangegeven dat dat niet gaat werken, dan mis je live mogelijkheden.... staat hele internet al vol mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk eerst maar of je er 1 nog kan pre-orderen, want bijna overal uitverkocht. Wie weet liggen ze dadelijk nog gewoon in de winkels.
Ik wacht Gamescom gewoon nog ff af
Mocht het toch een X1 gaan worden, haal ik hem gewoon in Duitsland. Ga dan niet wachten tot maart / april
Wat gaat niet werken? Je kan toch gamen of niet somsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is toch al meerdere keren door MS aangegeven dat dat niet gaat werken, dan mis je live mogelijkheden.... staat hele internet al vol mee.
Neem aan dat je dit ook hebt gezien, aangezien hele internet al vol mee staatquote:update: Microsoft has provided clarification, confirming that the removal of region-locking will not prevent people from importing. "When the console launches this November, we will support Xbox One in 13 markets," a Microsoft spokesperson told us. "That said, Xbox One games are not region locked. Any Xbox One game purchased at retail can be used in any country on any Xbox One. There are no technical restrictions on games or Xbox Ones that would prevent use anywhere."
Ja ik zie nu beide verhalen.... beetje vreemd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat gaat niet werken? Je kan toch gamen of niet soms?
[..]
Neem aan dat je dit ook hebt gezien, aangezien hele internet al vol mee staat
Enige wat sowieso niet kan, zijn aankopen via xbox livequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik zie nu beide verhalen.... beetje vreemd.
Gister las ik namelijk dat xbox live bepaalde dingen dan niet toelaat.
Maarja voordat dat ding er is zijn er vast alweer 10 dingen veranderd.
DLC dus ook niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Enige wat sowieso niet kan, zijn aankopen via xbox live
Die koop je voornamelijk via xbox live hequote:
Mediamarkt en Saturn garanderen nog day 1 pre-orders.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk eerst maar of je er 1 nog kan pre-orderen, want bijna overal uitverkocht. Wie weet liggen ze dadelijk nog gewoon in de winkels.
Mocht het toch een X1 gaan worden, haal ik hem gewoon in Duitsland. Ga dan niet wachten tot maart / april
Preorder ga ik niet aan beginnen denk ik, was vooral benieuwdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is maar tot bepaalde datum. UK had als max datum 6 aug, in NL was dit al in Juli bij de meeste.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mediamarkt en Saturn garanderen nog day 1 pre-orders.
Ik haal hem pas voor de kerstvakantie, tegen die tijd liggen ze overal wel weer in de schappen
Leuk voor de mensen als dit waar is, dan kunnen ze nog iets lijmenquote:Offer limited to selected countries: Belgium, Denmark, Finland, Netherlands, Norway, Russia, Sweden, and Switzerland. Xbox Day One Edition Entertainment System & Xbox Day One Edition Games: available in limited quantities at select retailers while supply lasts. You are reserving a new Xbox One entertainment system and/or accessories and games, expected to be released in March 2014
Bron?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Leuk voor de mensen als dit waar is, dan kunnen ze nog iets lijmenKinect titel was wel te verwachten
![]()
![]()
quote:
Dat zegt genoeg hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Leuk voor de mensen als dit waar is, dan kunnen ze nog iets lijmenKinect titel was wel te verwachten
![]()
![]()
Nee, ik zeg net de MM en Saturn garanderen nog day one releases. Die zitten nog niet aan de max pre-orders die Sony ze heeft toegezegd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is maar tot bepaalde datum. UK had als max datum 6 aug, in NL was dit al in Juli bij de meeste.
Batch 2 krijgt nu al als datum 2014, dus ben benieuwd of je met de kerstvakantie iets kan halen
Zelf contact gehad dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, ik zeg net de MM en Saturn garanderen nog day one releases. Die zitten nog niet aan de max pre-orders die Sony ze heeft toegezegd.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.playstation4cl(...)-dagelijks-geupdate/
Al een idee welke autoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:45 schreef Rossdale het volgende:
Achja als ik in de kerstvakantie niets kan kopen dan heb ik pech. Dan moet ik wachten tot volgend jaar en kan ik alsnog kiezen uit een PS4 of Xbox
Eerst even kneiterhard sparen voor een nieuwe auto. Nieuwe console is minder belangrijk
Mazda 6quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Al een idee welke auto?
quote:
Goede keuze mi boi! Meteen de station vanwege je kleine? Als je een beetje recente versie hebt zit je goed, dingen rijden erg fijn vond ik zelfquote:
Nee gewoon sedan, ik ben allergisch voor stationwagensquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goede keuze mi boi! Meteen de station vanwege je kleine? Als je een beetje recente versie hebt zit je goed, dingen rijden erg fijn vond ik zelf
Heel toevallig nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel toevallig misschien deze?
quote:
quote:
Ja precies! ik voelde het aan mijn waterquote:
Kon vroeger ook zonder originquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies! ik voelde het aan mijn water![]()
Heeft je vriendin al kort haar?![]()
btw net BF3 gekregen voor PC, maar origin
Paarse kleurspoeling en piekig opgekniptquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies! ik voelde het aan mijn water![]()
Heeft je vriendin al kort haar?![]()
btw net BF3 gekregen voor PC, maar origin
quote:
Morgen banken overvallen dusquote:De Status van ordernummer 25824 is gewijzigd.
De nieuwe status is: Verzonden
ik hoop voor overkill dat ze die dan al meteen invoeren voor de consoles, ik hoef nog maar 1 dagje te werken tot ik hem kan downloadenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:51 schreef KneusTeun het volgende:
lvl 15 hiero
Leuke game, maar vraag me wel af voor hoe lang....
heb het niet eens over de patches! benieuwd hoe dat op Xbox gaat. in eerste paar uur 4 patches
quote:
Blijft mooiquote:DJDeegeee 1 jaar geleden
Heb dit gefilmd met je strijkijzer ofzo?
schiet nou maar op! gister speelde ik met een Fransman die Engels lulde en elke keer als ie wat zei kwam ik niet meer bij!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik hoop voor overkill dat ze die dan al meteen invoeren voor de consoles, ik hoef nog maar 1 dagje te werken tot ik hem kan downloaden
Mooi manquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee gewoon sedan, ik ben allergisch voor stationwagens
Ik weet nog niet precies hoe recent, kijk nu vanaf 2007 en nieuwer. Testritten heb ik nog niet gemaakt, maar die auto voldoet aan al mijn eisenTenzij hij als een draak rijdt gaat dat hem iig worden
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Paarse kleurspoeling en piekig opgeknipt
quote:
Wel pas 1 okt, maar dat maakt geen fuck uit. Dit is GOTY materialquote:
Hebben we genoeg te doen tot de X1 iigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel pas 1 okt, maar dat maakt geen fuck uit. Dit is GOTY material![]()
![]()
X1 of PS4 kan mij op dit moment ff helemaal niet meer boeien neequote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hebben we genoeg te doen tot de X1 iig
Zou het per land nog verschillen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:12 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt altijd nog een PS4 importeren bedenk ik me niet. Ding is toch regiovrij en hoeft niet geactiveerd te worden in een bepaald land
Zijn ze in Nederland niet meer te krijgen, bestel ik hem wel uit België of DuitslandNo way dat ze in elk land uitverkocht zullen zijn
Alleen met de garantie maybe?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zou het per land nog verschillen?
Tante in Indonesie/Japan/Australie ff vragen
RDR maar dan nog een stuk beterquote:
quote:Say you're hanging out in your high-rise apartment enjoying the view down below. You spot a flurry of red and blue lights in the distance and decide to see what's going on. So you switch on your TV, tune into the news, and suddenly you're watching your friend fleeing from the police in real-time thanks to the news helicopter flying directly above him
Het moet niet veel gekker wordenquote:They head to a character's apartment, with a high-end ground floor garage with space for 10 customised cars. Like single player, car modding is extensive, but don't fear losing your cherished vehicles. You can take out insurance and ring for a replacement car if yours get destroyed. Your custom cars show as markers on the map and get impounded if you leave them too long. Simply pay to retrieve them.
Nog 1tje dan :quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick hou nou op dadelijk krijg ik een half stijfje
quote:There's a stock market, which won't be available at launch but will be insane whenever Rockstar does put it in. You can invest in a car manufacturer and then storm around the city destroying every one of their cars so they have to pump out more (and their stock increases accordingly). Wow.
whats up?quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick hou nou op dadelijk krijg ik een half stijfje
Lukt het met die boner?quote:Many of these missions are simply ambient events you can trigger on the fly. Let's say you run into one player and decide to challenge them to a race. You pull open the map, drop a waypoint--user-created events and game modes are a big theme in GTA Online--and the two of you are on your way. But be careful, because you might just pass by a third player with a six-star wanted level fleeing from a swarm of cops. Nothing ruins a street race like colliding head-on into a police cruiser.
Those types of serendipitous encounters are one of the ways Rockstar is hoping to make the world feel more alive and unpredictable, while the potential for adversarial behavior between players is another. Maybe you and some buddies want to throw on a couple masks and hold up a convenience store for a quick bit of cash. Easy money, right? Well, the player who physically receives the money from the cashier gets to decide how it's split between the team. If your buddy stiffs you on your share of the profit, you can either chase him down and steal it for yourself or keep your hands clean by hiring a hitman to take him out--it's your call. The game even tracks who your rivals are and lets you know when they've come online so that you can exact a little vengeance.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die game wordt zo hard maar goed dat ik hem gepreorderd hebWel jammer dat je er nu pas achterkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
schiet nou maar op! gister speelde ik met een Fransman die Engels lulde en elke keer als ie wat zei kwam ik niet meer bij!
Mag hopen van nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:23 schreef Michhas het volgende:
Maar deze is toch niet serieus van Tamara?
inderdaad vrij gewoontjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:57 schreef KneusTeun het volgende:
nee man, anders had ie wel op Instagram of Facebook gestaan.
Maar moet er altijd wel om lachen als mensen van die fouten hebben![]()
Wil dr zelf ook nog wel een keer verder mee, gewoon 1 onderbeen vol.
thanks menquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://fantasy.premierleague.com/
2086339-443962 kun je mee in de league
wat is dat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://fantasy.premierleague.com/
2086339-443962 kun je mee in de league
wel een orginele beschrijvingquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)on-condom-board.html
jonge dan pleur je toch op reumapatientquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee nog nooit
[..]
Nee, heb niks meer Gears
"Maar het is dat ik vind dat vrouwen recht hebben om zelf te beslissen wat ze met hun motherfucking baby doen. Anders had dit board haar net zo makkelijk kunnen ontzwangeren."quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
ik bedoel heb niks met gears... sorryquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jonge dan pleur je toch op reumapatient
ga voor me voeten weg
hihiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sletjes hier, sletjes daar, sletjes overal!
Wat is dit dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:38 schreef badboynova het volgende:
ik hoor net dat Ross de ballen van andere mannen scheert
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh lol! Heb ik jou in me friendlist?!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik viel bijna van mijn stoel van het lachen. Moeten vanavond met een groep ook maar even MW2 of BO spelen good old times enzo
quote:
Haha dat waren nog eens mooie tijdenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nope.
Je hebt een plekje gekregen in de OP.
Gezien het tijdstip, kan ik geen bier excuus gebruikenquote:
jij was toch een roetmop? Dan kan je bier altijd als excuus gebruikenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip, kan ik geen bier excuus gebruiken
Veel erger. Ik heb oude topics lopen lezen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik bedoel heb niks met gears... sorry
Heb je weer stiekem aan de grolsch gezeten tim?
Ook een goeie verslavingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Veel erger. Ik heb oude topics lopen lezen.
LOL CONSOLE NOOBquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Grafisch is het niet heel bijzonder eigenlijk.
Volgende week weer zeiken over cheatsquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
LOL CONSOLE NOOB
PC MUSTARD RACE GET ON MY LEVEL G
Die kerel geeft Stoma altijd battaquote:
"batta"quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel geeft Stoma altijd batta
Gewoon weer hetzelfde spul, maar als dan werkt dan werkt het ook goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:28 schreef Michhas het volgende:
Blacklist krijgt behoorlijk goede recensies
Dat is dan een hoop SHOARMA voor jouw de komende tijdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:21 schreef Fsmxi het volgende:
600 varkens dood door stroomstoring stal
Das verdeurie vlakbij!
Ik wordt veel games eruit geknikkerd door connection issue's eerste dag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:48 schreef Bozz187 het volgende:
Teun wat doe jij verkeerd met payday, ben nu al lvl 18
Waarom Teun nog maar lvl 2 isquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:48 schreef Bozz187 het volgende:
Teun wat doe jij verkeerd met payday, ben nu al lvl 18
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
slecht excuus, ik ben onderhand alweer lvl 22quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wordt veel games eruit geknikkerd door connection issue's eerste dag.
Daarna weinig kunnen spelen.
Spel heeft 1 dag geminimaliseerd gedraaid en heeft ie als game uren geteld.... die game telt het menu ook gewoon mee
social life is voor hippiesquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:54 schreef KneusTeun het volgende:
ja ik heb 2 avondjes ik gok 10 games totaal gespeeld. Dus dan schiet niet op
Iets met social life etc.
Niels heeft een Synology draaien geloof ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hoi,
heeft iemand hier ook een NAS draaien? synology ofzo?
Ik heb zelf een hekel aan grammar-nazi's maar dit slaat toch alles welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wordt veel games eruit geknikkerd door connection issue's eerste dag.
Daarna weinig kunnen spelen.
Spel heeft 1 dag geminimaliseerd gedraaid en heeft ie als game uren geteld.... die game telt het menu ook gewoon mee
klopt, domme fout.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:20 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hekel aan grammar-nazi's maar dit slaat toch alles wel
Wie speelt er hier BF3@PS3?![]()
Zou ik toch maar doen, sollicitaties enzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
klopt, domme fout.
Maar ik kan me er niet druk om maken....
Goede entree mijn negerquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:20 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het algemene game topic was, tevens speel ik ook op de PC, tenminste die ik volgende week ga samenstellenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goede entree mijn neger
Je zult hier geen PlayStation volk vinden.
Alleen maar Xbox hierquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:24 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het algemene game topic was, tevens speel ik ook op de PC, tenminste die ik volgende week ga samenstellen
Zoals gezegd, sollicitatie en forum... bijna hetzelfdequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:23 schreef Woods het volgende:
[..]
Zou ik toch maar doen, sollicitaties enzo
Pas maar uit en kijk maar op als je gaat solliciteren bij de Johma in Losser!quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zoals gezegd, sollicitatie en forum... bijna hetzelfde
Heb ik ook nogquote:
Nee, blijft hetzelfdequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef Woods het volgende:
[..]
Heb ik ook nogJammer dat je nog steeds Gold nodig hebt, verandert dit met de komst van de One?
Leuke binnenkomer dit trouwens, je dacht: "Laat ik mezelf eens positief introduceren!" ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:20 schreef Woods het volgende:
[..]
Foutjes met dt maakt iedereen wel maar je moet toch onderhand wel weten dat bij de ik-vorm er niks achter komt, simpelste van t simpelste.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, blijft hetzelfde
[..]
Leuke binnenkomer dit trouwens, je dacht: "Laat ik mezelf eens positief introduceren!" ?
Je bent niet echt op de hoogte?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef Woods het volgende:
[..]
Heb ik ook nogJammer dat je nog steeds Gold nodig hebt, verandert dit met de komst van de One?
Sorry meester, geef die stempel maar aan iemand anders dan!quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:27 schreef Woods het volgende:
[..]
Foutjes met dt maakt iedereen wel maar je moet toch onderhand wel weten dat bij de ik-vorm er niks achter komt, simpelste van t simpelste.
En dat was relevant...waarom precies?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:27 schreef Woods het volgende:
[..]
Foutjes met dt maakt iedereen wel maar je moet toch onderhand wel weten dat bij de ik-vorm er niks achter komt, simpelste van t simpelste.
Serious? Kan het nog lager?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dat was relevant...waarom precies?
quote:
Mooi dat je aangeefd dad je helemaal skyt hebd aan gramar nasi's, en er vervolchens zoon pund van maakt...quote:
Middelbare mocht niet meer na dat fietsenhok?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mooi dat je aangeefd dad je helemaal skyt hebd aan gramar nasi's, en er vervolchens zoon pund van maakt...
En ik geef er nog steeds geen fuck om....
Edit: ik heb gewoon netjes de basisschool gehaald![]()
Eigenlijk was dat op middelbarequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Middelbare mocht niet meer na dat fietsenhok?
hallo kongig stomer wort je ok zo gek van die hitmrakerers grquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:52 schreef KoningStoma het volgende:
hallo jongers ik haadt cod en bf3 xbos is voor losers
btw wie speelt er minecraft op ps3
jammre nu knunen we noit mer lache op xbox xDquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:56 schreef KoningStoma het volgende:
niet meer ik heb nu een personal computer ha ha
Maar even zonder gekheid, mis je mij niet verschrikkelijk op Xbox?quote:
Nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar even zonder gekheid, mis je mij niet verschrikkelijk op Xbox?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Ik mis alleen bassie.
hoe bevalt dat? gebruik je het veel?quote:
Thnx, zijn de laatste 10 minuten op werk ook weer wat leukerquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:21 schreef Fsmxi het volgende:
En voor wie zich verveelt, kijk een struisvogel uit z'n ei kruipen.
http://www.ustream.tv/channel/ostrich-egg-cam-live
Ross is even bezigquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
hoe bevalt dat? gebruik je het veel?
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:27 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.cracked.com/ar(...)er-attempted_p2.html
pro tip voor de aanstaande vaders van dit topic
quote:
sommige mensen voelen zich nou eenmaal geroepen om zoiets, zegt weer genoeg over die mensen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
klopt, domme fout.
Maar ik kan me er niet druk om maken....
Edit: is het niet 'dit slaat toch wel alles" of 'dit slaat toch alles' want van 'dit slaat toch alles wel' heb ik dan weer nooit gehoord.
Maarja tis maar net waar je je druk om maakt, ik heb dyslexie maar weet het goed bij te houden. Als ik dan echt iets belangrijks schrijf lees ik dat echt wel even door. Maar een forum kan me echt aan e reet roesten.
Jawel, is te doenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:58 schreef KneusTeun het volgende:
Helemaal vergeten dat die dead rising free was, is dat nice?
Browniemix? Amateurquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zij mag die brownies voor me maken
Wat een zelfkennisquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
sommige mensen voelen zich nou eenmaal geroepen om zoiets, zegt weer genoeg over die mensen.
Waarschijnlijk doen ze het omdat ze iets moeten compenseren in hun leven
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:51 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]
Goede namen in dat counterstrike
Verrek, game voor de pc, en meteen gaat het weer over cheatersquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:51 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]
hihi, neequote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:51 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]
negeer je altijd mijn vragen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
negeer je altijd mijn vragen?![]()
Oja sorry, las het gisteren maar had geen zin om te antwoorden via mijn telefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ben er heel erg tevreden mee en gebruik hem dagelijks!
Ik gebruik hem zowel voor opslag/backups die hij automatisch kan maken van elke PC, maar ik gebruik hem ook om automatisch series en films te laten downloaden via Sickbeard en Couchpotato. Deze kan ik dan via een mediacentertje weer direct vanaf de NAS afspelen op TV. Werkt als een trein!
Verder ben ik ook van plan om een IP-camera op de NAS aan te sluiten om als babymonitor te dienen. Dan kunnen mijn ouders en schoonouders via het web ook meekijken naar de kleine (wanneer ik dat zelf toelaat)
De enige tip die ik zou geven is dat ik zelf geen "j" versie meer zou nemen, omdat ik er toch meer mee doe dan ik van te voren bedacht had en soms is zijn snelheid net te laag om meerdere processen tegelijk uit te laten voeren. Dat kan wel weer met work-arounds maar dan moet je al in linux scripts gaan rommelen
Please sir. When moon? When Mustang?
Thanxquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oja sorry, las het gisteren maar had geen zin om te antwoorden via mijn telefoon
Ja ik ben er heel erg tevreden mee en gebruik hem dagelijks!
Ik gebruik hem zowel voor opslag/backups die hij automatisch kan maken van elke PC, maar ik gebruik hem ook om automatisch series en films te laten downloaden via Sickbeard en Couchpotato. Deze kan ik dan via een mediacentertje weer direct vanaf de NAS afspelen op TV. Werkt als een trein!
Verder ben ik ook van plan om een IP-camera op de NAS aan te sluiten om als babymonitor te dienen. Dan kunnen mijn ouders en schoonouders via het web ook meekijken naar de kleine (wanneer ik dat zelf toelaat)
De enige tip die ik zou geven is dat ik zelf geen "j" versie meer zou nemen, omdat ik er toch meer mee doe dan ik van te voren bedacht had en soms is zijn snelheid net te laag om meerdere processen tegelijk uit te laten voeren. Dat kan wel weer met work-arounds maar dan moet je al in linux scripts gaan rommelen
Daar is hij ideaal voor in ieder gevalquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Thanx, hmm die J versies zijn inderdaad minder krachtig maar ten opzichte van een regulier of + model scheelt het wel een hoop centjes!
die 213j zit ik zelf aan te denken, die is natuurlijk alweer wat nieuwer.
Ik ben het zat met die back-ups etc met losse externe schijf, we vergeten het steeds en dit weekend ook weer gezeik met de laptop en dan is het stressen om alle foto's er af te halen.. Wil alle babyfoto's straks ook mooi op schijf hebben (met eventuele toegang door Opa's en Oma's etc)![]()
Die truc heb ik de laatste tijd regelmatig gebruikt. Helaas beginnen allerlei stelletjes om ons heen ook kinderen te krijgen, dus moet je doen alsof je dat ook leuk vind. Mijn eigen kind vind ik leuk, maar die van andere mensen boeien me eigenlijk helemaal niksquote:
ik wil het wel voor video gebruiken, dacht dat die 213j dat wel trokquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar is hij ideaal voor in ieder gevalHet streamen van video is de 211j nèt geschikt voor, maar een niet-j-versie trekt het veel makkelijker. Als je de NAS daar niet voor wil gebruiken dan is de 213j een prima apparaatje
Doet hij ook wel, maar alleen als hij direct kan streamen. Als er iets getranscode moet worden (als je bijvoorbeeld een mkv bestandje wil streamen, wat je mediacenter niet ondersteund) dan trekt hij het nauwelijks.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik wil het wel voor video gebruiken, dacht dat die 213j dat wel trok![]()
Lijkt wel op Amaliaquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Baby foto's like a Bozz
plaatje van de landmacht?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Baby foto's like a Bozz
Daar heb ik ook altijd last van, maar ik heb dan ook 1337 $killsquote:Op maandag 19 augustus 2013 07:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Verrek, game voor de pc, en meteen gaat het weer over cheaters
Natte ik glij van de bank af als je zo doorgaatquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd last van, maar ik heb dan ook 1337 $kills
Is er ook een livestream?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:00 schreef Rossdale het volgende:
Als het goed is start nu zo ongeveer de persconferentie van MS op de Gamescom
Ben er-rug benieuwd wat ze uit de hoge hoed gaan toeveren om deze clusterfuck goed te maken
nope, wel liveblogsquote:
Alleen de landen die hem in 2013 krijgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel gratis FIFA 14 bij een pre order van de X1 dat vind ik dan weer wel leuk
Hoe kom ik erbij dat het een download wasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen de landen die hem in 2013 krijgen
Is toch ook een download?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kom ik erbij dat het een download was
Blijft wel MS en EA hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zullen ze ons echt niet dubbel gaan naaien lijkt me
Kan het me haast niet voorstellen maar goed het blijft EAquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Blijft wel MS en EA he. Tot nu toe alleen de landen die in 2013 de X1 krijgen. En volgens mij komt dit alleen maar door EA
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan het me haast niet voorstellen maar goed het blijft EA
twitter:GKBoris twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 11:56:36De Xbox One met FIFA 14 pre-order deal geldt voorlopig nog niet voor Nederland #shocker #gamekings reageer retweet
In 2014 denk ik niet dat er nog codes zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Er is maar een beperkte oplage downloadcodes voor FIFA 14, en de landen die hem eerst krijgen, krijgen dus als eerst de codes. Het is maar afwachten of er überhaupt nog codes zijn tegen de tijd dat de One in NL uit komt
Die preorders zullen er niet heel veel zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In 2014 denk ik niet dat er nog codes zijn, maar goed hangt ook van de pre-orders af in de andere landen
Ja dat liet ik bewust even wegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die preorders zullen er niet heel veel zijn
Ook nog steeds geen release datequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Nouja ik weet helaas genoeg... geen Illumiroom aankondigingDaar hoopte ik enorm op... De rest interesseert me eigenlijk niets tot weinig.
Dustwitter:GKDennis twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 12:36:05Breaking NEWS! Xbox One pre-orders in Nederland tot nu toe krijgen met release twee unconfirmed tripple A titels! reageer retweet
"tot nu toe"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dustwitter:GKDennis twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 12:36:05Breaking NEWS! Xbox One pre-orders in Nederland tot nu toe krijgen met release twee unconfirmed tripple A titels! reageer retweet
Tot nu toe zegt wel genoeg, pre-order die voor vandaag stondenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"tot nu toe"
Zegt niks over het feit als je alsnog pre-ordert
Killer Instinct is sowieso al gratisquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef KoningStoma het volgende:
Wedden dat het van die slappe games zijn? Vast killer instinct en cod ofzo
Toch 5 titels die ik bij launch wil hebbenquote:Assassin's Creed IV Black Flag (Ubisoft, Ubisoft)
Battlefield 4 (DICE, Electronic Arts)
Call of Duty: Ghosts (Infinity Ward, Activision)
Crimson Dragon (Grounding/Land Ho!, Microsoft Studios)
Dead Rising 3 (Capcom Vancouver, Microsoft)
FIFA 14 (EA Sports, Electronic Arts)
Fighter Within (AMA Ltd., Ubisoft)
Forza Motorsport 5 (Turn 10 Studios, Microsoft Studios)
Just Dance 2014 (Ubisoft Paris, Ubisoft)
Killer Instinct (Double Helix, Microsoft Studios)
LEGO Marvel Super Heroes (TT Games, Warner Bros. Interactive)
Lococycle (Twisted Pixel, Microsoft Studios)
Madden NFL 25 (EA Sports, Electronic Arts)
NBA 2K14 (Visual Concepts, 2K Sports)
NBA LIVE 14 (EA Sports, Electronic Arts)
Need for Speed: Rivals (Ghost Games, Electronic Arts)
Peggle 2 (Popcap, Electronic Arts)
Powerstar Golf (Zoe Mode, Microsoft Studios)
Ryse: Son of Rome (Crytek, Microsoft Studios)
Skylanders: Swap Force (Vicarious Visions, Activision)
Watch Dogs (Ubisoft Montreal, Ubisoft)
Zoo Tycoon (Frontier Developments Ltd., Microsoft Studios)
Zumba Fitness: World Party (Zoë Mode, Majesco)
Het word nog mooier, want je krijgt maar 1 character er bij. Wil je er meer? BETALEN!quote:
Kreeg toch altijd al 2014 mee als launch date?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Rossdale het volgende:
BF4 is de enige die ik als launch-game wil. De rest komt 2 maanden later wel als ze voor de helft van de prijs te koop zijn
Ik vind het trouwens wel krom dat Titanfall niet eens een launchgame is
Geen AC en Skylanders voor jou?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch 5 titels die ik bij launch wil hebben
Hoehihaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef KoningStoma het volgende:
In Nederland is-ie wel een launch title
Skylandersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen AC en Skylanders voor jou?![]()
![]()
Skylanders is hard mattie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Skylanders? AC hoef ik niet meteen te hebben eigenlijk
http://news.xbox.com/2013/08/gamescom-kiquote:
quote:“Killer Instinct” for Xbox One will be free to download with one free playable character available. Additional characters will be available for purchase starting at $4.99 / £3.99 / ¤4.99 each.
Players can also purchase special discounted character packages:
Combo Breaker Pack –– Save 50 percent instantly by purchasing the Combo Breaker pack, which includes the first 8 characters (6 at launch, plus 2 characters before their official post-launch release) for $19.99 / £16.99 / ¤19.99.
Ultra Edition – The Ultra Edition delivers the best value for “Killer Instinct” fans. Available for $39.99 / £34.99 / ¤39.99, the Ultra Edition includes:
The first 8 characters (6 at launch, plus 2 characters before their official post-launch release)
Character accessory packs
Character costumes
The original “Killer Instinct” arcade game
zoiets heet een demoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://news.xbox.com/2013/08/gamescom-ki
[..]
Gelukkig staat er wel bij :quote:
Als het maar geen P2W gaat wordenquote:
Ik heb nog nooit zo'n spel gedaan dus ik heb geen idee hoe ze dat balancenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als het maar geen P2W gaat worden
beginkarakter = gratisquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n spel gedaan dus ik heb geen idee hoe ze dat balancen
Of ze beter zijn is nog niet duidelijk?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
beginkarakter = gratis
betere karakters = betalen
Ligt er natuurlijk aan hoeveel beter die betaalbare characters zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
beginkarakter = gratis
betere karakters = betalen
2 dagen later ook gone daarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, ik zeg net de MM en Saturn garanderen nog day one releases. Die zitten nog niet aan de max pre-orders die Sony ze heeft toegezegd.
Mwoah ik zie wel. Wil hem een maand na release. Tegen die tijd is er vast wel een nieuwe levering. Zo niet, dan niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2 dagen later ook gone daar
Naar de winkel gaan heeft ook geen nut bij MM
Hij is nu Engelsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:22 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom geef je ons een Duitse stream?
Typisch.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.twitch.tv/battlefield
Voor de liefhebber
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als dit het niveau is op de PC dan snap ik wel waarom Stoma geswitched is
Zodra ze beschoten worden blijven ze gewoon stil staanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
die spelers
[..]![]()
die lui hebben nog nooit een spel gespeeld ofzo?
ze hebben een hekel aan lucht en zand, want daar schieten ze steeds opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zodra ze beschoten worden blijven ze gewoon stil staan!
Op de PC is het niveau een stukje hoger.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als dit het niveau is op de PC dan snap ik wel waarom Stoma geswitched is
Geloof je het zelf knulquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Op de PC is het niveau een stukje hoger.
Wat je nu ziet, dat komt door al die console noobs die nu daar in Keulen op de PC moeten spelen.
For real?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ah een sniper die altijd en overal een one shot one kill is proberen ze toch maar weer mooi COD na te doen
Wtf, is verdomme geen Gears!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig wel als weapon pick up anders was het helemaal verneukt
Oke bij jou morgen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Probeer het een keer zou ik zeggen.
Turkboog?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat er nog meer weapon pick ups op die map liggen
Welke mode spelen ze?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat er nog meer weapon pick ups op die map liggen
Conquestquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welke mode spelen ze?Geen conquest of rush neem ik aan?
Oke manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:27 schreef Kutmanager het volgende:
godverdomme manG al onder de bar gezoopen voor de avond begint
hietjestijd
tettentidj
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |