SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ja dat stond toch ook in het vorige topic?quote:
jupquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:28 schreef KneusTeun het volgende:
iedereen een waardebon van 4,95 gekregen bij bol vanwege die gears?
Achja iets is beter als nietsquote:
kan je dus vlug nog even een fopspeen bestellenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:18 schreef Rossdale het volgende:
Geldig tot eind van de maand he, vergeet dat niet
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kan je dus vlug nog even een fopspeen bestellen
Kijk eerst maar of je er 1 nog kan pre-orderen, want bijna overal uitverkochtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:40 schreef Cliffy het volgende:
Wie gaat er voor een PS4 nu of wacht iedereen gewoon?
Dat is toch al meerdere keren door MS aangegeven dat dat niet gaat werken, dan mis je live mogelijkheden.... staat hele internet al vol mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk eerst maar of je er 1 nog kan pre-orderen, want bijna overal uitverkocht. Wie weet liggen ze dadelijk nog gewoon in de winkels.
Ik wacht Gamescom gewoon nog ff af
Mocht het toch een X1 gaan worden, haal ik hem gewoon in Duitsland. Ga dan niet wachten tot maart / april
Wat gaat niet werken? Je kan toch gamen of niet somsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is toch al meerdere keren door MS aangegeven dat dat niet gaat werken, dan mis je live mogelijkheden.... staat hele internet al vol mee.
Neem aan dat je dit ook hebt gezien, aangezien hele internet al vol mee staatquote:update: Microsoft has provided clarification, confirming that the removal of region-locking will not prevent people from importing. "When the console launches this November, we will support Xbox One in 13 markets," a Microsoft spokesperson told us. "That said, Xbox One games are not region locked. Any Xbox One game purchased at retail can be used in any country on any Xbox One. There are no technical restrictions on games or Xbox Ones that would prevent use anywhere."
Ja ik zie nu beide verhalen.... beetje vreemd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat gaat niet werken? Je kan toch gamen of niet soms?
[..]
Neem aan dat je dit ook hebt gezien, aangezien hele internet al vol mee staat
Enige wat sowieso niet kan, zijn aankopen via xbox livequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik zie nu beide verhalen.... beetje vreemd.
Gister las ik namelijk dat xbox live bepaalde dingen dan niet toelaat.
Maarja voordat dat ding er is zijn er vast alweer 10 dingen veranderd.
DLC dus ook niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Enige wat sowieso niet kan, zijn aankopen via xbox live
Die koop je voornamelijk via xbox live hequote:
Mediamarkt en Saturn garanderen nog day 1 pre-orders.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk eerst maar of je er 1 nog kan pre-orderen, want bijna overal uitverkocht. Wie weet liggen ze dadelijk nog gewoon in de winkels.
Mocht het toch een X1 gaan worden, haal ik hem gewoon in Duitsland. Ga dan niet wachten tot maart / april
Preorder ga ik niet aan beginnen denk ik, was vooral benieuwdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is maar tot bepaalde datum. UK had als max datum 6 aug, in NL was dit al in Juli bij de meeste.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mediamarkt en Saturn garanderen nog day 1 pre-orders.
Ik haal hem pas voor de kerstvakantie, tegen die tijd liggen ze overal wel weer in de schappen
Leuk voor de mensen als dit waar is, dan kunnen ze nog iets lijmenquote:Offer limited to selected countries: Belgium, Denmark, Finland, Netherlands, Norway, Russia, Sweden, and Switzerland. Xbox Day One Edition Entertainment System & Xbox Day One Edition Games: available in limited quantities at select retailers while supply lasts. You are reserving a new Xbox One entertainment system and/or accessories and games, expected to be released in March 2014
Bron?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Leuk voor de mensen als dit waar is, dan kunnen ze nog iets lijmenKinect titel was wel te verwachten
![]()
![]()
quote:
Dat zegt genoeg hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Leuk voor de mensen als dit waar is, dan kunnen ze nog iets lijmenKinect titel was wel te verwachten
![]()
![]()
Nee, ik zeg net de MM en Saturn garanderen nog day one releases. Die zitten nog niet aan de max pre-orders die Sony ze heeft toegezegd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is maar tot bepaalde datum. UK had als max datum 6 aug, in NL was dit al in Juli bij de meeste.
Batch 2 krijgt nu al als datum 2014, dus ben benieuwd of je met de kerstvakantie iets kan halen
Zelf contact gehad dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, ik zeg net de MM en Saturn garanderen nog day one releases. Die zitten nog niet aan de max pre-orders die Sony ze heeft toegezegd.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.playstation4cl(...)-dagelijks-geupdate/
Al een idee welke autoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:45 schreef Rossdale het volgende:
Achja als ik in de kerstvakantie niets kan kopen dan heb ik pech. Dan moet ik wachten tot volgend jaar en kan ik alsnog kiezen uit een PS4 of Xbox
Eerst even kneiterhard sparen voor een nieuwe auto. Nieuwe console is minder belangrijk
Mazda 6quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Al een idee welke auto?
quote:
Goede keuze mi boi! Meteen de station vanwege je kleine? Als je een beetje recente versie hebt zit je goed, dingen rijden erg fijn vond ik zelfquote:
Nee gewoon sedan, ik ben allergisch voor stationwagensquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goede keuze mi boi! Meteen de station vanwege je kleine? Als je een beetje recente versie hebt zit je goed, dingen rijden erg fijn vond ik zelf
Heel toevallig nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel toevallig misschien deze?
quote:
quote:
Ja precies! ik voelde het aan mijn waterquote:
Kon vroeger ook zonder originquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies! ik voelde het aan mijn water![]()
Heeft je vriendin al kort haar?![]()
btw net BF3 gekregen voor PC, maar origin
Paarse kleurspoeling en piekig opgekniptquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies! ik voelde het aan mijn water![]()
Heeft je vriendin al kort haar?![]()
btw net BF3 gekregen voor PC, maar origin
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |