SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ja dat stond toch ook in het vorige topic?quote:
jupquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:28 schreef KneusTeun het volgende:
iedereen een waardebon van 4,95 gekregen bij bol vanwege die gears?
Achja iets is beter als nietsquote:
kan je dus vlug nog even een fopspeen bestellenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:18 schreef Rossdale het volgende:
Geldig tot eind van de maand he, vergeet dat niet
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kan je dus vlug nog even een fopspeen bestellen
Kijk eerst maar of je er 1 nog kan pre-orderen, want bijna overal uitverkochtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:40 schreef Cliffy het volgende:
Wie gaat er voor een PS4 nu of wacht iedereen gewoon?
Dat is toch al meerdere keren door MS aangegeven dat dat niet gaat werken, dan mis je live mogelijkheden.... staat hele internet al vol mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk eerst maar of je er 1 nog kan pre-orderen, want bijna overal uitverkocht. Wie weet liggen ze dadelijk nog gewoon in de winkels.
Ik wacht Gamescom gewoon nog ff af
Mocht het toch een X1 gaan worden, haal ik hem gewoon in Duitsland. Ga dan niet wachten tot maart / april
Wat gaat niet werken? Je kan toch gamen of niet somsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is toch al meerdere keren door MS aangegeven dat dat niet gaat werken, dan mis je live mogelijkheden.... staat hele internet al vol mee.
Neem aan dat je dit ook hebt gezien, aangezien hele internet al vol mee staatquote:update: Microsoft has provided clarification, confirming that the removal of region-locking will not prevent people from importing. "When the console launches this November, we will support Xbox One in 13 markets," a Microsoft spokesperson told us. "That said, Xbox One games are not region locked. Any Xbox One game purchased at retail can be used in any country on any Xbox One. There are no technical restrictions on games or Xbox Ones that would prevent use anywhere."
Ja ik zie nu beide verhalen.... beetje vreemd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat gaat niet werken? Je kan toch gamen of niet soms?
[..]
Neem aan dat je dit ook hebt gezien, aangezien hele internet al vol mee staat
Enige wat sowieso niet kan, zijn aankopen via xbox livequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik zie nu beide verhalen.... beetje vreemd.
Gister las ik namelijk dat xbox live bepaalde dingen dan niet toelaat.
Maarja voordat dat ding er is zijn er vast alweer 10 dingen veranderd.
DLC dus ook niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Enige wat sowieso niet kan, zijn aankopen via xbox live
Die koop je voornamelijk via xbox live hequote:
Mediamarkt en Saturn garanderen nog day 1 pre-orders.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk eerst maar of je er 1 nog kan pre-orderen, want bijna overal uitverkocht. Wie weet liggen ze dadelijk nog gewoon in de winkels.
Mocht het toch een X1 gaan worden, haal ik hem gewoon in Duitsland. Ga dan niet wachten tot maart / april
Preorder ga ik niet aan beginnen denk ik, was vooral benieuwdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is maar tot bepaalde datum. UK had als max datum 6 aug, in NL was dit al in Juli bij de meeste.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mediamarkt en Saturn garanderen nog day 1 pre-orders.
Ik haal hem pas voor de kerstvakantie, tegen die tijd liggen ze overal wel weer in de schappen
Leuk voor de mensen als dit waar is, dan kunnen ze nog iets lijmenquote:Offer limited to selected countries: Belgium, Denmark, Finland, Netherlands, Norway, Russia, Sweden, and Switzerland. Xbox Day One Edition Entertainment System & Xbox Day One Edition Games: available in limited quantities at select retailers while supply lasts. You are reserving a new Xbox One entertainment system and/or accessories and games, expected to be released in March 2014
Bron?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Leuk voor de mensen als dit waar is, dan kunnen ze nog iets lijmenKinect titel was wel te verwachten
![]()
![]()
quote:
Dat zegt genoeg hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Leuk voor de mensen als dit waar is, dan kunnen ze nog iets lijmenKinect titel was wel te verwachten
![]()
![]()
Nee, ik zeg net de MM en Saturn garanderen nog day one releases. Die zitten nog niet aan de max pre-orders die Sony ze heeft toegezegd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is maar tot bepaalde datum. UK had als max datum 6 aug, in NL was dit al in Juli bij de meeste.
Batch 2 krijgt nu al als datum 2014, dus ben benieuwd of je met de kerstvakantie iets kan halen
Zelf contact gehad dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, ik zeg net de MM en Saturn garanderen nog day one releases. Die zitten nog niet aan de max pre-orders die Sony ze heeft toegezegd.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.playstation4cl(...)-dagelijks-geupdate/
Al een idee welke autoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:45 schreef Rossdale het volgende:
Achja als ik in de kerstvakantie niets kan kopen dan heb ik pech. Dan moet ik wachten tot volgend jaar en kan ik alsnog kiezen uit een PS4 of Xbox
Eerst even kneiterhard sparen voor een nieuwe auto. Nieuwe console is minder belangrijk
Mazda 6quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Al een idee welke auto?
quote:
Goede keuze mi boi! Meteen de station vanwege je kleine? Als je een beetje recente versie hebt zit je goed, dingen rijden erg fijn vond ik zelfquote:
Nee gewoon sedan, ik ben allergisch voor stationwagensquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goede keuze mi boi! Meteen de station vanwege je kleine? Als je een beetje recente versie hebt zit je goed, dingen rijden erg fijn vond ik zelf
Heel toevallig nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel toevallig misschien deze?
quote:
quote:
Ja precies! ik voelde het aan mijn waterquote:
Kon vroeger ook zonder originquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies! ik voelde het aan mijn water![]()
Heeft je vriendin al kort haar?![]()
btw net BF3 gekregen voor PC, maar origin
Paarse kleurspoeling en piekig opgekniptquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies! ik voelde het aan mijn water![]()
Heeft je vriendin al kort haar?![]()
btw net BF3 gekregen voor PC, maar origin
quote:
Morgen banken overvallen dusquote:De Status van ordernummer 25824 is gewijzigd.
De nieuwe status is: Verzonden
ik hoop voor overkill dat ze die dan al meteen invoeren voor de consoles, ik hoef nog maar 1 dagje te werken tot ik hem kan downloadenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:51 schreef KneusTeun het volgende:
lvl 15 hiero
Leuke game, maar vraag me wel af voor hoe lang....
heb het niet eens over de patches! benieuwd hoe dat op Xbox gaat. in eerste paar uur 4 patches
quote:
Blijft mooiquote:DJDeegeee 1 jaar geleden
Heb dit gefilmd met je strijkijzer ofzo?
schiet nou maar op! gister speelde ik met een Fransman die Engels lulde en elke keer als ie wat zei kwam ik niet meer bij!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik hoop voor overkill dat ze die dan al meteen invoeren voor de consoles, ik hoef nog maar 1 dagje te werken tot ik hem kan downloaden
Mooi manquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee gewoon sedan, ik ben allergisch voor stationwagens
Ik weet nog niet precies hoe recent, kijk nu vanaf 2007 en nieuwer. Testritten heb ik nog niet gemaakt, maar die auto voldoet aan al mijn eisenTenzij hij als een draak rijdt gaat dat hem iig worden
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Paarse kleurspoeling en piekig opgeknipt
quote:
Wel pas 1 okt, maar dat maakt geen fuck uit. Dit is GOTY materialquote:
Hebben we genoeg te doen tot de X1 iigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel pas 1 okt, maar dat maakt geen fuck uit. Dit is GOTY material![]()
![]()
X1 of PS4 kan mij op dit moment ff helemaal niet meer boeien neequote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hebben we genoeg te doen tot de X1 iig
Zou het per land nog verschillen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:12 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt altijd nog een PS4 importeren bedenk ik me niet. Ding is toch regiovrij en hoeft niet geactiveerd te worden in een bepaald land
Zijn ze in Nederland niet meer te krijgen, bestel ik hem wel uit België of DuitslandNo way dat ze in elk land uitverkocht zullen zijn
Alleen met de garantie maybe?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zou het per land nog verschillen?
Tante in Indonesie/Japan/Australie ff vragen
RDR maar dan nog een stuk beterquote:
quote:Say you're hanging out in your high-rise apartment enjoying the view down below. You spot a flurry of red and blue lights in the distance and decide to see what's going on. So you switch on your TV, tune into the news, and suddenly you're watching your friend fleeing from the police in real-time thanks to the news helicopter flying directly above him
Het moet niet veel gekker wordenquote:They head to a character's apartment, with a high-end ground floor garage with space for 10 customised cars. Like single player, car modding is extensive, but don't fear losing your cherished vehicles. You can take out insurance and ring for a replacement car if yours get destroyed. Your custom cars show as markers on the map and get impounded if you leave them too long. Simply pay to retrieve them.
Nog 1tje dan :quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick hou nou op dadelijk krijg ik een half stijfje
quote:There's a stock market, which won't be available at launch but will be insane whenever Rockstar does put it in. You can invest in a car manufacturer and then storm around the city destroying every one of their cars so they have to pump out more (and their stock increases accordingly). Wow.
whats up?quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick hou nou op dadelijk krijg ik een half stijfje
Lukt het met die boner?quote:Many of these missions are simply ambient events you can trigger on the fly. Let's say you run into one player and decide to challenge them to a race. You pull open the map, drop a waypoint--user-created events and game modes are a big theme in GTA Online--and the two of you are on your way. But be careful, because you might just pass by a third player with a six-star wanted level fleeing from a swarm of cops. Nothing ruins a street race like colliding head-on into a police cruiser.
Those types of serendipitous encounters are one of the ways Rockstar is hoping to make the world feel more alive and unpredictable, while the potential for adversarial behavior between players is another. Maybe you and some buddies want to throw on a couple masks and hold up a convenience store for a quick bit of cash. Easy money, right? Well, the player who physically receives the money from the cashier gets to decide how it's split between the team. If your buddy stiffs you on your share of the profit, you can either chase him down and steal it for yourself or keep your hands clean by hiring a hitman to take him out--it's your call. The game even tracks who your rivals are and lets you know when they've come online so that you can exact a little vengeance.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die game wordt zo hard maar goed dat ik hem gepreorderd hebWel jammer dat je er nu pas achterkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
schiet nou maar op! gister speelde ik met een Fransman die Engels lulde en elke keer als ie wat zei kwam ik niet meer bij!
Mag hopen van nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:23 schreef Michhas het volgende:
Maar deze is toch niet serieus van Tamara?
inderdaad vrij gewoontjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:57 schreef KneusTeun het volgende:
nee man, anders had ie wel op Instagram of Facebook gestaan.
Maar moet er altijd wel om lachen als mensen van die fouten hebben![]()
Wil dr zelf ook nog wel een keer verder mee, gewoon 1 onderbeen vol.
thanks menquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://fantasy.premierleague.com/
2086339-443962 kun je mee in de league
wat is dat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://fantasy.premierleague.com/
2086339-443962 kun je mee in de league
wel een orginele beschrijvingquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)on-condom-board.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |