Doet hij ook wel, maar alleen als hij direct kan streamen. Als er iets getranscode moet worden (als je bijvoorbeeld een mkv bestandje wil streamen, wat je mediacenter niet ondersteund) dan trekt hij het nauwelijks.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik wil het wel voor video gebruiken, dacht dat die 213j dat wel trok![]()
Lijkt wel op Amaliaquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Baby foto's like a Bozz
plaatje van de landmacht?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Baby foto's like a Bozz
Daar heb ik ook altijd last van, maar ik heb dan ook 1337 $killsquote:Op maandag 19 augustus 2013 07:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Verrek, game voor de pc, en meteen gaat het weer over cheaters
Natte ik glij van de bank af als je zo doorgaatquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd last van, maar ik heb dan ook 1337 $kills
Is er ook een livestream?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:00 schreef Rossdale het volgende:
Als het goed is start nu zo ongeveer de persconferentie van MS op de Gamescom
Ben er-rug benieuwd wat ze uit de hoge hoed gaan toeveren om deze clusterfuck goed te maken
nope, wel liveblogsquote:
Alleen de landen die hem in 2013 krijgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel gratis FIFA 14 bij een pre order van de X1 dat vind ik dan weer wel leuk
Hoe kom ik erbij dat het een download wasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen de landen die hem in 2013 krijgen
Is toch ook een download?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kom ik erbij dat het een download was
Blijft wel MS en EA hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zullen ze ons echt niet dubbel gaan naaien lijkt me
Kan het me haast niet voorstellen maar goed het blijft EAquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Blijft wel MS en EA he. Tot nu toe alleen de landen die in 2013 de X1 krijgen. En volgens mij komt dit alleen maar door EA
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan het me haast niet voorstellen maar goed het blijft EA
twitter:GKBoris twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 11:56:36De Xbox One met FIFA 14 pre-order deal geldt voorlopig nog niet voor Nederland #shocker #gamekings reageer retweet
In 2014 denk ik niet dat er nog codes zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Er is maar een beperkte oplage downloadcodes voor FIFA 14, en de landen die hem eerst krijgen, krijgen dus als eerst de codes. Het is maar afwachten of er überhaupt nog codes zijn tegen de tijd dat de One in NL uit komt
Die preorders zullen er niet heel veel zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In 2014 denk ik niet dat er nog codes zijn, maar goed hangt ook van de pre-orders af in de andere landen
Ja dat liet ik bewust even wegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die preorders zullen er niet heel veel zijn
Ook nog steeds geen release datequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Nouja ik weet helaas genoeg... geen Illumiroom aankondigingDaar hoopte ik enorm op... De rest interesseert me eigenlijk niets tot weinig.
Dustwitter:GKDennis twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 12:36:05Breaking NEWS! Xbox One pre-orders in Nederland tot nu toe krijgen met release twee unconfirmed tripple A titels! reageer retweet
"tot nu toe"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dustwitter:GKDennis twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 12:36:05Breaking NEWS! Xbox One pre-orders in Nederland tot nu toe krijgen met release twee unconfirmed tripple A titels! reageer retweet
Tot nu toe zegt wel genoeg, pre-order die voor vandaag stondenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"tot nu toe"
Zegt niks over het feit als je alsnog pre-ordert
Killer Instinct is sowieso al gratisquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef KoningStoma het volgende:
Wedden dat het van die slappe games zijn? Vast killer instinct en cod ofzo
Toch 5 titels die ik bij launch wil hebbenquote:Assassin's Creed IV Black Flag (Ubisoft, Ubisoft)
Battlefield 4 (DICE, Electronic Arts)
Call of Duty: Ghosts (Infinity Ward, Activision)
Crimson Dragon (Grounding/Land Ho!, Microsoft Studios)
Dead Rising 3 (Capcom Vancouver, Microsoft)
FIFA 14 (EA Sports, Electronic Arts)
Fighter Within (AMA Ltd., Ubisoft)
Forza Motorsport 5 (Turn 10 Studios, Microsoft Studios)
Just Dance 2014 (Ubisoft Paris, Ubisoft)
Killer Instinct (Double Helix, Microsoft Studios)
LEGO Marvel Super Heroes (TT Games, Warner Bros. Interactive)
Lococycle (Twisted Pixel, Microsoft Studios)
Madden NFL 25 (EA Sports, Electronic Arts)
NBA 2K14 (Visual Concepts, 2K Sports)
NBA LIVE 14 (EA Sports, Electronic Arts)
Need for Speed: Rivals (Ghost Games, Electronic Arts)
Peggle 2 (Popcap, Electronic Arts)
Powerstar Golf (Zoe Mode, Microsoft Studios)
Ryse: Son of Rome (Crytek, Microsoft Studios)
Skylanders: Swap Force (Vicarious Visions, Activision)
Watch Dogs (Ubisoft Montreal, Ubisoft)
Zoo Tycoon (Frontier Developments Ltd., Microsoft Studios)
Zumba Fitness: World Party (Zoë Mode, Majesco)
Het word nog mooier, want je krijgt maar 1 character er bij. Wil je er meer? BETALEN!quote:
Kreeg toch altijd al 2014 mee als launch date?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Rossdale het volgende:
BF4 is de enige die ik als launch-game wil. De rest komt 2 maanden later wel als ze voor de helft van de prijs te koop zijn
Ik vind het trouwens wel krom dat Titanfall niet eens een launchgame is
Geen AC en Skylanders voor jou?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch 5 titels die ik bij launch wil hebben
Hoehihaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef KoningStoma het volgende:
In Nederland is-ie wel een launch title
Skylandersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen AC en Skylanders voor jou?![]()
![]()
Skylanders is hard mattie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Skylanders? AC hoef ik niet meteen te hebben eigenlijk
http://news.xbox.com/2013/08/gamescom-kiquote:
quote:“Killer Instinct” for Xbox One will be free to download with one free playable character available. Additional characters will be available for purchase starting at $4.99 / £3.99 / ¤4.99 each.
Players can also purchase special discounted character packages:
Combo Breaker Pack –– Save 50 percent instantly by purchasing the Combo Breaker pack, which includes the first 8 characters (6 at launch, plus 2 characters before their official post-launch release) for $19.99 / £16.99 / ¤19.99.
Ultra Edition – The Ultra Edition delivers the best value for “Killer Instinct” fans. Available for $39.99 / £34.99 / ¤39.99, the Ultra Edition includes:
The first 8 characters (6 at launch, plus 2 characters before their official post-launch release)
Character accessory packs
Character costumes
The original “Killer Instinct” arcade game
zoiets heet een demoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://news.xbox.com/2013/08/gamescom-ki
[..]
Gelukkig staat er wel bij :quote:
Als het maar geen P2W gaat wordenquote:
Ik heb nog nooit zo'n spel gedaan dus ik heb geen idee hoe ze dat balancenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als het maar geen P2W gaat worden
beginkarakter = gratisquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n spel gedaan dus ik heb geen idee hoe ze dat balancen
Of ze beter zijn is nog niet duidelijk?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
beginkarakter = gratis
betere karakters = betalen
Ligt er natuurlijk aan hoeveel beter die betaalbare characters zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
beginkarakter = gratis
betere karakters = betalen
2 dagen later ook gone daarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, ik zeg net de MM en Saturn garanderen nog day one releases. Die zitten nog niet aan de max pre-orders die Sony ze heeft toegezegd.
Mwoah ik zie wel. Wil hem een maand na release. Tegen die tijd is er vast wel een nieuwe levering. Zo niet, dan niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2 dagen later ook gone daar
Naar de winkel gaan heeft ook geen nut bij MM
Hij is nu Engelsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:22 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom geef je ons een Duitse stream?
Typisch.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.twitch.tv/battlefield
Voor de liefhebber
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als dit het niveau is op de PC dan snap ik wel waarom Stoma geswitched is
Zodra ze beschoten worden blijven ze gewoon stil staanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
die spelers
[..]![]()
die lui hebben nog nooit een spel gespeeld ofzo?
ze hebben een hekel aan lucht en zand, want daar schieten ze steeds opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zodra ze beschoten worden blijven ze gewoon stil staan!
Op de PC is het niveau een stukje hoger.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als dit het niveau is op de PC dan snap ik wel waarom Stoma geswitched is
Geloof je het zelf knulquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Op de PC is het niveau een stukje hoger.
Wat je nu ziet, dat komt door al die console noobs die nu daar in Keulen op de PC moeten spelen.
For real?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ah een sniper die altijd en overal een one shot one kill is proberen ze toch maar weer mooi COD na te doen
Wtf, is verdomme geen Gears!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig wel als weapon pick up anders was het helemaal verneukt
Oke bij jou morgen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Probeer het een keer zou ik zeggen.
Turkboog?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat er nog meer weapon pick ups op die map liggen
Welke mode spelen ze?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat er nog meer weapon pick ups op die map liggen
Conquestquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welke mode spelen ze?Geen conquest of rush neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:27 schreef Kutmanager het volgende:
godverdomme manG al onder de bar gezoopen voor de avond begint
hietjestijd
tettentidj
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |